Af te halen: Posters, tafelvoetbalspel. teab: poef

Zolder leeggeruimd? Tweedehands bankstel dumpen? Computer/hardware en antieke platenspelers? Alles wat niks met auto's te maken heeft, kun je hier aanbieden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RJay
Berichten: 3708
Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
Locatie: Velserbroek

Af te halen: Posters, tafelvoetbalspel. teab: poef

Bericht door RJay » 13 dec 2010, 16:23

Ik heb hier 3 autoweek/gto posters liggen van een Alfa Romeo Brera concept, een Gumpert Apollo en een Pagani Zonda.
In mijn vorige huis heb ik ze jaren aan de muur gehad, maar in de 3 jaar dat ik nu hier woon heb ik nog geen plek gevonden om ze op te hangen.

Misschien dat ik er iemand blij mee kan maken, anders gaan ze eind van de week in de papierbak.....

Hoef er niets voor te hebben, of je moet vinden dat je veel te veel warsteiner/hertog jan hebt liggen.

Af te halen in Velserbroek of op het CPZ paddock.

Posters zijn in goede staat, zij het een beetje stoffig.

Edit: Tevens nog 1 poster van Rage Against The Machine (dubbelzijdig) en 1 van Motörhead, in dezelfde staat als de anderen.

Poef:
onderkant:
Afbeelding
zijkant, note de broekzak:
Afbeelding
En zo hoog is ie dan ongeveer: Niet erg hoog, redelijk lage poef.
Afbeelding

Edit 2: ook nog een Ikea poef "Trotsig", nummer 900.377.30. Dit is een opblaasbare zak waar een spijkerstof hoes over heen komt.
Compleet, nieuw en ongebruikt, Alleen de doos open gemaakt om te kijken wat het is.
n.o.t.k.

Edit 3: Tabletop Tafelvoetbalspel. Zat in een kerstpakket, hier speelt niemand het dus ik heb er niets aan, voor de liefhebber. Nieuw in doos.
Laatst gewijzigd door RJay op 17 dec 2010, 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Af te halen: Posters, tafelvoetbalspel. teab: poef

Bericht door Macboy » 15 dec 2010, 02:09

Heb je foto's van de poef ? Kon hem met google niet vinden en ook via de Ikea site niet.

Heb je ook foto's van het tafelvoetbal ding ?

En wat zijn de prijzen ? Snap de geheimzinnigheid nooit zo. Zeker niet op het forum. Nu moet ik je vragen wat je ervoor wil hebben terwijl je misschien zelf al een idee hebt. En scheelt mij ook weer moeite als je bijvoorbeeld EUR 200 vraagt.

Gebruikersavatar
RJay
Berichten: 3708
Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
Locatie: Velserbroek

Re: Af te halen: Posters, tafelvoetbalspel. teab: poef

Bericht door RJay » 15 dec 2010, 07:47

Prijzen? Die zijn er niet voor de eerste 3, en teab begrijpt iedereen wel toch? tientje of anderhalf ofzo.

Zal vanavond even wat foto's maken, heb 'm nooit opgeblazen dus zal de hoes even zo goed als het gaat uitpakken.

Poef staat idd niet meer op de ikea site, handig.

Ed.: Alle batterijen plat en na de opruimactie is de oplader pleite.... Nice.
Foto's dus morgen. :(

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten