BMW G29 Z4 sDrive20i [Verkocht... 1,41 per km]
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
BMW G29 Z4 sDrive20i [Verkocht... 1,41 per km]
Vandaag nummer 18 opgehaald, wat een feest weer... al deed deze wel pijn bij overboeken voor een loonslaaf.
Kwam wel mooi uit. Op 23 okt 1997 mijn rijbewijs B gehaald.
Na 2 aardige ritjes in de omgeving hier op de veluwe even wat foto's geschoten, was vrijdag mazzel met het weertje zeg!
Was al wat langer op zoek naar een cabrio omdat de CT200 en de 120i eigenlijk hetzelfde ingezet werden, als gezinsauto. Had een 2008 125i cabrio op het oog van een DF'er en een 2006 Z4 2.5si met M sportstoelen in duitsland. Nu Broemer erbij was dus 2 auto's om beiden in de regen op pad/naar werk te kunnen dus ben toch maar voor de G29 Z4 gevallen. Ook als je dan de berichten van Edwin vd Velden ziet, het leven kan zomaar klaar zijn dus proberen lol te maken.
Hield dagelijks al de markt in de gaten maar ben nogal een zeikerd, altijd ontbrak er wel wat en nieuw samenstellen was 65k voor een sDrive20i M Sport Plus. Moest een witte of zilveren zijn met alcantara en shadowline uitbereiding of een zwarte met bruin leder en juist zonder shadowline uitbereiding. Een hoop auto's hadden dan weer Hifi en geen Harman Kardon upgrade of er zaten volledig zwarte wielen onder de witte auto's, altijd wel wat. Nog in gesprek geweest voor de zwarte bij Breeman Rotterdam maar daar kwam ik er met de prijs echt niet uit. Zelfde verhaal voor een witte sDrive30i bij Keram, ging 500 euro van de 56k af en was nog een import auto ook. Deze stond niet op bmw.nl maar kwam er bij toeval op via de voorraad van de website van van Poelgeest zelf, precies zoals ik m zou willen hebben, zelfs teveel opties nog als safety pack en parking pack en m adaptief onderstel wat ik zelf niet gekozen had als ik het nieuw had moeten betalen. Auto stond redelijk scherp en kon het regelen met Aram die in Heemstede werkt die mijn 120i ook afgeleverd had. Gelukkig weten sommigen nog wel hoe ze klanten moeten behandelen dus meteen scherpe voorwaarden, ding op transport uit het Gooi naar Heemstede, dag later erheen om proef te rijden en je ziet het eigenlijk meteen al als je er een rondje omheen loopt, dit moet m worden. Rondje gereden, en voordat de andere 2 geinteresseerden uit Hilversum hem zouden kapen een klap erop gegeven.
De optielijst:
HF11 Z4 sDrive20i
A83 Glaciersilber metallic
HCNL Leder Vernasca-/Alcantara Schwars / Blau stikstel
0Z19 Modeljaar 2019
0Z2E onderdeel van Executive Edition
0ZEE BMW Executive Edition
0ZH6 High Executive
0ZM6 Audio Media Pack
0ZP6 Parking Pack
0ZS6 Safety Pack
0ZX6 M Sport Plus Pack
07LF Model M Sport
01CB Selectie CO2 (Intern)
01DE Selectie CO2 (intern)
01P3 19 inch LM Dubbelspaak M (styling 799M) Bi-colour Jet Black
0230 EU AG intern
0248 Stuurwielrand verwarmd
02NH M Sportremsysteem
02PA Slotbouten voor LM wielen
02TB Automatische sporttransmissie met stuurschakeling
02VB Bandenspanningsweergavesysteem
02VC Banden reparatieset
02VF Adaptief M onderstel
0302 Alarmsysteem klasse 3 (VbV/SCM)
0322 Comfort Access
0387 Windscherm
03BE Spiegelkappen in hoogglans zwart
0428 Gevarendriehoek en verbanddoos
0430 Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegel bestuurderzijde
0431 Automatische dimmende binnenspiegel
0465 Doorlaadopening
0478 Isofix bevestiging passagierstoel voor
0493 Opbergpakket
0494 Elektrisch verwarmde voorstoelen
04AW Instrumententafel in Sensatec
04GQ Veiligheidsgordels voorin voorzien M striping
04KK Interieurlijsten Aluminium Tetragon
04NE AG-Intern
04UR Ambiance verlichting
0534 2-zone aut.airconditioning
0544 Cruise Control
0548 Kilometertacho
0552 Adaptieve LED koplampen
0563 Lichtpakket
05AC High-beam assistant
05AS Driving Assistant
05AV Active Guard: botswaarschuwing met city-remfunctie
05DM Parking Assistant
0610 BMW Head-Up Display
0654 DAB-tuner
0688 Harman Kardon Surround Sound Systeem
06AE TeleServices
06AF Emergency Call
06AK ConnectedDrive Services inclusief BMW Online
06C3 BMW Connected Package Professional
06NW Comfort telefoonvoorbereiding met draadloze oplaadmogelijkheid
06U3 BMW Live Cockpit Professional
06WD Wifi Hotspot
0710 M Sportstuurwiel
0711 M sportstoelen
0715 M Aerodynamicapakket
0760 BMW Individual Hoogglans Shadow Line
07CG BMW Verlengde Garantie - 3 jaar
07M9 BMW Individual Hoogglans Shadow Line met uitbreiding
0868 Nederlandse taalversie
0886 Boordliteratuur Nederlands
08KA Condition Based Service
08R9 Koudemiddel
08S2 Alarmsignaal (Intern)
08S3 Automatische vergrendeling tijdens rijden (Intern)
08TF Actieve voetgangersbescherming
09AA Beschermfolie t.b.v. transport
Waarom niet gewacht op een 30i of tot een M40i binnen bereik kwam zou je zeggen. Naja de M40i vind ik de uitlaten echt afschuwelijk dat die zo nep en niet rond zijn, de prijs (bpm/co2 boete) is vrij fors, we krijgen minder vermogen dan in de VS (40pk minder zoiets) en het gaat in mijn handen dan echt te snel gruwelijk hard. Een 30i had gekund, liefst met m sportdifferentieel maar vind ze maar in de juiste specs zoals ik de auto wil. Moet zeggen die 197pk/320nm doen het prima, het is niet snel maar ook niet traag. Gelukkig iets minder geknepen dan de 120i die viel na 5000rpm echt dood, deze gaat na 5500rpm wel wat afbouwen maar zit duidelijk net wat meer leven in. Gewicht speelt natuurlijk ook een rol, een 420i cabrio met 184pk dat is het gewoon net niet, de Z4 is 1395kg leeg dus een stuk lichter. Hier op de dijkjes langs de ijssel ook prima te doen hoor, je moet nog een beetje je best doen om de vaart er goed in te houden, dat kan ik juist wel waarderen.
Stoelen met alcantara vind ik de mooiste versie, heb ze liever zo dan volledig leder, ook de deurpanelen met in het midden alcantara maakt de auto net wat specialer. Zit er lekker in, handbediend dus volledig op de grond te zetten, goede steun op de schouders en wangen zijn op te blazen om jezelf klem te zetten.
De moderne technieken zijn ook lekker om te hebben, lane departure warning, dode hoek sensoren in de spiegels, touchscreen iDrive, Connecteddrive app, Head-up display mooi in te stellen in hoogte/kantelen incl sport displays en navigatie, duidelijk afleesbaar allemaal. Geheugen voor 30 seconden automatisch achteruit rijden ook geinig, gebruik je nooit maar je kunt het maar hebben.
De Harman/Kardon audio was een must, Hifi is het gewoon net niet en in een kleine cabine (zeker met de kap dicht) klinkt het echt goed. In de 120i had ik ook HK maar hier heb je de Logic7 surround optie en een instelbare equalizer om het nog net wat beter in te stellen. Heldere klanken van Oleta Adams en diepe dreunen van Usher het knalt er allemaal perfect uit!
M adaptief zou ik zelf nooit aanvinken, ik vond het op de M235i een teleurstelling, in comfort staan stuiteren op harde veren met weinig demping. Hier is het duidelijk verbeterd, zelfs in comfort vind ik hem sportief rijden en heb je echt een vlak stuk weg merk je dat de dempers in sport nog een flink stuk beter bij de les zijn. Ook heerlijk dat je sport individueel hebt waarbij je zelf kunt kiezen per groep hoe je de instellingen wil hebben, met driften vind ik het altijd fijn bak niet in sport+ te hebben en stuur op comfort bijvoorbeeld. Uiteraard vandaag even geprobeerd ook maar op nat wegdek in M2 gaat ie prima haaks, zelfs met die 275 brede achterbanden. Geen gekheid zoals de gechipte 120i met wielspin tot in de 5e versnelling maar je kan zeker een driftje maken, hij komt redelijk fors om bij uitbreken maar daarna heb je omdat je ver achterin zit en de motor ook achter de vooras ligt nog best wat controle.
Heb ook de E89 gehad natuurlijk met stalen klapdak maar die heeft flink wat extra kilo's in de kofferbak liggen in vergelijk. Ook met het dakje dicht vind ik deze nog vrij stil, het zijn niet meer de flinterdunne stoffen dakjes van vroeger.
Ding zit nog bijna 2 jaar fabrieksgarantie op (die je daarna evt nog met 1 of 2 jaar kunt verlengen), hij is als demo ingezet en met 200km op de teller na een paar proefritten meteen verkocht. Vorige eigenaar heeft er in het Gooi slechts 7000km op gezet in ruim een jaar tijd dus ik kan er lekker mee sturen komende periode. Heb altijd de bovengrens op 50k gesteld, dat is net niet gelukt bij deze auto maar je krijgt wel waar voor je geld hoor, ben er serieus blij mee!
Kwam wel mooi uit. Op 23 okt 1997 mijn rijbewijs B gehaald.
Na 2 aardige ritjes in de omgeving hier op de veluwe even wat foto's geschoten, was vrijdag mazzel met het weertje zeg!
Was al wat langer op zoek naar een cabrio omdat de CT200 en de 120i eigenlijk hetzelfde ingezet werden, als gezinsauto. Had een 2008 125i cabrio op het oog van een DF'er en een 2006 Z4 2.5si met M sportstoelen in duitsland. Nu Broemer erbij was dus 2 auto's om beiden in de regen op pad/naar werk te kunnen dus ben toch maar voor de G29 Z4 gevallen. Ook als je dan de berichten van Edwin vd Velden ziet, het leven kan zomaar klaar zijn dus proberen lol te maken.
Hield dagelijks al de markt in de gaten maar ben nogal een zeikerd, altijd ontbrak er wel wat en nieuw samenstellen was 65k voor een sDrive20i M Sport Plus. Moest een witte of zilveren zijn met alcantara en shadowline uitbereiding of een zwarte met bruin leder en juist zonder shadowline uitbereiding. Een hoop auto's hadden dan weer Hifi en geen Harman Kardon upgrade of er zaten volledig zwarte wielen onder de witte auto's, altijd wel wat. Nog in gesprek geweest voor de zwarte bij Breeman Rotterdam maar daar kwam ik er met de prijs echt niet uit. Zelfde verhaal voor een witte sDrive30i bij Keram, ging 500 euro van de 56k af en was nog een import auto ook. Deze stond niet op bmw.nl maar kwam er bij toeval op via de voorraad van de website van van Poelgeest zelf, precies zoals ik m zou willen hebben, zelfs teveel opties nog als safety pack en parking pack en m adaptief onderstel wat ik zelf niet gekozen had als ik het nieuw had moeten betalen. Auto stond redelijk scherp en kon het regelen met Aram die in Heemstede werkt die mijn 120i ook afgeleverd had. Gelukkig weten sommigen nog wel hoe ze klanten moeten behandelen dus meteen scherpe voorwaarden, ding op transport uit het Gooi naar Heemstede, dag later erheen om proef te rijden en je ziet het eigenlijk meteen al als je er een rondje omheen loopt, dit moet m worden. Rondje gereden, en voordat de andere 2 geinteresseerden uit Hilversum hem zouden kapen een klap erop gegeven.
De optielijst:
HF11 Z4 sDrive20i
A83 Glaciersilber metallic
HCNL Leder Vernasca-/Alcantara Schwars / Blau stikstel
0Z19 Modeljaar 2019
0Z2E onderdeel van Executive Edition
0ZEE BMW Executive Edition
0ZH6 High Executive
0ZM6 Audio Media Pack
0ZP6 Parking Pack
0ZS6 Safety Pack
0ZX6 M Sport Plus Pack
07LF Model M Sport
01CB Selectie CO2 (Intern)
01DE Selectie CO2 (intern)
01P3 19 inch LM Dubbelspaak M (styling 799M) Bi-colour Jet Black
0230 EU AG intern
0248 Stuurwielrand verwarmd
02NH M Sportremsysteem
02PA Slotbouten voor LM wielen
02TB Automatische sporttransmissie met stuurschakeling
02VB Bandenspanningsweergavesysteem
02VC Banden reparatieset
02VF Adaptief M onderstel
0302 Alarmsysteem klasse 3 (VbV/SCM)
0322 Comfort Access
0387 Windscherm
03BE Spiegelkappen in hoogglans zwart
0428 Gevarendriehoek en verbanddoos
0430 Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegel bestuurderzijde
0431 Automatische dimmende binnenspiegel
0465 Doorlaadopening
0478 Isofix bevestiging passagierstoel voor
0493 Opbergpakket
0494 Elektrisch verwarmde voorstoelen
04AW Instrumententafel in Sensatec
04GQ Veiligheidsgordels voorin voorzien M striping
04KK Interieurlijsten Aluminium Tetragon
04NE AG-Intern
04UR Ambiance verlichting
0534 2-zone aut.airconditioning
0544 Cruise Control
0548 Kilometertacho
0552 Adaptieve LED koplampen
0563 Lichtpakket
05AC High-beam assistant
05AS Driving Assistant
05AV Active Guard: botswaarschuwing met city-remfunctie
05DM Parking Assistant
0610 BMW Head-Up Display
0654 DAB-tuner
0688 Harman Kardon Surround Sound Systeem
06AE TeleServices
06AF Emergency Call
06AK ConnectedDrive Services inclusief BMW Online
06C3 BMW Connected Package Professional
06NW Comfort telefoonvoorbereiding met draadloze oplaadmogelijkheid
06U3 BMW Live Cockpit Professional
06WD Wifi Hotspot
0710 M Sportstuurwiel
0711 M sportstoelen
0715 M Aerodynamicapakket
0760 BMW Individual Hoogglans Shadow Line
07CG BMW Verlengde Garantie - 3 jaar
07M9 BMW Individual Hoogglans Shadow Line met uitbreiding
0868 Nederlandse taalversie
0886 Boordliteratuur Nederlands
08KA Condition Based Service
08R9 Koudemiddel
08S2 Alarmsignaal (Intern)
08S3 Automatische vergrendeling tijdens rijden (Intern)
08TF Actieve voetgangersbescherming
09AA Beschermfolie t.b.v. transport
Waarom niet gewacht op een 30i of tot een M40i binnen bereik kwam zou je zeggen. Naja de M40i vind ik de uitlaten echt afschuwelijk dat die zo nep en niet rond zijn, de prijs (bpm/co2 boete) is vrij fors, we krijgen minder vermogen dan in de VS (40pk minder zoiets) en het gaat in mijn handen dan echt te snel gruwelijk hard. Een 30i had gekund, liefst met m sportdifferentieel maar vind ze maar in de juiste specs zoals ik de auto wil. Moet zeggen die 197pk/320nm doen het prima, het is niet snel maar ook niet traag. Gelukkig iets minder geknepen dan de 120i die viel na 5000rpm echt dood, deze gaat na 5500rpm wel wat afbouwen maar zit duidelijk net wat meer leven in. Gewicht speelt natuurlijk ook een rol, een 420i cabrio met 184pk dat is het gewoon net niet, de Z4 is 1395kg leeg dus een stuk lichter. Hier op de dijkjes langs de ijssel ook prima te doen hoor, je moet nog een beetje je best doen om de vaart er goed in te houden, dat kan ik juist wel waarderen.
Stoelen met alcantara vind ik de mooiste versie, heb ze liever zo dan volledig leder, ook de deurpanelen met in het midden alcantara maakt de auto net wat specialer. Zit er lekker in, handbediend dus volledig op de grond te zetten, goede steun op de schouders en wangen zijn op te blazen om jezelf klem te zetten.
De moderne technieken zijn ook lekker om te hebben, lane departure warning, dode hoek sensoren in de spiegels, touchscreen iDrive, Connecteddrive app, Head-up display mooi in te stellen in hoogte/kantelen incl sport displays en navigatie, duidelijk afleesbaar allemaal. Geheugen voor 30 seconden automatisch achteruit rijden ook geinig, gebruik je nooit maar je kunt het maar hebben.
De Harman/Kardon audio was een must, Hifi is het gewoon net niet en in een kleine cabine (zeker met de kap dicht) klinkt het echt goed. In de 120i had ik ook HK maar hier heb je de Logic7 surround optie en een instelbare equalizer om het nog net wat beter in te stellen. Heldere klanken van Oleta Adams en diepe dreunen van Usher het knalt er allemaal perfect uit!
M adaptief zou ik zelf nooit aanvinken, ik vond het op de M235i een teleurstelling, in comfort staan stuiteren op harde veren met weinig demping. Hier is het duidelijk verbeterd, zelfs in comfort vind ik hem sportief rijden en heb je echt een vlak stuk weg merk je dat de dempers in sport nog een flink stuk beter bij de les zijn. Ook heerlijk dat je sport individueel hebt waarbij je zelf kunt kiezen per groep hoe je de instellingen wil hebben, met driften vind ik het altijd fijn bak niet in sport+ te hebben en stuur op comfort bijvoorbeeld. Uiteraard vandaag even geprobeerd ook maar op nat wegdek in M2 gaat ie prima haaks, zelfs met die 275 brede achterbanden. Geen gekheid zoals de gechipte 120i met wielspin tot in de 5e versnelling maar je kan zeker een driftje maken, hij komt redelijk fors om bij uitbreken maar daarna heb je omdat je ver achterin zit en de motor ook achter de vooras ligt nog best wat controle.
Heb ook de E89 gehad natuurlijk met stalen klapdak maar die heeft flink wat extra kilo's in de kofferbak liggen in vergelijk. Ook met het dakje dicht vind ik deze nog vrij stil, het zijn niet meer de flinterdunne stoffen dakjes van vroeger.
Ding zit nog bijna 2 jaar fabrieksgarantie op (die je daarna evt nog met 1 of 2 jaar kunt verlengen), hij is als demo ingezet en met 200km op de teller na een paar proefritten meteen verkocht. Vorige eigenaar heeft er in het Gooi slechts 7000km op gezet in ruim een jaar tijd dus ik kan er lekker mee sturen komende periode. Heb altijd de bovengrens op 50k gesteld, dat is net niet gelukt bij deze auto maar je krijgt wel waar voor je geld hoor, ben er serieus blij mee!
- Bijlagen
-
- Z4_open_rechts.jpeg (202.01 KiB) 2817 keer bekeken
-
- Z4_open_links.jpeg (168.57 KiB) 2817 keer bekeken
-
- Z4_dash.jpeg (150.2 KiB) 2817 keer bekeken
-
- Z4_stoelen.jpeg (120.7 KiB) 2817 keer bekeken
-
- Z4_motor.jpeg (193.08 KiB) 2817 keer bekeken
-
- Z4_19inch.jpeg (161.89 KiB) 2817 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Knot op 13 aug 2021, 10:21, 28 keer totaal gewijzigd.
- Sander-E46
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:13
Re: BMW #18
Z4M40i? Gefeliciteerd Knot, mooie auto de nieuwe z4.
- Riceaux
- Berichten: 8121
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: BMW #18
Veel plezier met de nieuwe aanwinst Rody!
- Fabian
- Berichten: 7027
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
- Contacteer:
Re: BMW #18
Daar is ie dan, iedereen lekker raden
Geniet ervan Rody!
Geniet ervan Rody!
- MarcH
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 01 mei 2006, 13:41
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
- Locatie: Hoeksche Waard
Re: BMW #18
Kleedt mooi af zo’n hoes, de (ex) X5 van Henk Jan is niet te herkennen zo.
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: BMW #18
Vrij duidelijk dat het een CS is toch of niet?
- Eeuwe
- Berichten: 4535
- Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
- Locatie: Groningen stad
Re: BMW #18
Lol @ MarcH
Gefeliciteerd Rody!
Gefeliciteerd Rody!
- Spijkerhard
- Berichten: 4046
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: BMW #18
Feli Rody!
Motor nummer 18 ook?
Motor nummer 18 ook?
- Martijn_bmw
- Berichten: 26730
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: BMW #18
Gefeliciteerd knot! Heerlijke auto
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: BMW #18
Zal morgen even nette foto's plaatsen en wat ervaringen. Veel aan het proberen updaten en instellen geweest. Morgen beetje gas geven (Voor zover dat mogelijk is met een instap motortje).
- Joop
- Berichten: 8893
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: BMW #18
Gefeliciteerd met je Z4 sDrive 2.0i....
- Joël D.
- Berichten: 3443
- Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
- Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
- Locatie: Waddinxveen
Re: BMW #18
Gefeliciteerd Rody. Ik kom maandag wel even langs.
-
Online328Ti
- Berichten: 3028
- Lid geworden op: 26 nov 2012, 23:10
Re: BMW #18
Gefeliciteerd!
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
- MParallel
- Berichten: 8003
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: BMW #18
Fijn, een auto mét hoes.
- Bram
- Berichten: 15877
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: BMW #18
Ik zit er klaar voor hoor, kom maar door met die foto's
- markk
- Berichten: 3846
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: BMW #18
Turbo, 4 cylinders en dan nog zeggen dat je een BMW hebt.
Bmw #19 wordt vast een turbo 3 cylinder met voorwielaandrijving
Mark.
Bmw #19 wordt vast een turbo 3 cylinder met voorwielaandrijving
Mark.
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: BMW #18
Dat voorwiel stukje. Geen idee. Z4?
Ja wie is hier nu de BMW liefhebber.
BMW 2002 Turbo Gr5 >400pk 4 cylinder turbo 1977. ///M bestond nog niet eens of nog maar pas....
Ja wie is hier nu de BMW liefhebber.
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: BMW #18
Volgende kan zomaar een 3cyl worden hoor. Klinkt nog beter dan 4 ook.
118i als vervanger van de CT200
118i als vervanger van de CT200
- bartb
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:30
- Auto: E87 130i - Mini Countryman SE
- Locatie: Friesland
Re: BMW #18
Huidige 118i is niet vooruit te fikken. Daar moet zeker een chip in.
- Bram
- Berichten: 15877
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: BMW #18
Moeten we nou weer het hele weekend wachten op beeldmateriaal?
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: BMW #18
Nee straks ff wat posten. Nu eerst lekker met gezin op pad.
- Bram
- Berichten: 15877
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: BMW #18
Top
- e30touring1990
- Berichten: 2813
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: BMW #18
gefeliciteerd! benieuwd naar uitvoering etc
-
- Berichten: 2210
- Lid geworden op: 06 jul 2006, 12:26
Re: BMW #18
Gefeliciteerd met je nieuwe Z4! Ik ben benieuwd of het toch de 3.0 is geworden, maar ik denk dat het de 2.0 is.
- JP
- Berichten: 31257
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: BMW #18
Benieuwd naar de foto’s.....en wat de afschrijving wordt het komende jaar !