Idd jammer dat je nog niet als bezoeker op de service mag. Dat vind ik altijd wel erg mooi
BMW E87 130i Rally ombouw (Eindelijk weer in orde P8)
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26719
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
-
Online
- Berichten: 4999
- Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Rally klaar! P5)
Hier even een foto.
Even geknipt uit een filmpje.
Als je hem wil hebben laat maar weten.
Even geknipt uit een filmpje.
Als je hem wil hebben laat maar weten.
- Bijlagen
-
- Zo ging hij rond
- 9A4574A0-F91B-4773-8131-B664E02A806F.jpeg (197.94 KiB) 3676 keer bekeken
- Riceaux
- Berichten: 8121
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Rally klaar! P5)
Had van alle auto’s die voor Bas waren een filmpje gemaakt, kwam Bas langs, geheugen vol. Oops
- Linc (Bas)
- Berichten: 894
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 10:07
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Rally klaar! P5)
Zo, ik ben weer thuis. Was een mooie rally weer. Het ging niet allemaal vanzelf, maar we hebben de finish gehaald!
Ik zal morgen een wat uitgebreider verslag schrijven, maar hier alvast een foto van de service toen de auto nog compleet was
En als jullie foto's en/of video's hebben dan zijn die ook altijd welkom!
Ik zal morgen een wat uitgebreider verslag schrijven, maar hier alvast een foto van de service toen de auto nog compleet was
En als jullie foto's en/of video's hebben dan zijn die ook altijd welkom!
-
Online
- Berichten: 4999
- Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26719
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Rally klaar! P5)
Klinkt heerlijkGijzert schreef: ↑19 sep 2021, 07:56 https://youtu.be/f7-JlJBKmj8
Hier 7 seconden met prachtige beelden.
- Linc (Bas)
- Berichten: 894
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 10:07
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Rally klaar! P5)
Top, bedankt! Ik had de auto ook nog niet van buiten gehoord zonder eind demper
Nu even een wat uitgebreider verslag van gisteren.
Eerste 2 proeven gingen goed, aardig voorzichtig gereden natuurlijk om af te tasten hoe de auto rijdt en hoe laat je kan remmen. Maar na proef 2 begon het koelvloeistof niveau lampje te branden en niet veel later het temperatuur lampje. Auto gelijk langs de kant gezet en toen bleek de aftap plug onder uit de radiator te zijn gevallen. Hij lag gelukkig nog op de carterplaat, dus voorzichtig weer geprobeerd de plug er zo goed mogelijk in te krijgen. Bij een huis voor water gevraagd en weer volgegooid. Gelukkig bleef het er in zitten. We moesten nog 1 proef tot de service, dus rustig gereden om te zorgen dat de plug er niet weer uit zou vallen. Op de service met een slangenklem de aftap plug vast gezet en toen konden we weer verder.
Maar aan het begin van proef 4 het volgende probleem, de intercom hield er mee op. Bleek dat de kabel van mijn helm was beschadigd. Dus dat was best lastig om de notes goed te horen. Hierdoor ook geen geluid bij de onboards van die proeven, dat is wel jammer want het ging steeds beter. Op de service leken het probleem weer opgelost, maar ging het toch weer fout op de volgende proeven. Dus nog steeds zonder intercom.
Ook was de bumper er half afgekomen op een stuk onverhard, die sleepte nu over de grond. Dus die er maar af getrokken en in de berm gegooid zodat het service team die later kon ophalen.
Daarna hadden we een langere service, dus bij Hans Weijs Motorsport gevraagd of ze daar nog iets voor de intercom hadden. Die hadden een los setje die je in de helm kon inbouwen. Dit werkte maar half, want ik kon Marieke wel verstaan, maar zij mij niet. Dat was niet zo erg, belangrijkste was dat ik haar weer kon horen. We moesten ook het donker in voor de laatste 2 proeven dus dat was wel fijn.
De lampen werkte ook super goed in het donker. Kon het echt fantastisch zien, stuk beter dan hoe ik het op de E30 had. Maar 1 keer echt last gehad van reflecterende borden, maar dat had ik met de E30 ook.
Al met al het doel bereikt en dat was de finish halen. Weer veel geleerd, nu de auto echt afmaken en de verbeter puntjes aanpakken en dan 9 oktober mogen we weer bij de ELE rally.
Hier alvast een onboard van de eerste proef, nog even voorzichtig aan het begin, maar later liep het al beter. Dit was letterlijk de eerste meters harder dan 80 met de auto. Geen tijd gehad om ook maar iets te testen
Edit ook nog de onboard van de laatste proef online gezet. Hier zat wel wat zand in de wielen, dus op hogere snelheid flink wat trillingen en dat vond de camera niet zo leuk.
Nu even een wat uitgebreider verslag van gisteren.
Eerste 2 proeven gingen goed, aardig voorzichtig gereden natuurlijk om af te tasten hoe de auto rijdt en hoe laat je kan remmen. Maar na proef 2 begon het koelvloeistof niveau lampje te branden en niet veel later het temperatuur lampje. Auto gelijk langs de kant gezet en toen bleek de aftap plug onder uit de radiator te zijn gevallen. Hij lag gelukkig nog op de carterplaat, dus voorzichtig weer geprobeerd de plug er zo goed mogelijk in te krijgen. Bij een huis voor water gevraagd en weer volgegooid. Gelukkig bleef het er in zitten. We moesten nog 1 proef tot de service, dus rustig gereden om te zorgen dat de plug er niet weer uit zou vallen. Op de service met een slangenklem de aftap plug vast gezet en toen konden we weer verder.
Maar aan het begin van proef 4 het volgende probleem, de intercom hield er mee op. Bleek dat de kabel van mijn helm was beschadigd. Dus dat was best lastig om de notes goed te horen. Hierdoor ook geen geluid bij de onboards van die proeven, dat is wel jammer want het ging steeds beter. Op de service leken het probleem weer opgelost, maar ging het toch weer fout op de volgende proeven. Dus nog steeds zonder intercom.
Ook was de bumper er half afgekomen op een stuk onverhard, die sleepte nu over de grond. Dus die er maar af getrokken en in de berm gegooid zodat het service team die later kon ophalen.
Daarna hadden we een langere service, dus bij Hans Weijs Motorsport gevraagd of ze daar nog iets voor de intercom hadden. Die hadden een los setje die je in de helm kon inbouwen. Dit werkte maar half, want ik kon Marieke wel verstaan, maar zij mij niet. Dat was niet zo erg, belangrijkste was dat ik haar weer kon horen. We moesten ook het donker in voor de laatste 2 proeven dus dat was wel fijn.
De lampen werkte ook super goed in het donker. Kon het echt fantastisch zien, stuk beter dan hoe ik het op de E30 had. Maar 1 keer echt last gehad van reflecterende borden, maar dat had ik met de E30 ook.
Al met al het doel bereikt en dat was de finish halen. Weer veel geleerd, nu de auto echt afmaken en de verbeter puntjes aanpakken en dan 9 oktober mogen we weer bij de ELE rally.
Hier alvast een onboard van de eerste proef, nog even voorzichtig aan het begin, maar later liep het al beter. Dit was letterlijk de eerste meters harder dan 80 met de auto. Geen tijd gehad om ook maar iets te testen
Edit ook nog de onboard van de laatste proef online gezet. Hier zat wel wat zand in de wielen, dus op hogere snelheid flink wat trillingen en dat vond de camera niet zo leuk.
- Linc (Bas)
- Berichten: 894
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 10:07
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Onboard eerste proef P6)
Timelapse gemaakt van het hele process. In totaal bijna 40.000 foto's goed voor ongeveer 650 uur in totaal. Terug gebracht naar een video van iets meer dan 5 minuten:
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26719
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Timelapse complete bouw P6)
Vetttt heel cool om zo te zien! En wat een uren werk
- Emiel
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Timelapse complete bouw P6)
Tof, heel tof!! Echt ik zie je al bezig sinds GoT met een seven, leuk om alles te volgen man!
- Arthur
- Berichten: 39735
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
-
- Berichten: 676
- Lid geworden op: 31 okt 2011, 14:19
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Timelapse complete bouw P6)
Daar sta je als leek niet zo bij stil, dat er zoveel tijd in zo’n ombouw gaat zitten!
Timelapse geeft het heel mooi weer.
Heb je echt grote tegenslagen gehad of liep het allemaal ongeveer zoals gepland?
Timelapse geeft het heel mooi weer.
Heb je echt grote tegenslagen gehad of liep het allemaal ongeveer zoals gepland?
- Linc (Bas)
- Berichten: 894
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 10:07
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Timelapse complete bouw P6)
Dat de motor niet te gereviseerd kon worden was wel een grote tegenslag natuurlijk. Dat zie je ook wel in de timelapse omdat er ineens een sprong van dag 108 naar 288 gaat, voor ik weer verder ging aan het project. Uiteindelijk viel dat wel mee kwa kosten gelukkig en was het minder werk dan de motor echt reviseren.
Voor de rest is alles altijd meer werk dan dat je van te voren denkt. Vooral ook goed opletten dat je sommige dingen in de goede volgorde doet, dat je niet dubbel werkt gaat lopen doen doordat de motor er weer een keer extra uit moet bijvoorbeeld. Maar goed 650 uur valt me nog alles mee eigenlijk, maar reken er nog eens 200 uur extra bij met al de uren achter de computer met uitzoeken hoe ik dingen ga aanpakken, onderdelen zoeken, ontwerpjes maken van de 3d printjes die ik heb gemaakt.
Zag laatst filmpje van een bedrijf die ford escorts ombouwen naar rally auto's. Die zeggen ook dat ze 1000 uur bezig zijn per auto, dus nog aardig snel gedaan dan
Voor de rest is alles altijd meer werk dan dat je van te voren denkt. Vooral ook goed opletten dat je sommige dingen in de goede volgorde doet, dat je niet dubbel werkt gaat lopen doen doordat de motor er weer een keer extra uit moet bijvoorbeeld. Maar goed 650 uur valt me nog alles mee eigenlijk, maar reken er nog eens 200 uur extra bij met al de uren achter de computer met uitzoeken hoe ik dingen ga aanpakken, onderdelen zoeken, ontwerpjes maken van de 3d printjes die ik heb gemaakt.
Zag laatst filmpje van een bedrijf die ford escorts ombouwen naar rally auto's. Die zeggen ook dat ze 1000 uur bezig zijn per auto, dus nog aardig snel gedaan dan
-
- Berichten: 3536
- Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Timelapse complete bouw P6)
Erg gaaf om dat zo snel op/omgebouwd te zien worden in de video. Maar wat een tijd, geld en moeite kost dat "in real time"...
Ik hoop dat je hem lang heel houdt en er veel en vaak mee kan rijden en van genieten!
Ik hoop dat je hem lang heel houdt en er veel en vaak mee kan rijden en van genieten!
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Timelapse complete bouw P6)
Mooi werk Bas, ik herken hoeveel werk er in gaat zitten (niet normaal veel!). Volgens mij zaten we allebei op onze verjaardagen te klussen om de deadline te halen van de Hellendoorn rally . Bumper wel weer terug gekregen?
- Linc (Bas)
- Berichten: 894
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 10:07
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Timelapse complete bouw P6)
Haha ja, niet veel tijd gehad om verjaardag te vieren nee. Maar Hellendoorn was een feestje om mee te doen, dus meer dan waard. Bumper hing nog half aan de auto, die heb ik er zelf afgetrokken en bij een official in de berm achter gelaten . Iemand van mijn service team heeft hem daarna weer opgehaald.
edit: lees net je post of facebook terug, mooi dat je nu eindelijk eens zelf bent gaan rijden ook! En nu je weet hoe je een auto moet opbouwen, volgende jaar ook een 130i?
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Timelapse complete bouw P6)
Hah I wish - ding loopt mooi en een 1serie is m.i. een veel sterker chassis! In principe is het doel om eerst eens lekker een seizoen of 2 gewoon lekker te rijden met de E30 en het spelletje beter onder de knie te krijgen bij de historics. Sowieso ben ik eigenlijk ook bezig m'n huis te verbouwen maar daar heb ik 3 maanden geleden de pauze-knop ingedrukt toen het besluit kwam om hier aan me te doen. M.a.w.: ik verwacht niet het komende jaar 650-1000 uur sparetime te hebben ! 1-serie wordt pas een optie als ik de auto als beperkende factor voor groei zie!Linc (Bas) schreef: ↑28 sep 2021, 13:56Haha ja, niet veel tijd gehad om verjaardag te vieren nee. Maar Hellendoorn was een feestje om mee te doen, dus meer dan waard. Bumper hing nog half aan de auto, die heb ik er zelf afgetrokken en bij een official in de berm achter gelaten . Iemand van mijn service team heeft hem daarna weer opgehaald.
edit: lees net je post of facebook terug, mooi dat je nu eindelijk eens zelf bent gaan rijden ook! En nu je weet hoe je een auto moet opbouwen, volgende jaar ook een 130i?
Hoezo kon de motor niet gereviseerd worden? Specifiek te maken met het type motor?
- Linc (Bas)
- Berichten: 894
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 10:07
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Timelapse complete bouw P6)
Het is magnesium blok en er zitten bussen in, die je zou kunnen vervangen, maar dat is net zo prijzig als een nieuw onderblok blijkbaar. En als je alles bij elkaar op telt werd dat een te dure optie. Dus vandaar een vervangende motor gezocht en deze heeft "maar" 50k gelopen dus daar heb ik wel vertrouwen in.G Kolkman schreef: ↑28 sep 2021, 14:12
Hah I wish - ding loopt mooi en een 1serie is m.i. een veel sterker chassis! In principe is het doel om eerst eens lekker een seizoen of 2 gewoon lekker te rijden met de E30 en het spelletje beter onder de knie te krijgen bij de historics. Sowieso ben ik eigenlijk ook bezig m'n huis te verbouwen maar daar heb ik 3 maanden geleden de pauze-knop ingedrukt toen het besluit kwam om hier aan me te doen. M.a.w.: ik verwacht niet het komende jaar 650-1000 uur sparetime te hebben ! 1-serie wordt pas een optie als ik de auto als beperkende factor voor groei zie!
Hoezo kon de motor niet gereviseerd worden? Specifiek te maken met het type motor?
- Linc (Bas)
- Berichten: 894
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 10:07
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Timelapse complete bouw P6)
Afgelopen zaterdag de ELE rally gereden. De donderdag voor de rally 's avonds laat nog nieuwe differentieel kunnen ophalen. Dit diff heeft een veel kortere overbrenging. En het sper heeft meer sperwerking ook.
De auto voelt nu echt als een kanon, zoveel meer acceleratie. Ik kom nu echt veel beter uit de bochten.
Ook nog even een plaat onder de achterbumper gemaakt zodat deze beter vast zit, wielkasten achter iets naar buiten gerold zodat ik de wang van de banden niet meer sloop. En nog even een grote sticker van de hoofdsponsor, daar had ik vorige keer geen tijd meer voor gehad. En nog wat andere kleine dingetjes van mijn lijstje kunnen afstrepen.
Mooie actie foto van de afgelopen zaterdag:
Mijn zus schrijft ook altijd een verslagje op onze site:
http://www.slobmotorsport.nl/index.php? ... 1#09102021
En hier nog 2 onboards, eerste is een mooie proef met veel onverhard wat er soms wel erg slecht bij lag:
2e is in het donker met een stukje spannende mist halverwege:
De auto voelt nu echt als een kanon, zoveel meer acceleratie. Ik kom nu echt veel beter uit de bochten.
Ook nog even een plaat onder de achterbumper gemaakt zodat deze beter vast zit, wielkasten achter iets naar buiten gerold zodat ik de wang van de banden niet meer sloop. En nog even een grote sticker van de hoofdsponsor, daar had ik vorige keer geen tijd meer voor gehad. En nog wat andere kleine dingetjes van mijn lijstje kunnen afstrepen.
Mooie actie foto van de afgelopen zaterdag:
Mijn zus schrijft ook altijd een verslagje op onze site:
http://www.slobmotorsport.nl/index.php? ... 1#09102021
En hier nog 2 onboards, eerste is een mooie proef met veel onverhard wat er soms wel erg slecht bij lag:
2e is in het donker met een stukje spannende mist halverwege:
Laatst gewijzigd door Linc (Bas) op 13 okt 2021, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26719
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (ELE rally P6)
Gaaf! dank weer voor het delen.
Jullie worden hier nog genoemd https://www.rallynieuws.nl/130i-challen ... ele-rally/
Jullie worden hier nog genoemd https://www.rallynieuws.nl/130i-challen ... ele-rally/
- Linc (Bas)
- Berichten: 894
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 10:07
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (ELE rally P6)
Ja, ik had hem gezien, mooie foto ook daarMartijn_bmw schreef: ↑11 okt 2021, 14:32 Gaaf! dank weer voor het delen.
Jullie worden hier nog genoemd https://www.rallynieuws.nl/130i-challen ... ele-rally/
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26719
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (ELE rally P6)
Ja absoluut!
- Linc (Bas)
- Berichten: 894
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 10:07
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (ELE rally P6)
Vorig weekend de Twente rally gereden, maar het was al vrij snel klaar met de pret. Na terugschakelen geen vermogen meer een rinkelend geluid in de motor bij 5k toeren. Auto aan de kant gezet om te zien of ik iets zag, maar was niets te zien. Daarna auto keer uitgezet, leek weer even beter, maar toch nog steeds vermogen verlies. Wel besloten om door te rijden naar de serivce om te zien of het daar op te lossen was. Rustig doorgereden en onder de 4,5k toeren gebleven.
Wat we in eerste instantie dachten wat het misschien was, was dat de krukas een stukje versprongen was. Bij deze motor zit daar namelijk geen spiebaan op. Op de service gekeken of de timing nog goed stond en die leek gewoon te kloppen. Daarna nog geprobeerd of het magischer wijze was opgelost, maar helaas nog steeds hetzelfde en het leek ook erger te zijn geworden.
Video van het moment dat het fout gaat:
Inmiddels met camera in de motor gekeken, eigenlijk geen echte gekke dingen gezien. Compressie test gedaan op alle zuigers, waarbij zuiger 4 hele slechte compressie heeft. Daarna beetje olie op de zuiger gedaan om te zien of de zuigerveren de oorzaak zijn. Toen gelijk 2 keer zoveel compressie, wat wijst op zuigerveren in plaats van slechte kleppen.
Volgende stap was de motor uit te bouwen om verder te kijken wat de oorzaak is. Inmiddels ligt deze aardig ver uit elkaar.
Cilinderwanden zien er nog heel goed, zuiger 4 eruit gehaald en de 2 zuigerveren zitten vast, wat dus het compressie probleem verklaart.
Maar dit is eigenlijk nog geen verklaring voor het rinkelende geluid bij 5k toeren. En er zit ook aardig wat slijpsel in de olie. Van 5 zuigers de drijfstanglagers gecheckt, meer die zien er nog goed uit. Van de week weer verder om te zien of de 6e drijfstang lager het misschien is, of anders de krukaslagers zelfs. Nokkenassen zou ook nog kunnen natuurlijk.
Ik snap alleen nog niet goed wat de oorzaak kan zijn waarom die zuigerveren klemmen in de zuiger. En hoe dat opeens kan gebeuren met terug schakelen, of was dat al een eerder probleem, of is dat pas gekomen nadat het originele probleem is opgedoken wat we nog niet precies weten wat het is. Helaas nog teveel vragen dus.
Dit waren overigens de foutcodes die ik had uitgelezen nadat ik terug was van de rally:
En na een reset van de foutcodes en opnieuw starten en opnieuw uitlezen deze codes nog:
Wat we in eerste instantie dachten wat het misschien was, was dat de krukas een stukje versprongen was. Bij deze motor zit daar namelijk geen spiebaan op. Op de service gekeken of de timing nog goed stond en die leek gewoon te kloppen. Daarna nog geprobeerd of het magischer wijze was opgelost, maar helaas nog steeds hetzelfde en het leek ook erger te zijn geworden.
Video van het moment dat het fout gaat:
Inmiddels met camera in de motor gekeken, eigenlijk geen echte gekke dingen gezien. Compressie test gedaan op alle zuigers, waarbij zuiger 4 hele slechte compressie heeft. Daarna beetje olie op de zuiger gedaan om te zien of de zuigerveren de oorzaak zijn. Toen gelijk 2 keer zoveel compressie, wat wijst op zuigerveren in plaats van slechte kleppen.
Volgende stap was de motor uit te bouwen om verder te kijken wat de oorzaak is. Inmiddels ligt deze aardig ver uit elkaar.
Cilinderwanden zien er nog heel goed, zuiger 4 eruit gehaald en de 2 zuigerveren zitten vast, wat dus het compressie probleem verklaart.
Maar dit is eigenlijk nog geen verklaring voor het rinkelende geluid bij 5k toeren. En er zit ook aardig wat slijpsel in de olie. Van 5 zuigers de drijfstanglagers gecheckt, meer die zien er nog goed uit. Van de week weer verder om te zien of de 6e drijfstang lager het misschien is, of anders de krukaslagers zelfs. Nokkenassen zou ook nog kunnen natuurlijk.
Ik snap alleen nog niet goed wat de oorzaak kan zijn waarom die zuigerveren klemmen in de zuiger. En hoe dat opeens kan gebeuren met terug schakelen, of was dat al een eerder probleem, of is dat pas gekomen nadat het originele probleem is opgedoken wat we nog niet precies weten wat het is. Helaas nog teveel vragen dus.
Dit waren overigens de foutcodes die ik had uitgelezen nadat ik terug was van de rally:
En na een reset van de foutcodes en opnieuw starten en opnieuw uitlezen deze codes nog:
-
Online
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Motor problemen P6)
Lastig te horen op de telefoon, maar geratel is allemaal uit het blok? Of is er ook steenslag geluid bij.. Het klinkt vrij random?
Hoe zien de vanos filtertjes eruit?
Hoe zien de vanos filtertjes eruit?
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26719
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: BMW E87 130i Rally ombouw (Motor problemen P6)
Jeetje wat een ellende zo kort na de hele opbouw
Ik hoor wel wat geratel maar kan het ook niet duiden zo op de video...
sterkte en succes met het herstellen!
Ik hoor wel wat geratel maar kan het ook niet duiden zo op de video...
sterkte en succes met het herstellen!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Cazzo46, Google [Bot], Haantje, krentenbol, Rogerb en 137 gasten