Ringtools en trackauto's
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Ringtools en trackauto's
Vind je een leuke Ringtool en/of trackauto ? Plaats hier dan een link !
EUR 7999
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
[img:400:300]http://i14.ebayimg.com/06/m/000/96/d2/8da5_19.JPG[/img]
[img:400:300]http://i1.ebayimg.com/01/m/000/96/d2/9222_19.JPG[/img]
[img:400:300]http://i11.ebayimg.com/03/m/000/96/d2/8ddf_19.JPG[/img]
BPM
[img:440:145]http://www.bpmberekenen.com/plaatje.php/1281928.jpg[/img]
EUR 7999
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
[img:400:300]http://i14.ebayimg.com/06/m/000/96/d2/8da5_19.JPG[/img]
[img:400:300]http://i1.ebayimg.com/01/m/000/96/d2/9222_19.JPG[/img]
[img:400:300]http://i11.ebayimg.com/03/m/000/96/d2/8ddf_19.JPG[/img]
BPM
[img:440:145]http://www.bpmberekenen.com/plaatje.php/1281928.jpg[/img]
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
E34 M5 132.000km met Nürburgring-fahrwerk.
Auto lijkt in superstaat te zijn !
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
[img:400:300]http://i15.ebayimg.com/05/m/000/96/1b/0716_19.JPG[/img]
[img:400:300]http://i10.ebayimg.com/08/m/000/96/1b/0729_19.JPG[/img]
[img:400:300]http://i13.ebayimg.com/05/m/000/95/46/fe45_19.JPG[/img]
Auto lijkt in superstaat te zijn !
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
[img:400:300]http://i15.ebayimg.com/05/m/000/96/1b/0716_19.JPG[/img]
[img:400:300]http://i10.ebayimg.com/08/m/000/96/1b/0729_19.JPG[/img]
[img:400:300]http://i13.ebayimg.com/05/m/000/95/46/fe45_19.JPG[/img]
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
- Contacteer:
- Alexander
- Berichten: 479
- Lid geworden op: 20 dec 2006, 22:13
- Locatie: Nürburgring 1700+ laps
hier nog een link van een leuke ring, track en drift-tool
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=11312
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=11312
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
-
- Berichten: 11228
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
macboy die civic type R kan je ook wel laten staan.
http://videos.streetfire.net/video/120d ... 112942.htm
http://videos.streetfire.net/video/120d ... 112942.htm
- Pim
- Berichten: 399
- Lid geworden op: 16 jun 2008, 00:21
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
BMW Compact
:twisted:nagel neuem renn motor,kopfbearbeitung , nockenwellen , carbon airbox ohne luftmassenmesser , alpha n motorsteuerung , edelstahl raid hp auspuffanlage aus dem m-roadster,354ps 1500km seit einbau, sperrdiff
- Pim
- Berichten: 399
- Lid geworden op: 16 jun 2008, 00:21
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
- Joost H.
- Berichten: 1869
- Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
- Locatie: Rosmalen
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Hugo niet te bijdehand aub
Tracktool is pas iets voor op het moment dat ik een hybride auto rijd. Nog lang niet dus.
Maar dit wordt inderdaad mijn favo-draadje
Die compact godverdomme wat mooi !!! Velgen kut, maar een compact met M3 motor is toch het gaafste van het gaafste ? De ultieme balans met de ultieme motor...
Tracktool is pas iets voor op het moment dat ik een hybride auto rijd. Nog lang niet dus.
Maar dit wordt inderdaad mijn favo-draadje
Die compact godverdomme wat mooi !!! Velgen kut, maar een compact met M3 motor is toch het gaafste van het gaafste ? De ultieme balans met de ultieme motor...
-
- Berichten: 5277
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Nandor schreef:je bent me voor.
Ga maar even met een E34 M5 serieus de baan over. Ik zou eerst met Diho overleggen als je denkt dat je met een paar 1000 per jaar wel klaar bent.
M3 ziet er wel ok uit maar ik heb hem nooit op de Ring gezien......
N.
Probleem van de E34 M5 is dat die wagens vaak matig onderhouden zijn. Als je dan een wagen die destijds meer dan 100K guldens kost koopt voor 5K euro's dan kan je natuurlijk wachten tot de tering naar de nering gaat. Feit dat de overhaul bij de dikke dame kostelijk was ligt meer aan het feit dat werkelijk alles nieuw is aan die wagen. Ik ben onlangs samen met Bjorn en Dennis een avondje bij dick langs geweest en we hebben ons echt zo verbaasd over de E34 M5. Werkelijk subliem in elk opzicht.
Waarom een E34 als trackcar en de niet immer geliefde e36? Ik ben niet de juiste persoon om dat uit te leggen, ik heb geen ervaring met de E36. Echter, als ik Elmar al negatief hoor zijn over een standaard 3.2 dan bekruipt mij wel steeds het gevoel eens een keer met een standaard E36 M3 te rijden, kijken of het echt zo matig is.
De E34 is nooit echt een populaire trackcar geweest omdat mensen altijd afgaan op de mening van andere, soms ook de verkeerde. Het begon met de E30 welke echt enorm leuk te rijden is en direct werd de stap gemaakt naar de E36, de e34 werd vergeten. Ook is de E34 op voorhand al te zwaar en te lomp. Een verkeerde gedachte want een goed geprepareerde E34 is echt retestrak en enorm neutraal in wegligging. Let wel, mijn ervaring beperkt zich tot de e34.
Mijn E34 is nu na 3 maanden bricoleren en kleine tegenslagen echt op weg een serieus leuke trackwagen te worden. Standaard is een E34 natuurlijk gewoon een sedan die als designconcept al meer dan 20! jaar oud is. Wat voor investeringen moet je eigenlijk doen om een E34 echt leuk te laten sturen ? Ik heb zo'n beetje alle zooi erop zitten die Aernoudt en Diho mij aanraadden.
1) Zwarte powerflex ( echt de beste upgrade voor zo'n beetje eender welke trackwagen. Het zit nu ook op Coen zijn sierra en wat een verschil dat maakt, ongelofelijk )
2) Verse (meyle ) draagarmen, 2 per kant
3) M5 stabi's om het geheel wat strakker te zetten
4) Bilstein B12, heel goede set voor het geld. Op de CPZ foto's kan je zien hoe vlak de E34 blijft in hugenholz.
5) 17'' met vers/goed 235-45-17 rondom. De e34 is zeer gevoelig voor banden. Ik heb nu op de vooras Dunlop SP SportMaxx liggen. Ben er zeer tevreden over. Nu nog even bekijken hoe de band zich houdt op het circuit en hoeveel km ik er mee rijden kan.
6) Sperdiff. De 3.91 diff's van de e34 m5.
7) Nog andere zaken die leuk zijn maar niet essentieel.
Met bovenstaande aanpassingen heb je echt al een hele leuke en strakke wagen. De E34 M50B25 heb je voor rond de 2-2.5K, bovenstaande upgrades zullen in totaal ook een Euro of 2000 zijn. reken in totaal op een euro of 5K voor alles en dan heb je gewoon een hele leuk totale package.
Ikzelf heb nog andere upgrades in mind zoals camberplates, accu naar achteren brengen, veerpootbrug, en als ik mijn M50B25 gesloopt heb overstappen op een M50B28 met B25 inlet.
De hamvraag is dan, wat kan je voor om en nabij de 5K kopen wat leuker is.
- Niels
- Berichten: 22256
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
-
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Klopt: 5K is eigenlijk 'the bloody minimum', als je een goed onderstel, sper diff en een rolkooi wilt hebben met nog een paar redelijke stoelen er in ook (en: dat wil je !). (nog los van de tijd die het kost qua opbouw )Niels schreef:Niet veel wat een beetje circuit waardig is. Mensen vergissen zich daar aardig in imho. Als die ouwe VR6 klaar is kom ik ook een eind richting de 5Khugo schreef: De hamvraag is dan, wat kan je voor om en nabij de 5K kopen wat leuker is.
e34, hoe goed bedoelt ook, krijg je nooit echt strak ivm de besturing, de rubbers etc. Wat niet wil zeggen dat je er best een leuek auto van kunt maken natuurlijk, maar echt strak wordt ie helaas niet naar mijn smaak
- Elmar
- Berichten: 4518
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30
Mijn uitgangspunt over de M3 E36 was gebaseerd op (let wel) meningen van anderen over deze auto op fora dan wel autobladen. Mijn verwachting was dan ook hoog, echter kon ie dat op het circuit niet waarmaken. Hij kon nog niet eens in de schaduw staan van de Viper, een auto waar ook iedereen een mening over heeft en ook hier weer dikwijls de verkeerde. Hoe de M3 nu na aanpassing rijdt vind ik dikke prima. Dacht in eerste instantie dat mijn M3 in standaard uitvoering misschien een wat versleten onderstel had en daardoor niet deed wat ik wilde. Echter toen ik met JanGT3's M3 e46 (met lage KM stand) over CPZ reed, voelde dat net aan als de toen standaard e36.hugo schreef: ....ik heb geen ervaring met de E36. Echter, als ik Elmar al negatief hoor zijn over een standaard 3.2 dan bekruipt mij wel steeds het gevoel eens een keer met een standaard E36 M3 te rijden, kijken of het echt zo matig is.
De E34 is nooit echt een populaire trackcar geweest omdat mensen altijd afgaan op de mening van andere, soms ook de verkeerde....
Dus ga niet teveel uit wat anderen zeggen en doe, nu zo met je E34, lekker je eigen ding.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten