Nette Citroën C1 5-DRS 2010 NL-auto, NAP, 1e Eigenaar, APK

Tijd voor wat anders? Hier kun je je auto aanbieden!
Gesloten
THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Nette Citroën C1 5-DRS 2010 NL-auto, NAP, 1e Eigenaar, APK

Bericht door THE MUD » 01 dec 2019, 19:09

Datum 1e toelating: 28-10-2010
Km-stand: 170.764
APK: 28-10-2020
Laatste onderhoudsbeurt uitgevoerd op: 28-10-2019
Vraagprijs: € 3.250 ---> DF prijs € 2.750,-

Onderstaande tekst even letterlijk van MP gekopieerd. 24 foto's zijn tevens op MP te vinden (moet ze telkens met IMG/etc hierheen kopiëren en dit valt niet mee vanaf een telefoon). :oops:

MP link: Nette Citroën C1 5-DRS 2010 NL-auto, NAP, 1e Eigenaar, APK
€ 3.250,00
http://link.marktplaats.nl/m1488208133? ... ons_seller


Beste gegadigde,

Hierbij bied ik namens mijn nichtje haar Citroën C1 te koop aan. Mijn nichtje heeft de auto nieuw gekocht in 2010 en is dus de eerste eigenaresse. De auto is altijd netjes door de Citroën dealer onderhouden tot de laatste paar beurten die zijn uitgevoerd door de lokale garage. Zo heeft deze C1 op 28 oktober 2019 nog een onderhoudsbeurt en nieuwe APK keuring tot 28 oktober 2020 gekregen.

Hierdoor heeft de nieuwe eigenaar/eigenaresse een auto waar lekker in gereden kan worden zonder allerlei onkosten die er direct na aanschaf nog bovenop komen.

Uiteraard zijn beide originele sleutels en alle facturen van onderhoud evenals het boekjespakket met instructieboekje e.d. aanwezig.

De auto komt bovendien met 2 sets velgen met banden. De winterwielen (Vredestein Snowtrac) zijn gelijk met de onderhoudsbeurt op 28 oktober door de garage gemonteerd. De zomerwielen zijn voorzien van Michelin zomerbanden en krijgt u erbij.

De auto mag weg omdat mijn nichtje na 9 jaar simpelweg wel weer eens wat nieuws wil en tevens een ruimere gezinsauto zoekt. Al passen het kinderstoeltje, buggy, luiertas en overige toebehoren ook prima in de C1. De C1 is tevens voorzien van Isofix voorbereiding en daarmee geschikt voor Isofix bodem / kinderstoeltjes. Omdat deze C1 voorzien is van 5 ipv de standaard 3 deuren geeft dit makkelijk toegang tot de achterbank zonder gedoe met stoelen wegklappen en vervolgens door een kleine opening je kind in het stoeltje frummelen.

Opties:
- 2 delen neerklapbare achterbank
- 5 deurs
- Airbags 4x (2 voor en 2 zij)
- Airco
- ABS
- Centrale portiervergrendeling op afstand bedienbaar
- Elektrisch bedienbare ramen voor
- ISOFIX
- Klapraampjes achter
- Radio met Cd-speler en AUX-aansluiting
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
- TomTom voorbereiding op het dashboard
- Verwarmde achterruit

Beschadigingen:
Om teleurstellingen te voorkomen dien ik te vermelden dat de auto rechtsvoor op de bumper een aantal krassen heeft van een muurtje/stoepje dat over het hoofd gezien is. Dit is eventueel middels "spotrepair" goed te herstellen. Ik heb hier een foto van toegevoegd (foto 24/laatste foto). Verder heeft de auto gebruikelijke gebruikssporen als wat steenslag en her en der misschien een krasje van 1 a 2 cm.  De auto is verder vrij van restyle/parkeerdeukjes in de portieren en ziet er conform leeftijd dan ook zeer netjes uit. Alleen de wieldoppen hebben kennis gemaakt met een stoeprandje en hebben hierdoor krassen opgelopen maar deze zijn gemakkelijk en goedkoop (vanaf € 15,-) te vervangen. De foto's zijn vandaag (1 december) gemaakt en geven een realistisch beeld van de auto.

Al met al dus een eerlijke, zeer goed onderhouden, origineel Nederlands geleverde Citroën C1 (zusje van de Toyota Aygo en Peugeot 107) van de 1e eigenaresse welke op zoek is naar een nieuw baasje.

Reacties:
Gelieve alleen te reageren indien serieus geïnteresseerd en indien u dit exemplaar op waarde weet te schatten. Op onzinbiedingen wordt niet gereageerd want dan blijft de auto gewoon binnen de familie. De wegenbelasting en verzekering zijn tenslotte spotgoedkoop bij deze auto en we weten dat dit een net en goed exemplaar is. Als u serieuze interesse heeft kunt u contact met mij opnemen en bent u van harte welkom voor een bezichtiging en proefrit.

Met vriendelijke groet,


Stefan
Laatst gewijzigd door THE MUD op 13 dec 2019, 10:20, 2 keer totaal gewijzigd.

SlowCo
Berichten: 3542
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Nette Citroën C1 5-DRS 2010 NL-auto, NAP, 1e Eigenaar, APK

Bericht door SlowCo » 01 dec 2019, 20:13

Waarom geen kilometerstand? Dik over de 3 ton misschien?
En: mijn nichtje wilt...? Hoe wild is ze dan? :roll:

PeterB
Berichten: 3257
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: Nette Citroën C1 5-DRS 2010 NL-auto, NAP, 1e Eigenaar, APK

Bericht door PeterB » 01 dec 2019, 20:25

SlowCo schreef: 01 dec 2019, 20:13 Waarom geen kilometerstand? Dik over de 3 ton misschien?
En: mijn nichtje wilt...? Hoe wild is ze dan? :roll:
Afbeelding

170k en een beetje..

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Nette Citroën C1 5-DRS 2010 NL-auto, NAP, 1e Eigenaar, APK

Bericht door THE MUD » 01 dec 2019, 20:38

SlowCo schreef: 01 dec 2019, 20:13 Waarom geen kilometerstand? Dik over de 3 ton misschien?
En: mijn nichtje wilt...? Hoe wild is ze dan? :roll:
Ging er stiekem van uit dat mensen de MP link zouden aanklikken voor de foto's (daar staat het bij de kentekeninfo vermeld) maar heb de km-stand erbij vermeld.

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Nette Citroën C1 5-DRS 2010 NL-auto, NAP, 1e Eigenaar, APK

Bericht door THE MUD » 13 dec 2019, 10:21

DF prijs toegevoegd...€ 2.750,-. En nee dan niet een keer tegen de band schoppen en € 2.000,- bieden. :mrgreen:

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Nette Citroën C1 5-DRS 2010 NL-auto, NAP, 1e Eigenaar, APK

Bericht door THE MUD » 28 dec 2019, 10:37

:mrgreen: En verkocht aan een DF'er.

Als je een Lexus gewend bent wil je toch minimaal dezelfde dynamische looks + het woeste vermogen en bijbehorende kwaliteit en sex appeal ervoor terug. Zodoende dat deze C1 een logische keus was voor Geert :thumbup: .

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 162 gasten