Yamaha HIFI set

Zolder leeggeruimd? Tweedehands bankstel dumpen? Computer/hardware en antieke platenspelers? Alles wat niks met auto's te maken heeft, kun je hier aanbieden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Yamaha HIFI set

Bericht door romo » 11 aug 2019, 10:51

Bij deze te koop voor elk aannemelijk bedrag gezien de leeftijd (1996), maar nog steeds prachtig functionerende Yamaha HIFI set.


Natural Sound Stereo Amplifier AX 890

Natural Sound Compact Disc Player CDX 890

Natural Sound Stereo Cassette Deck AX-500 RS

Natural Sound AM/FM Tuner TX-680 RDS

Met bijbehorende AB, waarmee de gehele set is te bedienen.

Zeer milde gebruikssporen, voor de leeftijd echt zeer goed !!


De versterker is wel een stevig ding van 14 kg, aan 8 Ohm 110W per kanaal, aan 4 Ohm 185W per kanaal. tot maximaal 330W impuls vermogen. Is als aparte voorversterker te gebruiken bij een eindversterker.

De volume potmeter kraakt een beetje (bekende Yamaha kwaal) beetje heen en weer en het gaat goed, is vaak voorr de liefhebber zelf oplosbaar en anders voor een paar tientjes bij een HIFI boer)

Ik denk zelf aan elk €50,-- voor respectievelijk tuner, CD speler, Cassette Deck en €200,-- voor de versterker (op E bay zijn ze duurder zag ik) Ik gooi er maar wat in, het is te goed om bij grof vuil neer te zetten, een liefhebber zal ook hier te vinden zijn. Ik hoef geen hoofdprijs, liever dat het nog goed terechtkomt bij een liefhebber.

Afbeelding


Hier wat beter plaatjes;

https://www.fein-hifi.de/Verstaerker/Ya ... :1927.html

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Yamaha HIFI set

Bericht door romo » 22 aug 2019, 07:51

Wie kan ik er blij mee maken? Of evt kinderen/kleinkinderen, opa`s en oma`s in to vintage :lol: ?

Meeneem prijs voor het geheel; €200,--

Wel ophalen dan svp

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31240
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Yamaha HIFI set

Bericht door JP » 22 aug 2019, 17:48

Niets voor Luco als vervanging van zijn Philips matchline setje ? :hmmm:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten