Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Ferdi » 30 mar 2020, 11:29

Er heerst Corona in Nederland, niet echt de tijd dat je denkt aan een andere auto maar misschien ook wel weer de juiste tijd.

Afijn, vorige week donderdag ging de Terrano richting apk omdat het weer zover was.
Laatste tijd nog wat klein werk aan de auto gedaan en had verwacht daarmee dit keer weer eens een gemakkelijke apk te scoren.

Oordeel was helaas al snel, afgekeurd en kom maar terug als het is gerepareerd...
Paar kleine dingen en wederom roest :bag:
Nog geen halfjaar geleden was er al het een en ander gelast, op dat moment was er nergens, maar dan ook nergens meer iets van roest of een scheurtje te zien en leek alles een dikke prima.
Nu met de apk was het volgende zwakke punt aan het chassis vrolijk begonnen met zich af te zonderen van de rest van de onderdelen.

Zat zelf al een tijdje rustig op gaspedaal.nl te kijken met het idee "wat als", wat zou ik dan kopen?
De Terrano deed het immers perfect als werkpaard, op de weg iets minder geciviliseerd maar dat heeft ook zijn charme.
Echter met het zakken bij de apk op een punt wat ondertussen vervelend begon te worden en de 3e keer laswerk in 3 jaar eigendom zou betekenen eens goed met de misses gesproken en zij was er sneller over uit dan ik en dat was dat er toch maar eens verder gekeken moest worden dan weer repareren.

Zo gezegd zo gedaan, mijn shortlist was iedere keer de volgende geweest:

Toyota Landcruiser, stiekem is een 4.2 TD heel gaaf, maar een "gewone" D4D is natuurlijk ook gewoon een dikke prima
Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, niet de Sport met de 2.5 TD
Land Rover Discovery Series 2 en dan in TD5, blijf er een zwak voor hebben maar twijfel toch nog aan de Engelse betrouwbaarheid nadat mijn ouders een V8 hebben gehad :tooth:
Nissan Pathfinder, staat op hetzelfde platform als de Navara en die hebben de nare neiging om nog wel eens door te rotten op een kritiek punt dus deze viel af.

Lijstje is gebaseerd op een auto met (inschakelbare) 4wielaandrijving, lage gearing en een trekgewicht van minimaal 2500 kilo.

Uiteindelijk 2 Pajero's gevonden die naar mijn zin waren. 1 keer een 3e generatie lange wielbasis, maar hiervan was het bedrijf tot nader te bepalen datum gesloten wegens de corona.
Nummer 2 een korte wielbasis van generatie nummer 4 waarbij het een en ander wel een stukje moderner is.
En 1 Landcruiser welke de aandacht wist te trekken. Wel ietsje ouder dan de Pajero's, maar met zo'n auto durf ik dat wel aan.

Uiteindelijk contact opgenomen met het bedrijf waar de korte wielbasis staat en daar afgelopen zaterdag naartoe geweest.
Op de heenweg de Focus nog even los gelaten op de 31 en ondanks een baustelle waren we er redelijk vlot.

Daar aangekomen stond er een nette wagen voor onze neus, linksvoor een keer ergens langs geschuurd met een wielkastverbreder en verder erg netjes te noemen.
Binnenkant hetzelfde verhaal, ik heb ze stukken slechter gezien dus maar eens om een proefritje gevraagd.

Ding rijd redelijk als een personenwagen, alleen dan met het gevoel dat je met een flink zware jongen op pad bent (wat ook klopt) en je zit een stukje hoger.
Ik dacht wel eens dat de Terrano redelijk zwaar was, maar een Pajero doet daar nog rustig 400 kilo bovenop :mrgreen:
Geeft in ieder geval een heel degelijk gevoel en met trekken is een beetje extra gewicht voor de aanhanger natuurlijk ook wel lekker.

Teruggekomen over de prijs onderhandeld en uiteindelijk kwamen we uit op een bedrag dat binnen dat viel dat ik in mijn hoofd had om maximaal te gaan betalen.

Dus vanaf zaterdag of misschien een paar dagen eerder staat op de oprit:

Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D GLX Intense uit 2007

Voorzien van:
Automaat
Zelfdimmende binnenspiegel
Cruise control
Climate control
Privacy glass
Achteruitrijcamera
Ingebouwde navigatie (geen idee hoe vaak we dat nog gaan gebruiken met Google maps)
Xenon

En vast nog wel wat dingen die ik vergeten ben.

Paar plaatjes bij het verhaaltje:

Afbeelding

Afbeelding

Zo hoop ik hem dus weinig te moeten bekijken :tooth:
Afbeelding

Plannen zijn vooralsnog vrij simpel, maar ik heb nog niet gezocht naar wat er allemaal mogelijk is :mrgreen:

Verstralers van de Terrano over zetten. Zijn ledjongens die aardig licht geven
Werklamp(en) achterop plaatsen aangezien ik die van de winter veel gebruik
Op termijn de banden vervangen voor wat serieuzere terreinbanden, zitten nu Vredestein SUV banden onder die nog even mee kunnen

Auto is net als de Terrano een grijskenteken. Alleen is deze ombouw later gedaan en heeft hij hierdoor niet het verhoogde dak zoals je veel ziet.
Van oorsprong is hij in België op kenteken gezet, maar de eigenaar die hem daar had heeft hem meegenomen naar Nederland waar hij nog maar 1 volgende eigenaar (bekende van de vorige) heeft gekend.

Aflevering hangt er vanaf hoe snel ze hem klaar hebben.
De apk is net gedaan, maar de schade linksvoor wordt hersteld en ik had zelf nog 2 kleine puntjes waar men mee aan de slag gaat.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Arthur » 30 mar 2020, 11:35

Mooi ding, veel plezier ermee!

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door ///Joost » 30 mar 2020, 11:41

Leuk ding hoor. Fijne sterke motor, maar toch compact genoeg om niet het gevoel te hebben met een tank op pad te zijn.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door allen » 30 mar 2020, 12:03

Mooi ding. Bij een Discovery had je pas na dag 3 onder de wagen gelegen. :tong:

Online
Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Richardt. » 30 mar 2020, 12:10

Dit zijn de auto's die je wilt hebben om serieus gewicht te trekken, gaaf apparaat :df:
De achterlichten zijn origineel denk ik? ik vind die heldere achterlichten inmiddels een beetje fout en misschien wel lelijk, maar ach als het origineel is...
Toyota Landcruiser, stiekem is een 4.2 TD heel gaaf,
Sinds onze vakantie naar Australië heb ik ook een zwak voor Landcruisers met benzine V8.
We hebben daar een dag een trip naar Frasier Island gedaan waarbij ons tourguide van originele Duits was, maar al 40 jaar in Australië woonde. Hij sprak echter net als Arnold Schwarzenegger of Toto Wolf, alleen dan met nog iets meer Duitse tongval.

Op Frasier Island zijn alle wegen onverhard en is het strand de snelweg (en landingsbaan voor kleine vliegtuigjes), kortom daar komt zo'n auto wel tot zijn recht. Heerlijk hoe zo'n V8 zich door het mulle zand buldert.
Benzineverbruik lag aardig hoog, maar gelukkig zaten er twee tanks onder waardoor er in totaal 170 liter in kon (wat ook nodig was die dag :tooth:).

Online
Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4497
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Eeuwe » 30 mar 2020, 12:27

Cool apparaat!!

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Niels » 30 mar 2020, 12:35

Gaaf ding! Wat zijn de specs van de 3.2?

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3665
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
Locatie: ZO-Brabant

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Paskal » 30 mar 2020, 12:48

Mooi apparaat en met 170 pk en 350+ Nm weet hij wel raad met iets erachter alhoewel ik voor zo'n trekauto eigenlijk wel een hoger max trekgewicht dan 2.800 kg had verwacht.
Stuk moderner en luxer dan de Terrano lijkt me, maar dat mag ook wel voor dit geld. Ikv het sil liggen van de autohandel op dit moment nog een leuke corona-korting kunnen bemachtigen?

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Ferdi » 30 mar 2020, 13:20

Specs zijn inderdaad 170 pk en net boven de 350 nm, het wordt er geen snelle auto van maar dat hoeft ook niet.
Ding is behoorlijk sterk en je merkt wel dat er een serieus blok onder de kap ligt.

In de latere versie is het nog 200 pk en net boven de 400 nm geworden geloof ik.

2800 kilo "valt tegen" inderdaad. De Terrano heeft trommelremmen achter, is lichter en heeft minder vermogen maar die mocht 3ton hebben.
Nu is bij de Pajero de lage gearing erg lang (geloof dat je er 70 km/h mee haalt tegenover 45 km/h voor de Nissan) en ik vermoed dat dat hem tegen werkt in de testen destijds. Ik kan er aardig mee uit de voeten hier, dus verwacht op dat gebied niet zo snel problemen.

Qua prijs heeft de Corona denk ik wel wat meegeholpen en het ding is natuurlijk zo incourant als maar kan op het moment :tooth:
Geen inruil gedaan (Terrano wordt opgehaald voor de export) en op die manier een nette prijs eruit weten te halen.
allen schreef: 30 mar 2020, 12:03 Mooi ding. Bij een Discovery had je pas na dag 3 onder de wagen gelegen. :tong:
Of er niet meer onder vandaan gekomen :mrgreen: :mrgreen:
Richardt. schreef: 30 mar 2020, 12:10 Dit zijn de auto's die je wilt hebben om serieus gewicht te trekken, gaaf apparaat :df:
De achterlichten zijn origineel denk ik? ik vind die heldere achterlichten inmiddels een beetje fout en misschien wel lelijk, maar ach als het origineel is...
Toyota Landcruiser, stiekem is een 4.2 TD heel gaaf,
Sinds onze vakantie naar Australië heb ik ook een zwak voor Landcruisers met benzine V8.
We hebben daar een dag een trip naar Frasier Island gedaan waarbij ons tourguide van originele Duits was, maar al 40 jaar in Australië woonde. Hij sprak echter net als Arnold Schwarzenegger of Toto Wolf, alleen dan met nog iets meer Duitse tongval.

Op Frasier Island zijn alle wegen onverhard en is het strand de snelweg (en landingsbaan voor kleine vliegtuigjes), kortom daar komt zo'n auto wel tot zijn recht. Heerlijk hoe zo'n V8 zich door het mulle zand buldert.
Benzineverbruik lag aardig hoog, maar gelukkig zaten er twee tanks onder waardoor er in totaal 170 liter in kon (wat ook nodig was die dag :tooth:).
De achterlichten zijn inderdaad origineel.
Klein beetje fout wel, destijds had mijn Ibiza af fabriek ook heldere achterlichten. Op zich kleurt het grappig met de lakkkleur en kan ik me daar niet direct aan storen :)

Met zo'n mastodont op zo'n plek rond rijden lijkt me trouwens echt ontzettend gaaf!
Hier kwam de Terrano wel van de weg af, maar zo rondboenderen als daar is er helaas niet bij.

Ouders hadden destijds een Discovery V8, die deed 1 op 3 tot 1 op 4 hier in Nederland en met echt lange afstanden wilde dat nog wel eens 1 op 7 worden, maar dat was echt de max.

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12743
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door MartijnGizmo » 30 mar 2020, 13:56

Prima upgrade! :df:

Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26610
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Martijn_bmw » 30 mar 2020, 14:10

mooie upgrade! gefeliciteerd.

Gebruikersavatar
mrbbs
Berichten: 1480
Lid geworden op: 21 mei 2006, 13:50
Locatie: belgie
Contacteer:

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door mrbbs » 30 mar 2020, 14:43

Interieur foto's?
Leuk ding en zal doen wat jij ervan verlangt!

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Ferdi » 30 mar 2020, 15:14

Op dit moment niet, foto's van de advertentie zijn in de late middag genomen tijdens een winterdag dus tamelijk donker.
Zodra de schuit hier op de oprit staat zal ik even een paar goede foto's maken.
MartijnGizmo schreef: 30 mar 2020, 13:56 Prima upgrade! :df:

Afbeelding
:mrgreen:

Online
Gebruikersavatar
matthyssie
Berichten: 5995
Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door matthyssie » 30 mar 2020, 15:30

Grappig wel dat iemand zich bij zo'n auto druk kan maken over de achterlichtjes. :lol:

Ding moet toch gewoon de kar trekken en arbeiten verdammt noch mal?! :tooth: Lekker boeiend hoe het er dan uit ziet :mrgreen:

Karel
Berichten: 1923
Lid geworden op: 25 feb 2007, 22:23
Locatie: Puttenland

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Karel » 30 mar 2020, 17:25

Proficiat met je aankoop!

Maar als je echt ultieme trekkers wil moet je toch ook eens de US modellen overwegen in de toekomst.

Heb zelf verschillende Nissan Navara’s gehad (en de naaste familie ook Patrols, Pathfinders, Mitsu pickups,...).

Daarna zelf geswitched naar Tahoe - Suburban - ...
Op LPG toch nog altijd goedkoper tov diesel verbruik.
Maar vooral het relax trekken van een gesloten 3.5T autotrailer is gewoon subliem.
(Met extra banden en de jeep zelf volgeladen)

Door het hogere gewicht van de auto zelf voel je ook bijna niet dat er een grote trailer achter hangt.

Waar Spa altijd hoge toeren maken was in de Navara’s (en dan nog vertragen na een tijdje)
trekt zo’n 5.3 V8 van de Tahoe (of 6.0 van de Suburban) je gewoon met +100 vlot naar boven.
Je kan zelfs nog accelereren als je wil.
Niets roeren in de pot gewoon pinker op en alle trucks of andere jeeps inhalen :).

Verder bolder je overal door aan hele lage toeren en dus veel minder geluid binnenin.

Ik wil nooit meer terug :).

Karel
Berichten: 1923
Lid geworden op: 25 feb 2007, 22:23
Locatie: Puttenland

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Karel » 30 mar 2020, 17:30

Weet wel niet hoe de taksen in Nederland zijn maar eender welke grote US pickup kan je in Belgie goedkoop inschrijven als lichte vracht (=grijs kenteken vroeger in NL)
(Voor US jeeps met maar 2 zitplaatsen telt dit ook, de Suburban is zowat de enige 5zitpl gesloten jeep die nog een lang genoeg koffer heeft om toch nog onder lichte vracht regeling te kunnen vallen ondanks 5zitpl).

Gebruikersavatar
Stefan R
Berichten: 2229
Lid geworden op: 15 feb 2006, 16:51
Auto: Vakantievoertuig
Locatie: Grote brand veel water, kleine brand weinig water

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Stefan R » 30 mar 2020, 17:52

Fraai apparaat, op termijn een paar BF Goodrich KO2 eronder (desnoods een maatje hoger) :thumbup:

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Ferdi » 30 mar 2020, 18:22

Wij begrijpen elkaar! Was ook precies mijn keuze om over een tijdje te gaan doen :beer:
Karel schreef: 30 mar 2020, 17:30 Weet wel niet hoe de taksen in Nederland zijn maar eender welke grote US pickup kan je in Belgie goedkoop inschrijven als lichte vracht (=grijs kenteken vroeger in NL)
(Voor US jeeps met maar 2 zitplaatsen telt dit ook, de Suburban is zowat de enige 5zitpl gesloten jeep die nog een lang genoeg koffer heeft om toch nog onder lichte vracht regeling te kunnen vallen ondanks 5zitpl).
In Nederland vallen ze ook snel onder C rijbewijs is me opgevallen. Vooralsnog kom ik op onze oprit niet weg met een grote pickup en geeft een korte wielbasis dan veel gemak.
Op termijn gooien we hier thuis de boel om en dan zou het kunnen zijn dat de toekomst nog wel eens zoiets brengt, qua trekken lijkt me ideaal.

Heb nu ook wederom geen achterbank en dat scheelt toch weer 6tientjes in de maand en gebruiken doe ik die bank sowieso niet.

Karel
Berichten: 1923
Lid geworden op: 25 feb 2007, 22:23
Locatie: Puttenland

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Karel » 30 mar 2020, 18:51

Aha dus een Tahoe (kortere versie dan de Suburban) kan je in NL ook zonder achterbank dus goedkoper inschrijven?


Persoonlijk, als je geen 4zitpl nodig hebt, vind ik zo’n type jeep nog beter dan een pickup.
Grote voordeel is dat je “lading” in de auto zit en niet in een aparte bak.
(En die is korter dan de meeste pickups)

Belgie zijn ze altijd met normaal type B rijbewijs.
Alleen sommige Hummers hebben ze zo liggen gehad.
Die moesten plots rijbewijs C, max 90km/h en van die lelijke fluo platen achteraan zoals vrachtwagens hebben!

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Ferdi » 30 mar 2020, 19:09

De Pajero is in België nog omgekeurd naar lichte vracht.
Attest lag nog in de auto, zal die nog eens goed doorlezen wat het daar in houd.

In Nederland hang je vaak voor een verhoogd dak, naast dat het linker achterraam dicht moet zijn en er een hoog of laag tussenschot in moet.

Krijg bij de auto de achterbank en alles er nog bij, deze zijn gewoon verwijderd en er zit een laag schot achter de voorstoelen.
Raam zit dicht met een tapijtje tegen het glas (gemakkelijk te verwijderen dus) en door de achteraf ombouw geen hoger dak.
Kan hem je tzt nog wel eens toesturen.

Verschil in wegenbelasting met normaal is dat je de provinciale opcenten niet hoeft te betalen als particulier. Zakelijk is het natuurlijk nog veel aantrekkelijker.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door allen » 30 mar 2020, 19:19

Karel schreef: 30 mar 2020, 18:51 Persoonlijk, als je geen 4zitpl nodig hebt, vind ik zo’n type jeep nog beter dan een pickup.
Grote voordeel is dat je “lading” in de auto zit en niet in een aparte bak.
(En die is korter dan de meeste pickups)
Weet je wat ik nu zo geweldig vind aan een pickup? De auto even op de oprit (is redelijk schuin bij mij) en met een hogedrukspuit is alles in een paar tellen schoon. Sterker nog... Ik heb geen opstaande dorpels. Kan met de spuit zelfs de vloer van de cabine schoon spuiten. Gemak dient de mens. :tooth:

Karel
Berichten: 1923
Lid geworden op: 25 feb 2007, 22:23
Locatie: Puttenland

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Karel » 30 mar 2020, 19:38

Hahaha idd. Hangt dan af wat je “lading” meestal is wat handigste is :).

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Ferdi » 30 mar 2020, 19:47

allen schreef: 30 mar 2020, 19:19
Karel schreef: 30 mar 2020, 18:51 Persoonlijk, als je geen 4zitpl nodig hebt, vind ik zo’n type jeep nog beter dan een pickup.
Grote voordeel is dat je “lading” in de auto zit en niet in een aparte bak.
(En die is korter dan de meeste pickups)
Weet je wat ik nu zo geweldig vind aan een pickup? De auto even op de oprit (is redelijk schuin bij mij) en met een hogedrukspuit is alles in een paar tellen schoon.
En vervolgens is je auto zeiknat vanbinnen omdat een Defender niet waterdicht is :mrgreen:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door JP » 30 mar 2020, 19:53

Heeft een Defender geen drainagegaatjes in de vloer? Oorspronkelijk voor het angstzweet van de eigenaar af te voeren :hmmm:

Wel een zwaar geval die Pajero :shock: maar kan dan ook een flinke duit trekken.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Van een halve Japanner naar een "groot" formaat Pajero 3.2 Di-D

Bericht door allen » 30 mar 2020, 19:57

Geen dorpels JP. Bij die Ford van je heb je wel drainagegaten nodig. Ik hoef alleen de deur open te houden. :tooth:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ArjanS en 59 gasten