Peugeot 106 GTI | 50% probleem gevonden

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Peugeot 106 GTI | 50% probleem gevonden

Bericht door Luc B » 13 mar 2018, 22:30

Al een hele tijd geen Mijn-auto draadje meer gehad, slechts wat meegelezen. Bij deze weer;

Al een tijdje speelde ik met het idee 'iets leuks' te kopen. Aangezien ik regelmatig met een Saxo VTS van een kennis heb gereden, leek mij een dergelijk auto'tje wel leuk. Alleen ben ik persoonlijk meer liefhebber van de 106. Nadat ik laatst voor de hobby een 75pk 1.4 106 weer rijdend heb gemaakt ( koppakking, ruk compressie, 20pk nog ofzo) , bleek tijdens de testrit maar weer hoe geinig ze rijden.

Deze ging van :
Afbeelding

Afbeelding

Naar:
Afbeelding

Afbeelding

Dus de zoektoch werd gestart naar 106 GTI, na wat research bleek een Rallye overbodig te zijn. Langzaam maar zeker zal deze transformeren tot iets leuks is het doel. De staat maakt niet bijster veel uit, als het maar niet te veel roest is (bloedhekel aan lassen ). Een goeie 106 GTI was vrij 'duur'. Dus een met werk kon ook, ben er gelukkig niet vies van.

En boy, heb ik mijzelf op mijn wenken bediend.

Onderstaand exemplaar stond al een tijdje op marktplaats, en voor dat geld kon ik hem niet laten staan ondanks de motorschade. Body was hard, alleen voor in de wielkuipen roestschade zoals de meeste hebben. GTI voorbumper was pleite. Maakt niet uit, als de body maar hard is.

Dus; Autoambulance aangekoppeld en het beestje opgehaald.
Afbeelding

Na een ritje van 200km thuis.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Let niet op de super lichtgewicht carbon wrap. Bleek wel een goede wrap te zijn. Trok zo de complete blanke lak eraf....

Ik zou als het een 'fatsoenlijke' auto was nooit een met een wrap oid kopen, omdat je simpelweg niet weet wat eronder zit. Buiten dat ik de blanke lak mee trok, heeft er ergens ook nog een brandje gewoed:
Afbeelding

:tooth: Gelukkig kwam ik er in de garage achter dat de witte achterklep mooi was over gepienzeld met een kwastje...

Afbeelding

Enfin, gespoten word die toch.

Auto liep op eigen kracht, sterker nog, liep best mooi! Geen getik, niets. Terwijl er verteld was dat de drijfstanglagers eruit lagen. Leek alleen geluid uit de bak te komen wat leek op het druklager (was ook zo ). Toch stiekem een rondje gereden, een kilometer of 3 verder een licht getik. 5km verder toen ik het geluid wilde reproduceren en laten horen aan mijn passagier sloeg de motor vast...

Ach, hebben ze niets gelogen over die kapotte drijfstandlager.

Motor was toch al een drama, overal olie, carter ventilatie die niet aangesloten zat. Alles, maar alles spek vettig. kabelboom was ook een ramp. Stekkers kapot en draden doorgesleten aan de voorkant.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook de bak was onherkenbaar:
Afbeelding
Sidenote: Bij het verwijderen van de kap bleek de 5e gang ook verloren te zijn, geen tand meer te bekennen :stom: Achja, ook maar een bakje dan.

Helaas heb ik geen foto's van de motor inwendig, maar die was dood. RIP (gone but not forgotten) Want... deze zal als mock-up worden gebruikt voor allerlij interessante extra's. Onderblok zou/zal ook opnieuw worden gebouwd met 'correct' materiaal.

Dus, even een TU5JP4 motor gescoord ( de betere motor uit oa een 206) en deze omgebouwd. Piece of cake, alleen de inlaat was wat tricky. Voor een JP4 gekozen omdat ik deze of althans de kop wilde gebruiken. In de toekomst meer. ( op alle volgende foto's zitten de J4 klepdeksels erop omdat 1 JP4 klepdeksel gescheurd was.

Afbeelding
(enige foto die ik heb)

Afijn, gisteren dus het grote moment. Starten! Jeej!

Nope: Alhoewel mij een aantal keer verzekerd was dat de motor echt goed was. Hoop witte rook, en cil 1: 8 bar compressie... :mad:
Mijn fout om het niet eerder te controleren, beetje jammer van de verkopende partij.

Roest close up:
Afbeelding

Interieur is wel in goede staat, zelfs geen echte slijtplekken op de stoelen. Beetje viezig, maar ach, gaan er toch uit.
Afbeelding

Momenteel staat ze er dus zo bij.
Afbeelding

Buiten de motor, wat scheelt er nog meer aan, en wat brengt de toekomst ?

De auto heeft voor een tik gehad, zo te zien is alleen het frontscherm beschadigd geweest en is dit door een beunhaas opgelost. Chassis is verder helemaal recht. De roest voor krijg ik wel opgelost. Originele lasdelen zijn volop beschikbaar, en er moet hier en daar toch wat gemodificeerd worden en verstevigd. Dit zou eigenlijk gaandeweg moeten gebeuren, maar goed. Verder leek het er alleen op dat een spoorstangeind gebogen was, die moet dus ook nieuw.

Toekomst: Stiekem ben ik heel erg fan van 106 MAXI's, niet alleen qua uiterlijk maar ook onderhuids. Vorig jaar al wezen kijken voor een Rallycross Yaris of C2 S1600. Deze richting zullen we dan ook uit gaan in de toekomst. Niet voor wedstrijden, wel voor de lol.

Op korte termijn, 't kopje eens eraf en kijken wat er aan scheelt... Zaak is hem eerst rijdend op eigen kracht de hebben, ondertussen het andere onderblok op orde te brengen en onderdelen te verzamelen.

Oahja, en wat meer foto's bijhouden.
Laatst gewijzigd door Luc B op 20 mar 2018, 22:09, 3 keer totaal gewijzigd.

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door Knot » 13 mar 2018, 22:34

Sjezus... al die olie....

Crookie
Berichten: 4303
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door Crookie » 13 mar 2018, 22:46

Gave wagentjes die 106jes. Met 3 wielen door de bocht :mrgreen:

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door Martin van der Zwaard » 14 mar 2018, 08:24

Man man man, die is aardig verwaarloosd de afgelopen jaren. Zoveel vet heb ik hier in de werkplaats alleen nog maar gezien op een Opel Astra die nu 1.2 miljoen gelopen heeft. Die hoef je niet te verversen want die lekt zo hard dat ie iedere maand ververst is dmv lekken en bijvullen :tooth:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door Macboy » 14 mar 2018, 09:27

Blijft geniaal de 106 !

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door ///Joost » 14 mar 2018, 10:06

Haha, prachtig dat je er aan begint. En die olie man WTF... :tooth:. Goede roestprotectie in ieder geval!

Dit is wel een leuk topic om te lezen, en heerlijke foto's van al het binnenwerk. Keep 'm coming!

Gebruikersavatar
Mrton
Berichten: 785
Lid geworden op: 06 jan 2010, 21:05

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door Mrton » 15 mar 2018, 10:50

Lekker scheurijzer. Althans, als ie het doet. Mijn persoonlijke ervaring: alle onderdelen met Peugeot erop zijn verdacht en moeten vervangen worden. ;-)

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12747
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door MartijnGizmo » 15 mar 2018, 11:37

Zo, daar is lekker wat afgebeund in het verleden... maar wordt ongetwijfeld een lekker scheurijzer na wat TLC!

Gebruikersavatar
Alfata
Berichten: 580
Lid geworden op: 06 dec 2017, 14:25
Auto: Alfa Romeo 4C & Stelvio QV

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door Alfata » 15 mar 2018, 11:57

Goed dat je deze wagen nog redt. Want dit is wel een gevalletje economisch total loss.
Jammer ook dat mensen je zo hard voorliegen. Dat kan ik echt nooit begrijpen.

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door Luc B » 15 mar 2018, 22:56

Mrton schreef: 15 mar 2018, 10:50 Lekker scheurijzer. Althans, als ie het doet. Mijn persoonlijke ervaring: alle onderdelen met Peugeot erop zijn verdacht en moeten vervangen worden. ;-)
WORD!
Alfata schreef: 15 mar 2018, 11:57 Goed dat je deze wagen nog redt. Want dit is wel een gevalletje economisch total loss.
Jammer ook dat mensen je zo hard voorliegen. Dat kan ik echt nooit begrijpen.
Economisch total loss zijn ze al snel, maar voor de hobby absoluut geinig. Ja, jammer dat het niet eerlijk verteld was dat het blok niet goed was. Maar goed, speelt uiteraard de onschuld zelve, dus in dat getouwtrek had ik direct geen zin in.

Gisteren trouwens nog wat geprobeerd. Ik heb een 'hekel' aan die monteurs in een flesje die zogenaamd van allerlei kwaaltjes oplossen als je het in de olie gooit. Maargoed, wie weet zit er een zuigerveer alleen vast en gaat die zo los. Vanallerlei meuk gehaald om toe te voegen, en uiteraard niet geholpen. Eerst geflushed, toen een of andere supercharged-olie dinges voor vastzittende zuigerveren en tikkende klepstoters. Uiteraard 0 resultaat, shit happens. :verveeld: Kapot is het toch al.

Maargoed; Vandaag weer verder gegaan. Gelukkig weet ik nu hoe ze in elkaar zitten en in een uurtje de kop eraf liggen.

Bij de nokkenassen zag het er allemaal wel oke uit.
Afbeelding

Zuigers zagen er nog verrassend schoon uit. Als ik zo alles bekijk kan de 120k kilometerstand best kloppen.
Afbeelding

Zuiger 4:
Afbeelding
Eigenlijk niet heel schokkends te zien, jammer, want dan had ik direct een oorzaak gehad.

Vervolgens olie op zuiger 1 en zuiger 4 gezet. ( 1 had 7 bar compressie, de overige 3 12.5 a 13) Bij zuiger 1 dus ook 2 minuten later alles weg. Bij 4 staat het er denk ik nog op. Morgen maar eens de zuiger eruit trekken.

Verder nog met de kop bezig geweest. Deze meteen even helemaal in orde maken.

Afbeelding
Thank god, de tijd dat we nog geen EGR hadden.

Hier is het verschil in de JP4 (206 kop) en J4 (106 GTI) kop te zien. ( links JP4 recht J4)
Afbeelding
Eigenlijk zijn het vrijwel dezelfde koppen, sterker nog, beide koppen kunnen gewoon op het 206 onderblok dat ik nu heb. Het verschil zit hem eigenlijk alleen de grootte van de inlaat kleppen, klepveren en nokkenprofiel.

Afbeelding

Afbeelding

Wat ze wel eens willen doen is de klepveren en nokkenassen van de J4 in de JP4 zetten. Maar schijnt nogal tricky te zijn tussen de kleppen en zuigers. Daarbij, komt er uiteindelijk toch fancy spul in, dus laat het even zoals het is allemaal. ( en 2 kleppen van de J4 zijn kapot, en geen zin nieuwe te halen)

Afbeelding
Kunnen jullie morgen allemaal tijdens de waterkoeler gesprekken, uitleggen aan de secretaresse waarom een JP4 kop met J4 klepveren en nokkenassen beter is. Maar tricky.

Oahja, de reden waarom ze zoveel olie lekken, buiten de los schietende carterontluchting...
Afbeelding

Afbeelding

De klepdeksel van een J4 ( 106 GTI) staat op ''pootjes'' . En nobody cares voor een pakking te maken. De JP4 zit wel vlak passend en sluit beter af. Daarom worden ze ook regelmatig omgewisseld. Vragen naar een pakking was kansloos.

'Druk er maar een mop kit tussen' ~Peugeot Dealer , 15-03-2018

'Waarom wissel jij dat dan niet, Luc?' In al mijn enthusiasme blok los achterin de auto gemieterd. Bij Knooppunt Ewijk ( :love: die lange bocht richting nijmegen) het weer compleet vergeten, en besloot het blok zich over te geven aan de G-krachten en zichzelf naar de andere kant van de achterbak te katapulteren. :tooth: Rip plastic klepdeksel.

ik zal ook eens werken aan documentatie skills. Vergeet de hele tijd foto's te maken.

Crookie
Berichten: 4303
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door Crookie » 15 mar 2018, 23:40

Monteurs in een flesje :lol: welke had je er in gedaan?

Maar als de zuigerveren niet meer fris zijn helpt het uberhaupt niet meer idd.

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door Luc B » 16 mar 2018, 00:07

Afbeelding
Eerst geflushed.

Daarna olie gewisseld en:
Afbeelding
Eigenschappen

Vermindert overmatig olieverbruik via de zuigerveren en de klepsteeldichtingen.
Verhoogt de viscositeitindex van de olie.
Regenereert rubberen dichtingen en O-ringen.
Herstelt de compressie en de oliedruk.
Vermindert uitlaatrookvorming te wijten aan overmatig olieverbruik.
Verzekert een sterke oliefilm bij hoge temperaturen en zware mechanische belasting.
Vermindert motorlawaai.
Stopt en voorkomt olielekken zonder demontage.
:tooth: Klonk alsof er een hemelpoort open ging bij de automaterialenzaak.

Ik heb nooit wat met dit soort producten gehad. Ach, kapot was het toch al, en wie weet voor die 20,- . Je probeert het toch goed te praten voor jezelf '' ach, wie weet''

Mike R32
Berichten: 6276
Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Locatie: Noord Oost boven Opatija.

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door Mike R32 » 16 mar 2018, 00:59

Lijkt wel WD, erg leuk topic om te volgen :thumbup:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22257
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Peugeot 106 GTI | Dubbel Plof.

Bericht door Niels » 16 mar 2018, 03:26

Gewoon remolie bij de inlaat in gieten tijdens het draaien. Dat was wat de monteurs deden in mijn tijd bij de dealer. Iets verstopt, iets verkoold......remolie erin!

Gebruikersavatar
timoty
Berichten: 154
Lid geworden op: 18 jun 2013, 09:34
Auto: BMW E30 & E90

Re: Peugeot 106 GTI | Kop eraf.

Bericht door timoty » 16 mar 2018, 07:55

Blijven leuke karts, en respect dat je deze nog op gaat lappen.

Gezien de plannen, past hier niet zo'n 2.0 16 klepper met 6 bak uit een 306 GTI6 in?

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Peugeot 106 GTI | Kop eraf.

Bericht door Luc B » 16 mar 2018, 10:15

timoty schreef: 16 mar 2018, 07:55 Blijven leuke karts, en respect dat je deze nog op gaat lappen.

Gezien de plannen, past hier niet zo'n 2.0 16 klepper met 6 bak uit een 306 GTI6 in?
Ik heb wel eens gehoord dat iemand dit heeft gedaan, maar heeft eigenlijk niet heel veel voordelen tegenover het huidige blok. Onderdelen voor een MI16 zijn duurder, en het blok zelf ook 2x zo duur. De Tu5JP4 motor kunnen we ook richting de 190/200pk laten gaan, dus dat moet geen probleem vormen.

Nu kan ik sowieso de reserve kop mooi gebruiken om de ITB's op passend te maken, en het onderblok alvast laten bewerken voor nieuwe ingewanden.

Daarbij, het is even door de zure appel heen bijten. Buitenkant is wat lelijk, maar aangezien ik 'm toch een ander kleurtje wil hebben en uiteindelijk en misschien een Maxi van wil maken is dit niet zo'n probleem. De roest was minimaal en daar ging het mij om. Qua onderstel word die toch aangepast, dus rubbers die eruit liggen boeit ook niet echt.

:love:

Peugeot heeft de hele handleiding voor een S1600 Maxi motor nog beschikbaar. Niet dat dit veel uit maakt, maken er toch eigen saus van.
Linkje naar PDF
Laatst gewijzigd door Luc B op 16 mar 2018, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
timoty
Berichten: 154
Lid geworden op: 18 jun 2013, 09:34
Auto: BMW E30 & E90

Re: Peugeot 106 GTI | Kop eraf.

Bericht door timoty » 16 mar 2018, 10:22

Nice! Daar heb je gelijk in ja.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Peugeot 106 GTI | Kop eraf.

Bericht door ///Joost » 16 mar 2018, 10:59

Leuk dat je weer wat gaat schrijven Luc, en de foto's zijn een genot voor het oog. Ik ga dit zeker volgen. :thumbup:

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Peugeot 106 GTI | Kop eraf.

Bericht door Luc B » 16 mar 2018, 21:37

Vandaag ook weer een beetje gehobbied:

Hele kleppenzooi schoon en gechecked. Niets geks te vinden. Kleppen zagen er prima uit. Heb nog getwijfeld om alles van de J4 kop over te zetten, maar dan moet ik nog 2 nieuwe kleppen scoren, en da hai 'k gen zin an. Kop is weggegbracht om even te vlakken en in een wat grotere ultrasoonreiniger.
Afbeelding

Afbeelding

Uitlaatkleppen hebben nog wel een klein beetje extra liefde nodig.
Afbeelding

Inlaatkleppen zijn prima zo:
Afbeelding

Hierna was de inspiratie een beetje op, en de zuiger eruit halen tot morgen verplaatst.

Wel nog even het metalen bakje ( naam vergeten) over de 5e gang van de nieuwe bak eraf gepakt en in de lak gezet.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Test met de lak beviel wel. Krijgt de ruwe look die je bijv. in het rood op Honda Type-R klepdeksel zag. Dus ook mijn klepdeksels ''even'' gedaan. Of zwart zoals die eindkappen op Lamborghini versnellingsbakken.

zo waren ze
Afbeelding

Nu zo
Afbeelding

Eigenlijk zou ik de motor er gewoon weer even uit moeten pakken. Zit straks een blinkende nieuwe kop op en de rest is droog, maar niet echt netjes. Ahja, straks als het andere onderblok klaar is, dan mag deze motor er weer uit, en vallen alle puzzelstukjes op hun plaats.

De reden waarom (onder andere) het zo'n vetzooi was, was omdat in dit gat een buisje zit met de ontluchtingsslang naar de inlaat. Uiteraard geperst, dus als het eenmaal een keer lomp verwijderd is, past het nooit meer. Ik maak hier draad in, en dan van die koppelingen erop met een slang die straks naar de catchtank zal lopen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Peugeot 106 GTI | Schoonmaak/koprevisie

Bericht door ///Joost » 16 mar 2018, 21:42

Mooie upgrades...en die lak...wrinkle black! Ook de STi'tjes hadden zo'n mooi rood inlaatspruitstuk.

Top werk weer.

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Peugeot 106 GTI | Schoonmaak/koprevisie

Bericht door Luc B » 20 mar 2018, 22:09

Vandaag klein beetje gehobbied, maar!... gedeeltelijk de oorzaak gevonden.

Aan de zuiger en zuigerwand eigenlijk niets vreemds kunnen ontdekken. Toch maar even de slotspeling van de zuigerveer gechecked.

Cilinder 4 ( Goede cilinder)
Afbeelding

Cilinder 1 ( de boosdoener )
Afbeelding
Jup, die is wel klaar ja.. :gek:

Gelukkig heb ik ze van de GTI motor nog liggen, dus daar even vanaf gehaald en die sloot nagenoeg hetzelfde als Cil 4. Aan de zuigerwand is niets raars te ontdekken, morgen dus even de oliesproeiers controleren. Lijkt erop dat deze toch een stuk smering te kort is gekomen.

Klein vergelijk van de GTI zuiger tegenover de JP4 zuiger:
Afbeelding
Duidelijk dat de hoogte van de GTI zuiger toch iets hoger is ( daarom werkt een JP4 kop, op een J4 motor super. Meer lucht door de grotere inlaat kleppen én meer compressie door de GTI zuigers )

Enfin, alles om deze motor in elkaar te zetten is onderweg. Kop is even helemaal opgefrist, dus moet goed zijn straks.

:tooth: Word het bijna tijd om echte goodies te bestellen voor de andere motor.

Gebruikersavatar
Sander-E46
Berichten: 2410
Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:13

Re: Peugeot 106 GTI | 50% probleem gevonden

Bericht door Sander-E46 » 20 mar 2018, 22:15

Mooi verslag weer, leerzaam ook. Goed bezig!

Crookie
Berichten: 4303
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Peugeot 106 GTI | 50% probleem gevonden

Bericht door Crookie » 21 mar 2018, 22:19

Zeker leerzaam. Misschien heeft er iemand flink lopen trappen in de toeren en dan pang.

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Peugeot 106 GTI | 50% probleem gevonden

Bericht door Luc B » 22 mar 2018, 21:26

Crookie schreef: 21 mar 2018, 22:19 Zeker leerzaam. Misschien heeft er iemand flink lopen trappen in de toeren en dan pang.
Denk eerder een probleem in de olie huishouding bij die cilinder. De veer is niet geknapt maar gewoon afgesleten. Morgen de oliesproeiers voor de zekerheid nog even controleren.

Morgen komen ook de nieuwe zuigerveren binnen, en (hopelijk) ook de koppakking en moet die zondag weer lopen! ( kan eindelijk de Z4 die ik nu daily in de verkoop :tooth: )

Vandaag niet zoveel gedaan :
Alleen de koplampen even gerefreshed
Afbeelding

Afbeelding
Zo in het daglicht wat minder te zien, maar links is IRL echt heel geel en dof.

Korte termijn lijstje :
-Motor afbouwen
-Koppelingskabel vernieuwen
-Radiateur vernieuwen
-Spoorstangeind vernieuwen
-Uitlijnen

-Eindelijk eens verder als de straat uit komen.
-Als het mee zit ergens een GTI of Rallye bumper scoren.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Beut67, Bing [Bot], Godspeed, ThomasGTT, vester86, Will F., Wimo en 101 gasten