ZGAN Motorpak Dainese maat 54 (3x aan gehad)

Zolder leeggeruimd? Tweedehands bankstel dumpen? Computer/hardware en antieke platenspelers? Alles wat niks met auto's te maken heeft, kun je hier aanbieden.
Gesloten
jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

ZGAN Motorpak Dainese maat 54 (3x aan gehad)

Bericht door jacobt » 11 mar 2019, 10:20

Vanwege einde motor hobby in de aanbieding dit supermooie Dainese lederen motorpak.
Ik heb het pak 3x aan gehad, het is echt nog nieuw.
Grijp je kans om dit seizoen een echt gaaf pak te dragen voor minder dan de helft van de winkelprijs.

Niet in gezweet, geen beschadigingen, eigenlijk een nieuw pak.
Het pak is maat 54. Ik ben 1,85 en 83 kilo en pas er lekker in.
Het pak bestaat uit een jas en een broek, die mbv een rits aan elkaar vast gemaakt kan worden.
Het leer is op essentiele plekken vervangen door flexibele stof, zodat je er prima in kunt bewegen. Dit komt het comfort ten goede als je gebogen zit zoals op een racer.
Ook zit het pak vol met bescherming.
Aan de buitenkant bevinden zich ventilatie openingen, die je in de zomer open kunt zetten als je het te warm krijgt.
Op de mouwen en de broekspijpen bevinden zich ritsen om het aantrekken te vergemakkelijken, ook bevinden zich op de broekspijpen nog extra ritsen om iets meer ruimte te maken voor de kuiten.
Op de knieen bevinden zich kneesliders, die zijn natuurlijk ook nog nieuw, ze zijn uitwisselbaar.
Binnenin de jas bevindt zich een zak met rits, verder is de jas aan de binnenzijde afgewerkt met een soort mesh.
Zoals je ziet op de foto's ziet het pak er nog als nieuw uit.
Dit pak kost nieuw 1200 Euro. Ik vraag 550 euro.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Re: ZGAN Motorpak Dainese maat 54 (3x aan gehad)

Bericht door jacobt » 11 mei 2019, 20:04

Verkocht

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Robbert92, wackywim en 85 gasten