Flinke update dan maar.
Ik had de auto hier tekoop gezet vanwege werkomstandigheden maar die omstandigheden zijn weer goed dus hou ik de auto.
Er is best veel veranderd en vervangen.
Wat er vervangen en verander is:
falken ziex ze914 205/55/16 91w
zwarte spaakvelgen (wannabe rs) verkocht en setje stalen velgen gekocht en nieuwe a3 8p wieldoppen vind ik persoonlijk leuker staan.
stabilisatorstangetjes voor, schijven, blokken rondom, remklauw rechtsachter.
sachs koppeling (VR6) met 6.5kg vast vliegwiel (G60)
dual split bov van celtemp
chargertech tip (turbo intake pipe) met een apexi powerfilter
ta technix front mount intercooler
3 inch downpipe, 200 cell sportkat, 2.5 inch catback met tussen en einddemper van simons
ramen geblindeerd en raamband laten plaatsen
Wat er verder nog gebeurt...
Zaterdag aanstaande word de kleine einddemper vervangen voor een grote ivm geluidsoverlast op de snelweg.
En ik wil een schroefset eronder hebben want wegligging is om te huilen. Op de nordschleife wou de auto alleen maar rechtdoor.
De auto is vorige week op de dyno geweest bij unlimited tuning. Ik ben tevreden over t resultaat ook al had ik verwacht dat er wel 200pk zou zitten maar dat dan weer niet. Maar ik had wel octaan 95 getankt voor de run. Omdat ik altijd met 95 als daily rijd en de wagen er niet slechter van loopt. Misschien dat er een vermogenstoename is met e98, Dat ga ik de volgende keer maar is uitproberen. Afijn gezien de kilometerstand van 204k vind ik het vermogen van 183.9pk en 269nm niet verkeerd.
Hier een link naar mijn Facebook album voor een fotoreportage van de auto door de maanden heen.
https://www.facebook.com/profile.php?id ... ploaded=90