Nee ik laat de N55 lekker zoals die is, vind hem vlot zat

https://www.mosselmanturbo.com/en/itron ... 5-f-seriesArjandeV schreef: 18 feb 2019, 14:52 Gewoon doen KnotAls hij voor N55 was geweest wilde ik wel hehe. Ga jij nog wat doen aan je N55 of niet martijn?
Beste Martijn,
Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad mogelijk om de iTronic om te zetten naar een ander type motor. Hiervoor zullen we de iTronic wel opnieuw moeten programmeren en moet er een andere kabelboom geinstalleerd worden. Gaat het om een M135i van voor 07/2013 of na 07/2013? Heeft u wellicht al het VIN nummer van de auto? Dan kan ik even controlleren om wat voor auto het precies gaat.
Voor het opnieuw programmeren, een nieuwe kabelboom en het installeren in uw M135i rekenen we in totaal € 289,-
Martijn,
Bedankt voor het doorgeven. Uw M135i gaat met de iTronic dan naar ongeveer 370pk en 525Nm. De opgegeven prestaties na tuning zijn indicaties, deze zijn afhankelijk van de huidige staat van de auto en de gebruikte brandstof. We raden dan ook altijd aan om met dit soort auto’s premium brandstof, RON 98 (Euro), te tanken.
Ik hoor graag van u of u het omzetten van de iTronic wilt laten uitvoeren.
Zo'n box doet toch net zoals elke tuning oa. de turbodruk verhogen ?!Martijn_bmw schreef: 18 feb 2019, 13:21 (...)
Voordeel is, mee te nemen naar andere auto / los te verkopen en natuurlijk grootste voordeel je auto blijft orgineel (als je hem er weer tussenuit haalt natuurlijk) en dus geen gezeik met BMW.
(...)
Knot schreef: 19 feb 2019, 19:31 Laat die jongen nou eerst eens genieten van het standaard nieuwe autotje…![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten