Waar moet je ongeveer rekening mee houden als je het hebt over een 'betaalbare'? Net even snel gekeken, maar wat ik zie is rond de €300,-?
Thanks!
Dankjewel, erg blij met de E30. Na 5 jaar begint het ergens op te lijken haha!
Waar moet je ongeveer rekening mee houden als je het hebt over een 'betaalbare'? Net even snel gekeken, maar wat ik zie is rond de €300,-?
Thanks!
Dankjewel, erg blij met de E30. Na 5 jaar begint het ergens op te lijken haha!
Hebben we het allebei over de inlaat van een m54B30?Nickswarts schreef: ↑29 jan 2021, 09:26Waar moet je ongeveer rekening mee houden als je het hebt over een 'betaalbare'? Net even snel gekeken, maar wat ik zie is rond de €300,-?
Ik ben ook fan van de oz ultra/superleggera’s.Nickswarts schreef: ↑29 jan 2021, 11:33 Ben zelf ook erg te spreken over de M52. Had hiervoor een M50B25, maar heb meer met dit blok vanwege het koppel!
Dacht misschien ook nog leuk om de nieuwe O.Z. Ultraleggera's te laten zien. 15" in Matt Graphite. Erg blij mee en kan niet wachten totdat ze onder de E30 zitten.
Welkom!Nickswarts schreef: ↑28 jan 2021, 22:09Thanks Stefan! Inderdaad jij ook bekend van insta! Rijdt echt super, heel blij met de auto.
Zal mij is gaan verdiepen in zo'n M54B30 inlaat! Thanks voor de tipe30touring1990 schreef: ↑28 jan 2021, 19:45 mooie kar! m52tub28 reageert goed op een m54b30 inlaat, loopt bovenin de toeren dan echt een stuk mooier door.
Van horen zeggen past dit allemaal zonder weinig problemen. Zie veel van dit soort swaps voorbij komen!
Ja hoop de toerenteller in maart te fixen met juiste codeerstekker... zit nu een 4 cilinder codeerstekker in, maar 6 cilinder codeerstekker is een uitdaging om te vinden!
Thanks Stefan! Inderdaad jij ook bekend van insta! Rijdt echt super, heel blij met de auto.328Ti schreef: ↑29 jan 2021, 20:18 [quote=Nickswarts post_id=<a href="tel:1483031">1483031</a> time=<a href="tel:1611868154">1611868154</a> user_id=14787]
[quote=StefanW post_id=<a href="tel:1482990">1482990</a> time=<a href="tel:1611858713">1611858713</a> user_id=1431]
Welkom Nick! Bekende van insta
Denk dat dit geweldig rijdt...lichte auto en rwd, lsd en weinig elektronica
Ik ben erg blij met hoe het in elkaar zit nu. Vorige blok was niet echt om over naar huis te schrijven. Qua prijs zit ik nu ook rond dat bedrag, maar mijn auto is niet echt te vergelijken met de gene van de link!Martijn_bmw schreef: ↑31 jan 2021, 10:30 https://relentlessclassics.com/product/ ... ll-m-tech/
Dit is wel mooi gedaan ook lijkt het zou dat beetje reële prijs zijn? Geen idee wat je kwijt bent als je zelf begint maar denk dat je snel ook rond de 15k uit komt?
De elektronische werkt niet zo precies. Er zit vertraging in, het voelt kunstmatig en indirect.
weet niet met welke motor/ecu je die ervaring hebt maar die ervaring deel ik niet met bijv de s54b32 i.c.m. de mss54 ecu. gasrespons is echt goed en doseerbaar. verder kun je de waardes van de gaspedaalstand met de laptop kalibreren naar gevoeligheid hoe je het hebben wilt (beetje a la sportbutton of juist een stuk tammer).
Mooie oplossing inderdaad.e30touring1990 schreef: ↑01 feb 2021, 20:32 mooie oplossing zo in het rooster! cad tekening zelf gemaakt? zoiets lijkt me ook nog wel een oplossing voor bij mij, zit al een paar jaar met een provisorische olie-temp houder.