Kodak playsport

Zolder leeggeruimd? Tweedehands bankstel dumpen? Computer/hardware en antieke platenspelers? Alles wat niks met auto's te maken heeft, kun je hier aanbieden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Kodak playsport

Bericht door Petrolhead Tom » 15 dec 2010, 13:26

Aangezien ik de overstap wil maken naar een andere camcorder is mijn Playsport te koop.

Ik heb er ontzettend veel plezier van gehad en als ik hem niet verkoop blijft hij gewoon. Ik heb deze camera gekocht om te kijken of het maken van video's iets voor me was. Dat is het zeker en daarom ga ik de overstap maken naar een andere video camera, al ga ik het formaat van zo'n klein cameraatje denk ik wel missen.

Wat zit er bij deze verkoop?

- de camera met nog ongeveer anderhalf jaar Garantie. (gekocht bij de media markt)
- een 8 gig geheugen kaart.
- een extra accu.
- de benodigde kabels.

Wilt u zien wat voor video's deze camera maakt? Kijk dan op mijn Youtube kanaal. http://www.youtube.com/user/petrolheadtom?feature=mhum

En een voorbeeld filmpje:



Een goed bod mag maar verwacht niet dat deze camera voor een prijs onder de 100 euro weggaat.

Foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12747
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kodak playsport

Bericht door MartijnGizmo » 15 dec 2010, 15:32

Tom, je moet toch wat beter je huiswerk doen... ;) Een nieuwe kost op dit moment €106 bij Pixmania, zie ook http://pw.tweakers.net" onclick="window.open(this.href);return false; Ik zou deze lekker zelf houden voor de meer riskante shots, kun je de footage mooi combineren met je nieuw aan te schaffen camcorder! 8)

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Kodak playsport

Bericht door Petrolhead Tom » 15 dec 2010, 15:46

Klopt maar daar zit geen extra accu bij en geen extra geheugenkaart. Dus als er iemand 100 euro bied mag hij daarvoor weg, anders blijft hij gewoon.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 135 gasten