Thanks Heb de throttle actuator upgrade liggen voor 1 maar zitten twee actuators in, was niet helemaal goed gegaan met bestellen. Zodra ik de tweede binnen heb pak ik ze beide aan, is inderdaad zwak puntje. Dingen zijn ook bizar snel, de revmatch met terug schakelen kan je qua snelheid echt niet evenaren met je eigen voet..
Thanks Dan zitten qua verbruik op de BC ongeveer op hetzelfde. Vraag me af of de DCT nog gunstige invloed heeft op het verbruik bij normaal gebruik. Cabrio is natuurlijk ook weer een klap zwaarder dan een E90 dus dat helpt ook niet echt mee.WillemBoer schreef: ↑29 dec 2017, 21:14 Mooie M3, gaaf dat rode interieur.
Ik vind dat de olie temperatuur verassend snel warm wordt.
Mijn verbruik is gemiddeld 14.5 liter 100km volgens BC, is idd erg afhankelijk van rechtervoet.
Heb laatst ook de bougies van NGK (zelfde als origineel) vervangen voor 12,50 p.s ipv 22,50 p.s
Vind het ook leuk werken aan deze bijzondere techniek (doe alleen simpel sleutel werk zelf dan )
Wat is dat grijze op de linker cilinderbank? Tussen de koelslang en kleppendeksel op de foto.
Bougies had ik idd ook nog gedaan al zagen die er nog wel top uit eigenlijk.
Welke grijze deel bedoelde je precies?