BMW 320d Touring AUT M-Sport High Executive 2014

Tijd voor wat anders? Hier kun je je auto aanbieden!
Gesloten
Gebruikersavatar
Hitz
Berichten: 1931
Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
Auto: Mercedes-Benz S 320 CDI
Locatie: Flevoland

BMW 320d Touring AUT M-Sport High Executive 2014

Bericht door Hitz » 17 sep 2021, 12:28

Een vriend van me gaat aan de leaseauto, wellicht is zijn huidige BMW iets voor iemand hier;
Volledig originele MSport-uitvoering af fabriek (onderstel, interieur en carrosserie), NP 69.900,- euro, 2e eigenaar, volledig BMW dealer onderhouden, upgrade audio, panoramadak, Individual shadowline lijsten, zwarte Individual hemel bekleding, origineel getinte ramen, Navi Pro, lifetime kaart updates, sportstoelen, cruise control, bluetooth, xenon verlichting, ambiënte verlichting binnen/buiten, etc.
De auto is deze week volledig professioneel gepolijst en in zeer nette staat!

Algemene gegevens

Tellerstand: 168.500 km
Brandstofsoort: Diesel
Bouwjaar: jun 2014
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Kleur: Donker Saphirschwarz metallic (zwart)
Interieurkleur: Zwart
Bekleding: Alcantara
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (met 2 sleutels)

Hierbij bied ik mijn schitterende BMW 320D Touring vol opties aan en van een echte liefhebbet. In 2014 heb ik de auto zelf geïmporteerd vanuit Duitsland met een kilometerstand van 32.000 km. De auto is bij een dealer aangekocht en daar is deze ook aan de eerste eigenaar (huisarts) geleverd. Ik heb de auto zelf altijd bij de BMW-dealer in onderhoud gehad. Alle papieren en facturen zijn in te zien.

Deze auto is uniek in zijn soort door de vele opties. Qua looks en rijbeleving is het werkelijk waar een genot om in te rijden. De auto heeft hoofdzakelijk gereden tussen Dronten en Hoorn. Kortom heel veel cruise control kilometers. Dit jaar heeft de auto nog onderhoud gehad en dus kan je nog 16.000km doorrijden tot de volgende onderhoudsinterval.

De auto is van een liefhebben en met veel zorg bereden en onderhouden. Het liefst verkoop ik hem ook aan een autoliefhebber. Helaas moet de auto plaatsmaken voor een leaseauto wegens het switchen van baan.

Ik weet wat de auto waard is en heb al een mooi bod van de dealer.

Ik hoop dat ik iemand blij kan maken met deze schitterende BMW.

Met vriendelijke groet,

Thijs
https://link.marktplaats.nl/m1750652863

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Hitz
Berichten: 1931
Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
Auto: Mercedes-Benz S 320 CDI
Locatie: Flevoland

Re: BMW 320d Touring AUT M-Sport High Executive 2014

Bericht door Hitz » 18 sep 2021, 14:36

Verkocht

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Greumel, Jules, WillemBoer en 49 gasten