E36's vreten die fusee kogels als warme broodjes.
Ik heb jaren terug M3 3.0 draagarmen geplaatst op de 328i. Zijn gelijk, maar met die solide fuseekogel.
Daarna nooit meer een draagarm hoeven vervangen.
E36's vreten die fusee kogels als warme broodjes.
De E36 M3 3.0 draagarmen kan (dus) ook.Jan-Willem schreef: ↑19 jul 2017, 15:02 Daarom maar direct een setje e30 draagarmen, exact dezelfde afmetingen als van een e36 alleen dan een vaste kogel.
dit moet ik dus ook doen bij mijn Z3. ik had e30 fuseekogels eronder (buitenste kogels), maar verleden jaar met de apk was er 1tje niet meer in orde en toen hebben ze er een meyle HD e36 kogel in geperst wat volgens mij ook heeft gezorgd voor een andere wielstand op mijn uitlijnrapport vlak daarna, en ik maar zoeken naar de oorzaak . verdenk nu dus die kogel en wil die er uit hebben en weer een e30 kogel in hebben maar waar kun je die los krijgen? in ETK staat bij de e30 de draagarm er als zijnde compleet op waarbij je niet een losse buitenste fuseekogel kunt krijgen.Jan-Willem schreef: ↑19 jul 2017, 15:02 Daarom maar direct een setje e30 draagarmen, exact dezelfde afmetingen als van een e36 alleen dan een vaste kogel.
Bij de touring heb ik aan de buitenkant vaste kogels er in gezet.
Bij de Z3 zijn de draagarmen spelings maar wel roestig, maar aangezien het toch allemaal los gaat maar direct alles fris en strak.
Gebruikers op dit forum: ArjanS en 93 gasten