Kees Bunk schreef:In Londen rijden ze wel met 5-series.
En die rijden asociaal hard :o
Remmen ze ook hard :
Kees Bunk schreef:In Londen rijden ze wel met 5-series.
En die rijden asociaal hard :o
Van 230 naar 150 is 80 km en duurt 2,5 seconden vol in de rijwind, dat is niet echt een belasting volgens mijjarno trulli schreef:ik vind de standaard 4 zuiger brembo´s die onder me auto eigenlijk prima voldoen ook na heel vaak van 230 terug naar 150.
Maar die turboslangen met volvo klemmen zijn weer ongeloofelijk goedluco hornsveld schreef:Zelfs op een trage diesel voldoen volvo remmen niet.
Op de ring met de V40 diesel, weigerden ze binnen een kwart rondje al dienst.
Volvo remmen zijn echt slecht
Idd. race tussen haakjes.......hebben ze weken lang moeten bestuderen hierop????.......andere blokjes meer niet......zal wel weer een buro voorSteven Nauta schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/5416 ... vos__.html
"raceremmen" voor de Volvo's
Volvo heeft het probleem zorgvuldig wekenlang onderzocht en een oplossing bedacht. Om herhaling te voorkomen krijgen de betreffende Volvo’s nu raceremblokken en wordt de koeling van de remmen verbeterd.
Met de Aygo .....als je een nieuwe Aygo pakt en dan de eerste keer vol remt......kun je lachen (NOT) trekt enorm naar links of rechts........geprobeerd???Knot schreef:Zal eens 10x van 140-0 remmen, dan staat het ook goed in de fik hoor!
Stalen velgen zijn beter bestand tegen bv stoepranden. Waarom dat zo is weet ik niet precies. Het is iig wel de reden waarom de politie stalen velgen heeft ipv lm.Timmert schreef:Dat mag je me even uitleggen..
Of andere obstakels, ze zullen er vast wel over nagedacht hebben...Timmert schreef:Ja, dat begrijp ik. Maar zo vaak kom ik geen stoeprand tegen op de snelweg hoor, en dat is toch net het domein van het KLPD. In ieder geval wel van deze Volvo's.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 gasten