Bruggen, gereedschap etc

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
HJ2

Re: Bruggen, gereedschap etc

Bericht door HJ2 » 13 aug 2019, 14:42

Ik heb een lage, 1 segments schaarbrug (1 meter)
Perfect voor mij omdat hij niet in de weg staat, ik rondom aan de wagen kan werken, en ook nog eens een uitlaatlijntje oid kan vervangen als 't moet
(je hoort mij niet zeggen dat 't comfortabel is)
Voor het el-cheapo ding van mij is ook geen lucht nodig. Alles is elektrisch / hydraulisch.

HJ2

Bericht door HJ2 » 13 aug 2019, 14:44

HJ2 schreef:
13 aug 2019, 14:42
Ik heb een lage, 1 segments schaarbrug (1 meter)
Perfect voor mij omdat hij niet in de weg staat, ik rondom aan de wagen kan werken, goed aan de onderkant bij de motorruimte kan komen en ook nog eens een uitlaatlijntje oid kan vervangen als 't moet
(je hoort mij niet zeggen dat 't comfortabel is)
Voor het el-cheapo ding van mij is ook geen lucht nodig. Alles is elektrisch / hydraulisch.

Peric

Bericht door Peric » 13 aug 2019, 14:44

HJ2

Bericht door HJ2 » 13 aug 2019, 14:57

sorry voor mijn worstevingers

Luco
Locatie: 1978 De Z 1300 is de grootste motorfiets die men produceert tot op dat moment. De Mastodont

Bericht door Luco » 13 aug 2019, 21:59

ik heb een interlift die heb ik in harderwijk gekocht, je kon ook extra breed bestellen, maar zie ze nu niet meer staan op hun site, ben er uitermate tevreden over.

erwin20vt

Bericht door erwin20vt » 13 aug 2019, 22:16

NSXRS schreef:
13 aug 2019, 14:30
erwin20vt schreef:
12 aug 2019, 19:00
voor hefbruggen kijk is op https://www.wolftools.nl/ of even contact opnemen wat je wensen zijn, kwaliteit is een stuk hoger dan twinbusch is mijn ervaring.
Zit al tijd te twijfelen om mijn 1-kolommer omdat ik door laag plafond de hoog hef capaciteit daarvan toch niet kan gebruiken, te vervangen door een lage schaarbrug .
Wolf hogere kwaliteit dan Twinbusch in welk opzicht?
Wolftools ontwikkeld zelf, de duurste lijn ligt ook in proffesionele garage’s en dealer bedrijven. Hebben eigen montage en keurings certificaten voor verzekering Apk en dergelijke. Grootste verschil zit in het gebruik van het staal soort (ga voor de gein maar is verschillende bruggen vergelijken) en zeker niet het minste dat heel veel bruggen niet over een dubbele val beveiliging beschikken wanneer er bijvoorbeeld een slang lek raakt. Kwaliteit standaard is helaas niet overal gelijk

JeroenT

Bericht door JeroenT » 13 aug 2019, 23:33

Ik heb nu een intern Schaarbrug in de vloer liggen.
Als ik het opnieuw zou doen, zou ik een verrijdbare twinbusch nemen.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 30 aug 2019, 21:35

Nieuw prijzig maar gebruikt kan je naar mijn idee niks beters kopen dan Koni.

Wij hebben twee Koni’s op de zaak (nieuw gekocht) en die werken probleemloos.

Dubbele bediening op de 2-koloms want er is niks irritanters dan heel de tijd moeten omlopen om te brug te bedienen.

Een platenbrug hebben we ook (2 stuks) waarbij de ene een poetsbrug/bandenbrug is en de andere kan gewoon hoog zodat je er onderdoor kan lopen. Die zijn van Stenhoi. Worden zeer veel gebruikt en in 6 jaar nog nooit problemen mee gehad.

Beide ook zeer tevreden mee.

Gereedschap adviseer in Facom. Goed gereedschap kost geld maar als je er dagelijks mee werkt moet je wel spul hebben wat goed is.

Plaats reactie