MX-5T / BtG 7.51,7

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MX5T
Berichten: 1237
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door MX5T » 30 dec 2013, 22:09

Wat bedtreft mijn kanker.
Iedereen moet een keer sterven en er is eigenlijk nooit een geschikt moment.
Ik heb al zoveel keer eerder magere hein in de ogen gekeken en elke keer het geluk gehad uit zijn definitieve greep te kunnen blijven. Nu heb ik minder geluk en heeft ie me te pakken.
Mijn vertrek met hem zal niet zonder slag of stoot gaan. Maar uiteindelijk kom ik als een hoopje menselijke ellende in mijn bed te liggen en dan kan ik uiteindelijk zelf vaststellen hoe goed ik ermee om heb kunnen gaan.
Mijn huisarts wil bij voorkeur geen euthanasie plegen maar zorgt voor palliatieve sedatie en dat is voor mij prima.
Dit is voor mij ter voorbereiding van het worst case scenario omdat in deze situatie je achteraf niet kunt zeggen ik wil het nog even anders want waarschijnlijk lukt me dat dan niet meer.
Voorlopig ga ik uit van het best case scenario.
Ik heb de laatste 10 jaar binnen mijn mogelijkheden zo gezond mogelijk geprobeerd te leven en ook dat is geen garantie dat je geen gezondheidsklachten krijgt. Overigens niet met het doel om zo oud mogelijk te worden maar om de jaren dat ik op deze planeet rondloop niet door ziekte gehinderd te worden in het leven.
Het menselijk lichaam is een complex geheel en we leven in een giftige omgeving van lucht, voedsel, straling en stres. Je moet uiteindelijk een beetje geluk hebben.
Mijn motto is / was geniet nu want je weet niet zeker hoe je er morgen voor staat.

@Hielke
Ja het project trekt nog steeds dus zolang het gaat en leuk aanvoelt ga ik door

@Rene
Het is vooral bestraling (geeft ook bijwerkingen door oa. belasting van het omliggende gezonde weefsel) en slechts "milde" chemo (1 keer / week) wat uiteraard ook zijn bijwerking kan hebben als je daar net gevoelig voor bent

@Joy
Het eten wilde soms moeilijk zakken (zes weken voor de diagnose werd gesteld) en als het uiteindelijk blokkeerde dan moest ik het gaan uitkotsen. Geen pijn.
Je googled dan even wat en vindt dat bij dat soort klachten de mogelijke hoofdoorzaak stres kan zijn. Zeer kleine kans op slokdarmkanker. Omdat ik het toen erg druk had vond ik stres wel een aannemelijke oorzaak.
Toen de klacht op een keer zodanig hinderlijk werd ben ik naar de huisarts gegaan.
Dan kun je denken was dan eerder naar de huisarts gegaan dan had je misschien de uitzaaiingen voorkomen, maar dat is mijn situatie "een gevalletje achteraf" en acheraf kijk je een koe in de kont.
Het mag een les zijn voor anderen om bij klachten toch eerder medische diagnose te zoeken en ook dat is geen garantie dat op tijd de juiste diagnose wordt gesteld.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door ///Joost » 30 dec 2013, 22:37

Brrr...kippevel bericht. Echt knap dat je er zo realistisch mee om kunt gaan! Zeer veel sterkte gewenst aan jou en je familie.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door GTRene » 30 dec 2013, 23:30

heb je weer mooi uitgelegd Ton :D

en ja, zolang het nog gaat, lekker doorgaan met wat je kan :thumbup:

Gebruikersavatar
Niels v/d burgh
Berichten: 2168
Lid geworden op: 31 okt 2010, 10:49
Auto: Zweedse diesel
Locatie: Noord- NL

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door Niels v/d burgh » 30 dec 2013, 23:41

Lees het slechte nieuws nu pas, veel sterkte de komende tijd.

Veel bewondering en respect hoe hier mee om gaat.

Gebruikersavatar
MX5T
Berichten: 1237
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door MX5T » 21 mar 2014, 19:34

Drie maanden na de diagnose van kanker is er eea. gebeurd. Ik heb uiteindelijk met hulp van een aantal welwillende vrienden/bekenden en doktoren een behandeltraject uitgestippeld waar ik nu middenin zit. Het is een project als de meeste anderen, het duurt langer, kost meer en er zijn vele onvoorziene aspekten en soms onvoldoende expertise op het juiste moment.
De hoofdtumor in de slokdarm wordt stevig aangepakt. Een niet geheel pijnloze affaire maar gelukkig hebben ze morfine uitgevonden. Je hoofd voelt in ieder geval lichter, zal ook wel komen omdat er nu nog slechts drie haren opstaan (beetje chemo).
De metastasen (uitzaaiingen) hebben zo hun eigen problemen veroorzaakt. Vorige week brak ik mijn linkerbovenbeen toen ik uitschoof over een nat plekje. Het door een botmetastase verzwakte bot brak als een lucifer. Nog nooit zoveel pijn gehad als tijdens de voorbereidingen voor de operatie. Ik loop nu als een kreupel mannetje op krukken rond en haal net 50 meter want daarna houdt het rechterbeen ermee op. Tijdens een eerdere operatie (voor een plaatselijke chemotherapie) is er een embolie in het rechterbeen ontstaan welke ook na twee verdere operaties niet verholpen kon worden.
Noodgedwongen dus maar overgestapt op een automaat waarmee ik vandaag door de vriendin mee naar huis werd gereden uit het ziekenhuis.
Ik heb diverse opties bekeken maar ben uiteindelijk toch weer op een BMW 3-serie uitgekomen.

Ik ben nog wel een aantal maanden bezig met het behandeltraject en daarna zal blijken of het enig effect heeft gehad.
Het eerste jaar verdwijnt ca. 60% van de gediagnotiseerde patienten van de grafiek. De vijf jaar wordt door ca. 10 - 15% gehaald. Dat moet beter kunnen maar of ik daar het levende bewijs van zal zijn is natuurlijk uiterst onzeker.
Ik ga hier verder niet gedetailleerd in op de ziekte- en behandelaspekten omdat ik er al zoveel tijd mee bezig ben en ik er soms wel even klaar mee ben.

Wat betreft de MX-5T:
Inmiddels zit de nieuwe koppeling erin.
De rest kan wat mij betreft de komende weken gebeuren want voor mei ben ik zeker niet in staat om te rijden met het ding.
De eerste trackday op de Ring komende maandag moet ik dus noodgedwongen aan me voorbij laten gaan.
Aan alle DF-ers die gaan wens ik veel rijplezier en veilige ronden want in het ziekenhuis liggen is ruk dat kan ik nu uit eigen ervaring bevestigen.
Laatst gewijzigd door MX5T op 22 mar 2014, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door GTRene » 21 mar 2014, 20:06

dat klinkt niet goed....
damn...kon je maar als bij een auto parts verwisselen, maja dat kan niet.

heel veel sterkte, klote om jezelf te zien aftakelen, en scary dat je botten zo om weinig kunnen breken :shock:

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door Hielke » 21 mar 2014, 22:31

Groot respect voor de nuchterheid waarmee je je ziekteverloop beschrijft Ton.

Dat gebroken dijbeen kon je er eigenlijk niet bijhebben. Hoe broos die medicijnen een mens letterlijk en figuurlijk kunnen maken. Sterkte met de behandelingen kerel.

Online
SlowCo
Berichten: 3508
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door SlowCo » 21 mar 2014, 22:54

Sterkte!

Gebruikersavatar
Spijkerhard
Berichten: 4045
Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door Spijkerhard » 22 mar 2014, 11:30

Lees het hele verhaal nu pas.
Sterkte Ton...

Even sprakeloos.

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door Petrolhead Tom » 22 mar 2014, 12:03

Heel veel sterkte Ton.

Gebruikersavatar
MX5T
Berichten: 1237
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door MX5T » 22 mar 2014, 17:25

Kreeg gisteren de Sport Auto van april binnen. Ze hebben in de afgelopen 17 jaar 210 auto's op de Ring getest voor de supertest. Gemiddeld genomen zaten daar niet de langzaamste auto's bij. De gemiddelde rondetijd over alle 210 auto's bedraagt over de testronde (20,6 km) 8'12".
Dan is de tot nog toe gerealiseerde 8'14" met de MX-5T bijna op gemiddeld niveau qua snelheid en qua kosten schat ik ruimschoots onder het gemiddelde..

Tja dat met de beentjes kan je er inderdaad niet bij gebruiken maar krijg je er toch gratis bij onder het mom van een ongeluk komt nooit alleen.
Immobiel zijn is klote en maakt het organiseren van je behandelingen buiten de reguliere zorg onhandiger door de moeilijkere verplaatsbaarheid en bijkomende complicaties.
Daarnaast heb je al het bijbehorende probleem van gewichtsverlies doordat je eetlust dramatisch is afgenomen (ben inmiddels al 6 kg verloren en heb nog enkele behandelingen te gaan die ook de nodige impact zullen hebben op het gewicht).
Ik heb leukere projecten gedaan, maar de keuze is heel simpel ; of je legt je neer bij de reguliere geneeskunde en dan zou ik enkel nog een palliatieve behandeling hebben gekregen of je organiseert zelf een alternatief behandeltraject en hoopt op een beter resultaat dan een 60% kans om binnen het jaar dood te zijn.

De bovenbeenbreuk was overigens veroorzaakt door een verzwakking van het bot door een uitzaaiing naar het bovenbeenbot welke ik niet tijdig heb laten behandelen omdat ik ook door ontbrekende kennis onvoldoende heb ingeschat dat die metatsase zo hard ging.
Bij kanker draait je klok gewoon 10 tot 20 keer zo snel als normaal, dat had ik me onvoldoende gerealiseerd.

Bedankt voor de goede wensen.
Zorg dat je zelf genoeg van het leven geniet want zoals ik uit de cijfers lees krijgt 1 op 2 mannen met kanker te maken en het is een sluipmoordenaar die komt zonder waarschuwing.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door Shakes » 25 mar 2014, 15:29

Brok in keel.

Heel veel sterkte.

Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3242
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door Martijn M » 25 mar 2014, 16:14

Lees dit elke keer vol ongeloof. Enorm veel sterkte.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door RVV » 25 mar 2014, 16:20

Ton, pluk de lichtpuntjes nu in je leven de rest is bijzaak, sterkte. Gr Rico

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7014
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door Fabian » 25 mar 2014, 17:42

Ton, nogmaals heel veel sterkte. Ik heb het recent dichtbij meegemaakt (mijn vader) en het gaat van diepe dalen naar kleine pieken. Niets is zeker, elke dag blijkt weer anders dan verwacht en dat blijkt ook wel weer uit wat jij beschrijft....

Fijn dat je toch geslaagd bent voor de BMW automaat! :)

Wat voor tijden reed jij ook alweer met die witte E36 dieselboot op de Ring? :D Dat ging ook onbeschoft hard altijd in het nat :df:

Gebruikersavatar
MX5T
Berichten: 1237
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door MX5T » 25 mar 2014, 17:56

Fabian schreef: Wat voor tijden reed jij ook alweer met die witte E36 dieselboot op de Ring? :D Dat ging ook onbeschoft hard altijd in het nat :df:
Droog BtG 8.42
Nat BtG 10.15
Met betere banden (geen low=budget 11 jaar oude banden) had er nog wel wat tijdwinst ingezeten.


Mijn lichtpunten zijn mijn vriendin en kinderen en de kleine kring van goede vrienden en ook wel een beetje mijn hoop over enkele maanden nog eens in de MX-5T te kunnen rijden.

De rest is een gevecht met soms een verlies van een veldslag maar met de duidelijke doelstelling om de oorlog te winnen.

Gebruikersavatar
EmielS60
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:38
Locatie: Deventer

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door EmielS60 » 25 mar 2014, 19:01

Tjeu....sterkte Ton! :|

Gebruikersavatar
MX5T
Berichten: 1237
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door MX5T » 10 mei 2014, 18:56

Door de recente ontwikkelingen betreffende mijn ziektesituatie ben ik uiteindelijk in een situatie aangeland waarin het behandelingstraject door de bijkomende complicaties wat complexer wordt en daardoor ook langduriger.
Inmiddels blijken ook de levermetastasen in grootte toe te nemen. Daarnaast heb ik door de ziekte en de behandelingen vrjwel voortdurend last van misselijkheid en braken de afgelopen weken waardoor ik inmiddels nog slechts 63 kg weeg (1.84m).
Niet echt een goed uitgangspunt om nog achter het stuur van een wat sneller sportwagentje (3,5 kg/pk) te kruipen. Inmiddels is wel een maagsonde geplaatst voor extra voeding maar dat is uiteraard een noodmaatregel waarmee men niet wordt geacht te gaan “sporten”.
Doordat ik ook enkele weken in het ziekenhuis heb gelegen, heb ik met mijn linkerbeen (gammanagel na botbreuk vanwege verzwakking door botmetastase) en mijn rechterbeen (trombose na een ingreep en waarbij de bypass ook is dichtgeslibt doordat bloed waarin tumoren circuleren kennelijk ander gedrag kan vertonen dan “gezond” bloed) weinig kunnen bewegen. Kortom mijn fysieke conditie laat wat te wensen over.
Daarbij wordt er door de ziekteverzekering van de behandelingen nagenoeg niets vergoed zodat ik financiëel keuzes moet maken. Omdat mijn vriendin me toch nog een tijdje bij zich wil hebben (wat daar nou voor lol aan is om een kankerpatient mee te helpen verzorgen ? Misschien toch de behoefte om nog eens voor zustertje te spelen ?) moet ik de daarbij passende beslissing nemen……ik zal de Mazda MX-5Tf moeten gaan verkopen.

Voor de liefhebber een echte stuurmansauto met veel potentieel. Technisch wordt de auto helemaal klaargemaakt zoals ik er mee zou zijn gaan rijden (nieuwe zwaardere koppeling, nieuwe betere Voorremschijven met op maat gemaakte Carbon Lorraine RC6 ?8 remblokken, geoptimaliseerde mapping, verse Motor-, V-bak-, A-as-,Rem-, Kopp- olie, verse koelvloeistof, gesmeerde PU en nylonbussen, uitgelijnd.)
Er zit een nieuw lichtgewicht polyester dak met nieuwe achterraamkunststofplaat bij (nog te monteren). Drie sets achtervleugelsteunen (verschillende hoogten).
De splitter zou voor mooi een nieuwe airdam moeten krijgen.
Verder zit er alle beplating bij om de bodem te stroomlijnen inklusief diffuser
Onderstel AST 5300 Competition drievoudig instelbaar. Dit onderstel is prima geschikt om mee over straat naar de Ring te rijden.
Voorstabi 25 mm met verstevigingen en instelbare links, achterstabi ; geen
Lateraal gripniveau met Toyo R888 225/45/15 ca 1,40g.
Twee sets velgen ATS 1 set 7 x 15 ET35, 1 set 8 x 15 ET30
Toyobanden R888 G (medium) nog ca 4 mm profiel (nieuw 5 mm)
Motor 1840 cc (gesmede zuigers en drijfstangen) met Garret RS2860 A/R 0,86 turbo, grote effectieve intercooler, 600cc Deatschwerks injectoren, KDFI motormanagement, 2,5”uitlaat met enkele demper. Ca 300 pk (6800 tpm) en 370 Nm (4500 tpm). Toerenlimiet 7200 (aangepast gasklephuis). De motor heeft ca. 6500 km gelopen na de opbouw en is erg betrouwbaar gebleken en zuinig ( 1 : 14 mogelijk )
Goedschakelende MT5 met slechts 60k km.
Sperdiff met 4,11 overbrenging (een sperdiff met 3.63 is ook beschikbaar).
De originele motorkap en opklapkoplampen zijn ook beschikbaar.

Bezichting op afspraak alvorens een bod uit te brengen. Ik plaats geen advertentie in de rubriek met foto's want dat is me nu allemaal teveel gedoe (ben niet zo handig met dit soort dingen)
De auto heeft een totale kostprijs aan hardware van ca 17.000 (het was één van de doelstellingen van mijn uitdaging om tegen zo gering mogelijke kosten een straatrijdbare snelle sportwagen te bouwen die SportAuto Supertestronde(20,6 km) onder 8 minuten zou kunnen worden gereden door MIJ.
Het project moet ik nu helaas stoppen met een tijd van 8.13 (komt overeen met de vorig jaar op 04 juni gerealiseerde BtG 7.51,685).

Ik denk dat een ervaren stuurman de BtG 7.39 cq. de sub 8 over 20,6 km met deze auto moet kunnen realiseren, de vraag is voor wie dat een uitdaging is want het is met zijn korte wielbasis en relatief lage gewicht niet meteen de makkelijkste auto en zeker niet vergelijkbaar met een BMW E36 en jonger (vraag anders Tom van H. maar die de auto ook eens een rondje over de Ring heeft gejaagd.
Het is ook weer geen widowmaker want ik heb er 102 ronden mee over de Ring gereden op redelijk hoog tempo zonder ooit gecrashed te zijn. De narrow escapes werden in alle gevallen door het overige verkeer veroorzaakt.
Het is gewoon een pur sang rijdersauto die een bijpassende rijder zoekt :)

Eventueel kan de huidige monteur "overgenomen" worden.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door GTRene » 10 mei 2014, 19:20

Dat klinkt niet zo best...

sterkte in elk geval met het verloop van die nare ziekte, wel fijn dat je vriendin er zo voor je kan/wil zijn.

De auto daarentegen klinkt wel gezond, maja das 'maar' :ongeveer als: een ding, wel een snel ding zo te horen.

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door Hielke » 11 mei 2014, 11:15

Knap dat je je nog zo met het project bezig weet te houden Ton. Verkoop in onderdelen zou ook een optie kunnen zijn lijkt me.

Gebruikersavatar
Emiel
Berichten: 3856
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door Emiel » 11 mei 2014, 14:16

Ton, ik ken je niet persoonlijk, maar de ziekte ken ik helaas van dichtbij. Respect voor je houding. Ik wil je enorm veel sterkte en kracht wensen.

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door VLA » 11 mei 2014, 20:48

Heel veel sterkte Ton!

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door Dennis Cavallino » 11 mei 2014, 21:12

Hoi Ton,

Iedere keer lees ik je berichten met een lach en een traan. Je schrijft zoals je bent, broodnuchter, ultra-realistisch en daardoor erg geestig (want voor lezers soms confronterend) tegelijk, waardoor ik meteen terug moet denken aan die keren dat wij elkaar hebben gezien en gesproken. Twee totaal verschillende persoonlijkheden en daardoor soms juist urenlang aan de telefoon gehangen, want waar verschillen zijn, zijn ook overeenkomsten die je pas ontdekt als je elkaar beter leert kennen. Ik heb heel erg met je te doen en weet ook dat ik je voor geen ene mallemoer kan helpen.

In ieder geval heb je dit hele gedoe niet verdiend en wil je een hart onder de riem steken, voor nu en de komende tijd. Ik heb nog steeds spijt dat ik met jouw MX-5 in de grindbak ben beland omdat ik het simpelweg te leuk vond om te stoppen (hetgeen ironisch genoeg juist 't probleem was). Ik heb daarvan, en van jouw wijze woorden, geleerd en dat was niet de eerste keer dat ik je als mentor heb beschouwd. Het heeft mij verder geholpen. Grappig genoeg was jij er ook bij mijn Malmedy-incident bij en ging jij er met de buit vandoor... Ook dat was je gegund. En ook daar heb ik van geleerd, mede door jouw commentaar/feedback.

De laatste jaren hebben wij weinig contact gehad, dat zal niet zozeer met 't Scheivlak-incident, maar meer met mijn veranderde leventje te maken hebben gehad, zoals jij reeds voorspelde. Nu ik dit soort berichten steeds lees baal ik ervan dat je kennelijk niet met alles en iedereen contact kunt blijven houden, ook al zou je dat misschien wel willen. That's life.

Misschien kunnen we met een grote groep DF-ers (ruim voldoende) geld in jouw spaarpot stoppen, Malmedy (?) afhuren en er nog een keer voor gaan zitten? Waarbij jij vakkundig commentaar mag geven en de winnaar de Ringmazda na afloop meeneemt, plus de verplichting om die auto ooit onder de door jou genoemde tijd te knallen over de Ring. Maar bovenal lijkt het mij leuk om jou nog een keer een mooie, gezellige dag te bezorgen met z'n allen, op één of andere manier. Ik wens je in ieder alle sterkte toe de komende tijd en hoop dat de Ringmazda in goede handen komt.

Groeten,

Dennis

Gebruikersavatar
MX5T
Berichten: 1237
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door MX5T » 11 mei 2014, 22:03

En bedankt.............voor de goede wensen.

Ik hoop ook dat de Ringmazda bij een liefhebber terecht komt.

Komende week weer naar ziekenhuis in (ex Oost-) Duitland en daar hebben ze geen Wifi dus ik zie het allemaal wer als ik terugben, dit keer hopelijk op de geplande dag wanneer er geen complicaties, zoals tot nog toe helaas wel elke keer het geval was, optreden. Laatste keer waren de twee weken verblijf daar geen pretje maar dat is ziekenhuisverblijf zelden als je wat serieuze zaken onder de leden hebt.

Een enerverende trackday eenieder toegewenst die dinsdag deelneemt in CPZ, was er graag bijgeweest om te testen maar moet voorrang geven aan de behandelingen.

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: MX-5T / BtG 7.51,7

Bericht door Peter Tunissen » 11 mei 2014, 23:35

Ik lees dit draadje iedere keer als er een nieuwe reactie bijkomt, maar kan me er nu pas toe brengen om te reageren. Eigenlijk omdat Dennis precies opschrijft wat mijn gedachten zijn.
Volgens mij kennen we ons pas een jaar of 7 Ton, maar je bent iemand die duidelijk buiten de massa staat, zelfs op een groot forum met auto-liefhebbers zoals DF.
Dat komt enerzijds door je houding en instelling, nuchter als altijd en anderzijds ook door je gave om je volledig op projecten zoals het BTG8 project te storten en daar al je ziel en zaligheid in te steken, wat altijd geweldig is om te volgen en om te lezen, zowel de positieve als de negatieve aspecten.
Ik hoop dat je de energie blijft vinden om dit nu ook met je eigen project te doen en dat we je nog heel veel op de verschillende circuits tegenkomen de komende jaren.
Als ik het geld voor de Ringmazda had liggen, was je hem nu kwijt geweest.
Als je me een richtprijs door kunt sturen, kan ik misschien nog wel wat kwartjes gaan tellen en kom ik binnenkort wel in de buurt? Dat zou overigens ook inhouden dat hij sowieso op elke DF circuitdag voor je klaar staat als je wat rondjes wil knallen. :thumbup:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten