VW Golf MK2 1.8T - 1e trackday van 2024 is een feit!

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marsnel
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 aug 2008, 22:19
Auto: Civic B18c | E91 335D
Locatie: Waddinxveen

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door Marsnel » 27 nov 2020, 20:31

Het valt me op dat je zodra je de pits uit rijdt op assen dat je banden in de eerste paar bochten direct al piepen. Vraag me af of je uitlijning wel goed staat. Zou dit als eerste checken voordat je andere aanpassingen gaat doen. Je auto wil echt de hoek niet om.

Verder kan ik je aanraden DS3000 remblokken te proberen. Dit is meer voor circuit gebruik. Ik rij hier zelf mee en ben er heel tevreden over. Een flinke verbetering tov de DS2500. Je hebt veel vermogen, en daardoor hoge snelheid op de rechte stukken, maar een lage bochten snelheid, hierdoor vraag je erg veel van je remmen ;-). Ik zou voor regenachtige dagen dan de DS2500 eronder doen.

Ik zou overigens het experimenteren met losse veren kopen etc lekker overslaan. Koop 1x een goede schroefset van een fatsoenlijk merk (uiteindelijk doe je dit toch) Bij zo`n set is er nagedacht over welke veren bij welke dempers passen, en het is 1 van de belangrijkste onderdelen voor een circuit auto.

Gebruikersavatar
TurboClouseau
Berichten: 2026
Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
Locatie: Grunn

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door TurboClouseau » 28 nov 2020, 17:35

Marsnel schreef: 27 nov 2020, 20:31 Het valt me op dat je zodra je de pits uit rijdt op assen dat je banden in de eerste paar bochten direct al piepen. Vraag me af of je uitlijning wel goed staat. Zou dit als eerste checken voordat je andere aanpassingen gaat doen. Je auto wil echt de hoek niet om.

Verder kan ik je aanraden DS3000 remblokken te proberen. Dit is meer voor circuit gebruik. Ik rij hier zelf mee en ben er heel tevreden over. Een flinke verbetering tov de DS2500. Je hebt veel vermogen, en daardoor hoge snelheid op de rechte stukken, maar een lage bochten snelheid, hierdoor vraag je erg veel van je remmen ;-). Ik zou voor regenachtige dagen dan de DS2500 eronder doen.

Ik zou overigens het experimenteren met losse veren kopen etc lekker overslaan. Koop 1x een goede schroefset van een fatsoenlijk merk (uiteindelijk doe je dit toch) Bij zo`n set is er nagedacht over welke veren bij welke dempers passen, en het is 1 van de belangrijkste onderdelen voor een circuit auto.
Bedankt voor je reactie! Uitlijnen stond al op het to-do lijstje van komende winter. Ik heb na de ombouw naar widetrack zelf gedaan met touwtjes rondom de auto en een gradenmeter. Ik denk dat ik aardig in de buurt zit, maar er zal ongetwijfeld nog wel wat winst te behalen vallen.

Wat je zegt over die schroefset is misschien inderdaad wel het verstandigste om te doen.

Qua remmen zit ik nog wat te dubben....zit er ook wel aan te denken om voor tijdens trackdays een andere set schijven en blokken te halen...maar welke dat gaat worden weet ik niet. Neig best wel naar gesinterde blokken

Het to do lijstje is nu:

*Koeling naar de remmen
*Remvloeistof met hoger kookpunt (just in case)
*Wielkasten bewerken (lopen nog iets aan)
*Uitlijnen (heb het dit jaar zelf gedaan met touwtjes)
*Airducts naar radiateur (KVS wil ik nog ietsje lager)
*Nieuwe olietemperatuurmeter
*Verstelbare topmounts ivm de widetrack

En dan volgend jaar maar weer eens spelen met de bandenspanning van de NS2R's

Gebruikersavatar
TurboClouseau
Berichten: 2026
Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
Locatie: Grunn

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door TurboClouseau » 31 dec 2020, 10:32

Rustig rijden wou nog...maar richting volgas, sprong de racert in een safemode. Liep alleen stationair en reageerde niet meer op het pedaal. Uit een aan zetten lostte het op, tot het gaspedaal weer naar de bodem ging....niet goed dus.

Lang leve de oude, vochtige oldtimers....maar ook de moderne techniek. Uitlezen en een logje maken wees uit dat er iets met het pedaal niet goed was. Had nog eentje liggen, dus maar vervangen.

Bij het loshalen van de stekker was het wel duidelijk. Alles weer droog en schoon gemaakt en het reserve pedaal gemonteerd....oude kan mooi drogen nu. Kreeg op Facebook nog een opmerking of het misschien het gevolg kan zijn van de kachelplof in 2019...en dat zou nog wel eens kunnen. De kachel zit er precies naast en het is op die plek behoorlijk nat geweest

Hop hop, gas kan er gelukkig weer op.
Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3280
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door Martijn M » 31 dec 2020, 10:58

Maffe storing, gelukkig relatief simpel op te lossen!

Jeffrey026
Berichten: 1658
Lid geworden op: 25 jun 2017, 17:39
Auto: tja welke zal het worden?

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door Jeffrey026 » 31 dec 2020, 17:08

Martijn M schreef: 31 dec 2020, 10:58 Maffe storing, gelukkig relatief simpel op te lossen!
+1

Gebruikersavatar
TurboClouseau
Berichten: 2026
Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
Locatie: Grunn

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door TurboClouseau » 08 feb 2021, 18:33

Kleine tussenstand van de Golf.....ding doet het nog steeds prima na het wisselen van het gaspedaal. Rij sinds de Action gesloten is alleen op octaan 98 ipv aangelengd met bio ethanol. Heb wat logjes gemaakt en de ECU registreert nu wel wat detonatie bij vollast, maar regelt de ontsteking nog binnen de perken terug. In de zomer zal dit wel wat meer worden vanwege de hogere IAT, maar ik mag toch hopen dat de Actions dan wel weer geopend zijn.

Met de huidige weersomstandigheden is het sowieso geen doen om stevig te rijden.... wielspin t/m de 4e versnelling. Ik rij daarom ook sinds vorige week met de stekker van de N75 eraf (regeling turbodruk), waardoor hij nu op wastegatedruk rijdt: 0.4bar. Komt ook wel mooi uit ivm het lagere octaangetal in de tank nu.

16 maart is er weer Vrij Rijden in Assen en wil dan graag rijden als het droog is. Wil voor die dag een paar dingetjes doen: airducts naar de remmen, airguides om de radiateur en de remvloeistof vervangen. Daar zit nu Eurol dot5.1 in en komt Motul RBF660 in.....kookpunt wordt daardoor verhoogd met 68°C. Spul is bijna compleet en ik ga ermee bezig als het ietsje warmer wordt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder gaat het zoals ik al eerder aangaf prima met de Golf. Het is elke dag een feest om in te rijden en als daily maakt ie veel mee:

Vies worden.....heul erg vies:

Afbeelding

Soms wordt ie ingezet als trekpaard:

Afbeelding

En de afgelopen dagen is het glijden geblazen op de Nankangs:

Afbeelding

Ik heb al eens eerder gereden in de sneeuw met de Golf, toen stond hij op Toyo R1R's en die hadden tenminste nog iets grip.....de NS2R's hebben echt 0 grip en rijden in de sneeuw is echt geen pretje. Gelukkig duurt het gemiddeld 2 dagen totdat de wegen schoon zijn, dus dat scheelt weer.....maar het ziet er naar uit dat dit de laatste winter was voor de Golf. Ik ben van plan om er een autootje bij te kopen....en de Golf dan alleen maar zomers te pakken voor fun en trackdays. Voor de volgende APK (2022) moet er redelijk wat gelast worden....en ik wil hem daarna graag ook wat sparen qua weersinvloeden en pekel. Ook kan ik dan makkelijker wat klusjes doen die al een tijdje op de planning staan die wat langer duren dan een paar dagen, zonder dat ie weer als woon/werkpaard moet worden ingezet. En ook kan er eindelijk een keer lexaan in. :hosanna:

Online
Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6138
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door EvdP » 08 feb 2021, 19:43

FWIW, ik zag nog wel bio ethanol staan bij de Makro, alleen wel wat duurder dan bij de Action.

Gebruikersavatar
TurboClouseau
Berichten: 2026
Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
Locatie: Grunn

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door TurboClouseau » 09 feb 2021, 09:59

EvdP schreef: 08 feb 2021, 19:43 FWIW, ik zag nog wel bio ethanol staan bij de Makro, alleen wel wat duurder dan bij de Action.
Ja klopt....ik zag dat Hornbach het ook nog te koop heeft. Heb er op dit moment nog niet zoveel haast mee, aangezien ik nu op lage boost rij vanwege de gladheid...maar voor 16 maart moet ik wel weer ff een voorraadje hebben :D

Bedankt voor de tip!

Online
Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6138
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door EvdP » 09 feb 2021, 10:34

Makro is 10,22 per 5 liter (incl. BTW). Action is 1,80 per liter?

Gebruikersavatar
TurboClouseau
Berichten: 2026
Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
Locatie: Grunn

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door TurboClouseau » 09 feb 2021, 10:39

1,67 dacht ik.....maar las ook al dat de prijs verhoogd was doordat bio ethanol tegenwoordig wordt verwerkt in desinfectiemiddelen...haha!

Gebruikersavatar
TurboClouseau
Berichten: 2026
Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
Locatie: Grunn

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door TurboClouseau » 13 feb 2021, 11:12

Het is absoluut geen sleutelweer, maar ik kon het niet laten :D

De koelslangen naar de remmen zitten eronder. Ben nog niet helemaal tevreden hoe ze nu vastzitten. Zitten met tiewraps aan de draagarm, zoals je vaak ziet bij andere auto's, maar ik vind het allemaal nog een beetje gammel. Denk dat het beter is als ik iets van een beugel maak die op de draagarm komt met een stukje 2.5" buis eraan waar de slang aan gemonteerd kan worden. Denk dat het dan net een beetje steviger zit dan nu. Het is in ieder geval allemaal best krap daar wanneer het wiel naar binnen wordt gestuurd.

Maargoed.....we zien wel even hoe het zich houdt. Voor nood nog even wat gaatjes geboord in de originele onderlip. Wil tzt een 16V lip eronder hebben die iets lager is en al is voorzien van gaten. Dan vallen de slangen niet zo op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu de Action click&pick heeft geïntroduceerd, is er weer bio ethanol te krijgen! Heb deze week 10 flessen ingeslagen (maximaal 5 flessen per persoon bestellen) en ga volgende week weer heen, zodat ik even een klein voorraadje kan opbouwen :D

Afbeelding

En uiteraard sluiten we de update weer af met een sfeerplaatje ;)

Afbeelding

:beer:

Gebruikersavatar
Rolf205
Berichten: 522
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:39

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door Rolf205 » 15 feb 2021, 09:06

Ik heb ook wel eens naar koeling van de remmen gekeken, maar nog niet echt nodig bij mij.

Voor de Renault brembo klauwen is dit te krijgen:
Afbeelding

Zoiets zou ik dan namaken, omdat je slang dan meebeweegt met de stuuruitslag en de koeling blaast dan half op de klauw en half in de ventilatie opening aan de binnenkant van de schijf. FYI...
We at BYC have designed an all round best set of cooling plates that are a direct bolt-on to suit the clio 182 running brembo brake callipers off 225 or 197.

We have incorporated in the design a split 60/40% cooling system, 60% of the air flowing down the brake duct hits the back of the brake piston chamber first (where the brake fluid is within the calliper) then re-joins the 40% direct feed to the brake pads and discs.

As we all know from experience on track, that 'spongey pedal' and lack of stopping power is a sign that your brake fluid is starting to boil and your pad is starting to break down due to exceeding its optimum performance temperature. This is a result from the excessive heat being transferred from your continuous heavy braking on track.

The BYC cooling plates have been designed and positioned to cool 'ALL' parts of the braking system including most importantly, the Fluid!

This kit due to its position focuses on cooling the following parts: Brake fluid, pads and disk.

Gebruikersavatar
TurboClouseau
Berichten: 2026
Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
Locatie: Grunn

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door TurboClouseau » 16 feb 2021, 19:02

Dat ziet er ook mooi uit! Maar zou de slang niet tegen de aandrijfas aan komen bij het insturen?


Vanmiddag eerst maar even het pekel eraf gewassen. Eigenlijk vind ik het er wel ruig uit zien zo met al die koelslangen in het front :D

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mrton
Berichten: 785
Lid geworden op: 06 jan 2010, 21:05

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - upgrades voor de komende trackday

Bericht door Mrton » 16 feb 2021, 20:07

Metoo! Sowieso erg dikke bak...

Paul S
Berichten: 464
Lid geworden op: 09 mei 2016, 18:37

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - upgrades voor de komende trackday

Bericht door Paul S » 16 feb 2021, 22:22

Ziet inderdaad fraai uit, meer in de trant van functie boven vorm. Ook respect dat je hem gebruikt als dagelijks vervoer. Dit moet toch de hele tijd uitnodigen voor hard te gaan ?

Gebruikersavatar
Rolf205
Berichten: 522
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:39

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door Rolf205 » 17 feb 2021, 17:50

Rene-RS schreef: 16 feb 2021, 19:02 Dat ziet er ook mooi uit! Maar zou de slang niet tegen de aandrijfas aan komen bij het insturen?
Geen idee; is niet mijn auto, maar het leek mij een plausibel verhaal.
Als je ff googled op brake ducts, dan zul je veel plaatjes vinden waarbij men de lucht iets minder vrijblijvend het wiel in laat waaien en echt op de schijf/klauw forceert. Of dat echt nodig is, kan ik niet zo goed beoordelen.

Jeffrey026
Berichten: 1658
Lid geworden op: 25 jun 2017, 17:39
Auto: tja welke zal het worden?

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - upgrades voor de komende trackday

Bericht door Jeffrey026 » 20 feb 2021, 09:43

Ipv ty-raps paar rvs slangenklemmen een optie?

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27871
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door Luco » 20 feb 2021, 10:30

Rolf205 schreef: 15 feb 2021, 09:06 Ik heb ook wel eens naar koeling van de remmen gekeken, maar nog niet echt nodig bij mij.

Voor de Renault brembo klauwen is dit te krijgen:
Afbeelding

Zoiets zou ik dan namaken, omdat je slang dan meebeweegt met de stuuruitslag en de koeling blaast dan half op de klauw en half in de ventilatie opening aan de binnenkant van de schijf. FYI...
We at BYC have designed an all round best set of cooling plates that are a direct bolt-on to suit the clio 182 running brembo brake callipers off 225 or 197.

We have incorporated in the design a split 60/40% cooling system, 60% of the air flowing down the brake duct hits the back of the brake piston chamber first (where the brake fluid is within the calliper) then re-joins the 40% direct feed to the brake pads and discs.

As we all know from experience on track, that 'spongey pedal' and lack of stopping power is a sign that your brake fluid is starting to boil and your pad is starting to break down due to exceeding its optimum performance temperature. This is a result from the excessive heat being transferred from your continuous heavy braking on track.

The BYC cooling plates have been designed and positioned to cool 'ALL' parts of the braking system including most importantly, the Fluid!

This kit due to its position focuses on cooling the following parts: Brake fluid, pads and disk.
Nog mooier is die speciale hulpstukken waardoor die echt isn het hart van de remschijf uitkomt, dat schijnt toch het beste te zijn.
remkoeling1.JPG
remkoeling1.JPG (213.37 KiB) 6135 keer bekeken

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27871
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door Luco » 20 feb 2021, 10:30

dubbel

Gebruikersavatar
TurboClouseau
Berichten: 2026
Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
Locatie: Grunn

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - 314pk/414Nm

Bericht door TurboClouseau » 07 mar 2021, 09:07

Luco schreef: 20 feb 2021, 10:30Nog mooier is die speciale hulpstukken waardoor die echt isn het hart van de remschijf uitkomt, dat schijnt toch het beste te zijn.
remkoeling1.JPG
Da's idd ook wel mooi. Ik probeer eerst dit even, maar denk dat er tzt iets stevigers voor in de plaats gaat komen.

Kleine update...we hebben een nieuwe familie boot! Het is een Touran uit 2010 geworden met een 1.6 CRTDI en 220K km met volledige onderhoudshistorie. Heerlijk hoeveel ruimte de kids hierin hebben en het hondje in de kofferbak! Vorige week de 17" wielen van onze tussendoor auto (Golf 7.....lang verhaal... :sealed: ) gemonteerd en de winterwielen gepoetst en opgeborgen.
Bijlagen
1615106331054.jpg
1615106331054.jpg (836.21 KiB) 1490 keer bekeken
IMG_20210225_143141_994.jpg
IMG_20210225_143141_994.jpg (131.88 KiB) 1516 keer bekeken
IMG_20210225_160025_866.jpg
IMG_20210225_160025_866.jpg (135.42 KiB) 1516 keer bekeken

Gebruikersavatar
TurboClouseau
Berichten: 2026
Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
Locatie: Grunn

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - wagenpark update! 😁

Bericht door TurboClouseau » 07 mar 2021, 10:04

De daily racer begint na 4 jaar woon/werk/fun/track behoorlijk minder te worden qua roest, dus het wordt tijd om dat aan te pakken. Ook wil ik hem dan niet meer inzetten als daily, maar net als de cabrio van de vrouw alleen zomers rijden voor fun en uiteraard trackdays. En dan in de koudere maanden schorsen en stallen.

Ik was al een tijdje aan het rondkijken naar een goedkoop, licht, klein karretje uit de Volkswagen stal...en dan kom je al gauw op de Lupo uit. Uiteindelijk eentje gevonden in de regio en het is een zwarte Lupo geworden met 1.4 en 267K km ervaring. Uiteraard beginnen mijn handen meteen te jeuken, dus: LUPO letters en de sierstrips verwijderd met visdraad en caramelschijf en een beetje beetje wezen poetsen. Volgens mij is het nog best een net karretje.
Bijlagen
1615106861272.jpg
1615106861272.jpg (403.92 KiB) 1483 keer bekeken
IMG_20210307_094609.jpg
IMG_20210307_094609.jpg (390.56 KiB) 1483 keer bekeken
IMG_20210307_094549.jpg
IMG_20210307_094549.jpg (192.95 KiB) 1483 keer bekeken
IMG_20210303_145814_429.jpg
IMG_20210303_145814_429.jpg (92.38 KiB) 1483 keer bekeken
IMG_20210303_145814_462.jpg
IMG_20210303_145814_462.jpg (100.83 KiB) 1483 keer bekeken

Gebruikersavatar
TurboClouseau
Berichten: 2026
Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
Locatie: Grunn

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - wagenpark update! 😁

Bericht door TurboClouseau » 07 mar 2021, 10:09

De koplampjes waren dof, dus ook deze maar even behandeld met schuurpapier en de polijstmachine.

En verder wacht ik op onderdelen om de Luup een grote beurt te geven en een nieuwe distributieset
Bijlagen
IMG_20210307_091714.jpg
IMG_20210307_091714.jpg (100.52 KiB) 1481 keer bekeken
IMG_20210307_091652.jpg
IMG_20210307_091652.jpg (86.9 KiB) 1481 keer bekeken
IMG_20210307_091726.jpg
IMG_20210307_091726.jpg (106.08 KiB) 1481 keer bekeken

Gebruikersavatar
TurboClouseau
Berichten: 2026
Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
Locatie: Grunn

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - wagenpark update! 😁

Bericht door TurboClouseau » 07 mar 2021, 10:29

Alsof de Golf weet dat ie "vervangen" is, gooit ie meteen de hakken in het zand..... letterlijk, want de handremhevels van beide achterklauwen zaten vast. :nana:

Nieuwe klauwen gekocht en de brackets gestraald. Daarna alles weer fris in de hittebestendige lak waarmee ik vorig jaar de voorste klauwen ook mee heb gespoten.

Het koperwerk wat langs de achteras loopt, ben ik nooit echt tevreden over geweest...liep net ff te krap de bocht om zeg maar, dus ook maar vernieuwd. Morgen het hele systeem flushen en vullen met de Motul remvloeistof en dan maar eens een blokje om doen. Zag wel dat ook de achterste remblokken wat te lijden hebben van het circuitrijden, dus denk het het niet onverstandig is om ook op de achteras een remblok te zetten die tegen hogere temperaturen kan
Bijlagen
1615108572202IMG_20210301_141057.jpg
1615108572202IMG_20210301_141057.jpg (279.48 KiB) 1453 keer bekeken
1615108603150IMG_20210301_141128.jpg
1615108603150IMG_20210301_141128.jpg (532.2 KiB) 1453 keer bekeken
1615108660783IMG_20210305_182413_261.jpg
1615108660783IMG_20210305_182413_261.jpg (134.17 KiB) 1453 keer bekeken
1615108721315IMG_20210305_182413_242.jpg
1615108721315IMG_20210305_182413_242.jpg (169.8 KiB) 1453 keer bekeken
1615108876893IMG_20210307_102057.jpg
1615108876893IMG_20210307_102057.jpg (146.67 KiB) 1453 keer bekeken

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - wagenpark update! 😁

Bericht door daNpy » 07 mar 2021, 10:32

Ik ben heel tevreden over de Seat Sport achterremblokken die ik had, alleen had ik die gekregen dus weet ik niet meer precies welk type het zijn of waar te bestellen :bag:

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26695
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Daily/Tracktool: VW Golf MK2 1.8T - wagenpark update! 😁

Bericht door Martijn_bmw » 07 mar 2021, 11:22

Fraaie familie bus zo, en mooie dat de MK2 nu echt een hobby auto status kan krijgen :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alex, Hsp, Mathijs46, Rogerb en 72 gasten