Dat is wel een stuk goedkoper en beter voor de lijn, maar niet helemaal mijn ding.... Ach, ik wist van te voren dat dit niet mijn goedkoopste auto ooit zou worden. Dan had ik maar geen V8 moeten kopen.
Mijn olieverbruik viel nog "ruim" binnen de marge. Mijn olieverbruik was nog geen liter per 2000 km, alleen vind ik de rookwolkjes bij een warme motor geen porem. Toen ik de afspraak maakte hoorde ik wat verhalen van olieverbruik de 4 cilinders en heb ik de kettinggeleiders van een 320i (N20?) gezien. 125k op de teller, 1 liter per 500 km en gare kettinggeleiders. Ik had het "geluk" dat ik een grotere motor had met een automaat. Die krijgen wat minder harde klappen te verwerken schijnbaar.Joy schreef: ↑12 sep 2018, 21:25 De vraag is of een 550i dat waard is of dat het gewoon slechte kwaliteit is. Binnen 10-12 jaar zou je dat soort kosten niet mogen hebben aan een motor. Wij slikken dat misschien omdat we liefhebbers zijn maar als het met apparatuur in je huis zou gebeuren zou je not amused zijn.
Hopelijk ben je er voorlopig even vanaf, het lijkt me een fijne wagen verder.
Het is een fijne auto, ik blijf hem nog wel even rijden. Het is geen weggegooid geld. Als ik wat anders koop dan is daar op den duur ook wel weer wat mee.
Nee. Kan wel zijn dat de Vanos nog een keertje moet.