EVO X. NEW PICTURES P1!!

Tijd voor wat anders? Hier kun je je auto aanbieden!
Gesloten
Jeffrey026
Berichten: 1658
Lid geworden op: 25 jun 2017, 17:39
Auto: tja welke zal het worden?

Re: EVO X. NEW PICTURES P1!!

Bericht door Jeffrey026 » 28 mar 2018, 23:28

SlowCo schreef: 28 mar 2018, 21:50
Luco schreef: 28 mar 2018, 21:38 Is deze parel nog niet verkocht?
Hoezo, heb je interesse? :tooth:
er zijn toch al 2 mensen die een bod hebben gedaan waar ze ook achter staan. :ken ik jou:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27869
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: EVO X. NEW PICTURES P1!!

Bericht door Luco » 29 mar 2018, 05:27

SlowCo schreef: 28 mar 2018, 21:50
Luco schreef: 28 mar 2018, 21:38 Is deze parel nog niet verkocht?
Hoezo, heb je interesse? :tooth:
voor 50 euro kan je je geen bult vallen toch?

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3438
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: EVO X. NEW PICTURES P1!!

Bericht door Joël D. » 29 mar 2018, 09:27

WJ schreef: 28 mar 2018, 19:58 Afbeelding
Daar kende ik hem dus van. Ik heb hem gespot in Aerdenhout!

donkeykong
Berichten: 109
Lid geworden op: 17 feb 2015, 14:45

Re: EVO X. NEW PICTURES P1!!

Bericht door donkeykong » 29 mar 2018, 10:02

Goodmorning guys,

Ik ga jullie helaas verlaten en heb geleerd dat het anno 2018 nog steeds droevig is gesteld op dit auto forum. Ee zijn vast heel veel echte liefhebbers die een ander alles gunnen en gewoon relax zijn. Voor die mensen, blijf jezelf, top. Kies je eigen pad en trek je niks aan van de publieke opinie als je er anders over denkt.

De mensen die dit of andere verkooptopics afzeiken zijn gewoon de zieligste mannetjes die er maar zijn. Kennelijk hebben ze niets beters te doen, of voelen ze zich in internetland echt de man, en in het dagelijkse leven gewoon normaal. Afzeiken van iemand zal men dat niet doen, achter een beeldscherm is veilig lekker naast een zak chips.

Wat betreft dit forum en mods, mods doen gewoon mee terwijl zij juist ervoor moeten zorgen dat dit soort dingen niet gebeuren. Dat is nog het ergste, misbruik van macht, gewoon het verkooptopic aanpassen met fotos die ik niet heb geplaatst, het eerste bericht en dat het door mij is aangepast. Ik kan hem niet eens meer aanpassen, dus mods misbruiken hun macht. De trollen vinden dit vast niet erg, de normale mensen moeten zelf maar kijken of ze deel van dit forum en beleid willen zijn. En als mijn tooic niet gewenst is dan kan het gewoon in goed overleg weg gehaald of aangepast worden.

Maar goed, hoop dat dit goede feedback is en het mensen doet nadenken, doe ermee wat je wilt, maak het belachelijk, denk na of ga gewoon verder.

Ik trollde inderdaad mee maar niet vanuit mijn intrinsieke motivatie, laat dat duidelijk zijn.

Beste wensen en till another life time, bye

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten