Eric Z schreef: ↑13 mei 2019, 22:10
Is een nieuwe puur aandrijving technisch anders of zit er ook nog doorontwikkeling in chassis, uiterlijk etc.
Het is zo dat de k20a, het perfecte hoogtoerige blok dat zo mooi bij dit concept past, uitverkocht is en niet meer aan de hedendaagse eisen voldoet, zelfs in de UK niet.
Dus hebben ze een nieuw blok gekozen, dus moest het chassis aangepast en zo gaat dat door. Uiteindelijk is alles nieuw en aangepast, fijngeslepen.
Spijkerhard schreef: ↑13 mei 2019, 23:33
YOLO!
Wat gaat de vraagprijs worden?
65000
Booooh schreef: ↑13 mei 2019, 23:42
Leuk! Serieuze specs ook die nieuwe Atom 4, optielijst is ook niet gering
, benieuwd naar de uiteindelijke uitvoering straks ...
Ik heb hem nu samengesteld met alles wat ik achteraf niet heel makkelijk aanpas. Dus grote 290mm AP 4 pots remmen, stalen remleidingen, baffled sump, carbon dash, brake balance adjuster etc.
Nu ga ik heel hard sparen en dan hoop ik nog 15k extra te sparen voor launch control, instelbare traction control, boost control en natuurlijk de
sequentiele bak!!
SlowCo schreef: ↑13 mei 2019, 23:53
Gefeliciteerd Roy!
Begrijp ik dat ze dan eindelijk de Europese typegoedkeuring in orde hebben? De vraag is alleen wat over 3 jaar de BPM/CO2 taks wordt...
Dat hebben ze nog niet helaas, maar de wachtlijst is al lang genoeg, als ik wacht tot ze dat hebben dan ben ik bejaard voordat hij geleverd wordt.
Die bpm is wel wat spannend, vandaag zou het 20k zijn, maar het is nog niet bekend wat het in 2022 doet...
JP schreef: ↑14 mei 2019, 06:02
Die Atom 4 is toch volledig elektrisch ?
Not sure if serious
Ze hebben ook een electrisch ding, maar het is wat stil daar omheen