iPhone 6 Space Grey 16Gb

Zolder leeggeruimd? Tweedehands bankstel dumpen? Computer/hardware en antieke platenspelers? Alles wat niks met auto's te maken heeft, kun je hier aanbieden.
Gesloten
Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

iPhone 6 Space Grey 16Gb

Bericht door ///Joost » 27 dec 2016, 10:56

Te koop aangeboden:

iPhone 6 16 Gb in Space Grey (zwart).

De telefoon heeft altijd in een hoesje gezeten. Alleen aan de onderzijde een paar kleine krasjes op de behuizing, zoals te zien op de foto's. Enkele maanden geleden heeft deze telefoon een nieuw scherm gekregen, om hem klaar te maken voor verkoop. Deze is dus volledig krasvrij. Geen rare vlekken of mankementen in het LCD. Ook de vingerafdruk sensor werkt prima. Achterkant is ook krasvrij. Deze telefoon kan nog jaren mee. Zelf ben ik overgestapt naar een nieuwer model.

Simlockvrij, geen iCloud lock en verwijderd uit mijn Apple account. De telefoon kan dus opnieuw ingesteld worden, net zoals een nieuwe telefoon in de winkel.

Alle originele toebehoren aanwezig: Laadkabel :tong: , adapter, hoofdtelefoontjes (ongebruikt in verpakking) en doosje.

Ophalen zodat je hem werkend kunt zien of opsturen op risico koper. Vraagprijs op MP is 295, maar speciaal voor de Df'ers mag ie weg voor 275 incl. verzending.

http://link.marktplaats.nl/m1120549584

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Edit: Volgens mij was ik iets te enthousiast met de prijs. Dus nu wat vriendelijker geprijst.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: iPhone 6 Space Grey 16Gb

Bericht door ///Joost » 03 jan 2017, 10:39

Mag slotje op.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten