Nee, uit eigen ervaring kan ik je met zekerheid zeggen dat de benzine niet van het asfalt verdwijnt . Eerder in het topic had ik ook het incident met de loszittende benzinepomp. Daar ter hoogte van mijn achterwiel heb ik toen ook benzine gelekt en die vlek zit er ook nog steeds..
Filter was uit 2008, dus gelukkig geen 26 jaar oud . Maar de leiding wellicht wel. Wat dan wel weer vreemd zou zijn gezien er dan misschien ook zo'n voorgevormde bocht in had moeten zitten, dus misschien ook niet origineel meer.
Als ik het goed begrijp zijn er 2 mogelijkheden, oftewel roteert je druklager altijd mee tegen de vingers van je drukgroep, oftewel is deze standaard in rust en roteert deze alleen als je de koppeling intrapt. Dit schijnt per model te verschillen, of ligt aan een goede of verkeerde afstelling van je systeem.Martin van der Zwaard schreef: ↑29 sep 2018, 18:08 Dat van de versnellingsbak...zoals jij het omschrijft kan het ook een druklager zijn. Zou eerst de olie eens verversen en een nieuwe koppeling steken. Kan je altijd die bak nog aanpakken.
Als het druklager standaard stilstaat, en mee gaat roteren als je de koppeling intrapt zou ik bij stilstand in neutraal niets horen als ik van de koppeling afblijf. Dus die situatie valt af. Als het druklager fulltime met de vingers mee zou roteren dan zou er bij intrappen van de koppeling niets aan de snelheid van het druklager veranderen. Hooguit zou het volume van het geluid bijvoorbeeld veranderen. Gezien in mijn geval het geluid weg is met de koppeling ingetrapt, en je dit daadwerkelijk hoort opspinnen als je de koppeling langzaam laat opkomen, zie ik niet in hoe dit het druklager kan zijn? Maar ik heb me ook maar zo goed en zo kwaad als dat kon geprobeerd in te lezen, dus als ik er volledig naast zit hoor ik het ook graag .