Ik las wat minder positieve dingen over die PU rubbers op een straatauto, geknoei met vet enzo. Eerst alles in nieuwe Lemforder rubbers, dat blijft vast wel een tijdje heel.
Klopt wel, H&R veren zijn -30mm
Ik las wat minder positieve dingen over die PU rubbers op een straatauto, geknoei met vet enzo. Eerst alles in nieuwe Lemforder rubbers, dat blijft vast wel een tijdje heel.
Klopt wel, H&R veren zijn -30mm
Ik denk dat B8 ook een betere keus was geweest eerlijk gezegd. Misschien dat je met B6 af en toe wat sneller op de bumpstops zit.
Top!
Een Eibach Pro kit verlaagt meestal net wat minder dan de equivalente H&R kit. Maar met Eibach zal het inderdaad om het even zijn.
Ik rijd ook met deze set up en ben over het weggedrag erg tevreden.Ferdi Gielen schreef: ↑31 mar 2020, 11:43 Ik had onder de S60 een B12 set zitten.
Dit was een set met B8 dempers en veren die 3 cm verlagen.
Was even wennen vanaf standaard, maar voor op straat een perfecte combinatie.
Bijzonder, lees toch echt dat het verschil zou uitmaken. Nou ja, dat is van latere zorg.Harrie D schreef: ↑06 apr 2020, 21:20 Ter info: de teller doet helemaal niks met dat signaal, dat blauw-gele (geloof ik) draadje wat naar OBC/Tempomat/DME etc moet gaan zit geen noemenswaardige conditionering overheen.
Was er ook bang voor toen ik m'n tellers verving door een tablet, maar de zooi gewoon rechtstreeks van het diff naar de megasquirt gelegd -> 0,0 verschil.
Dat is wel een goeie. Meteen even schema bekeken. Pin 8 op de ECU, oke trekken we daarvoor ook een draadje. Thx!Harrie D schreef: ↑06 apr 2020, 21:20 Wat ik trouwens ook even aan zou sluiten is je storingslampje op een ongebruikt lampje van de tellerbak, dan kun je dus met stomp code (gaspedaal 5x intrappen in ACC stand of iets van die strekking) de knippercodes van de DME op je tellerbak uitlezen.
Kan bijzonder handig zijn als je toevallig al je diagnosedingetjes thuis hebt laten liggen.
Gebruikers op dit forum: beske, Crookie, Djessey, Google [Bot], Hitz, KoenM, mauritsklein, TheKoomanizer en 216 gasten