Park Distance Control lijkt me ook wel handig.
Mooie kar Tristan. Goeie stance:)
Flesje Poorboy's bird shit remover en een microvezel in de koffer is een must. Hier thuis ook maar dan combinatie van water, toeristenpleister en bomen.
Alleen met veren van Merwede Springs. Andere producenten hadden destijds nog geen opties voor de 330e. Qua comfort heb ik niet veel ingeleverd alleen met de splitter is drempels af en toe wel een probleem. Maar qua looks 10x beter. Qua wegligging zal het iets beter zijn maar verwacht geen wonderen. Dit is het standaard M-onderstel (non-adaptive) en vond combinatie van adaptieve dempers met Eibach eigenlijk beter. Maar de 330e werd niet geleverd met adaptief onderstel helaas.
Teflon tape over de shadowline sierlijsten bij de deuren. Sindsdien geen gekraak meer.
Normaal gesproken blijft er altijd een aantal % over in de accu. Als hij echt bijna leeg raakt dan kun je even op de ‘save’ stand zetten, dan zit er op de snelweg binnen no-time weer voldoen lading in de accu’s. Maar topsnelheid is begrenst dus die haal je ook zonder assistentie van de accu. Dus eigenlijk nooit echt problemen mee gehad. Nadeel is alleen dat de tankinhoud maar 40 liter is, dus je moet wat vaker tanken.Rnd schreef: ↑24 jul 2019, 20:49 Ga je er ook mee op vakantie? Wat ik mij bijvoorbeeld afvraag, is hoe zo'n hybride op de Autobahn in Duitsland rijdt als de accu leeg is. Heb je dan een veel lagere topsnelheid en ook merkbaar minder vermogen of merk je dat niet? Ik overweeg zoiets, maar houd er ook van om met de wintersport lekker door te rijden (en zo min mogelijk te tanken).
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, matthyssie, zuidnl en 225 gasten