Ik heb het toen ook zo gedaan bij m'n E30 met 1UZ V8, gewoon de hele bekrachtiger (van een BMW 02, erg klein ding, passen ook BMW remcilinders op) 5-6cm opgeschoven.
Is wel heel wat meer werk dan zoals ik het nu schrijf, vooral het aanpassen van alle 3 de pedalen is aardig wat werk
Maat van me heeft de rembekrachtiger voorin gezet bij een M60 inbouw, maar die heeft het fatsoenlijk gedaan ipv die gebogen tentstok die bijna iedereen gebruikt. Dus een stuk uit de wielkast gehaald, versteviging dr in gelast en er gewoon een rechte stang doorheen gezet.
Hij heeft ook niet de subframe spacers gebruikt, maar gewoon de carterpan aan laten passen en de tunnel wat groter gemaakt zodat de aandrijflijn gewoon recht ligt.
Het probleem aan die subframe spacers is nl dat je voorste draagarmen onder een nogal ongunstige hoek komen te staan.
Had nog wat foto's gevonden van de ombouw vd bekrachtiger:
http://harriespoor.nl/E30_316/1UZFE/1UZbk.jpg
http://harriespoor.nl/E30_316/1UZFE/1UZbt.jpg
http://harriespoor.nl/E30_316/1UZFE/1UZaq.jpg
http://harriespoor.nl/E30_316/1UZFE/1UZbm.jpg