Jij hebt jouw Mcoupe nog gewoon toch??
BMW E36 M50B25 turbo (400+ PK)
- e30touring1990
- Berichten: 2812
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
-
OnlineLuco
- Berichten: 27809
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: BMW e36 restauratie & M50B25 turbo swap
Verdorie zeg, wat ziet dat er allemaal gelikt uit.
-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 18 mei 2019, 20:38
- Auto: E36 "316i" + Opel Combo
Re: BMW e36 restauratie & M50B25 turbo swap
Thanks voor de reacties iedereen!
- Niels
- Berichten: 22254
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: BMW e36 restauratie & M50B25 turbo swap
Jazeker, maar een S54 motor erbij op voorraad was niet erg geweest
- Sideways
- Berichten: 232
- Lid geworden op: 15 nov 2012, 23:00
- Auto: BMW E46, BMW E30, Silvia S15
Re: BMW e36 restauratie & M50B25 turbo swap
Ziet er echt goed uit man! Ik ga dit verder volgen!
-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 18 mei 2019, 20:38
- Auto: E36 "316i" + Opel Combo
Re: BMW e36 restauratie & M50B25 turbo swap
Weer even een kleine update maar ik kan steeds meer dingen afstrepen en begint het einde steeds meer in zicht te komen!
Twee weken geleden liep ik tegen een probleem wat betreft de achteras en ik probeer er even een hopelijk duidelijk verhaal van te maken. Bij een E36 zijn er qua achteras 3 opties geweest..
Enfin tijdens het monteren kwam ik erachter dat de remblokken niet lekker uitgelijnd waren met ten opzichte van het remzadel en de remschijf.
Dus na een hoop uitzoeken (en een setje geventileerde schijven besteld om te passen en vervolgens geretourneerd) kwam ik erachter dat ik, door eigen schuld, mezelf lekker had verward. Opgesomd had ik nu een massieve remschijf van een 325i, een remzadel van een 328 voor geventileerde schijven en remklauwen van een 325. Helaas zitten er soms wel eens zaken tegen bij projecten (lijkt wel op werken) dus even nagedacht voor de handigste oplossing en een set remzadels gekocht van een 325 Dus mogelijk in de toekomst kan ik de zaak nog eens ombouwen naar geventileerde schijven haha. Maar het zit nu goed en resultaat mag er wezen!
Vervolgens ook het setje Goodridge remslagen gemonteerd met nieuwe beugeling en bevestigingsmateriaal. Ik koop dat soort dingen (als het een beetje normaal geprijsd is) allemaal origineel in Duitsland. Het werkt echt super fijn om alles nieuw en origineel te hebben! Ik moet alleen nog het bochtje die de twee remslangen verbindt maken of de oude opknappen. Daarna kan ik de remmen ontluchten en is dat weer een mooie milestone in mijn ogen!
Als laatste de SKF assen gemonteerd. Ze lijken +- 10mm korter te zijn dus hopelijk gaat dat geen problemen geven maar ik denk het niet Had even twijfels of ze wel gingen passen maar gelukkig zit alles goed! Daarnaast ook weer nieuwe hardware omdat het er gewoon lekker uitziet. Misschien komt het telkens terug (en het is ook een beetje de trend) maar ik heb een zwak voor nieuwe bouten en moeren
Ik moet alles nog op moment zetten echter doe ik dat pas als de auto in z'n neutrale stand staat (dus normaal op z'n wielen). Ik las volgens mij in de post van Djessy dat het beter om de PU rubbers dan op moment te zetten zodat ze "spanningsvrij" gemonteerd worden. Anders worden ze in uitgeveerde stand vastgezet en moeten ze daarna al belast worden om in hun neutrale stand te komen. Dus vandaar staan er nog niet overal van die gele streepjes
Nog even een overzichtsfoto omdat op deze manier het verschil tussen de E46 330d voorremmen en de standaard E36 325 achterremmen een beetje te zien is. En omdat het een tijd geleden was dat de BMW voor- en achterremmen had!
Twee weken geleden liep ik tegen een probleem wat betreft de achteras en ik probeer er even een hopelijk duidelijk verhaal van te maken. Bij een E36 zijn er qua achteras 3 opties geweest..
- Trommels
- Massieve schijven (alle 6 cilinders)
- Geventileerde schijven (alleen bepaalde 328's en deze hebben afwijkende schijven, remzadels en klauwen)
Enfin tijdens het monteren kwam ik erachter dat de remblokken niet lekker uitgelijnd waren met ten opzichte van het remzadel en de remschijf.
Dus na een hoop uitzoeken (en een setje geventileerde schijven besteld om te passen en vervolgens geretourneerd) kwam ik erachter dat ik, door eigen schuld, mezelf lekker had verward. Opgesomd had ik nu een massieve remschijf van een 325i, een remzadel van een 328 voor geventileerde schijven en remklauwen van een 325. Helaas zitten er soms wel eens zaken tegen bij projecten (lijkt wel op werken) dus even nagedacht voor de handigste oplossing en een set remzadels gekocht van een 325 Dus mogelijk in de toekomst kan ik de zaak nog eens ombouwen naar geventileerde schijven haha. Maar het zit nu goed en resultaat mag er wezen!
Vervolgens ook het setje Goodridge remslagen gemonteerd met nieuwe beugeling en bevestigingsmateriaal. Ik koop dat soort dingen (als het een beetje normaal geprijsd is) allemaal origineel in Duitsland. Het werkt echt super fijn om alles nieuw en origineel te hebben! Ik moet alleen nog het bochtje die de twee remslangen verbindt maken of de oude opknappen. Daarna kan ik de remmen ontluchten en is dat weer een mooie milestone in mijn ogen!
Als laatste de SKF assen gemonteerd. Ze lijken +- 10mm korter te zijn dus hopelijk gaat dat geen problemen geven maar ik denk het niet Had even twijfels of ze wel gingen passen maar gelukkig zit alles goed! Daarnaast ook weer nieuwe hardware omdat het er gewoon lekker uitziet. Misschien komt het telkens terug (en het is ook een beetje de trend) maar ik heb een zwak voor nieuwe bouten en moeren
Ik moet alles nog op moment zetten echter doe ik dat pas als de auto in z'n neutrale stand staat (dus normaal op z'n wielen). Ik las volgens mij in de post van Djessy dat het beter om de PU rubbers dan op moment te zetten zodat ze "spanningsvrij" gemonteerd worden. Anders worden ze in uitgeveerde stand vastgezet en moeten ze daarna al belast worden om in hun neutrale stand te komen. Dus vandaar staan er nog niet overal van die gele streepjes
Nog even een overzichtsfoto omdat op deze manier het verschil tussen de E46 330d voorremmen en de standaard E36 325 achterremmen een beetje te zien is. En omdat het een tijd geleden was dat de BMW voor- en achterremmen had!
- Vanreijmersdal
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 17 aug 2012, 19:22
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Herkenbaar van die nieuwe beugeltjes en bouten, ik heb die zelfde drang. Lekker bezig.
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26610
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Echt heel mooi zo’n 100% fris onderstel met idd allemaal nieuwe schroeven en beugels
-
OnlineEeuwe
- Berichten: 4497
- Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
- Locatie: Groningen stad
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Woow, super vet, wederom..
- PeterM
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 27 feb 2017, 11:22
- Auto: E46 M3, Clio RS, BMW F11
- Locatie: Drenthe
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Ziet er goed uit hoor, erg netjes!
- Milka
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: 26 jul 2011, 12:24
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
ziet er goed en strak uit.
Helemaal eens wat betreft de nieuwe bevestigingsmiddelen. Vind het altijd zo n armoede allemaal blinkende nieuwe onderdelen die dan worden vastgezet met oude roestige bouten / moeren.
ook een behoorlijk verschil in remmen zeg.
Helemaal eens wat betreft de nieuwe bevestigingsmiddelen. Vind het altijd zo n armoede allemaal blinkende nieuwe onderdelen die dan worden vastgezet met oude roestige bouten / moeren.
ook een behoorlijk verschil in remmen zeg.
- e30touring1990
- Berichten: 2812
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
lekker bezig weer, ziet er netjes uit!
-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 18 mei 2019, 20:38
- Auto: E36 "316i" + Opel Combo
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Thanks voor de reacties! Leuk om te horen
Even een algemene vraag; Heeft iemand toevallig nog een H&R/Eibach o.i.d. stabilisatorstang (set) liggen voor een E36?
Even een algemene vraag; Heeft iemand toevallig nog een H&R/Eibach o.i.d. stabilisatorstang (set) liggen voor een E36?
-
OnlineEeuwe
- Berichten: 4497
- Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
- Locatie: Groningen stad
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Ter overname? Heb nog wel een (nieuwe) set Eibach 28/21 liggen die ik voor mijn eigen gebruiken ga, maar als je voor passen of meten ‘m nodig hebt, haal maar op.
- Tomj
- Berichten: 765
- Lid geworden op: 23 sep 2011, 17:41
- Locatie: Sint-Truiden
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Dit soort topics <3
-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 18 mei 2019, 20:38
- Auto: E36 "316i" + Opel Combo
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Een korte update:
Kreeg begin van de week een leuk bericht uit Polen. M'n spruitstuk was klaar! Je zal misschien denken; Polen? Maar er zit een aardig gerenommeerd BMW turbo adres daar gevestigd die voor relatief normale prijzen diverse kwalitatieve onderdelen maakt. Dus achteraf had ik daar in eerste instantie m'n spruitstuk moeten kopen maarja iets met voortschrijdend inzicht..
Had wat minder tijd die weekend maar kon het niet laten om hem even te passen.
Met de turbo en drain gemonteerd. Moet alleen de drainleiding een stukje inkorten zodat die lekker past. Zo te zien lijkt de turbo nu wat verder naar voren gekanteld waardoor die een stuk lager komt te liggen. Het was vooral het compressorhuis wat tegen de motorkap kwam dus het lijkt nu opgelost. Maar het spannendste moment kon nog wanneer ik de motor weer ga plaatsen.
Als laatste een foto (foto is vanuit K64performance) met een beeld bij hoe de turbo moet komen te liggen. Ziet er gaaf uit!
Kreeg begin van de week een leuk bericht uit Polen. M'n spruitstuk was klaar! Je zal misschien denken; Polen? Maar er zit een aardig gerenommeerd BMW turbo adres daar gevestigd die voor relatief normale prijzen diverse kwalitatieve onderdelen maakt. Dus achteraf had ik daar in eerste instantie m'n spruitstuk moeten kopen maarja iets met voortschrijdend inzicht..
Had wat minder tijd die weekend maar kon het niet laten om hem even te passen.
Met de turbo en drain gemonteerd. Moet alleen de drainleiding een stukje inkorten zodat die lekker past. Zo te zien lijkt de turbo nu wat verder naar voren gekanteld waardoor die een stuk lager komt te liggen. Het was vooral het compressorhuis wat tegen de motorkap kwam dus het lijkt nu opgelost. Maar het spannendste moment kon nog wanneer ik de motor weer ga plaatsen.
Als laatste een foto (foto is vanuit K64performance) met een beeld bij hoe de turbo moet komen te liggen. Ziet er gaaf uit!
- MParallel
- Berichten: 7952
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Had deze niet eerder gezien. Mooi project.
-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 18 mei 2019, 20:38
- Auto: E36 "316i" + Opel Combo
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Weer even een update van de afgelopen weken! Ik probeer nog steeds elke zaterdag wat aan de auto te doen. Ik ben nogal van het foto's plaatsen en in dit geval zeggen ze meer dan duizend woorden.
Niet heel spannend maar als eerste een leuke milestone. De versnellingsbak aan de motor gekoppeld! De bak is het enige smerige aan de aandrijflijn omdat ik eigenlijk gewoon de gok ga wagen dat die technisch in orde is. De onderbouwing hiervan is dat de donormotor (die nu gereviseerd is) er van binnen smetteloos uit zag dus met een kleine aanname vertrouw ik er wel op dat de bak het goed gaat doen
Daarnaast zit ik een fase van het onderstel met veel detailwerk en puntjes op de i zetten. Hieronder een kleine rapportage. Als eerste moest ik nog een stukje leidingwerk van het remsysteem kopen, buigen en monteren. Het is een soort koppelstuk tussen de twee flexibele slangen. Ondertussen kost alles al geld dus ook maar een nieuw setje originele leidingen gekocht en ziet het er weer super uit!
Met een handige tang (niet degene op de foto) kon ik redelijk makkelijk een radius in de leiding maken. Daarna een beetje met de hand verder buigen en zat het best aardig
Met nieuwe beugeltjes voor de remleiding.
Daarnaast ook in de afrondende fase voor de stabilisatorstangen. Ik heb voor de vooras een 28 mm Eibach ARB gekocht en voor de achteras een tweedehands 15 mm ARB. Beetje met de gedachte dat ik met de dunnere stang achter een ondersturend/neutrale E36 ga krijgen!
Wel alvast de koppelstangen gemonteerd en het beugelwerk bij elkaar gezocht. Ik heb hier voor Meyle en Febi gekozen. Ik wacht nu alleen nog op het beugelwerk voor de stangen zelf en dan kan ik die ook monteren!
Vooras:
Achteras:
Verder nog een lekkere update betreffende de uitlaat. Ik besteed het laswerk uit aan het professionele lasser uit mijn kenniskring. Deze is vandaag geweest voor opname van de downpipe en het lassen van een flens op het spruitstuk voor de wastegate. Wanneer de flens op het spruitstuk gelast is kan ik deze monteren en daarna de motor weer plaatsen (hopelijk voor het laatst)! Daarna kunnen we de downpipe gaan fabriceren. Zoals eerder beschreven heb ik een tweedehands uitlaatlijn gekocht (exclusief downpipe) en kon niet wachten om alvast de einddemper even te monteren!
De E36 blijft voor nu even "sleeper" dus ik ben eigenlijk wel tevreden met de looks Het is niet helemaal de standaard met dubbele sierstukken maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Niet heel spannend maar als eerste een leuke milestone. De versnellingsbak aan de motor gekoppeld! De bak is het enige smerige aan de aandrijflijn omdat ik eigenlijk gewoon de gok ga wagen dat die technisch in orde is. De onderbouwing hiervan is dat de donormotor (die nu gereviseerd is) er van binnen smetteloos uit zag dus met een kleine aanname vertrouw ik er wel op dat de bak het goed gaat doen
Daarnaast zit ik een fase van het onderstel met veel detailwerk en puntjes op de i zetten. Hieronder een kleine rapportage. Als eerste moest ik nog een stukje leidingwerk van het remsysteem kopen, buigen en monteren. Het is een soort koppelstuk tussen de twee flexibele slangen. Ondertussen kost alles al geld dus ook maar een nieuw setje originele leidingen gekocht en ziet het er weer super uit!
Met een handige tang (niet degene op de foto) kon ik redelijk makkelijk een radius in de leiding maken. Daarna een beetje met de hand verder buigen en zat het best aardig
Met nieuwe beugeltjes voor de remleiding.
Daarnaast ook in de afrondende fase voor de stabilisatorstangen. Ik heb voor de vooras een 28 mm Eibach ARB gekocht en voor de achteras een tweedehands 15 mm ARB. Beetje met de gedachte dat ik met de dunnere stang achter een ondersturend/neutrale E36 ga krijgen!
Wel alvast de koppelstangen gemonteerd en het beugelwerk bij elkaar gezocht. Ik heb hier voor Meyle en Febi gekozen. Ik wacht nu alleen nog op het beugelwerk voor de stangen zelf en dan kan ik die ook monteren!
Vooras:
Achteras:
Verder nog een lekkere update betreffende de uitlaat. Ik besteed het laswerk uit aan het professionele lasser uit mijn kenniskring. Deze is vandaag geweest voor opname van de downpipe en het lassen van een flens op het spruitstuk voor de wastegate. Wanneer de flens op het spruitstuk gelast is kan ik deze monteren en daarna de motor weer plaatsen (hopelijk voor het laatst)! Daarna kunnen we de downpipe gaan fabriceren. Zoals eerder beschreven heb ik een tweedehands uitlaatlijn gekocht (exclusief downpipe) en kon niet wachten om alvast de einddemper even te monteren!
De E36 blijft voor nu even "sleeper" dus ik ben eigenlijk wel tevreden met de looks Het is niet helemaal de standaard met dubbele sierstukken maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
- Vanreijmersdal
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 17 aug 2012, 19:22
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Mooie vorderingen weer.
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26610
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Zeker mooi, uitlaat ziet er ook goed uit.
Enige dat zo op de foto het eindstuk wat ver lijkt uit te steken? Als je dan toch voor de sleeperlook gaat zou ik die wat korter maken
Enige dat zo op de foto het eindstuk wat ver lijkt uit te steken? Als je dan toch voor de sleeperlook gaat zou ik die wat korter maken
- e30touring1990
- Berichten: 2812
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
+1 exact mijn gedachte. verder goed bezig weer, mooie updates! frisse onderdelen gemonteerd ziet er altijd weer goed uitMartijn_bmw schreef: ↑21 mar 2021, 08:24 Zeker mooi, uitlaat ziet er ook goed uit.
Enige dat zo op de foto het eindstuk wat ver lijkt uit te steken? Als je dan toch voor de sleeperlook gaat zou ik die wat korter maken
Vind een 'klassieke' dubbele eindtip zelf nog wat mooier dan zo'n enkele dikke.
- Niels
- Berichten: 22254
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Echt een heel mooie build! Mooi loodgieterswerk uit Polen trouwens
-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 18 mei 2019, 20:38
- Auto: E36 "316i" + Opel Combo
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Bedankt voor de reacties! Het sierstuk lijkt inderdaad wat ver uit te steken maar wellicht komt die na het monteren (hij zit nu provisorisch vast) wat beter te zitten.
Ik heb er nog een ander sierstuk die wat meer naar binnen valt en ongeveer 45° naar beneden wijst. Ga ik die eens monteren en kijken hoe dat eruit ziet! En z.s.m. die achterlichten vervangen
Ik heb er nog een ander sierstuk die wat meer naar binnen valt en ongeveer 45° naar beneden wijst. Ga ik die eens monteren en kijken hoe dat eruit ziet! En z.s.m. die achterlichten vervangen
-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 18 mei 2019, 20:38
- Auto: E36 "316i" + Opel Combo
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Afgelopen weken weer lekker stationair verder gewerkt aan de BMW. Een hoop kleine dingen afgerond en wat groots kunnen monteren! Namelijk het motorblok Ten opzichte van vorige keer lijkt de motor weer te passen dus dat is een lekkere milestone. Het zijn veel foto updates maar laat ik even bij het begin beginnen. Ik hoop wel dat het nog interessant blijft voor mensen om deze post te volgen!
Maar eerst even terug in de tijd naar het monteren van het spruitstuk.. Ik heb alleen wat snelle acties foto's maar als eerste moest ik alle draadeinden monteren omdat tijdens demontage van de originele spruitstukken een aantal waren gesneuveld. Met een handig dopsetje voor M7 draadeinden kon ik ze weer gemakkelijk monteren. Daarnaast ook even een leuk vergelijk tussen iets minder kwalitatieve pakkingen en de OE multi layer steel pakkingen. Het lijkt veel minder materiaal maar de MLS dichten een stuk beter af.
Het is daarnaast een gok geweest om de wastegate flens op het oog op de goede positie te laten lassen. Chapeau voor mijn contact uit die het laswerk heeft gedaan. Het past allemaal perfect.
Het nadeel van een E36 turbo is dat de ruimte gewoon beperkt is dus helaas moet ik wat concessies doen met de wastepaste positie. Ik hoop dat ik op deze manier niet teveel boost creep krijg
Uiteraard ook alles gemonteerd met nieuwe koperen moertjes.
Daarnaast nog even lekker bezig geweest met de stabilisator stang op de achteras. Dit wordt een 15 mm stang om wat meer onderstuur te creëren. Hoe dikker de stabi achter (en de vooras wordt niet gewijzigd) des te meer kans op overstuur je creëert. Alles weer met nieuw beugelwerk, hardware en Strongflex rubbers. Het zijn simpele dingen maar hierbij toch wat foto's
Ik zal morgen nog even wat foto's plaatsen van de leukste ontwikkeling! Namelijk het plaatsen van het motorblok Nu kan ik echt lekker verder bouwen met de onderdelen die ik de afgelopen maanden heb ingekocht.
Maar eerst even terug in de tijd naar het monteren van het spruitstuk.. Ik heb alleen wat snelle acties foto's maar als eerste moest ik alle draadeinden monteren omdat tijdens demontage van de originele spruitstukken een aantal waren gesneuveld. Met een handig dopsetje voor M7 draadeinden kon ik ze weer gemakkelijk monteren. Daarnaast ook even een leuk vergelijk tussen iets minder kwalitatieve pakkingen en de OE multi layer steel pakkingen. Het lijkt veel minder materiaal maar de MLS dichten een stuk beter af.
Het is daarnaast een gok geweest om de wastegate flens op het oog op de goede positie te laten lassen. Chapeau voor mijn contact uit die het laswerk heeft gedaan. Het past allemaal perfect.
Het nadeel van een E36 turbo is dat de ruimte gewoon beperkt is dus helaas moet ik wat concessies doen met de wastepaste positie. Ik hoop dat ik op deze manier niet teveel boost creep krijg
Uiteraard ook alles gemonteerd met nieuwe koperen moertjes.
Daarnaast nog even lekker bezig geweest met de stabilisator stang op de achteras. Dit wordt een 15 mm stang om wat meer onderstuur te creëren. Hoe dikker de stabi achter (en de vooras wordt niet gewijzigd) des te meer kans op overstuur je creëert. Alles weer met nieuw beugelwerk, hardware en Strongflex rubbers. Het zijn simpele dingen maar hierbij toch wat foto's
Ik zal morgen nog even wat foto's plaatsen van de leukste ontwikkeling! Namelijk het plaatsen van het motorblok Nu kan ik echt lekker verder bouwen met de onderdelen die ik de afgelopen maanden heb ingekocht.
- Vanreijmersdal
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 17 aug 2012, 19:22
Re: BMW E36 restauratie & M50B25 turbo swap
Foto update zijn altijd goed, ik ben er ook van.
Benieuwd naar de motor update, kom maar door!
Benieuwd naar de motor update, kom maar door!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: ArjanS, erwin20vt, nickdoesburg en 59 gasten