Eriks 530i Touring & VW Golf GTI

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door Arthur » 09 mei 2018, 01:28

dvh schreef: 08 mei 2018, 16:22
Zal overigens nog best kut zijn als je onverwacht en ongewild nooit van je verdiende geld hebt kunnen genieten
Zo ken ik er nog een paar.
Maar ik denk dat met de Golf voor de deur Erik zich geen zorgen maakte. Ding was nieuw. Had toen nog garantie. Kost maandelijk vrij weinig en je krijgt er geen klant minder door wanneer hij door het dorp rijdt.

Maar goed. Puur mijn gedachtegang.
Zo ken ik er idd ook een paar... :( Je hoeft natuurlijk niet alles op te maken en een losbandig leven leiden. Maar jezelf een beetje plezier gunnen is ook een gedachtengang. Als we het dan toch persoonlijk maken; 'alles' wegzetten voor later zie ik niet zitten. Ik probeer de tussenweg te vinden. Ben in loondienst, redelijk salaris, probeer te sparen, wat af te lossen, maar ook wat met m'n hobby te doen (auto's).
Maar als je zelf tevreden bent? Prima toch?

Overigens heeft Allen wel een puntje hier; waarom geen Touran gekocht die 20-30k minder kostte? Was je weer een stap dichter bij je luiheid ;)

En, als ik dat hier zo lees; wat ben ik blij dat ik geen klanten heb. Je zou je autokeuze daar maar vanaf moeten laten hangen...

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3244
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door ADV » 09 mei 2018, 09:14

Dat vind ik ergens ook het meest bizarre van allemaal, dat klanten weglopen omdat de eigenaar een dikke auto heeft. Maar aan de andere kant, het is niets nieuws, deze discussies vonden hier 10 jaar geleden ook al plaats, maar ik vind het ook raar dat de maatschappij zich er niet op aanpast. Wie zegt dat hij het vanuit de zaak financiert? Wie weet heeft Erik het wel met BTC verdiend (of geerft, of weet ik veel), mogen ze blij zijn dat hij nog lekkere kaas in het dorp verkoopt.. Altijd maar dat misgunnen/jaloezie..

Ik kreeg zo ook een opmerking van de directeur hier, dat ik niet teveel mijn trots of whatever mocht uitspreken over mijn auto, dat zou niet gewaardeerd worden hier binnen het bedrijf. Collega's zouden jaloers zijn.. mijn reactie daarop was simpel: Om eerlijk te zijn, ik geef er niks om wat anderen er van denken.. En alsof mijn auto zo duur is.. ik snap het gewoon echt niet.. je kan ook gewoon zeggen: nice, je hebt je shit goed voor elkaar, mag je trots op zijn ofzo.. En ja, het leven kan kort zijn en wat dat betreft zit ik ongeveer in het zelfde schuitje als Arthur, geen eigen zaak en dus gewoon in loondienst, redelijk goed betaalde baan en ik geef redelijk wat aan de hobby (simracen, golf, auto) uit, maar spaar evenveel.. dat scheelt dan als je twee verdiener bent..

Anyway, gewoon genieten van de km's die je wel maakt toch? Ik kom binnenkort wel eens een lekker kaasje halen.. Moet alleen nog uitvinden waar je precies zit.. :P

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door allen » 09 mei 2018, 09:58

Man man serieus zeg. Erik z’n klanten kwijt omdat hij een oud model BMW rijdt die nog kleiner is dan een Passat?!
Hoeveel mensen weten daadwerkelijk dat hij wat speciaals rijdt en hoeveel daar weer van zijn zo afgunstig dat ze hun kaas bij Appie gaan halen?
Die drie verloren klanten compenseer je weer met 6 autoliefhebbers die een kaasje bij een praatje halen in de winkel.
Komt bij dat hij de winkel al een paar jaar heeft. Dan mag je hopen dat z’n klanten hem die wagen inmiddels wel gunnen?
Al had m’n kaasboer hier een grote S klasse, Quattroporte of Mustang... Dat kaasje was ik gewoon komen aftikken. :verveeld:

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15827
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door Bram » 09 mei 2018, 10:12

Zou je ook een tent bij mij komen huren als ik de Octavia in zou ruilen voor een Defender Allen?

Gebruikersavatar
JWdrive
Berichten: 252
Lid geworden op: 05 jun 2013, 15:38
Auto: BMW i4 M50 | GSX-R 750

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door JWdrive » 09 mei 2018, 10:16

ErikS schreef: 04 mei 2018, 13:37
Bram schreef: 04 mei 2018, 10:26 Maar wel in de passieve?
Mwaah, mocht er een liefhebber komen, die goed geld biedt is alles te koop.
De vraag is: wat past wel of past beter? Die pina is volgens mij een prima allrounder.
Klinkt misschien heel slecht, maar ik realiseer me met deze wagen dat een Golf GTE / AUDI A3 Etron misschien wel de betere wagens zijn.
Mijn vrouw rijdt er meer mee, hij wordt zeldzaam gebruikt voor lange afstanden als in 80/100km. Ik denk dat ik misschien wel eens 80% van mijn ritten volledig op elektriciteit zou kunnen rijden met een GTE of ETRON. Of gewoon weer 'n stap terug naar een E39 525/530.

Ik rij ook maar 15.000 km per jaar zo ongeveer.

Deze gedachten komen allemaal voort uit het feit dat ik de zaak 100% overgenomen heb. De bank zou de bank weer niet zijn om daar even een flink rentepercentage tegenaan te gooien. Eigenlijk wil ik met 2 jaar van de bank af zijn. Zo'n keuze zou betekenen dat dat vele malen sneller gaat. (vooral vanuit oogpunt dat ik dan A. Meer cash voor handen heb B. Minder hoge vaste lasten)
Aan de andere kant realiseer ik me dat ik me er niet heel druk over hoef te maken in mijn situatie, maar die situatie is er nou eenmaal door al jaren een Dagobert Duck te zijn kwa uitgavepatroon. (klinkt bekend, DVH? :tooth: )
Goede discussie en juiste instelling!

Overigens heb ik om dezelfde reden zo'n A3 e-tron voor de deur staan. Prima wagen en in rechte lijn behoorlijk snel (in s-stand). Heb hem als lease auto, zou hem privé of buiten de garantie zeker niet aanraden. Blijft een te snel naar de markt ontwikkeld antwoord op het hybride/EV geweld uit VS en Azië.
Wat veel voorkomt: turbo / wastegate kapot of (actuator) rammelt, MMI storingen, onderstel rubbers blijven kraken, DSG storingen en zelfs vervangingen, vervormingen in voorruit (bijna 100%), vocht in laadunit, Audi app werkt niet bij drukte op netwerk, etc. etc.

Dus prima in de lease, maar als je zelf het risico draagt zou ik iets aanraden met een gunstiger TCO.

ErikS
Berichten: 18513
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door ErikS » 09 mei 2018, 10:20

allen schreef: 09 mei 2018, 09:58 Man man serieus zeg. Erik z’n klanten kwijt omdat hij een oud model BMW rijdt die nog kleiner is dan een Passat?!
Hoeveel mensen weten daadwerkelijk dat hij wat speciaals rijdt en hoeveel daar weer van zijn zo afgunstig dat ze hun kaas bij Appie gaan halen?
Die drie verloren klanten compenseer je weer met 6 autoliefhebbers die een kaasje bij een praatje halen in de winkel.
Komt bij dat hij de winkel al een paar jaar heeft. Dan mag je hopen dat z’n klanten hem die wagen inmiddels wel gunnen?
Al had m’n kaasboer hier een grote S klasse, Quattroporte of Mustang... Dat kaasje was ik gewoon komen aftikken. :verveeld:
Ik let er niet op wat mijn klanten er van zouden vinden.
Het speelt wel mee, maar op de Alpina weinig commentaar.

(heb op de BMW cabrio meer commentaar gekregen dan op mijn, toen nieuw aangeschafte Golf. Ding kost 3000 euro... Die mensen kan je toch niet serieus nemen.)

Ik denk dat die tijd, hier in mijn winkel, wel voorbij is. We draaien constant mee in de top van Nederland. Ondernemen wordt dan ook wel gewaardeerd. Gelukkig maar.

Ik ben gevoeliger voor kosten / eventuele kosten. Maar dat komt gewoon omdat de nieuwe situatie gewoon weer even anders is.
Over een jaartje is dat waarschijnlijk wel weer voorbij. :tooth:

Gebruikersavatar
JWdrive
Berichten: 252
Lid geworden op: 05 jun 2013, 15:38
Auto: BMW i4 M50 | GSX-R 750

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door JWdrive » 09 mei 2018, 10:22

dvh schreef: 08 mei 2018, 13:43
Martijn_bmw schreef: 08 mei 2018, 13:20
"Ik werk liever wat minder hard"
Als je naast je salaris / leven 700K weet te sparen / af te lossen in 9 jaar :shock: dan werk je volgens mij wel hard?

of ik doe echt iets verkeerd.... :bag: :mrgreen:
Ik werk 'nu' en in de toekomst liever wat minder hard.
Maar heb 10-12 jaar lang hard m'n best moeten doen om dat voor elkaar te krijgen. Nu 36 jaar , kan ik wat meer chillen :-)

In Den Bosch waren het 6 a 700 brillen per maand.. Exclusief lenzen en hoortoestellen. Dus als er zóveel marge op zou zitten had ik al lang een paar Ferrari's voor de deur staan :-) Winkel had bijna een miljoen per jaar aan omzet.
Dat een pandje huren in Den Bosch 15-20k per maand kost 'zien' de meeste ook even over het hoofd :coffee: :angel:

Ging mij even om te vertellen/duidelijk te maken dat het gewoon een mindset is. En Erik zit er een beetje hetzelfde in als ik toen. En hij is ook zuinig/doet geen gekke dingen. Om dan een 'duur' apparaat voor de deur te hebben staan terwijl je je elke dag te barsten werkt en financieel zo handig mogelijke beslissingen maakt om je schuld zo snel mogelijk af te lossen. Dan klopt die dure auto niet in je maandelijkse plaatje.

Het is niet dat het niet kan. Het gaat erom hoe dat je het voor jezelf verantwoord. Heel simpel, nodig is hij niet. Hij staat heel de dag kaas te verkopen in een winkel. De auto is luxe. Maar wanneer jij je zaak wil/moet omtoveren en er is weer ff 20 - 50 -100k nodig? En ondertussen staat er 25-30k voor de deur geld te kosten. Dat stop je liever in zinnigere zaken. Alles op z'n tijd. Zodra alles is afgelost en het verdienen pas echt gaat beginnen. Dan kun je op een gegeven moment wat gekker doen.

Maar dan spreekt David weer. Zo zou ik het doen. Maar ik ben saai. Dus er zijn er meer dan genoeg die er anders in staan.
@Macboy kom er maar in :kikker:
Toch zeer knap gedaan en hieruit blijkt dat ondernemen toch voor de betere persoonlijke resultaten zorgt. In 10 jaar €700k aflossen (neem aan dus alle winst van de onderneming behoudens herinvesteren) en 10 jaar een ondernemerssalaris (€80k per jaar?) maakt toch richting €100k na belasting per jaar.

In loondienst loop je uiteraard en minimaal risico versus ondernemen, maar zul je toch behoorlijk hard en een behoorlijke positie moeten hebben voor die verdiensten.

Gebruikersavatar
JWdrive
Berichten: 252
Lid geworden op: 05 jun 2013, 15:38
Auto: BMW i4 M50 | GSX-R 750

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door JWdrive » 09 mei 2018, 10:24

ErikS schreef: 09 mei 2018, 10:20
allen schreef: 09 mei 2018, 09:58 Man man serieus zeg. Erik z’n klanten kwijt omdat hij een oud model BMW rijdt die nog kleiner is dan een Passat?!
Hoeveel mensen weten daadwerkelijk dat hij wat speciaals rijdt en hoeveel daar weer van zijn zo afgunstig dat ze hun kaas bij Appie gaan halen?
Die drie verloren klanten compenseer je weer met 6 autoliefhebbers die een kaasje bij een praatje halen in de winkel.
Komt bij dat hij de winkel al een paar jaar heeft. Dan mag je hopen dat z’n klanten hem die wagen inmiddels wel gunnen?
Al had m’n kaasboer hier een grote S klasse, Quattroporte of Mustang... Dat kaasje was ik gewoon komen aftikken. :verveeld:
Ik let er niet op wat mijn klanten er van zouden vinden.
Het speelt wel mee, maar op de Alpina weinig commentaar.

(heb op de BMW cabrio meer commentaar gekregen dan op mijn, toen nieuw aangeschafte Golf. Ding kost 3000 euro... Die mensen kan je toch niet serieus nemen.)

Ik denk dat die tijd, hier in mijn winkel, wel voorbij is. We draaien constant mee in de top van Nederland. Ondernemen wordt dan ook wel gewaardeerd. Gelukkig maar.

Ik ben gevoeliger voor kosten / eventuele kosten. Maar dat komt gewoon omdat de nieuwe situatie gewoon weer even anders is.
Over een jaartje is dat waarschijnlijk wel weer voorbij. :tooth:
Grappig is dat. Ongeacht de waarde, bouwjaar of kosten hebben veel mensen gelijk een bepaalde mening bij een BMW, cabrio of anderzins afwijkend vervoer t.o.v. een Megane of Golf Plus... (welke ze uiteraard nieuw kopen met bijbehorende fietsendrager) :lollerdelol:

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door dvh » 09 mei 2018, 10:26

Weet nog wat dat Rico destijds ook flink commentaar kreeg toen hij zijn Z4 voor de zaak had staan.
Gingen destijds ook al wat topics over.

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3244
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door ADV » 09 mei 2018, 10:31

Bizar he.. en dan niet zeiken over een e60 m5 :P

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door allen » 09 mei 2018, 10:37

Bram schreef: 09 mei 2018, 10:12 Zou je ook een tent bij mij komen huren als ik de Octavia in zou ruilen voor een Defender Allen?
Hangt af van hoe stipt ik die tent nodig heb... :tooth:

Klanten keken bij mij ook wel raar op overigens, maar op een enkele na die ik moest uitleggen dat z’n Peugeot meer heeft gekost dan m’n Defender en Caterham tezamen, boeit het niemand.
Aan het einde van de werkdag heb ik in ieder geval m’n plezier al gehad en kan ik m’n aandacht aan het gezin geven.

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door dvh » 09 mei 2018, 10:44

ArjandeV schreef: 09 mei 2018, 10:31 Bizar he.. en dan niet zeiken over een e60 m5 :P
Paar jaar geleden dat ik zo'n Audi TT.. ding was +/- 5 duizend euro. Maar zal er nog blits uit.
Vrijwel iedere klant die binnenkwam: 'is dat jouw auto??' 'Sportauto hoor' 'blabla' 'ect'
Complete onzin. De electrische fietsen waarom ze binnenkwamen waren duurder dan mijn auto. Maar mensen zien dat niet. Die denken dat daar een auto van 50k of meer staat.
Daarna de Polo voor de deur. Die koste 3x zoveel als de TT.. Niemand maar dan ook niemand die over de auto begint. En dat wil je ook. Want ik wil het over brillen hebben en niet over mijn auto :-)

Maar zo werkt de wereld ( in Nederland ) nu eenmaal.
Het is makkelijk praten wanneer je er niet mee te maken hebt. Maar zodra de lokale gemeenschap jouw inkomen is. Dan hou je hier mits je beetje verstandig bezig bent gewoon rekening mee.

ErikS
Berichten: 18513
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door ErikS » 09 mei 2018, 11:01

Maar ook dat;

Gisteren 2 uurtjes met het hele gezin op pad in de cabrio. Zo veel schik van 3K is niet normaal.
Beter wordt het niet. De kleine man mag dan voorin & die geniet zo ontzettend dat na 2 uur hem eruit halen een huilend ventje oplevert.
M'n dochter ligt te slapen na 15 minuten, daar gaan we het maar niet over hebben. :tooth:

Dat is ook een van de redenen waarom ik dan denk; Levert de Alpina me ruim 30K meer plezier op dan de cabrio?
Neen. Waarom kan ik dan niet gewoon een E39 touring halen?

Maar de Alpina is toch wel een uniek ding. Hij blijft gewoon. :tooth:
Afschrijving ed zal ook heel anders zijn inderdaad. Ik denk dat prive dit goedkoper rijdt dan een nieuwe touran inderdaad.

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door dvh » 09 mei 2018, 11:17

Zeker. Die heb ik ook simpelweg gekocht omdat er dan X-jaar garantie op zit. Nieuw. Fris. Geen gezeur. Alles zit erop. Vrouw gelukkig. Klaar.
Koop het gezeur af zeg maar.
Garage om de hoek. Is er iets, daar kun je wezen.

Wil alleen wel de Polo keer omruilen voor wat leuks. Heb al een mooie saaie grijze pre-facelift M135i op het oog ^^

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door allen » 09 mei 2018, 11:20

Een BMW tezamen met groot huis op loopafstand van de zaak? Daar gaan je klanten!!!!!!! :lollerdelol:

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door dvh » 09 mei 2018, 12:12

allen schreef: 09 mei 2018, 11:20 Een BMW tezamen met groot huis op loopafstand van de zaak? Daar gaan je klanten!!!!!!! :lollerdelol:
http://adelsautos.nl/inventory/bmw-1-se ... ecutive-2/
Plak ik de logo's af. Toch een lelijk model. Maar rijdt wel goed :hungry:

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3413
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door Booooh » 09 mei 2018, 13:04

dvh schreef: 09 mei 2018, 12:12
allen schreef: 09 mei 2018, 11:20 Een BMW tezamen met groot huis op loopafstand van de zaak? Daar gaan je klanten!!!!!!! :lollerdelol:
http://adelsautos.nl/inventory/bmw-1-se ... ecutive-2/
Plak ik de logo's af. Toch een lelijk model. Maar rijdt wel goed :hungry:
Niet verder over nadenken, halen dat ding :df: :thumbup:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door Arthur » 09 mei 2018, 13:07

Duurt nog ff denk ik, hij is lui aangelegd ;)

Gebruikersavatar
Hitz
Berichten: 1931
Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
Auto: Mercedes-Benz S 320 CDI
Locatie: Flevoland

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door Hitz » 09 mei 2018, 13:54

Een top-of-the-line M135i, en dan zit er geeneens navi in..

Als fun auto heb je dat niet nodig maar ik begrijp soms niet helemaal hoe mensen destijds een nieuwe auto samenstellen.

Wel veel :df:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door Arthur » 09 mei 2018, 14:19

En 3-drs, en geen navi en geen stoelverwarming. Mist ook onderhoudsgegevens van voor 2016. Daarbij import dus zal het, volgens Auke535i, niet kloppen met deze km stand :tooth:

Zed240
Berichten: 2922
Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door Zed240 » 09 mei 2018, 15:10

Wat betreft die afgunst... Mijn pa reed vroeger ook altijd zo saai mogelijk toen hij nog een eigen autobedrijf had. Om diezelfde reden. Mij zou het geen reet interesseren wat een ander van mijn auto denkt. Maar ik denk dat dat ook iets is dat per generatie minder wordt. In een dorp waar ik woon, kopen ouderen specifiek bij de winkel/zaak om de hoek. Gewoon omdat het bij jou in het dorp zit. Ze 'gunnen' je als het ware de verkoop, ondanks dat je misschien wat duurder bent. Als je vervolgens laat blijken dat je er nogal goed van kunt leven, kan het zijn dat je ze als klant kwijtraakt.

Dat hele dorpsgevoel hebben jongeren sowieso minder. Ik ga echt niet een auto kopen bij de zaak om de hoek, omdat hij toevallig bij mij in de buurt zit.

Overigens rijdt de fietsenmaker om de hoek een Transporter van 70k(!), een andere fietsenmaker iets verderop een BMW van ongeveer hetzelfde bedrag. Drie maal raden over wie men altijd zegt 'waar doet hij het toch van' ... :P

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26613
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door Martijn_bmw » 09 mei 2018, 17:04

Ik zou dan die andere grijze nemen die ze hebben staan ;)

vester86
Berichten: 2680
Lid geworden op: 26 sep 2014, 15:47
Locatie: BMW E91 330d

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door vester86 » 09 mei 2018, 17:26

dvh schreef: 09 mei 2018, 10:26 Weet nog wat dat Rico destijds ook flink commentaar kreeg toen hij zijn Z4 voor de zaak had staan.
Gingen destijds ook al wat topics over.
bij mij precies zo (“je kunt wel zien waar het geld zit”) en naast het onpraktische een reden om de auto om te wisselen voor een saaiere 3-serie..

en wel gek want die opmerkingen kreeg ik bij mn MX-5 niet/nauwelijks en de afgelopen jaren met de Z4 met regelmaat...

Gebruikersavatar
bartb
Berichten: 1078
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:30
Auto: E87 130i - Mini Countryman SE
Locatie: Friesland

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door bartb » 09 mei 2018, 18:20

Ja, blijkbaar vinden sommige mensen het nodig om daar een opmerking over te maken. Het wordt ons allemaal niet meer gegund helaas. Ik trek me er tot op heden vrij weinig van aan. Alleen het is wel jammer. De afgunst is vrij groot op het moment... Gelukkig kunnen zijn er hier nog genoeg die elkaar wel wat gunnen en snappen dat een auto een prachtige hobby is.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: De Alpina B3S van Erik

Bericht door Riceaux » 09 mei 2018, 18:30

Komt me wel bekend voor inderdaad. Met de 5-serie commentaar van iedereen dat het zo’n dure bak was. Met de RX8 alleen maar positieve reacties. Blijkbaar roept een dikke BMW haatgevoelens op. :tooth:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], maurizio en 55 gasten