Track cars huren op De Ring. Bij welke verhuurder?

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11439
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Track cars huren op De Ring. Bij welke verhuurder?

Bericht door Hielke » 20 jul 2011, 20:10

Het valt me op dat er tegenwoordig veel track cars voor op De Ring gehuurd worden. Bedrijven als RSR, Rentracecar, en Rent4Ring komen geregeld met hun producten voorbij. Misschien zijn er nog wel meer.

Weten de vaste Ring bezoekers op DF hoe deze bedrijven bekend staan? Zijn de auto's in technisch goede staat? Komen ze keurig hun afspraken na? Zitten er addertjes onder het gras?

Zo vind ik de aanbiedingen van Rent4Ring met de Suzuki sport en Corsa OPC erg aantrekkelijk. Redelijke prijzen en een maximaal eigen risico van 2500 euro voor de Swift en 5000 voor de Corsa. Die Corsa's hebben in de stage 2 uitvoeringen ook nog heerlijke specificaties. Aangepaste remmen, rolkooi, 888's. Er staat een filmpje op internet van een gast die met minimaal verkeer even een 8.07 BtG in zo'n ding doet. Schofterig snel voor 192 pk. Ok, de rijder is van hoge kwaliteit.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AdIz31Sl ... ata_player[/youtube]

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: Track cars huren op De Ring. Bij welke verhuurder?

Bericht door steve smith » 20 jul 2011, 21:17

Die "gast" is waarschijnlijk Dale Lomas, en Dale heeft nog meer rondjes ring achter z'n kiezen dan jij klaagzangen op DF geschreven hebt. Zie BridgetoGantry.com

Verder kun je bij RSR, Rentracecar en Rent4Ring prima terecht, zorg echter dat je je eigen risico op papier hebt staan, en realiseer je dat vangrail er buiten valt.

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12631
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: Track cars huren op De Ring. Bij welke verhuurder?

Bericht door Snipe » 20 jul 2011, 21:24

steve smith schreef:en Dale heeft nog meer rondjes ring achter z'n kiezen dan jij klaagzangen op DF geschreven hebt.
Dale heeft vanaf de opening van de Ring onafgebroken rondgereden, begrijp ik? Impressive ;-)

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31202
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Track cars huren op De Ring. Bij welke verhuurder?

Bericht door JP » 20 jul 2011, 21:29

Is dit het verkapte "welke firma verhuurt ook een 1M"?......draadje....?

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Track cars huren op De Ring. Bij welke verhuurder?

Bericht door daNpy » 20 jul 2011, 21:31

JP schreef:Is dit het verkapte "welke firma verhuurt ook een 1M"?......draadje....?
Here we go again :wave:

Thijs-v-d-H
Berichten: 664
Lid geworden op: 14 mei 2009, 20:59

Re: Track cars huren op De Ring. Bij welke verhuurder?

Bericht door Thijs-v-d-H » 20 jul 2011, 21:48

Vorige week z´n swift gehuurd bij rent4ring, keurig geregeld. Veel lol gehad van een swift stage 2. Eigenaar is Engels.

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Track cars huren op De Ring. Bij welke verhuurder?

Bericht door Knot » 20 jul 2011, 22:05

Ik heb alleen een keer een 318ti gehuurd bij Rentracecar, prima geregeld allemaal, nette auto's. Dat sommige huurders de auto's mishandelen, idioot (mis)schakelen en koppelen, niet af laten koelen etc kunnen hun natuurlijk niks aan doen.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11439
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Track cars huren op De Ring. Bij welke verhuurder?

Bericht door Hielke » 20 jul 2011, 22:36

De rijder van de Corsa OPC is Fredy Lienhard jr.

Zowel zijn vader als grootvader zijn coureurs geweest. Zwitserse nationaliteit.

Gebruikersavatar
stradale
Berichten: 170
Lid geworden op: 25 okt 2010, 10:35

Re: Track cars huren op De Ring. Bij welke verhuurder?

Bericht door stradale » 26 jul 2011, 17:22

Ik heb op 19 juni samen met een vriend een dag een Golf V GTI DSG gehuurd van Rent-racecar. Hij en een aantal anderen die ik ken huren daar vaker auto's steeds tot grote tevredenheid. Ik schreef in het verhalendraadje op pagina 155:
Rent-racecar kan ik iedereen overigens aanbevelen. Super vriendelijk, communiceren net zo graag in Engels als in Duits en de eigenaar vertelt ook graag over de bijzondere auto’s die er die dag stonden (Luca Cappellari’s privé 997 GT3 RS, een Enzo, Carrera GT, California en GT3 van een Russische klant :shocked: ). De Golf deed het perfect. Deze was voorzien van een rolbeugel en aangepast onderstel en remmen. Ondanks de ruim 66.000 km op de klok (weet niet of die allemaal op de Ring zijn verreden) voelde de auto erg fris aan. DSG vind ik nogal klinisch, maar voor de eerste keer zelf rijden op de Ring is het ideaal.

Gebruikersavatar
Nils
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 jun 2009, 20:39

Re: Track cars huren op De Ring. Bij welke verhuurder?

Bericht door Nils » 26 jul 2011, 22:44

Ringvilla.de!

Afbeelding

Nederlandse man met een pension in Adenau die ook deze clio verhuurd.
Auto was echt in top staat ondanks dat er aardig wat km's op stonden. Auto rijdt echt geweldig!

Arie is daarnaast echt een liefhebber en super gezellige kerel om biertje mee te doen en over auto's mee te praten.

Ook echt een aanrader als je nog een hotel zoekt.

Gebruikersavatar
Remmie
Berichten: 725
Lid geworden op: 18 jun 2009, 11:11
Locatie: omg Rotterdam

Re: Track cars huren op De Ring. Bij welke verhuurder?

Bericht door Remmie » 27 jul 2011, 09:14

Nils schreef:Ringvilla.de!
Arie is daarnaast echt een liefhebber en super gezellige kerel om biertje mee te doen en over auto's mee te praten.

Ook echt een aanrader als je nog een hotel zoekt.
+1 :thumbup:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten