Gewoon een schop geven, zo’n auto moet plezier geven geen ellende.
En is te oud om buiten te bewaren, wordt van de winter dan helemaal feest met vocht en lekkage.
Gewoon een schop geven, zo’n auto moet plezier geven geen ellende.
Niet alleen Franse oude auto's. Ook een E36 of E46 blijf je mee bezig.. Alles word minder als het ouder wordMartijn_bmw schreef: ↑20 jun 2021, 08:51Maar om je niet te ontmoedigen, een 25+ jaar oude (Franse) auto is altijd wat mee.
Vandaar idd het tussen haakjes stukje, elke auto van die leeftijd blijf je idd sleutelen maar een Franse auto had zeker in die tijd zelfs van nieuw al meer karakter zullen we maar zeggenEeuwe schreef: ↑20 jun 2021, 22:57 Oh nee toch..
Niet alleen Franse oude auto's. Ook een E36 of E46 blijf je mee bezig.. Alles word minder als het ouder wordMartijn_bmw schreef: ↑20 jun 2021, 08:51Maar om je niet te ontmoedigen, een 25+ jaar oude (Franse) auto is altijd wat mee.
De enige keer dat ik last van lekkage had in mijn oude Alfa's was omdat er een gat van 5 cm2 zat bij de pedalen!
Jij hebt vast nog wel een hamer en een oude schroevendraaier te leen toch?RS-Ron schreef: ↑21 jun 2021, 19:44 Als echte Alfist is het een drama als er water in je Alfa binnenstroomt. Zijn idd meestal gewoon roestgaten waar het door naar binnen komt. Het is even een karwei, maar als je het laagste punt van de bodem hebt gevonden sla je daar een paar gaten in de bodem. Dan loopt het er net zo hard weer uit. Denk dat dit ook kan bij een fransoos.
Gr Ron