Martijn's BMW M135i
-
- Berichten: 51404
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Martijn's BMW M135i
Prima update Martijn.
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26726
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Martijn's BMW M135i
Mooie upgrade weer, als ik het filmpje luister wel even heimwee naar mijn m135i.
Heerlijke sound en power zit er toch in
Heerlijke sound en power zit er toch in
- sitechris
- Berichten: 4471
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M135i xDrive
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
- Contacteer:
Re: Martijn's BMW M135i
Mooie upgrade en superleuk om je verhalen te lezen!
- Riceaux
- Berichten: 8121
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Martijn's BMW M135i
Weer lekker bezig zoals we gewend zijn van je!
- Luc B
- Berichten: 1404
- Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31
Re: Martijn's BMW M135i
Je maakt hem wel erg tof hoor! Je velgen ben ik geen fan van. Maar de rest ! Top !
Leuk geschreven ook!
Leuk geschreven ook!
- MartijnGizmo
- Berichten: 12749
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Martijn's BMW M135i
Zoals reeds geschreven was het de dag ná inbouw van het sper al tijd voor de jaarlijkse roadtrip met ons vriendenclubje, met dit jaar als bestemming Kroatië. We begonnen met het betere stuurwerk in Noord Italië, wat voor de eerste dag betekende dat er kilometers gevreten moesten worden door Duitsland. Halverwege wat buien, maar gelukkig kon ik over het algemeen redelijk doorrijden. Moet daarbij wel zeggen dat dit met de M135i een stuk aangenamer is dan met de Mégane, alles lekker op koppel in z'n 6 en de betere stoelen betekent dat je eigenlijk stopt omdat je moet tanken of je blaas wilt legen, niet omdat je een houten kont hebt. Helaas kreeg één van de auto's wat kuren kort voor de Oostenrijkse grens, die werd in Kroatië dan ook vervangen door een gehuurde Nissan Pulsar, bij gebrek aan beter.
De volgende dag een stukje door Italië en vervolgens door Slovenië gereden. Erg mooi land, en doet qua infrastructuur haast wat Duits aan. Ook qua snelheidsboetes begreep ik, maar hard rijden in het zicht van bebouwing doen wij toch niet aan. De modificaties kwamen nu eindelijk goed tot hun recht, het AST-onderstel is echt fenomenaal als je hard over hobbelige wegen aan het sturen bent. De combinatie van extra camber op de vooras en 245-banden rondom heeft er qua balans een heerlijk neutrale auto van gemaakt. Ook de eerste probeersels qua 'sturen met de achterkant' gemaakt, toch wel erg prettig met een sperdifferentieel. Uiteraard wel met enige voorzichtigheid, ik moest er tenslotte ook nog mee naar huis.
Best wel wat regen onderweg, maar dat maakt het rijden alleen maar interessanter. Meerdere auto's op Michelin Pilot Sport 4, en die band is toch wel perfect voor dit soort omstandigheden. Alleen de BRZ met Pilot Sport Cup 2 was wat minder aangenaam in deze natte omstandigheden. De huur-Pulsar bleek op Nokian Weatherproof banden te staan, wat er voor zorgde dat deze op natte bergpassen prima het tempo van de groep kon bijhouden (beetje geholpen door afgekocht eigen risico).
In Slovenië begonnen al de hilarische brandstofprijzen, als je Nederland gewend bent is het een verademing om voor zo'n €40 je tank te vullen met 98, die overal goed verkrijgbaar is.
Ook qua wegen overal zeer fraai overigens, en mede dankzij het matige weer weinig vakantieverkeer. Als je je een beetje gedraagt kun je op prima medewerking van de locals rekenen, met enige regelmaat werd er naar rechts geknipperd om aan te geven dat we veilig konden passeren. De grensovergang tussen Slovenië en Kroatië is trouwens nog gewoon actief, weliswaar niet meer dan een formaliteit, maar net als vroeger als je Nederland>Duitsland deed een nors kijken douanier die wat door je paspoort gaat zitten bladeren. In Kroatië net als in Slovenië overal betaalbare 98 te krijgen overigens.
In Kroatië begonnen we in Opatija, een soort Kroatisch Monte Carlo waar de tijd een beetje stil heeft gestaan. Qua rijden is Kroatië ook prima, zodra je bij de kust vandaan bent vind je overal rustige bochtige wegen, met over het algemeen prima wegdek. Ook de hoogte (laagte) van mijn auto was geen enkel probleem, eigenlijk alleen vlakbij Split over een hele gemene spoorwegovergang wat scheef moeten gaan om aanrakingen met moeder aarde te vermijden. Overdag vooral bezig geweest met rijden, dus weinig foto's van onderweg, maar hier toch een sfeerimpressie:
Om toch nog iets cultureels cq toeristisch te doen, bleven we één nachtje in de buurt van de Plitvice meren. Superinteressant, als je graag wilt zien hoe Aziaten foto's van elkaar en watervallen maken. Ik ontdekte echter tijdens onze rit dat daar in de buurt een verlaten militair vliegveld is, waar je schijnbaar zo met de auto op zou kunnen. Dat bleek inderdaad te kloppen, en de "laten we ff rustig aan doen jongens" was binnen 5 minuten veranderd in drifts/burnouts/dragraces/handrembochtjes...
Er reed weliswaar wat politie rond, maar die zijn er alleen om de grens in de gaten te houden, de basis ligt echt tegen de Bosnische grens aan en was in het verleden populair bij vluchtelingen en smokkelaars. Ook liggen er nog altijd veel landmijnen in deze omgeving, raadzaam om niet het bos in te lopen dus.
Vanuit deze omgeving zijn we richting Split getogen, waar we meerdere dagen een villa met zwembad hadden gehuurd via AirBnB. Vanuit hier meerdere keren een lus landinwaarts gereden, met wederom overal interessant en uitgestorven wegen. Helaas wel nog steeds zonder echt zomerweer, maar dat mocht zoals gezegd de pret niet drukken. Hooguit zorgde dit voor een paar recordtempo-daksluit-acties bij de cabriorijders.
Los van een paar exemplaren in grotere steden eigenlijk geen flitspalen gezien, en de enige random verkeersstop door een paar lokale veldwachters was voor de huur-Pulsar met Kroatisch kenteken. Toch fijn dat moeder natuur mij een handje wilde helpen:
Wel uiteraard een lekker vieze roadtrip-look van al die natte wegen, die meer dan eens echt spekglad bleken te zijn. Wat dan overigens wel weer super is voor het oefenen van je voertuigbeheersing, één van de hoogtepunten van de trip is hoe ik ergens in een soort slowmotion twindrift met m'n mattie in de MX-5 een Kroatische weg omhoog gleed.
Terug richting het Noorden zijn we wat meer via de kust gereden, waar het zoals verwacht een stuk drukker was. Wel een heerlijk moment over het schiereiland Pag, waar ik samen met de GT4 achter een local op een vlotte motorfiets aan vloog, die telkens gebaarde als we ook konden inhalen. Aan de Noordkant het eiland weer af met de veerboot, wat nog een beetje spannend bleek qua bodemvrijheid. De bemanning van de boot stond al klaar met plankjes, maar omdat ze het overige verkeer even tegen hielden konden we er schuin op rijden en was er niets aan de hand.
De terugweg weer verder vervolgd door Slovenië, waar ook nog een paar leuke pasjes zijn, zoals hier bij de Vrsic-pas, de hoogste van Slovenië.
Als 'toetje' van de trip zouden we via Großglockner Hochalpenstraße naar ons laatste hotel in Oostenrijk rijden. Nog even spannend of ie open zou zijn, maar tijdens onze dagelijkse checks leek dit helemaal goed te komen. Helaas bleek echter bij aankomst dat er kort daarvoor een kleine lawine was geweest, wat betekende dat de pas de volgende dag pas weer open zou gaan. Los van het missen van de fraaie weg zelf, betekende dit ook dat we zo'n anderhalf uur om moesten rijden. Voordeel was dan wel weer dat dit over vrij uitgestorven wegen was, wij hadden uiteindelijk dan ook slechts een deel van die anderhalf uur nodig om de resterende route af te leggen.
Vanuit Oostenrijk was er wederom die lange tocht door Duitsland, dit keer de andere kant op. Nog een heel stuk op gereden met een vriend in z'n MX-5 NC, waarbij ik comfortabel 180-200 kon aanhouden om de weg een beetje vrij te maken voor hem, hij moest toch een stuk harder werken om dat tempo een beetje aan te houden. Maar ook dit keer stapte ik na zo'n 10 uur sturen weer redelijk fris uit de auto, waarbij ik moet concluderen dat de M135i goed de spagaat tussen 'stuurijzer' en 'reisbolide' weet te maken. Tijdens de trip ook een paar keer met 5 man in de auto gezeten als we ergens gingen eten oid, en dat wil eigenlijk ook best ok (en zonder bijgeluiden uit de wielkasten).
Hier nog de samenvatting volgens de boordcomputer:
Enige nadeel van zo'n trip vind ik altijd de 'kater' qua autorijden. Als je dan op maandag weer met druk verkeer over de snelweg rijdt, is het bedienen van een voertuig ineens erg functioneel, een mobiliteitsoplossing. Hoort er een beetje bij, en gelukkig zijn er dan dit soort trips om je een beetje uit kunnen leven.
De volgende dag een stukje door Italië en vervolgens door Slovenië gereden. Erg mooi land, en doet qua infrastructuur haast wat Duits aan. Ook qua snelheidsboetes begreep ik, maar hard rijden in het zicht van bebouwing doen wij toch niet aan. De modificaties kwamen nu eindelijk goed tot hun recht, het AST-onderstel is echt fenomenaal als je hard over hobbelige wegen aan het sturen bent. De combinatie van extra camber op de vooras en 245-banden rondom heeft er qua balans een heerlijk neutrale auto van gemaakt. Ook de eerste probeersels qua 'sturen met de achterkant' gemaakt, toch wel erg prettig met een sperdifferentieel. Uiteraard wel met enige voorzichtigheid, ik moest er tenslotte ook nog mee naar huis.
Best wel wat regen onderweg, maar dat maakt het rijden alleen maar interessanter. Meerdere auto's op Michelin Pilot Sport 4, en die band is toch wel perfect voor dit soort omstandigheden. Alleen de BRZ met Pilot Sport Cup 2 was wat minder aangenaam in deze natte omstandigheden. De huur-Pulsar bleek op Nokian Weatherproof banden te staan, wat er voor zorgde dat deze op natte bergpassen prima het tempo van de groep kon bijhouden (beetje geholpen door afgekocht eigen risico).
In Slovenië begonnen al de hilarische brandstofprijzen, als je Nederland gewend bent is het een verademing om voor zo'n €40 je tank te vullen met 98, die overal goed verkrijgbaar is.
Ook qua wegen overal zeer fraai overigens, en mede dankzij het matige weer weinig vakantieverkeer. Als je je een beetje gedraagt kun je op prima medewerking van de locals rekenen, met enige regelmaat werd er naar rechts geknipperd om aan te geven dat we veilig konden passeren. De grensovergang tussen Slovenië en Kroatië is trouwens nog gewoon actief, weliswaar niet meer dan een formaliteit, maar net als vroeger als je Nederland>Duitsland deed een nors kijken douanier die wat door je paspoort gaat zitten bladeren. In Kroatië net als in Slovenië overal betaalbare 98 te krijgen overigens.
In Kroatië begonnen we in Opatija, een soort Kroatisch Monte Carlo waar de tijd een beetje stil heeft gestaan. Qua rijden is Kroatië ook prima, zodra je bij de kust vandaan bent vind je overal rustige bochtige wegen, met over het algemeen prima wegdek. Ook de hoogte (laagte) van mijn auto was geen enkel probleem, eigenlijk alleen vlakbij Split over een hele gemene spoorwegovergang wat scheef moeten gaan om aanrakingen met moeder aarde te vermijden. Overdag vooral bezig geweest met rijden, dus weinig foto's van onderweg, maar hier toch een sfeerimpressie:
Om toch nog iets cultureels cq toeristisch te doen, bleven we één nachtje in de buurt van de Plitvice meren. Superinteressant, als je graag wilt zien hoe Aziaten foto's van elkaar en watervallen maken. Ik ontdekte echter tijdens onze rit dat daar in de buurt een verlaten militair vliegveld is, waar je schijnbaar zo met de auto op zou kunnen. Dat bleek inderdaad te kloppen, en de "laten we ff rustig aan doen jongens" was binnen 5 minuten veranderd in drifts/burnouts/dragraces/handrembochtjes...
Er reed weliswaar wat politie rond, maar die zijn er alleen om de grens in de gaten te houden, de basis ligt echt tegen de Bosnische grens aan en was in het verleden populair bij vluchtelingen en smokkelaars. Ook liggen er nog altijd veel landmijnen in deze omgeving, raadzaam om niet het bos in te lopen dus.
Vanuit deze omgeving zijn we richting Split getogen, waar we meerdere dagen een villa met zwembad hadden gehuurd via AirBnB. Vanuit hier meerdere keren een lus landinwaarts gereden, met wederom overal interessant en uitgestorven wegen. Helaas wel nog steeds zonder echt zomerweer, maar dat mocht zoals gezegd de pret niet drukken. Hooguit zorgde dit voor een paar recordtempo-daksluit-acties bij de cabriorijders.
Los van een paar exemplaren in grotere steden eigenlijk geen flitspalen gezien, en de enige random verkeersstop door een paar lokale veldwachters was voor de huur-Pulsar met Kroatisch kenteken. Toch fijn dat moeder natuur mij een handje wilde helpen:
Wel uiteraard een lekker vieze roadtrip-look van al die natte wegen, die meer dan eens echt spekglad bleken te zijn. Wat dan overigens wel weer super is voor het oefenen van je voertuigbeheersing, één van de hoogtepunten van de trip is hoe ik ergens in een soort slowmotion twindrift met m'n mattie in de MX-5 een Kroatische weg omhoog gleed.
Terug richting het Noorden zijn we wat meer via de kust gereden, waar het zoals verwacht een stuk drukker was. Wel een heerlijk moment over het schiereiland Pag, waar ik samen met de GT4 achter een local op een vlotte motorfiets aan vloog, die telkens gebaarde als we ook konden inhalen. Aan de Noordkant het eiland weer af met de veerboot, wat nog een beetje spannend bleek qua bodemvrijheid. De bemanning van de boot stond al klaar met plankjes, maar omdat ze het overige verkeer even tegen hielden konden we er schuin op rijden en was er niets aan de hand.
De terugweg weer verder vervolgd door Slovenië, waar ook nog een paar leuke pasjes zijn, zoals hier bij de Vrsic-pas, de hoogste van Slovenië.
Als 'toetje' van de trip zouden we via Großglockner Hochalpenstraße naar ons laatste hotel in Oostenrijk rijden. Nog even spannend of ie open zou zijn, maar tijdens onze dagelijkse checks leek dit helemaal goed te komen. Helaas bleek echter bij aankomst dat er kort daarvoor een kleine lawine was geweest, wat betekende dat de pas de volgende dag pas weer open zou gaan. Los van het missen van de fraaie weg zelf, betekende dit ook dat we zo'n anderhalf uur om moesten rijden. Voordeel was dan wel weer dat dit over vrij uitgestorven wegen was, wij hadden uiteindelijk dan ook slechts een deel van die anderhalf uur nodig om de resterende route af te leggen.
Vanuit Oostenrijk was er wederom die lange tocht door Duitsland, dit keer de andere kant op. Nog een heel stuk op gereden met een vriend in z'n MX-5 NC, waarbij ik comfortabel 180-200 kon aanhouden om de weg een beetje vrij te maken voor hem, hij moest toch een stuk harder werken om dat tempo een beetje aan te houden. Maar ook dit keer stapte ik na zo'n 10 uur sturen weer redelijk fris uit de auto, waarbij ik moet concluderen dat de M135i goed de spagaat tussen 'stuurijzer' en 'reisbolide' weet te maken. Tijdens de trip ook een paar keer met 5 man in de auto gezeten als we ergens gingen eten oid, en dat wil eigenlijk ook best ok (en zonder bijgeluiden uit de wielkasten).
Hier nog de samenvatting volgens de boordcomputer:
Enige nadeel van zo'n trip vind ik altijd de 'kater' qua autorijden. Als je dan op maandag weer met druk verkeer over de snelweg rijdt, is het bedienen van een voertuig ineens erg functioneel, een mobiliteitsoplossing. Hoort er een beetje bij, en gelukkig zijn er dan dit soort trips om je een beetje uit kunnen leven.
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
Re: Martijn's BMW M135i
Mooie plaatjes. Wij zijn een paar jaar geleden ook verliefd geworden op Kroatië.
- Fernando
- Berichten: 4987
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: Martijn's BMW M135i
Leuk geschreven en wat blijft het een prachtige auto, vooral icm de velgen!
- MartijnGizmo
- Berichten: 12749
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Martijn's BMW M135i
Ik ben als tiener wat keren met m'n ouders op vakantie geweest in zowel Slovenië als Kroatië, wel met een wat lager tempo. Gastvrij, mooie natuur, mooie wegen, prima eten... weinig op aan te merken als vakantieland! Ook qua praktische zaken trouwens, vrijwel overal kan men wel een beetje Engels of Duits en pinnen is zelfs op afgelegen plekken een gangbare manier van betalen.
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
Re: Martijn's BMW M135i
Mee eens. Als Nederlander wordt je wel vaak aangesproken in het Duits
- Arthur
- Berichten: 39750
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Martijn's BMW M135i
Mooi verhaal, Martijn!
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26726
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Martijn's BMW M135i
Mooie trip en erg leuk geschreven!
Mooi beetje kilometers ook gemaakt
Mooi beetje kilometers ook gemaakt
- JP
- Berichten: 31255
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Martijn's BMW M135i
Mooi verhaal.
Mooi foto's.
Mooi geschreven.
Zou je eens wat mee moeten dan, dat schrijven en fotograferen.....
Mooi foto's.
Mooi geschreven.
Zou je eens wat mee moeten dan, dat schrijven en fotograferen.....
- Joop
- Berichten: 8892
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Martijn's BMW M135i
Al wel wat plaatjes en indrukken van jullie trip voorbij zien komen...
...mooi hoor. Slovenië is inderdaad echt een heerlijk land om rond te toeren ; relaxte bevolking en echt lekkere strakke wegen, al kun je er af en toe ook nog wel een onverhard pasje tegenkomen. Die nog wel enige stof doet opwaaien als je er een beetje vlot overheen knalt.
...mooi hoor. Slovenië is inderdaad echt een heerlijk land om rond te toeren ; relaxte bevolking en echt lekkere strakke wegen, al kun je er af en toe ook nog wel een onverhard pasje tegenkomen. Die nog wel enige stof doet opwaaien als je er een beetje vlot overheen knalt.
- Barend
- Berichten: 1838
- Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:48
- Auto: F20 m135i
- Locatie: Breda
Re: Martijn's BMW M135i
Leuk verhaal Martijn, leuk geschreven, het is alsof ik erbij was!
Is al dat zijwaarts gaan met die auto trouwens niet slecht voor de banden?
Is al dat zijwaarts gaan met die auto trouwens niet slecht voor de banden?
- MVB
- Berichten: 836
- Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
- Locatie: onder een BMW
Re: Martijn's BMW M135i
Gaaf tripje
- e30touring1990
- Berichten: 2813
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Martijn's BMW M135i
mooie trip, aardig wat meters gemaakt! lekker geschreven ook, leest goed weg. sper eronder is natuurlijk top, zo had 'ie moeten zijn af fabriek.
-
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 24 apr 2007, 00:23
Re: Martijn's BMW M135i
Mooi verslag Martijn, met mooie foto's! Dat is een mooie roadtrip geweest
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Martijn's BMW M135i
Mooie kilometers!
-
- Berichten: 230
- Lid geworden op: 27 jul 2011, 13:54
- Auto: Etron GT
- Locatie: Noorwegen
Re: Martijn's BMW M135i
Mooi verhaal! Hebben jullie ook auto's geruild? Welke was het leukst om te rijden?
- Vliet
- Berichten: 1056
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 18:50
Re: Martijn's BMW M135i
Heerlijke roadtrip zeg. Volgend jaar wil ik ook zoiets plannen
- MartijnGizmo
- Berichten: 12749
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Martijn's BMW M135i
Nou, daar had ik dus ook zo mijn twijfels over, dus reeds tijdens de trip naar Kroatië reeds een setje wielen + banden besteld, en door m'n maatje in elkaar laten draaien:
Met de grote achterremmen zit je al snel aan 18" (of 17" met de juiste ET / spaakvorm), waarbij een zoektocht op Marktplaats vooral afgebefte rommel opleverde in het lagere prijssegment. Dus gewoon twee nieuwe velgen gekocht, Autec Kitano K 8x18 ET43 voor €121 per stuk. Qua bandjes de befaamde Achilles 1123, in 225/40-18.
Autoblog organiseert een paar keer per jaar een driftcursus in samenwerking met Driftsport, waar ik ook altijd aanwezig probeer te zijn. Beetje met de deelnemers ouwehoeren, beetje filmen... en als je dan zelf een achterwielaandrijver met sper hebt, ook maar een paar rondjes meedoen!
Behalve voor de Giulia dan, dat is weliswaar een achterwielaandrijver met sper, maar Alfa Romeo heeft in al haar wijsheid besloten dat het beter is als de gebruiker ESP niet uit kan schakelen. Overigens is daar sinds kort wel een oplossing voor, meerdere tuners bieden de inbouw van de DNA-knop uit de Q aan, inclusief programmeren van de Race-stand waarbij het ESP uit gat:
Het idee van zilveren 18"-wielen was dat het er dan nog een beetje ok uit zou zien. Niet echt belangrijk verder, maar als je dan toch de keuze hebt...
Inclusief een lading drek van de roadtrip de week ervoor (de voorwielen zijn alleen gewassen met Photoshop ):
Nou had ik al eens vaker gedrift, maar de laatste keer was alweer een paar jaar terug, en dat was in verschillende E36 325i's. Dan is een moderne auto toch wel even anders, ondanks de uitlaat hoor je minder goed wat er gebeurt qua toerental en hoewel de N55 een zeer fraaie vermogensafgifte heeft, is dit toch wat anders dan een atmosferische zespitter met een gaskabel! Ook nog best wat grip van de Achilles-bandjes op 3 bar, onderstel en mooi sper helpt hier ook wel.
Uiteraard een paar keer in de rondte gegaan, maar al snel kwam ik weer lekker in het ritme. Nog even overwogen om de AST-set áchter wat harder te zetten, dat kan immers vrij eenvoudig, maar toch besloten om te rijden met de setup die ik gewend ben. Gelukkig staan de immer vriendelijke instructeurs van Driftsport altijd klaar om even een rondje mee te rijden, en met een paar tips ging het meteen nog wat lekkerder. Vooral de tip om wat meer hoek te maken, zodat de voorwaartse snelheid wat lager is was er eentje die ik niet meteen zelf bedacht had, maar die goed helpt!
En de Achilles-achterbandjes? Die zien er weliswaar wat gehavend uit, maar kunnen prima nog een paar keer dit soort avonturen aan:
Laatst gewijzigd door MartijnGizmo op 09 aug 2019, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26726
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Martijn's BMW M135i
ook weer een leuke post
niet eens een verkeerde velg trouwens! lijkt best aardig op een origineel design.
niet eens een verkeerde velg trouwens! lijkt best aardig op een origineel design.