VERKOCHT: Renault Clio 1.2 8V 59pk met recente APK + onderhoud + All Seasons

Tijd voor wat anders? Hier kun je je auto aanbieden!
Gesloten
THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

VERKOCHT: Renault Clio 1.2 8V 59pk met recente APK + onderhoud + All Seasons

Bericht door THE MUD » 03 jan 2021, 20:39

Omdat ik toch al diverse auto's via hier aan een nieuw baasje heb kunnen helpen zal ik de Clio van mijn zusje ook hier maar even delen.
Het betreft dus de auto van een van mijn zusjes. Ik geef er natuurlijk 0,0 garantie op maar in die 3 jaar en bijna 80.000km dat zij er in heeft gereden heeft hij haar letterlijk nooit laten staan. Ook hebben we het nodige aan onderhoud laten doen wat in deze prijsklasse vaak anders is. Het blijft tenslotte toch je zusje :mrgreen:

Even letterlijk mijn Marktplaats dichtwerk gekopieerd:
https://link.marktplaats.nl/m1648644928

Beste gegadigde,

Hierbij bied ik namens mijn zusje haar trouwe Renault Clio te koop aan. Dit inverband met de onverwachte aanschaf van een nieuwe auto. Ze heeft deze Renault Clio op 23-09-2017 met 125.573km gekocht.

Ik was destijds zelf werkzaam bij de Renault dealer en deze auto was gewoon te netjes/goed om door te stoten naar "de handel". Zodoende dat ik hem aan mijn zusje heb verkocht. Ik heb hem niet van een oud vrouwtje ingeruild, wel van een oudere heer welke een nieuwe Renault Clio van zijn zoon cadeau kreeg.

We hebben deze Clio sinds aanschaf altijd goed onderhouden. Ik denk dat dit bij de meeste auto's in deze prijsklasse anders is en je vaak de ellende van een ander koopt. Momenteel heeft deze Clio 202.876km op de teller. Op 16/09/2020 bij 199.337km heeft de auto nog een onderhoudsbeurt + nieuwe APK keuring gehad.

Zoals u ziet heeft mijn zusje de nodige kilometers in deze auto afgelegd de afgelopen 3 jaar. Deze auto heeft dus lange stukken gereden en is goed op bedrijfstemperatuur geweest. Het is geen snelle auto maar wel een hele fijne en trouwe metgezel die haar letterlijk nooit heeft laten staan.

Kenmerken:
- Renault Clio 1.2 8V 59pk 3-deurs
- Authentique uitvoering
- APK t/m 22-09-2021
- 4x Airbag (2x front en 2x zij-airbags) passagiersairbag is uitschakelbaar i.v.m. kinderzitje
- 5x driepuntsgordel (ook midden achterin)
- ABS
- Anti-Zusjes-Ontvoer-Systeem (deuren springen bij 5km/h automatisch op slot zodat inzittenden of handtas niet worden ontvreemd)
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale portiervergrendeling met handzender (2 sleutels)
- Elektrische ramen
- Metallic Lak (TED44) Bleu Odyssee
- Neerklapbare achterbank
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
- Verwarmde achterruit
- Vredestein All-Season banden (waarvan 2 nieuw)
- "BBS-Look" goudkleurige wieldoppen. De originele wieldoppen krijgt u erbij of kan ik indien gewenst voor u plaatsen

Onderhoud afgelopen 3 jaar:
- Distributieriem is vervangen bij 124.000km in april 2017
- Nieuwe ruitenwisserbladen
- Nieuwe wiellagers achter (beide zijden)
- Nieuwe voorruit
- Nieuwe bougies
- Nieuw luchtfilterelement
- Nieuw raammechanisme bestuurderszijde
- Nieuwe raambedieningsschakelaar bestuurderszijde
- Nieuwe remblokken
- Nieuwe remschijven
- Remvloeistof ververst
- 2x Nieuwe Vredestein All-Season voorbanden bij 199.337km (was nog niet nodig voor APK maar preventief, blijft toch je zusje)
- Olie en Oliefilter uiteraard jaarlijks bij de onderhoudsbeurten ververst. Altijd voorgeschreven 5W-40 olie gebruikt
- Vast nog wel e.e.a. vergeten. Deze auto moest gewoon goed zijn. Mijn zusje reed er tenslotte in en moest ook lange afstanden 's ochtends vroeg en 's avonds laat overbruggen.

Minpunten:
- Rondom diverse kleine krasjes en deukjes, zeker geen nieuwe. De auto stond dagelijks in de parkeergarage en mensen zijn helaas niet altijd even secuur met parkeren en hun portieren openen.
- Bestuurdersstoel klap niet naar voren, het kabeltje van het mechanisme dient vervangen te worden. Wij hebben dit nooit laten doen omdat passagiers altijd aan de trottoirzijde instapten.
- Deze Clio heeft geen Airco. Deze kan dus ook niet stuk gaan (hoge onkosten) wat vaak voorkomt bij deze modellen en uberhaupt auto's van deze leeftijd.

Reacties:
Gelieve alleen te reageren bij serieuze interesse. Ik heb geen zin in handelaren/bandenschoppers die hem vandaag voor een appel en een ei willen ophalen want dan blijft hij mooi staan. Ik heb geen geldnood en ook geen ruimtegebrek om het huis. Ik hoop gewoon dat iemand met een beperkt budget hier een hoop plezier aan gaat beleven of misschien als tweede gezinsauto of een eerste auto voor zoon/dochter.

Met vriendelijke groet,


Stefan
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door THE MUD op 08 jan 2021, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39691
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Renault Clio 1.2 8V 59pk met recente APK + onderhoud + All Seasons

Bericht door Arthur » 04 jan 2021, 00:09

950,- had je er nog niet bij gezet :)

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Renault Clio 1.2 8V 59pk met recente APK + onderhoud + All Seasons

Bericht door THE MUD » 04 jan 2021, 11:40

Merci Beaucoup Arthur :thumbup:

Krijg je met die luie verkopers die snel even een advertentie kopiëren op een Forum :whistle:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Renault Clio 1.2 8V 59pk met recente APK + onderhoud + All Seasons

Bericht door Niels » 04 jan 2021, 23:50

Williams editie ofnie??

:tooth:

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Renault Clio 1.2 8V 59pk met recente APK + onderhoud + All Seasons

Bericht door THE MUD » 05 jan 2021, 01:33

Haha dat hoor ik vaker Niels :roflol:

Zusje wilde eerst roze wieldoppen maar vond uiteindelijk de gouden toch mooier. :hosanna:
Zie ook de roze pluche stuurhoes op de 1e foto, idem dito handrem en pookhoes en de roze siliconen sleutelcover... :mrgreen:

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: VERKOCHT: Renault Clio 1.2 8V 59pk met recente APK + onderhoud + All Seasons

Bericht door THE MUD » 08 jan 2021, 21:11

And sold...vader die hem voor zijn dochter heeft gekocht die klaar is met lessen maar i.v.m. Corona nog niet kan afrijden. Dochter was er heel enthousiast over dus hoop dat hij zo goed terecht is gekomen. :thumbup:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 27 gasten