Saxo out, Giulia in

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maxn
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 okt 2018, 09:25
Auto: '72 Giulia 1.6 Super

Saxo out, Giulia in

Bericht door maxn » 15 apr 2021, 17:56

Besloten na 5 maanden eigenaarschap een draadje te openen voor de Saxo om van alles van de wagen te documenten en hier en daar wat vragen te kunnen posten.
Sommigen zullen hem misschien kennen van de vorige eigenaar, maar sinds oktober is het wagentje van mij! Ik was al een tijdje opzoek naar een trackday/daily auto in de categorie klein/snel(lig)/licht en cheap. Ik kwam na een tijdje zoeken via Facebook uit op een Citroën Saxo VTS 1.6 16v uit 2003 met veel van de juiste modificaties en 132xxx op de klok.
Dus gelijk gebeld en afgerezen naar Limburg met een maat om te kijken.
119638344_10220513976298262_595503796387371945_n.jpg
119638344_10220513976298262_595503796387371945_n.jpg (76.36 KiB) 3841 keer bekeken
Lekker boy racer

Auto zag er super strak uit en had een flinke lijst modificaties, veel waarvan ik zelf al had opgeschreven ze te willen doen zou ik een VTS of 106 GTI kopen. Dus dat was mooi, scheelt weer werk.
Greep uit het lijstje:

Ane Sport rolkooi
OMP Stoelframes + Interieur gestript + Kuipstoelen en Gordels
Set Team Dynamics Pro Race 1.2 wielen op goede Toyo R1R's + Extra reservewiel zelfde combo.
Eibach onderstel
Shortshifter + Quickshifter
Gr. N schakelstangen
Wiechers veerpoot/draagarm/rear strut bruggen
Alles bussen e.d. onder de auto Powerflex Paars
Teflon bus in schakelvork.
Motorsteunen Vibra Technics.
Brembo 4 pots remklauwen + Remcilinder van 406
288 schijven vooras.
Extra Koelfan + (nog te installeren) oliekoeler
Carbon Citroën Sport Airbox
Oil Catchcan + Filter
Kleppendeksel C2 VTS

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aardige lijst dus! Daar aangekomen bleek de auto super strak te zijn, nul roest en ook kaarsrecht. Hij heeft sinds 2015 flink wat rondjes op de Nordschleife gereden en nooit structurele schade gehad o.i.d., iets wat ik per definitie lastig te geloven vind voor een trackday auto, maar na hem in het echt te hebben gezien...

Enige wat er aan mankeerde is dat het duidelijk was dat de bak over een tijdje aan vervanging toe is, maar dat valt te overzien (in tijd en kosten, nog een voordeel van deze wagentjes). Interieur kan ook wat liefde gebruiken.

Rit naar huis was er eentje met wisselende gevoelens: Aan de ene kant blij met mijn nieuwe aankoop, aan de andere kant koppijn door de straightpipe en een soort twijfel in de trant van "Is dit nou wel een goede keus?", eerste keer in mn leven dat ik een dergelijk bedrag aan iets had uitgegeven dus dat idee moest nog even wennen.

Om gelijk maar door te pakken de volgende dag naar de doe-het-zelf garage om een andere uitlaat met Cat. en middenpijp erop te zetten (die kreeg ik erbij) + beurt te geven. Klonk gelijk veeeel beter en maakte de auto een stuk aangenamer (luid genoeg). Sindsdien eigenlijk nooit meer teruggekeken naar de aankoop en vooral aan het genieten van de auto!

Goed gewassen en kort daarna wat fotootjes geschoten tijdens een tourtje met wat vrienden:
Afbeelding
Afbeelding

Inmiddels zijn we een tijdje verder en heb ik het e.e.a. moeten vervangen aan de auto:
- Accu
- Startmotor
- Beiden aandrijfas stofhoezen waren lek aan de bak-kant dus die heb ik vervangen door nieuwe SKF assen (hoezen zitten geperst en nieuwe assen kosten de wereld niet), na al een keer de verkeerde assen erin te hebben gestoken.
Deze kwamen van een andere Saxo en hebben platte uiteinden ipv. conische: "Huh, het tapeinde van de as steekt minder ver uit dan eerst"
Dit was minder leuk zonder toegang tot een brug. Flinke klus bij mn ouders op het pad, auto stond daar zonder apk en ik woon 80km verderop. Overkomt je maar één keer. :stom:

Afbeelding

Gelijk maar bakolie, motorolie en filter meegenomen want niet kort daarna stond er een trackday in de planning op CPZ! Ook alle stickers van de ramen en kont gehaald.

(Camera werk is dramatisch, maar goed :foto: )


Auto deed het voornamelijk super! Heb vooral ervaring met BMWtjes op t circuit, maar dit doet daar zeker niet voor onder qua lol. Het rijdt heel intuïtief en het verbaasde me hoeveel snelheid ik kon houden op bepaalde stukken. Het inductie geluid is super leuk en met dit vermogen op 900kg aardig rap! Nog niet echt bezig geweest met het meten van ronde tijden, maar in dit filmpje zat het rond de 2.15 met veel verkeer. Ben erg benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen met de tijd als ik me de auto (en het rijden ervan) nog meer eigen maak.

Twee minpunten, beiden goed te merken op het filmpje:
- Auto trekt redelijk hard naar rechts (en soms links, Tarzan & Hans ernst) onder hard remmen. Ben er nog niet helemaal achter waarom, maar iets wat ik in ieder geval komende week wil uitsluiten is de uitlijning. De auto is erg gevoelig voor oneffenheden (spoorvorming) in het wegoppervlak en ik denk dat dit een deel van het probleem is. Wellicht dat één van de remmen ook aanloopt.
- Remmen piepen als een malle, bekend euvel van de Brembo's bij de VTS/GTI en het was in het begin nog wel grappig bij stoplichten. Inmiddels wat minder, dus daar gaat komende tijd nog wat aandacht naartoe.

Verder staat het volgende nog op de planning
- De QSP Vinyl kuipstoelen worden vervangen, zijn voor mij iets te groot + als het even kan wil ik composiet stoelen. Aanraders/aanbiedingen zijn welkom! FIA keur niet nodig.
- Interieur verdient wat liefde, ik kan slecht tegen de "rommel" die er nu is:
In ieder geval voorin komt een vloerkleed, ik denk zwart, even kijken hoe dat staat. Kleed het geheel iets meer af. Daarnaast verplaats ik de raamschakelaars en koelingfan-switch naar het DIN-slot waar de radio ooit zat, geen gapend gat meer in mn blikveld en minder zooi + kabels op de grond. Momenteel daarvoor in Solidworks een houdertje aan het ontwerpen om te printen. Dashboard wordt op den duur ook geflockt, niet veel toegevoegde waarde behalve dat ik het wat netter vind staan. Dat soort dingen spelen bij mij altijd wel een rol bij de lol die ik er aan beleef. Daarbij is het heel verleidelijk om geld te pompen in een onderstel of wat dan ook, maar ik wil eerst de auto zoals hij is goed leren kennen, dan heb ik een beter referentiekader voor als ik onderstel e.d. ga veranderen.

Zal hier de komende tijd wat meer posten over de voortgang van alles en hoor graag jullie inzichten!
Laatst gewijzigd door maxn op 07 feb 2022, 12:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6208
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door Opa » 15 apr 2021, 19:20

Leuk karretje, lijkt me prima geschikt om je even mee uit te leven op een trackday. :thumbup:

Gebruikersavatar
Godspeed
Berichten: 2023
Lid geworden op: 25 sep 2010, 19:09
Auto: Ford Fiesta ST 2014

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door Godspeed » 15 apr 2021, 19:37

Proficiat met deze Zakzo! Leuke stuurmansauto’s weet ik inmiddels uit eigen ervaring (106 Rallye).

Gebruikersavatar
Mrton
Berichten: 785
Lid geworden op: 06 jan 2010, 21:05

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door Mrton » 15 apr 2021, 21:18

Heerlijke auto, mijn 106 (zelfde auto maar dan knapper :tong:) is veruit de leukste auto die ik ooit gehad heb. Veel plezier!

Gebruikersavatar
maxn
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 okt 2018, 09:25
Auto: '72 Giulia 1.6 Super

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door maxn » 15 apr 2021, 22:17

Godspeed schreef: 15 apr 2021, 19:37 Proficiat met deze Zakzo! Leuke stuurmansauto’s weet ik inmiddels uit eigen ervaring (106 Rallye).
Dankje! Ik heb hier en daar je post wel gevolgd en wat een rollercoaster is dat zeg. Mooi om te zien dat je rallye er weer bovenop komt!
Mrton schreef: 15 apr 2021, 21:18 Heerlijke auto, mijn 106 (zelfde auto maar dan knapper :tong:) is veruit de leukste auto die ik ooit gehad heb. Veel plezier!
Stiekem ben ik het hier wel mee eens ;) Qua design vind ik de pug wat tijdlozer. Maarja probeer ze maar te vinden met juiste spec, prijs, staat etc. Ben nog wezen kijken naar een rode S1, ook een hele mooie auto helemaal stock ook, maar bijna 2x zo duur en meer km's. Die is verkocht naar Frankrijk geloof ik. Kortom, erg blij met de Saxo!

Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3275
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door Martijn M » 16 apr 2021, 09:43

Leuke auto! Veel plezier ermee!

Gebruikersavatar
Rolf205
Berichten: 522
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:39

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door Rolf205 » 19 apr 2021, 09:15

Ik denk dat je een goede koop hebt gedaan met de auto! Mooie basis om verder te ontwikkelen.
Qua power is het een andere league dan de BMW's inderdaad, maar de running costs zijn ook veel lager.

De stoelen zou ik inderdaad vervangen door een paar mooie sparco's. In mn circuitauto heb ik een Sparco Circuit; zit top, maar als je er mee op de weg wilt rijden, zijn die oren wel irritant. In een andere auto heb ik Sparco Corsa's (zonder oren), wat op de weg een stuk relaxer is.
Als je de auto niet track-only gebruikt, zou ik op zoek gaan naar een setje Sparco Pro2000 of Evo's. Wel altijd ff proefzitten.

Qua trekken in stuur; kan de remmen zijn of uitlijning, maar let ook ff op de powerflex bussen. Bij 205jes zijn powerflex paars minder dan origineel en wil je powerflex black als je stugger dan origineel wil. Maar of dat bij Saxo/106 ook zo is, weet ik niet.

Gebruikersavatar
maxn
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 okt 2018, 09:25
Auto: '72 Giulia 1.6 Super

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door maxn » 19 apr 2021, 10:37

Rolf205 schreef: 19 apr 2021, 09:15 Ik denk dat je een goede koop hebt gedaan met de auto! Mooie basis om verder te ontwikkelen.
Qua power is het een andere league dan de BMW's inderdaad, maar de running costs zijn ook veel lager.

De stoelen zou ik inderdaad vervangen door een paar mooie sparco's. In mn circuitauto heb ik een Sparco Circuit; zit top, maar als je er mee op de weg wilt rijden, zijn die oren wel irritant. In een andere auto heb ik Sparco Corsa's (zonder oren), wat op de weg een stuk relaxer is.
Als je de auto niet track-only gebruikt, zou ik op zoek gaan naar een setje Sparco Pro2000 of Evo's. Wel altijd ff proefzitten.

Qua trekken in stuur; kan de remmen zijn of uitlijning, maar let ook ff op de powerflex bussen. Bij 205jes zijn powerflex paars minder dan origineel en wil je powerflex black als je stugger dan origineel wil. Maar of dat bij Saxo/106 ook zo is, weet ik niet.
Dank voor de tips!
Een setje stoelen zonder oren heeft inderdaad wel de voorkeur. Zit nu net te lezen over de Pro2000 en Evo en ga ze binnenkort even testzitten. Is er een bepaalde reden waarom je de Sparco's kiest over bijvoorbeeld een Recaro?

Scherpe opmerking ook over de Powerflex, heb ik eigenlijk geen idee van, maar wel goed om even uit te zoeken!
Na de uitlijning (in mijn geval alleen sporing) hoop ik al e.e.a. uit te kunnen sluiten. Ik heb het idee dat het niet de remmen zijn, omdat hij niet consistent naar één kant trekt. Beek Racing zit hier in de buurt, ga daar proberen een afspraak te maken voor de uitlijning en hopelijk kunnen zij ook een blik werpen op de oorzaak van het trekken.

Gebruikersavatar
Rolf205
Berichten: 522
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:39

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door Rolf205 » 19 apr 2021, 10:48

maxn schreef: 19 apr 2021, 10:37 Een setje stoelen zonder oren heeft inderdaad wel de voorkeur. Zit nu net te lezen over de Pro2000 en Evo en ga ze binnenkort even testzitten. Is er een bepaalde reden waarom je de Sparco's kiest over bijvoorbeeld een Recaro?
Nee, eigenlijk niet, behalve dat ze vaker in nette gebruikte staat langs komen.

Je zou ook de auto bij een bandenboer op de bank kunnen zetten om even de sporing te laten meten tov origineel; misschien staat ie met opzet op andere sporing voor snellere turn in.

Gebruikersavatar
maxn
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 okt 2018, 09:25
Auto: '72 Giulia 1.6 Super

Re: Saxo in kreukels, wel een kek kleedje..

Bericht door maxn » 27 mei 2021, 12:43

Update-tje, er is veel gebeurd de afgelopen tijd.

Allereerst naar de sloop gegaan om uit een 106 een tapijt te halen voor de Sax'. Deze was behoorlijk smerig dus wat liefde er ingestoken om hem weer netjes te krijgen. Vond het persoonlijk een grote upgrade van de cabine, maakt het geheel veel netter.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Helemaal netjes gemaakt om afgelopen dinsdag weer over CPZ te kunnen knallen!

Helaas ging die dag wat anders dan gepland....De Saxo deed een koprol in de mastersbocht, toen een stukje geschoven en daarna weer op zn pootjes terecht gekomen. Gelukkig zijn we allebei met de schrik vrijgekomen, toch blij dat de veiligheidsvoorzieningen goed hun werk doen. Nogmaals een goede reminder om hier nooit op te bezuinigen.

Dit is het resultaat (ik zat overigens op de passagiersstoel toen dit gebeurde):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben er redelijk kapot van, het was zo'n leuk wagentje en de eerste auto die écht van mezelf was.
De a-stijl is krom dus de kas is zeker een afschrijver. De klap was gelukkig niet erg hard en in eerste instantie lijkt het onderstel + aandrijving nog in orde. Hij staat nu thuis en ga van het weekend de overige schade evalueren, daarna beslissen wat ik er mee ga doen.
Ook dit hoort natuurlijk bij de hobby en is een risico dat je in overweging neemt bij het circuit rijden, maar het blijft k-u-t-.

Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5282
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door Kasteel » 27 mei 2021, 12:50

Zonde en balen, vind je ook niet snel terug gok ik? Hoe kwam het?

Gebruikersavatar
maxn
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 okt 2018, 09:25
Auto: '72 Giulia 1.6 Super

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door maxn » 27 mei 2021, 13:02

Kasteel schreef: 27 mei 2021, 12:50 Zonde en balen, vind je ook niet snel terug gok ik? Hoe kwam het?
Eenzijdig ongeval. Hoe ik het zag: Te laat, te hard remmen en overcompenseren door hard in te sturen. Hierdoor kwam de achterkant in de slip en volgde de rest. Toen bij die compressie zone in de apex van masters klapte hij om. Edit: raakte zoals gezegd ook hard de curb aan de binnenkant.

Inderdaad niet een wagen om makkelijk te vervangen. Los van dat de prijs erg goed was, zaten er al veel mooie upgrades op en had de auto nooit schade gehad. Een 16v VTS vind je al niet zo heel snel meer in een prima staat, laat staan zoals deze. 138k op de teller, origineel blok.

Misschien zet ik de onderdelen over op een andere 106/saxo of verkoop ik hem "as is". Daarvoor moet ik eerst even de staat van het alles onder de loep nemen.
Laatst gewijzigd door maxn op 27 mei 2021, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3245
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door ADV » 27 mei 2021, 13:17

Zonde man, maar gelukkig met jullie alles ok. We schrokken wel even toen er een ambulance het circuit op ging. Wel bizar hoe "makkelijk" het dan rolt.

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3437
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door Joël D. » 27 mei 2021, 13:19

Poeh, zonde. Je reed iets achter me toen het gebeurde. Gelukkig zijn jullie er zonder kleerscheuren er uit gekomen, was wel even schrikken in de pit toen de ambulance wegreed.

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6136
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door EvdP » 27 mei 2021, 13:24

Zo das minder! Zelf ongedeerd?

Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 1085
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:37

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door Jeroen » 27 mei 2021, 13:33

Lullig ook als een ander dan jijzelf achter het stuur zat. Misschien is dat allemaal prima in orde, maar om een ander te laten rijden moet ik die persoon wel goed kennen en weten dat ie kan sturen. En dat ie 'slopen = kopen' hanteert.

Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2851
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door Jan Terwolde » 27 mei 2021, 13:45

Klote inderdaad! Moet er niet iets geregeld worden met de bestuurder ofzo? Bij mij als iemand rijd is het ook slopen is kopen..

Gebruikersavatar
maxn
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 okt 2018, 09:25
Auto: '72 Giulia 1.6 Super

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door maxn » 27 mei 2021, 14:02

Bedankt voor de reacties mannen.
De bestuurder is een goede vriend van me en we hebben gelukkig van tevoren duidelijk afspraken gemaakt over dergelijke situaties, dus dat is allemaal geregeld. Ik had hem ook niet laten rijden als ik niet wist dat hij kon sturen, maar ongeluk zit natuurlijk in een klein hoekje helaas. Ik verwijt hem ook verder niks, het beste is gewoon vooruit te kijken en dit zo snel mogelijk achter ons te laten.
Uiteindelijk zijn het spullen en ben ik vooral blij dat ons niks is overkomen.

De liefde voor auto's en racen is er niet minder om geworden, dus met de tijd komt er zeker weer wat voor in de plaats.

Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2851
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door Jan Terwolde » 27 mei 2021, 14:06

Gelukkig! Weet hoe je auto slopen voelt helaas en kun je best wel even last van hebben. Z.s.m. weer wat anders scoren en lekker weer gaan rijden is bij mij de remedie.

Gebruikersavatar
maxn
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 okt 2018, 09:25
Auto: '72 Giulia 1.6 Super

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door maxn » 27 mei 2021, 14:09

ArjandeV schreef: 27 mei 2021, 13:17 Zonde man, maar gelukkig met jullie alles ok. We schrokken wel even toen er een ambulance het circuit op ging. Wel bizar hoe "makkelijk" het dan rolt.
Dit verbaasde me ook wel! Ik heb vaker mensen daar mensen mis zien gaan en ook zelf wel een glijpartij gehad. Dat de auto om zou rollen had ik ook zeker niet verwacht, waarschijnlijk toch een combinatie van een relatief hoog zwaartepunt en laag gewicht..

Gebruikersavatar
maxn
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 okt 2018, 09:25
Auto: '72 Giulia 1.6 Super

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door maxn » 27 mei 2021, 14:09

Jan Terwolde schreef: 27 mei 2021, 14:06 Gelukkig! Weet hoe je auto slopen voelt helaas en kun je best wel even last van hebben. Z.s.m. weer wat anders scoren en lekker weer gaan rijden is bij mij de remedie.
Thats the plan :tooth:

Gebruikersavatar
Rolf205
Berichten: 522
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:39

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door Rolf205 » 27 mei 2021, 14:19

Dat is balen! Lijkt me ook erg vervelend als iemand anders het overkomt in jouw auto. (Niet alleen financieel, maar een tijd zonder speelgoed zitten)

De kooi is er in gebout, dus een re-shell is zeker mogelijk. Alleen wel veel werk en de vraag is of je daar tijd/plek/zin voor hebt.
Je zou voor de zekerheid ff een schadehersteller kunnen laten kijken naar de koets. Misschien kunnen ze de stijlen wel fixxen?

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9091
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door smiley » 27 mei 2021, 14:56

Zonde.
Is omzetten van daily naar pure trackauto en wat goedkoop plaatwerk scoren nog een optie?
Daarna met de roller er overheen.

Gebruikersavatar
maxn
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 okt 2018, 09:25
Auto: '72 Giulia 1.6 Super

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door maxn » 27 mei 2021, 15:08

Rolf205 schreef: 27 mei 2021, 14:19 Alleen wel veel werk en de vraag is of je daar tijd/plek/zin voor hebt.
Je zou voor de zekerheid ff een schadehersteller kunnen laten kijken naar de koets. Misschien kunnen ze de stijlen wel fixxen?
Goed idee inderdaad, ken iemand die dat doet dus die vraag ik wel even een blik te werpen. Overzetten is inderdaad de vraag of ik daar uit ga komen met tijd en plek.. Ga ik nog ff over nadenken.
smiley schreef: 27 mei 2021, 14:56 Zonde.
Is omzetten van daily naar pure trackauto en wat goedkoop plaatwerk scoren nog een optie?
Daarna met de roller er overheen.
Helaas niet, dit was tevens mijn daily. Heb nou niet zozeer een auto nodig voor dagelijks gebruik (ik doe nu nog veel op studenten OV) en ook geen plek om een trackauto te stallen. Het liefst heb ik iets wat beiden kan doen, zodat ik er ook weekenden mee kan toeren en hem voor de deur heb staan. Als het even had gekund had ik dit wel het liefst gedaan, dan gewoon een laskooi erin, kenteken eraf en gaan.

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9091
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Saxo VTS 1.6 16v

Bericht door smiley » 27 mei 2021, 15:29

Track en daily combineren is een lastige, waar je op de harde manier achter gekomen bent.
Is de goede spullen uit deze overzetten naar een andere nog een optie?
Vanaf wanneer is jouw facelift versie geleverd? (edit 2000 zie ik)
Kan de 1.6 overgezet worden in een 1.4 VTS?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Alex, Amazon [Bot], beske, bleu_dust en 42 gasten