Canon EOS 7D + 10-18mm ultragroothoeklens

Zolder leeggeruimd? Tweedehands bankstel dumpen? Computer/hardware en antieke platenspelers? Alles wat niks met auto's te maken heeft, kun je hier aanbieden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Canon EOS 7D + 10-18mm ultragroothoeklens

Bericht door Robin Hartog » 16 sep 2019, 10:26

Te koop aangeboden wegens overstap naar een andere camera: Canon EOS 7D + 10-18mm ultragroothoeklens.

De 7D heeft mij jarenlang uitstekend bediend, maar ik merk dat ik er niet meer aan toe kom om hem veel te gebruiken. De camera heb ik altijd opgeborgen in een goede fototas, nooit ergens laten verstoffen. Ook op vakanties als ik hem niet gebruikte ruimde ik hem meteen op door in de fototas te stoppen. Hij heeft slechts een paar gebruikerskrasjes, maar dat mag geen naam hebben. De spiegel maakte ik regelmatig schoon om geen stofjes op de foto’s te zien.

De doos en boekjes zijn ook nog allemaal aanwezig. De lens is een 10-18mm ultragroothoeklens, perfect voor het maken van bijvoorbeeld landschapsfoto’s, ook tijdens stedentrips kwam hij eigenlijk nooit van de body af, heerlijke allround lens. Voorbeeldfoto van wat deze lens kan:

Afbeelding
Giant wheel by RobinH., on Flickr

Afbeelding
Pagani Factory tour by RobinH., on Flickr

Afbeelding
Venice by RobinH., on Flickr

Tevens bijgeleverd: een aantal geheugenkaarten.

Wat foto’s van dit geweldige apparaat:

Afbeelding
WhatsApp Image 2019-09-16 at 10.01.49 by RobinH., on Flickr

Afbeelding
WhatsApp Image 2019-09-16 at 10.01.49(1) by RobinH., on Flickr

Afbeelding
WhatsApp Image 2019-09-16 at 10.01.49(2) by RobinH., on Flickr

Afbeelding
WhatsApp Image 2019-09-16 at 10.01.49(3) by RobinH., on Flickr

Vraagprijs, inclusief doos, lader, boekjes én de ultragroothoeklens en speciale DF-korting: 500 euro.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HarryC en 52 gasten