Nordschleife met goedkope auto

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26610
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Nordschleife met goedkope auto

Bericht door Martijn_bmw » 19 jul 2010, 16:16

Eric H schreef:
bmw320i schreef:bedankt voor de reactie's!

ik denk dat ik het gewoon maar eens moet doen, lijkt me wel een geweldige ervaring :D :df:

al een paar keer gekeken daar en op het punt gestaan te gaan rijden maar elke keer nog niet gedaan...
Gewoon doen, en laat iedereen maar lullen.
Het is en blijft een tolweg met alle verkeersregels van dien.
Dus inhalen mag alleen links !! ( officieel )

Wat een rustgevende factor kan zijn is dat het eenrichtingsverkeer is !
Verder je niet laten opjagen door alle GT3 RS-jes en M3's maar gewoon je eigen tempo rijden.
Vooral blijven spiegelen zodat je ten alle tijden weet wat er achter je aankomt.

Dat is vaak belangrijker dan voor je uit kijken........
dankje! ik denk dat ik idd eerdaags gewoon een weekeind die kant op ga en rustig aan me eerste rondje ga rijden :df:
bmw320i schreef:
Knot schreef:Ervaren persoon een meenemen... wat ik zei, 24/25 juli ben ik er, mag je met mij mee, kan ik met jou mee, your call.
bedankt voor je aanbod ;) :D

is het eerste weekeind dat ik terug ben van mijn vakantie (rondreis door Noorwegen naar Noordkaap terug door Finland zweden) dus weet nog niet precies of ik dat weekeind kan/ ga maar hou het zeker in gedachte en mocht het zo zijn zal ik nog ff contact met je opnemen!
ben inmiddels terug, maar het weekeind van 24/25 juli ga ik idd niet redden ;)

nogmaals bedankt voor je aanbod en misschien tref ik je alsnog wel eens op de nurburgring...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten