Er staat wel 'n B5 in het rijtje ja.
Maar hij heet geen Johan, als ik de titel zo lees... Overigens zoekt ie het maar uit met dat ding. De B3S ligt me uiteindelijk een stuk beter.
Ze gaan het hele inlaattraject aankomende week demonteren, chemisch reinigen ed. (Dus niet de walnutt behandeling)
Mwaaah, eigenlijk start het prima.
Mwaaah, de eerste 15 zijn de zoektocht.
Heb jij geen draadje over je Corvette SilverShadow ? Zal ook wel een interessant onderwerp zijn, als die het doet.....
Kunnen ze nog checken op gevolg schade?ErikS schreef: ↑03 mar 2018, 07:43 Nou, de conclusie:
Injector 6 was niet goed meer. Ze zijn allemaal getest & de andere 5 waren tussen de 70 & 75% ongeveer. (Niet lekkend) aangezien de boel toch al los ligt worden ze wel allemaal vervangen.
Kosten voor mij? 50% van de overige 5 injectoren. (Nog niet kapot, dus ik vind het een prima voorstel!) Alle montage / arbeid neemt de garage op zich. Ik ben tevreden!
Dus zo'n 600/700 euro ipv 1600 + arbeid.....
Wat ik begreep is dat ie juist te rijk loopt op dat moment. (druppelt benzine door)Als 1 cilinder af en toe te arm loopt kan je rare dingen krijgen.
Ha, rijk lopen kun je ook zien aan je uitlaattips als ze zwart zijn:)
Als jij denkt dat die auto het niet doet dan loop je een paar jaar achter.