Scusi Multieriem dan. Ik dacht dat ik gewoon goed zat haha.
Zuigerveren waren het niet! Oliefilterhuispakking was wel een boosdoener, die is vervangen nu.
Scusi Multieriem dan. Ik dacht dat ik gewoon goed zat haha.
Tja, ik weet niet wat de afspraak was omtrent de te leveren services. De lijst van punten die je hebt zijn allemaal typische bmw punten. Het is alleen zuur dat die voorbij komen net nu na aanschaf. Veel van die dingen zijn echt leeftijd gebonden, die had je met minder of meer kilometers met dit bouwjaar ook gehad. Het is nu even investeren maar aankomende jaren zal het dan blijven bij normaal onderhoud.
Prachtig om te zien dat je je steeds meer laat kennen. Jij doet immers exact hetzelfde. Pot die de ketel verwijt. Zuur mannetje dat je bent. Snap het wel hoor
Het begon al met dat ik daar weg reed, de auto in zijn achteruit zette en de PDC het niet deed. Hadden ze ''niet'' gemerkt, terwijl hij achteruit was ingeparkeerd met bijna een Z8 in de kofferbak . Elke leek weet dat PDC piept en dat als je niks hoort hij het niet doet. Maar goed, dat hadden ze toen goed opgelost. Zo zijn er wel meer dingen, maar hey het is voor mij ook een les geweest! Vorige auto's wel zelf geïmporteerd en had dat nu ook kunnen doen, maar zoals ik al zei: gemak. En daar betaal je ook voor. En ik vind het leren over de auto ook wel heel leuk . Rijdt verder perrrrfect.Niels schreef: ↑17 dec 2018, 13:42Tja, ik weet niet wat de afspraak was omtrent de te leveren services. De lijst van punten die je hebt zijn allemaal typische bmw punten. Het is alleen zuur dat die voorbij komen net nu na aanschaf. Veel van die dingen zijn echt leeftijd gebonden, die had je met minder of meer kilometers met dit bouwjaar ook gehad. Het is nu even investeren maar aankomende jaren zal het dan blijven bij normaal onderhoud.
Ik zou het olieverbruik even afwachten na het vervangen van de carterventilatie maar anders kun je nog overstappen op een goede 5W40 van Mobil 1 of Motul.
Even goed lezen Auke