Aim Datalogger en laptimer set mychron 3 XG-LOG en solo 2

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Djessey
Berichten: 2175
Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Aim Datalogger en laptimer set mychron 3 XG-LOG en solo 2

Bericht door Djessey » 21 jan 2019, 16:11

Complete set aangeboden.

AIM MyChron 3 XG-LOG in goede staat. Talloze mogelijkheden voor logging en analyse. Op dit moment aangesloten op mijn M54B30 motor via een CANBUS signaal. Op het display kan je diverse waarschuwingen en alarmen instellen. Je kunt zelf aangeven welke informatie hij op het scherm laat zien. Bij mij geeft hij nu alarm bij te lage en te hoge olie en/of water temperatuur. Verder instelbare shiftlights en een display voor je versnellingen.

Systeem kan uitgebreid worden met allerlei sensoren, banden temperatuur oliedruk, dempers enz. Meeste sensoren en kabels heb ik gekocht bij Abi engineering.

Set komt met
-CANBUS kabelboom (en serieel)
-Stekker en verloopje voor aflezen brandstofniveau meter (weerstand)
-Diverse kabels voor aansluiten met 12v
-Infrarood laptime receiver
-Infarood laptime beacon

Doordat het Infarood laptimer systeem niet altijd even handig is heb ik er een losse AIM Solo 2 bij. Deze is net als de MyChron en het dashboard aangesloten op het contact waardoor beide automatisch opstarten bij het aanzetten van het contact. Geen omkijken meer naar, start automatisch met opnemen rondetijden en ziet direct op welk circuit hij actief is.

Aim Solo 2 komt met
-Opslag case
-Suction cup
-12v sigaretten lader

Let op, geen amateur systeem. Enige ervaring met auto en electra is aan te raden indien je dit systeem gaat plaatsen. Plaatsing is relatief simpel, software is vrij te downloaden op internet.

Prijs is voor de complete set. Dus datalogger en losse laptimer.

Doordat ik overstap op een hele andere motor met standalone management en bijbehorende display is de set voor mij overbodig geworden. Is op dit moment nog ingebouwd en kan dus werkend bezichtigd worden.

Mochten er nog verdere vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Prijs : gereserveerd

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wackywim en 75 gasten