2004 BMW 330i - De OCD mobiel (exit)

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

2004 BMW 330i - De OCD mobiel (exit)

Bericht door ///Joost » 13 okt 2017, 23:14

Afbeelding


Nou, komt ie dan... :tooth:

We beginnen op zaterdag 7 oktober. Ik had namelijk een Estoril blauwe 330i sedan op het oog, waarbij de proefrit ok was, maar waar toch nog een aantal haken en ogen aan het geheel zaten (krassen, 'goed' gebruikt interieur, geen M-pakket, etc.). De deal is uiteindelijk spaak gelopen, en achteraf ben ik natuurlijk blij dat ze mijn bod niet hebben geaccepteerd. Enigszins teleurgesteld weer huiswaarts gekeerd met het hele gezin, om een uur later een SMS te ontvangen om te vragen of de Audi A4 die we te koop hadden nog beschikbaar was... :shock: OK, dan...direct contact opgenomen en het bleek om een Poolse jongen te gaan die een mooie vervanger zocht voor zijn oude V70 met bijna een half miljoen km op de teller. "Wanneer je kunt komen kijken? Uh, nou kom straks maar. " Dus rond de klok van vijf kwam de koper onze Audi bekijken. Het meeste stond wel in de advertentie, dus echte verrassingen waren er niet voor 'm. Kort gezegd was ie er wel min of meer over uit, maar hij wilde er nog een nachtje over slapen. Prima.

Ondertussen zat ik 's avonds zoals ongeveer elke avond de laatste maand op MP, Autoscout en mobile om het web af te struinen naar 330i's. Er waren een aantal kandidaten, maar ze hadden allemaal wat. of geen handbak, of te duur, of te veel km, of de verkeerde kleur, of geen M-pakket, etc. Gezien ik geen extreme haast had (al kwam de verkoop van de Audi nu wel erg dichtbij) kon ik kritisch zijn met mijn wensenlijstje, dat vooral aangevoerd werd door de opties M-pakket en handbak, op de voet gevolgd door kleur. Omdat ik het erg moeilijk vond om in een straal van 500 km de juiste uitvoering te vinden, heb ik voor de gein op Autoscout eens 'heel Europa' ingegeven. En BAM, daar sprong ie er meteen tussen uit. Ik weet niet wat het is, maar het was :love: at first sight, hoe raar dat ook klinkt. Schitterende donkergroene kleur, wat ik sowieso erg mooi vind op sportieve wagens (vooral bij 911's trouwens). dit in combinatie met compleet M-pakket, hoogglans raamlijsten en de Style 68 originele velgen, maakte het echt tot een plaatje. 2004 model, dus ook nog eens met 6sp handbak ipv 5. Maar ja, toen keek ik eens waar ie stond...locatie: Wenen, Austria...Faaaaaaakkkkkkk!!! :devil:

Originele foto's van de advertentie:
Helaas niet meer beschikbaar

Het was inmiddels tegen middernacht en de wagen bleef in m'n kop zitten. Ik bladerde nog wel naar wat andere advertenties, maar deze maakte wat in me los. Ik had niet het idee dat het de mooie foto's van de verkoper waren, want de unieke combo van de complete auto sprak me gewoon enorm aan, al kan ik me voorstellen dat niet iedereen houdt van een donkergroene auto of van lichte bekleding. Ik vond het prachtig! Het hout was ik nog niet geheel enthousiast over, maar dat was geen deal breaker. En Wenen, tsja, dat was voor latere zorg. :kikker: Toch de stoute schoenen aangetrokken en er een e-mailtje aan gewaagd, of ik wat meer info over de auto kon krijgen inclusief meer foto's, en dat ik 'm morgen wel even zou bellen.
Fast forward naar de volgende dag, zondag, en na een paar keer geen gehoor toch de beste jongen te pakken kunnen krijgen, en ik in m'n beste steenkolenduits geprobeerd om wat informatie los te peuteren.
A: "Ja, hallo, ik had u gisteren geschreven. Ik had graag wat meer info over de auto gehad. Kunt u wat meer over de auto vertellen?"
B: "Vraagt u maar wat u wilt weten, en dan geef ik u wel antwoord."
Uhhhh...ok dan....introvert type... :?
A: "Uhm, ja, u heeft de complete onderhoudshistorie erbij?"
B: "Ja, alles is er bij. De wagen is mechanisch tiptop."
A: "Heeft ie roest?"
B: "Nee, hij is roestvrij"
A: "Uhh....ja...uhhhh....uhhhh...U bent de tweede eigenaar zag ik?"
B: "Ja, dat klopt."
A: "Heeft u nog wat meer foto's van dichtbij?"
B: "Nee, wat in de advertentie staat is alles wat ik heb."
A: "Uhh, hmm, ok, uhhh...ja, uhh...dan kijk ik wel even wat ik doe en dan laat ik u nog iets weten. Nog een fijne avond dan maar."

Nou zo ging het gesprek dus ongeveer. :lol:
Ik zal het niet te langdradig maken, maar na vliegtickets bekeken te hebben, flink gepeinsd te hebben over waar ik nou aan ging beginnen, dat gevoel weggedrukt te hebben, hem nog 2 keer aan de lijn gehad te hebben om de agenda's op elkaar af te stemmen, heb ik uiteindelijk een enkele reis geboekt met Easyjet van AMS - VIE voor woensdag 11 oktober. :D YOLO!...of zoiets... (Saillant detail, de Audi is uiteindelijk op dinsdag 10 oktober verkocht aan deze aardige Poolse jongen en geexporteerd, dus de planning kon niet beter. Hoe is het mogelijk?!).

Goodbye Amsterdam! :peace:
Afbeelding

Hello Vienna! :clap:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afijn, we hadden afgesproken bij een tankstation in de buurt van Wenen en de taxirit van het vliegveld naar het tankstation was duurder dan de vlucht. :lollerdelol: Daar stond ie al en ik zag al vrijwel meteen dat het goed zat. Aardige gast, maar gewoon een rustig type. De wagen zag er smetteloos uit, waarbij enige puntje van aandacht was dat ie rechtsvoor ooit een klein tikje had gehad met parkeren, dus het hoek van de bumper hangt een klein beetje uit het lood. Hier had ie me overigens keurig over geinformeerd, net als van 2 roestplekjes op spatbord en dorpel, maar van een meter afstand kun je het amper zien. Wel even goed afhangen binnenkort en wellicht de roest een keer aanpakken.

Hoe vervelend het soms is dat ik zo'n perfectionist ben, hoe goed kwam het vandaag uit, want ik had alle Zulassungstellen in de regio afgezocht op openingstijden. In principe zouden we pas de volgende ochtend op donderdag naar de ZLS gaan, omdat ze vrijwel allemaal alleen 's morgens geopend zijn, maar met een aas achter de hand, vertelde ik dat er 1 Zulassungstelle in Wiener Neustadt was (half uurtje rijden), die tot 18:00 open was. Dus voor de zekerheid even gebeld, en ja hoor, we konden nog terecht. Ik had nog geen proefrit gemaakt, maar meteen dus twee vliegen in een klap geslagen. Proefrit naar de Zulassungstelle! :df: :D
Zo mooi als de wagen er van binnen en buiten uit zag, zo goed reed hij. Alles strak, geen enkel kraakje, probleemloze 6 bak. Werkelijk niets op aan te merken en ik was zo blij als een kind. De ZLS was een verzekeringskantoortje van Allianz, en alhoewel ik nog nooit uit duitsland een auto heb gehaald, ging het hier wel heel eenvoudig. Ze hadden daar direct de platen in de kast liggen en je kon direct de verzekering erbij nemen. alles aan een bureau. Kortom, ik denk dat we koud 15 minuten zijn binnen geweest en het was geregeld. Ik kon kiezen tussen 3 of 17 dagen, en toch maar 17 dagen verzekering genomen, want dat was slechts 40 euro meer. Je weet nooit wat er onderweg gebeurd. Ik was daar EUR 415 kwijt voor het hele pakket incl platen en verzekering.

Afbeelding

Hierna naar die jongen zijn huis gereden, en gedurende de avond werd hij wel wat losser. Ik denk dat ie gewoon skeptisch was omdat er zo'n gekke Nederlander helemaal gaat vliegen om een auto te halen. Dat had ie nog nooit meegemaakt. :lol: Er lag nog een set wintervelgen op me te wachten (style 98, en laat dat nou net de wielen zijn die standaard op de Estoril wagen zaten...). Voor de goede orde, zomer breedset had Michelin PS3 rondom en de winterbanden waren Conti wintercontact TS830P, dus ook daar niets bespaard. Nu leerde ik later van deze jongen dat de wagen van 2004-2015 van een diplomaat is geweest, dus op onderhoud is echt niet bespaard, Gewoon altijd netjes z'n inspecties gehad, ook te zien aan de (torenhoge) rekeningen van de BMW dealer. De 2e eigenaar heeft 'm gekocht op 170k en nu koop ik m op 195k.
Ondanks dat het laat was, was ik echt megablij dat ik de volgende ochtend niet nog eens naar de ZLS hoefde, want dat scheelde kostbare reistijd. Nog even gespeeld met de gedachte om een paar uur stuk te slaan op de snelweg, maar ik voelde me toch al niet zo lekker en het liep inmiddels tegen 19:30. Toch maar volgetankt, verstandig een hotelletje opgezocht en even rustig wat gegeten, om zo te bekomen van de hectische dag.

:hungry: :hungry:

Donderdagochtend, 12 oktober. Heerlijk geslapen en om 7 uur opgestaan om fris en fruitig aan het ontbijt te gaan. Om 8 uur was het dan zo ver en kon de grote reis beginnen. Met dank aan dit forum ben ik sinds de zomervakantie niet meer weg te slaan van de Waze! app, dus die heeft me met raad en daad bijgestaan onderweg. Ik heb eigenlijk nauwelijks problemen gehad onderweg, en echt minimale vertraging door file. Alleen een minuut of 10 verloren door de controle na de OOS-DUI grens (vnl. vanwege terreur en vluchtelingen). Daar moest ik wel stoppen, maar toen ik zei dat ik Hollaendisch was, mocht ik lekker doorkarren. Ook onderweg een keer of 4-5 Polizei langs de kant gezien, maar verder niet gevolgd of aangehouden. Een paar uur voor de NL grens ben ik online gegaan en heb ik vrijstelling BPM/MRB aangevraagd op het exportkenteken via de belastingdienst, om het allemaal netjes volgens de regels te doen.

Tussenstop in Duitsland:
Afbeelding

Afbeelding

Nou, compleet gaar kwam ik dus om 20:45 thuis aan. Althans, thuis, ik ben direct naar de zaak gereden om a) de BPM aangifte te regelen via autotelex en b) om alles te copieren qua Typengenehmigung en COC, omdat ik niet wist wat de RDW ging innemen, en ik wil zo veel mogelijk bij de auto bewaren. Uiteindelijk dus om 22:00 uur ging bij mij ook het licht uit en was het al met al een zeer lange dag. Ik kan zeggen dat ik nou nog spierpijn aan m'n k*nt heb van het zitten. De sportstoelen zitten echt heerlijk, maar qua lange afstand YMMV. Dit was 1050 km.

Vanmorgen heb ik eerst onze zoon naar de PSZ gebracht en ben daarna direct doorgegaan naar de RDW, die op een steenworp afstand van mijn huis zit. Zonder afspraak gekeurd, maar dat ging prima. Al met al denk ik 1,5 uur daar geweest. Ook gewoon ter plekke een eendagskenteken geregeld en doorgebeld naar de verzekering, ook al was het maar 10 min naar huis...een ongeluk zit in een klein hoekje. Nu staat de wagen dus te wachten en hoop ik spoedig bericht van onze vrienden van de BD te krijgen, al waar ik naar verwachting EUR 549 mag aftikken.

Bij het RDW:
Afbeelding

Afbeelding

Nog wat random plaatjes van vanmiddag:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al met al heb ik nu een marktconforme prijs betaald van thuis tot thuis incl keuring en rest-BPM. Zeker voor de uitvoering zoals hij hier staat valt me het dus niet tegen. Het is niet duur, maar ook niet goedkoop. Er is echter zo veel mee keus als je ook over de landsgrenzen kijkt. Je moet alleen even spijkers met koppen slaan en een risicootje nemen. Maar het is me dubbel en dwars waard geweest!

En het hout? Daar ben ik inmiddels na 1000 km aan gewend geraakt en ik vind het PRACHTIG staan bij het interieur. :thumbup:
Laatst gewijzigd door ///Joost op 09 mei 2020, 23:00, 13 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door ///Joost » 13 okt 2017, 23:29

========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBAEV51010PD82033
Type code: EV51
Model: 330I (EUR)
E-F-R series: E46 4FL
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M54
Displacement: 3.00
Power: 170 (231 hp)
Drive: HECK
Transmission: MEC
Paint code: 430 - OXFORDGRUEN 2 METALLIC
Upholstery code: N6HC - STANDARDLEDER/HE
Prod.date: 2004-04-15
S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S8SP Control unit CO2
S167 EU4 exhaust emissions standard
S210 Dynamic stability control III
S226 Sports suspension settings
S249 Multifunction f steering wheel
S261 Side airbags for rear passengers
S302 Alarm system
S320 Deleted, model lettering
S338 M Sports package II
S411 Window lifts,electric,front/rear
S428 Warning triangle and first aid kit
S435 Fine wood trim
S441 Smoker package
S465 Through-loading system
S473 Armrest front
S481 Sports seat
S494 Seat heating driver/passenger
S495 3-point belt head restr'nt,rear middle
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S548 Kilometre speedo
S550 On-board computer
S650 CD player
S661 Radio BMW Business (C43)
S672 CD changer for 6 CDs
S674 Hi-Fi system Harman Kardon
S710 M leather steering wheel
S716 Aerodynamics package
S760 High gloss shadow line
S775 Headlining anthracite
S785 White direction indicator lights
S788 BMW LA wheel, Individual
S832 Battery in luggage compartment
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S880 Operating instructions, English
S896 Daytime driving lights
S915 Omission of outer-skin preservation

Onderhoudshistorie d.d. 27 januari 2020

Motor en koeling
- Waterslangen onder/boven radiator BMW, nov 2017
- Fan switch onderste radiatorslang Febi, nov 2017
- Terugvoerslang koelvloeistof blok naar expansievat Febi, nov 2017
- Radiator Nissens, nov 2017
- Waterpomp Saleri, nov 2017
- DISA upgrade i6automotive, dec 2017
- Oliefilterhuispakking en Vanosleiding, jan 2018
- Oliebeurt Castrol Edge 0W40, interieurfilter + ruitenwissers Bosch, feb 2018 - 200.000 km
- Kleppendekselpakking Elring, feb 2018
- VANOS revisie i6automotive, feb 2018
- Brandstoffilter Bosch, mar 2018
- O-ring stuurbekrachtigingsvloeistofreservoir, mar 2018
- Stuurbekrachtiging, transmissie en diff vloeistofwissel Castrol, jul 2018 - 204.000 km
- Airbox duct met foam BMW, jul 2018
- Thermostaat Behr, dec 2018
- Olievulplugafdekking BMW, feb 2019
- Motorspoeling Liqui Moly, Oliebeurt Castrol Edge 0W40, bougies NGK BKR6EQUP, mar 2019 - 210.000 km
- Accu Varta Silver Line en dynamo revisie, jul 2019 - 213.000 km
- Startmotor revisie Bosch, okt 2019 - 219.000 km
- Motorspoeling Liqui Moly, Oliebeurt Castrol Edge 0W40, okt 2019 - 220.000 km
- ...

Ophanging en onderstel
- Onderste draagarmbussen (LCAB) Meyle HD, dec 2017
- Remschijven en remblokken voor + achter Textar, mei 2018 - 202.000 km
- OEM veerrubbers achter, jul 2018
- Achterbanden Michelin PS4 245/40-17, jul 2018 - 204.000 km
- Koni Special Active dempers V/A, feb 2019 - 208.000 km
- Stabi rubbers V/A en end links voor Lemf/Sachs, feb 2019 - 208.000 km
- Rear Trailing arm bushings BMW, feb 2019 - 209.000 km
- Remvloeistof Castrol React Performance, mar 2019 - 210.000 km
- Achterveer 2x Lesjofors + uitlijning, mar 2019
- ...

Body en interieur
- Xenonlampen Osram Night Breaker 4350K, nov 2017
- Raammechanisme bestuurderskant (zip tie mod), jan 2018
- Kofferklepdempers Stabilus, feb 2018
- Bumpersteunen BMW L/R, apr 2018
- Mistlampen TYC L/R, mei 2018
- Mistlampen cosmetische ringen BMW L/R, mei 2018
- Voorscherm links BMW + spuiten + anti-roest behandeling L/R, jun 2018
- Zijknippers TYC L/R, jun 2018
- Motorkapdempers Stabilus, jul 2018
- Motorkapisolatie eBay, jul 2018
- Pakking achterlicht kofferklep links BMW, feb 2019
- Parafaan BMW, mar 2019
- Telefoonlader draadloos , apr 2019
- Raammechanisme passagierskant (zip tie mod), aug 2019
- Nieuw tankklepje vanwege wasstraat schade, jan 2020
- Airbag doorverbinding weerstand passagiersstoel, jan 2020
- ...
Laatst gewijzigd door ///Joost op 16 feb 2020, 16:32, 47 keer totaal gewijzigd.

Online
Gebruikersavatar
RJK
Berichten: 3539
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door RJK » 13 okt 2017, 23:29

Held! Prachtige kar man!

Gebruikersavatar
StefanW
Berichten: 1767
Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
Auto: 130i, 106 Rallye S2, 206 GTi
Locatie: Nurnbergring
Contacteer:

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door StefanW » 13 okt 2017, 23:38

Mooi verhaal! Veel plezier ermee!
Hoeveel heeft ie gelopen?

Gebruikersavatar
Auke M535i
Berichten: 1349
Lid geworden op: 23 dec 2008, 12:19
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Auke M535i » 13 okt 2017, 23:39

Tof gedaan!

Zed240
Berichten: 2927
Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Zed240 » 13 okt 2017, 23:47

Super zo'n avontuur! En ik ben echt héélemaal weg van de uitvoering. Ik heb echt een sucker voor donkergroen op sportieve wagens, vind gewoon het contrast tussen de sportieve looks en de chique/beschaafde kleur geweldig. Zeker omdat je de kleur zo weinig ziet. Licht interieur vind ik 9/10 keer een afknapper, maar bij donkergroen moet het bijna licht zijn. :)

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3438
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Joël D. » 13 okt 2017, 23:59

Gaaf hoor! Lekker impulsief dus. ;)

Hout vind ik ook fantastisch staan bij het interieur!

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door ///Joost » 14 okt 2017, 00:10

StefanW schreef: 13 okt 2017, 23:38 Mooi verhaal! Veel plezier ermee!
Hoeveel heeft ie gelopen?
Thanks!
Momenteel staat de teller op 196k.

Mike R32
Berichten: 6276
Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Locatie: Noord Oost boven Opatija.

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Mike R32 » 14 okt 2017, 00:33

Super mooie auto. Kleur is top en het interieur zo gaaf. Veel plezier met de zes in lijn.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Niels » 14 okt 2017, 01:38

Schitterend!

Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 4462
Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
Auto: BMW M135i xDrive
Locatie: http://www.driveaholic.nl
Contacteer:

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door sitechris » 14 okt 2017, 07:47

Gaaf verhaal en dito auto

Dwarsligger
Berichten: 148
Lid geworden op: 01 nov 2014, 17:09

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Dwarsligger » 14 okt 2017, 08:08

Haha, vet verhaal, leuk geschreven!
Herkenbare overweging, heb uiteindelijk zelf wel eens wat gekeken in het buitenland, maar die auto's hebben bij mij altijd een streep achter vanwege het geregel en papierwerk waar ik te weinig van weet. Tof dat je gewoon gaat!

Wat een schitterende E46 en kleurcombinatie! :love: Ik ben bevooroordeeld, m'n E28 M535i heeft exact dezelfde combinatie!

Wouter81
Berichten: 9060
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Wouter81 » 14 okt 2017, 08:10

Heerlijk leesvoer, prachtige auto!

Gebruikersavatar
Luca
Berichten: 3372
Lid geworden op: 24 mei 2006, 17:01
Locatie: Porsche 996 / S-max

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Luca » 14 okt 2017, 08:40

Gefeliciteerd. Een erg mooie auto met een leuk verhaal.

Wat jij dus nu hebt gedaan doe ik enkele keren per jaar. Puur om de gehele trip. Super leuk om te doen en dan iets moois mee te nemen.

Veel rijplezier.

Gebruikersavatar
Andreass
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 dec 2014, 14:59
Locatie: Overijssel

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Andreass » 14 okt 2017, 09:00

Geweldig avontuur zo zeg! Vergeet je nooit weer! Super mooie 330i!
Was zeker de moeite waard zo te zien. En nu wachten...... lang wachten...... op platen :lol:

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door dvh » 14 okt 2017, 09:07

Blijft een mooie auto :-)

Gebruikersavatar
duifjes.com.
Berichten: 365
Lid geworden op: 09 mar 2017, 09:00
Auto: Ja heb ik

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door duifjes.com. » 14 okt 2017, 09:14

Tof....have fun ermee!

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 8887
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Joop » 14 okt 2017, 09:36

Mooi verhaal en ervaring zo...
...en je houdt er nog een auto aan over die je goed lijkt. Super!

Een mooie E46 vinden, ook nog met M-sport pakket is wel een opgave inmiddels ja. Veel afgeragde of verprutste hokken en als er al eentje staat in goede staat betaal je de hoofdprijs bij zo'n premium handelaar :ongeveer als:

Dit is wel een hele fraaie als ik zo naar de foto's kijk. Genieten nu maar!

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Macboy » 14 okt 2017, 09:37

Wat een verhaal !! Wat een verslag !! Held ben je !!

Sublieme kleur groen en met het interieur en hout echt een top combinatie :love:

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Riceaux » 14 okt 2017, 10:04

Erg gaaf verhaal! En super toffe kleurencombo! :df:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39694
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Arthur » 14 okt 2017, 10:53

Mooi verhaal en leuk geschreven. Nu genieten!

Gebruikersavatar
jottemj
Berichten: 200
Lid geworden op: 29 dec 2015, 14:48

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door jottemj » 14 okt 2017, 11:19

Wat een beauty! Vind de kleurencombi super.

Heel veel plezier ermee!

Gebruikersavatar
Hugo Bos
Berichten: 807
Lid geworden op: 22 apr 2007, 18:04
Locatie: Ioniq EV

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Hugo Bos » 14 okt 2017, 11:31

Mooi he Oxford :) Had ik ook op de E46 M3. En super vet dat Oostenrijkse kenteken; jammer dat er nu zo'n geel gedrocht op moet.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39694
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Arthur » 14 okt 2017, 11:38

Dat is geen doorsnee Oostenrijks kenteken. Die zijn wit met zwarte letters (en rode rand?). Maar dat wist je vast wel ;)

Gebruikersavatar
Spijkerhard
Berichten: 4045
Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Re: 2004 BMW 330i met Oostenrijkse roots

Bericht door Spijkerhard » 14 okt 2017, 12:34

:coffee:
:thumbup:
:df:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MJW, Semrush [Bot], Vanreijmersdal en 40 gasten