Verkocht - Universele uitleeslaptop Dell

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6141
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Verkocht - Universele uitleeslaptop Dell

Bericht door EvdP » 11 aug 2018, 19:44

Ik heb een 13" Dell Latitude uitleeslaptop met zowel Delphi als WoW! uitleessoftware te koop.

De advertentietekst van Marktplaats:
Een Dell Latitude E4300 laptop met een OBD interface met twee soorten uitlees software voor het uitlezen van diverse merken auto's. Ideaal als je meerdere merken auto's wil uitlezen met één laptop. De selectie van de auto's gaat in ieder geval tot bouwjaar 2013. De EOBD functie (wat de "handheld" kastjes ook doen) gaat verder maar ziet veel minder.

Deze laptop heeft Windows 7 met de laatste updates en is niet heel sloom. De accu is ook nog prima. Deze nette Dell Latitude is een met zijn 13" scherm een mooie handzame laptop.

Ik heb de laptop is getest op mijn BMW. De universele uitlees software heeft erg veel mogelijkheden. Je kunt veel modules uitlezen maar ook dingen testen of instellen (zoals het registreren van een nieuwe accu). Ook staat in één van de twee programma's zeer veel technische informatie.

Beide pakketten zijn Nederlandstalig. De vele mogelijkheden zijn ook te zien op Youtube als je zoekt op Delphi DS150e of WoW Snooper.

Vragen? Gewoon even een berichtje of Whats app sturen.
Wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De Marktplaats advertentie
Laatst gewijzigd door EvdP op 14 sep 2018, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6141
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Universele uitleeslaptop Dell

Bericht door EvdP » 14 aug 2018, 21:05

Verkocht

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vanreijmersdal en 75 gasten