BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => VERKOCHT!
- Joël D.
- Berichten: 3438
- Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
- Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
- Locatie: Waddinxveen
-
- Berichten: 1262
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 00:36
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
Ik vind de roadster ook mooier dan de coupe. Nog geen €25k deze ben je zo kwijt. @Bram en ook leuker dan een E46 M3.
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
- Bram
- Berichten: 15874
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
- Contacteer:
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
Buiten de CSL velgen is qua look mijn wagen volledig origineel zoals hij was. De CSL velgen zijn originieel van BMW en gekocht bij de wagen als extra (staan dus mee op de Fahrzeugbrief). De originele Z4M velgen zijn niet echt de mooiste en met deze CSL velgen is de wagen echt af en veel unieker qua look (ook meer grip vooraan, vanwege iets breder). Als iemand perse de wagen zoals originieel wil dan kan hij gewoon de CSL velgen verkopen, de originele 18” velgen in de plaats kopen en er nog winst op maken. Ik heb al mensen gehad die mijn CSL velgen wouen wisselen voor hun standaard Z4 velgen en mij €1.000 extra daarvoor wouen bij betalen.
Zelfde verhaal met de Bilstein ophaging die er nu onder staat. Is kwalitatief veel beter als de standaard ophabging, maar de standaard ophanging zit er ook gewoon bij en indien gewenst kan je die wisselen. Ophanging wisselen is echt geen dure grap en snel gebeurd. Maar ik denk dat iedereen de regelbare Bilstein terug zou steken na met de standaard ophanging gereden te hebben. Is gewoon beter en polyvalenter in persoonlijke afregel mogelijkheden.
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
Zou natuurlijk een perfecte combi zijn naast de M-Coupe S54 Eerst maar eens een fatsoenlijke daily
Zou er eens serieus over nadenken Bram! Voor dit geld vind ik het gezien de technische staat echt een goed aanbod. Misschien niet je eerste keuze maar volgens mij vinkt deze aardig wat in wat je zoekt. Achterbank heb je toch niet nodig, geen SMG maar wel open rijden zonder hufterig zwaar te zijn a la E46 M3 cabrio. Stel je voor hoe je met dit apparaat naar Italië gaat
- Tristan
- Berichten: 13333
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
En een Z4M rijdt echt heel leuk, speelser dan een M3. Ook listiger maar dat is 'part of the fun'.
- Henk Jan
- Berichten: 1441
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
Niet dat ik ervoor in de markt ben, maar wat zou het nog kosten om het op NL-kenteken te krijgen?
Wel een schitterend ding btw
Wel een schitterend ding btw
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
- Contacteer:
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
E46 M3 cabrio kan je buiten de motor echt niet vergelijken met Z4M roadster... De Z4M roadster heeft een superstijf koestwerk (idem als Lotus Elise/Exige en idem als e46 coupe) en vooral hij weegt een pak minder als de e46 M3 in cabrio vorm. E46 M3 cabrio zou 1.630KG wegen en de Z4M roadster 1.410KG. Z4M roadster heeft ook de betere remmen set-up van de M3 CSL tegenover de standaard M3 remmen.Niels schreef: ↑08 nov 2018, 10:06Zou natuurlijk een perfecte combi zijn naast de M-Coupe S54 Eerst maar eens een fatsoenlijke daily
Zou er eens serieus over nadenken Bram! Voor dit geld vind ik het gezien de technische staat echt een goed aanbod. Misschien niet je eerste keuze maar volgens mij vinkt deze aardig wat in wat je zoekt. Achterbank heb je toch niet nodig, geen SMG maar wel open rijden zonder hufterig zwaar te zijn a la E46 M3 cabrio. Stel je voor hoe je met dit apparaat naar Italië gaat
Ja kan ook vlotjes naar de Crossfit met een Z4M, maar dit kan ook met een e46 M3
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
Franzino wat een gave auto is dit. Eigenlijk klopt alles aan deze auto.
- Baboulah
- Berichten: 1502
- Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
Ik ga pas bellen of uberhaupt kijken bij een auto als ik bereid ben om de vraagprijs te betalen... Vind ik niet meer dan normaal gezien beide partijen er anders weer de nodige tijd in steken voor niks als je daar niet eens toe bereid bent. Ik ben ook meer van het principe minder kopen en goed kopen, dan veel voor weinig...
-
- Berichten: 1262
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 00:36
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
Waarbij de Z4 M Coupe weer een stuk stijver is dan de cabrio. Hoeveel weet ik niet maar bij de Z3 betreft het verschil in stijfheid tussen de cabrio en de coupe een factor 2,7. Dat is nogal fors dus.
- Kasteel
- Berichten: 5282
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
Ter info
Z4M cabrio is iets lichter dan de coupe, maar de coupe heeft iets straffere vering/demping als ik goed herinner. Verder heeft de Z4M buiten de remmen van de CSL, ook het stuurhuis van de CS/CSL.
Z4M cabrio is iets lichter dan de coupe, maar de coupe heeft iets straffere vering/demping als ik goed herinner. Verder heeft de Z4M buiten de remmen van de CSL, ook het stuurhuis van de CS/CSL.
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
- Contacteer:
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
Van die CSL klopt, van de ophanging weet ik niet exact. Op mijn Z4M staat een volledig regelbare Bilstein PSS-10, dus de hardheid heb ik op mijn eigen wensen afgesteld. De standaard ophanging was zeker niet slecht, maar ik heb zelf nooit de drang gehad om ze terug te plaatsen en heb ze gewoon in een doos bijgehouden.
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
- Contacteer:
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
Klopt; Z4M coupe is extreem stijf...dit is omdat de Z4M roadster al extreem stijf was voor een cabrio en ze de coupe op deze basis verder ontwikkeld hebben. Bij de Z3M was het verschil in stijfheid gigantisch...daar was de Z3M roadster echt een slappe vod. 1 testrit mee gedaan destijds en die vond ik maar niets. Mega verschil met Z4M roadster.
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
- Contacteer:
- Wimp
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 17 okt 2014, 08:51
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
Niet om je topic te bevuilen maar als je naar crossfit Geel gaat dan woon je eigenlijk vlakbij mij . De wereld is klein en toch kan ik me niet herinneren dat ik je M2 of Z4M al heb zien rijden...Franzino schreef: ↑08 nov 2018, 21:10E46 M3 cabrio kan je buiten de motor echt niet vergelijken met Z4M roadster... De Z4M roadster heeft een superstijf koestwerk (idem als Lotus Elise/Exige en idem als e46 coupe) en vooral hij weegt een pak minder als de e46 M3 in cabrio vorm. E46 M3 cabrio zou 1.630KG wegen en de Z4M roadster 1.410KG. Z4M roadster heeft ook de betere remmen set-up van de M3 CSL tegenover de standaard M3 remmen.Niels schreef: ↑08 nov 2018, 10:06Zou natuurlijk een perfecte combi zijn naast de M-Coupe S54 Eerst maar eens een fatsoenlijke daily
Zou er eens serieus over nadenken Bram! Voor dit geld vind ik het gezien de technische staat echt een goed aanbod. Misschien niet je eerste keuze maar volgens mij vinkt deze aardig wat in wat je zoekt. Achterbank heb je toch niet nodig, geen SMG maar wel open rijden zonder hufterig zwaar te zijn a la E46 M3 cabrio. Stel je voor hoe je met dit apparaat naar Italië gaat
Ja kan ook vlotjes naar de Crossfit met een Z4M, maar dit kan ook met een e46 M3
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
- Contacteer:
- Wimp
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 17 okt 2014, 08:51
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
- Contacteer:
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => Mega "final" pricedrop! ;)
Nee klopt...op dat bordje daar staat Crossfit Geel en dat is effectief in Geel
Maar ik woon zelf totaal niet in die buurt en ben van centrum Antwerpen.
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
- Contacteer:
Re: BMW Z4M Roadster 2006 zilver (hardtop, Bilstein, Belgie, enz) => VERKOCHT!
Wagen is verkocht voor bovengenoemde prijs en verhuist naar Frankrijk...
Topic mag verwijderd worden.
Topic mag verwijderd worden.
- Bram
- Berichten: 15874
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 gasten