Corvette C5 5.7 te koop - Hi Clio Bye Clio - Welcome Giulietta

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10411
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Yaris T Sport en Zweedse Vectra weg...? UFO incomming

Bericht door tomgtr » 05 apr 2018, 17:52

Veel plezier hiermee. Met 227 en een Macan voor je kan je volgende keer makelijk in treintje mee terug

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Yaris T Sport en Zweedse Vectra weg...? UFO incomming

Bericht door Knot » 06 apr 2018, 08:27

Prima ding, moet idd wel een typeS of typeR zijn.. 140pk kom je prima mee uit de voeten, ik had het vorige model civic sport met 110pk 1.6je dat was het net niet met 212 teller in de begrenzer, wel veel lol mee gehad, zelfs op papenburg met FWD zeg met Roadhog Supreme 5000 achterbandjes.

Badkamer hoeft toch ook de wereld niet te kosten? Wij moeten het ook ooit nog doen maar ga de 10k echt niet halen zelfs als ik alles laat doen.

Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Re: Yaris T Sport en Zweedse Vectra weg...? UFO incomming

Bericht door MVB » 06 apr 2018, 14:25

Vliet schreef: 05 apr 2018, 17:11 Leuke en ondergewaardeerde auto. Ook erg betrouwbaar.

Veel :df: gewenst
Thanks komt goed :thumbup:
indobesar schreef: 05 apr 2018, 17:43 Cool!

Ik heb dit model altijd erg gaaf gevonden. Een vrouwelijke collega rijdt een rode Type R. Zeker het "spaceship" interieur is gewoon tof! :)
Interieur doet idd een hoop, auto zelf ziet er qua model nog fris uit vind ik zelf.
Type R was leuk geweest maar deze x juist naar een verstandige auto gekeken :mrgreen:
tomgtr schreef: 05 apr 2018, 17:52 Veel plezier hiermee. Met 227 en een Macan voor je kan je volgende keer makelijk in treintje mee terug
Teller zal wel een beetje overdrijven volgens de specs kan hij max 205 halen. Volgende x probeer ik er weer bij te zijn was erg gezellig :thumbup:
Knot schreef: 06 apr 2018, 08:27 Prima ding, moet idd wel een typeS of typeR zijn.. 140pk kom je prima mee uit de voeten, ik had het vorige model civic sport met 110pk 1.6je dat was het net niet met 212 teller in de begrenzer, wel veel lol mee gehad, zelfs op papenburg met FWD zeg met Roadhog Supreme 5000 achterbandjes.

Badkamer hoeft toch ook de wereld niet te kosten? Wij moeten het ook ooit nog doen maar ga de 10k echt niet halen zelfs als ik alles laat doen.
Ik had je ''mijn auto gezien'' daardoor eerst naar een EP2 gekeken maar hele nette komen qua prijs in de buurt van een FN1.
En de styling van deze is net wat aparter, vind het wel een gaaf ding design technisch.

Klopt badkamer was meer een metafoor voor de hele verbouwing moet oa; kozijnen, schuifpui, wc's, deuren, badkamer, keuken, dak isolatie, vloeren enz enz enz :mrgreen:

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10411
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Yaris T Sport en Zweedse Vectra weg...? UFO incomming

Bericht door tomgtr » 06 apr 2018, 14:34

Kozijnen!! Waarom zei je dat niet meteen! Nou snapt Knot het!
Laatst gewijzigd door tomgtr op 06 apr 2018, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Re: Yaris T Sport en Zweedse Vectra weg...? UFO incomming

Bericht door MVB » 06 apr 2018, 14:48

tomgtr schreef: 06 apr 2018, 14:34 Kozijnen!! Waarom zei je dat niet meteen! Nou snat Knot het!
:tooth: dure bende is het :mrgreen: moet hier toch nog ergens een verbouw je huis topic zijn waar ik mijn frustratie kan uiten :hammer:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31205
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Yaris T Sport en Zweedse Vectra weg...? UFO incomming

Bericht door JP » 06 apr 2018, 14:53

Gefeliciteerd met de Civic ! Erg mooi model, hierna werd het design van een UFO naar battleship gallactica.... :tong:
MJvanBlokland schreef: 06 apr 2018, 14:25 (...)

Klopt badkamer was meer een metafoor voor de hele verbouwing moet oa; kozijnen, schuifpui, wc's, deuren, badkamer, keuken, dak isolatie, vloeren enz enz enz :mrgreen:
Ik zie nog een oprit, garagepoort en wat graszoden die ook nog aan de beurt komen ? :tooth:

Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Re: Yaris T Sport en Zweedse Vectra weg...? UFO incomming

Bericht door MVB » 06 apr 2018, 15:43

JP schreef: 06 apr 2018, 14:53 Gefeliciteerd met de Civic ! Erg mooi model, hierna werd het design van een UFO naar battleship gallactica.... :tong:
MJvanBlokland schreef: 06 apr 2018, 14:25 (...)

Klopt badkamer was meer een metafoor voor de hele verbouwing moet oa; kozijnen, schuifpui, wc's, deuren, badkamer, keuken, dak isolatie, vloeren enz enz enz :mrgreen:
Ik zie nog een oprit, garagepoort en wat graszoden die ook nog aan de beurt komen ? :tooth:
Je vergeet Garage, carport, hek en schutting :tooth: gelukkig hoeft het niet morgen af te zijn.

Gebruikersavatar
Spijkerhard
Berichten: 4045
Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Re: Yaris T Sport en Zweedse Vectra weg...? UFO incomming

Bericht door Spijkerhard » 06 apr 2018, 23:05

(w)aardige auto MJ! Gefeliciteerd en veel :df:

Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Re: Yaris T Sport en Zweedse Vectra weg...? UFO incomming

Bericht door MVB » 13 apr 2018, 14:15

Spijkerhard schreef: 06 apr 2018, 23:05 (w)aardige auto MJ! Gefeliciteerd en veel :df:
Dank Han dat komt wel goed.

Vanmorgen bij de RDW geweest voor de kenteken aanvraag, BPM aangifte gooi ik daar vanmiddag nog in de bus.
Dan is het wachten op de belastingdienst en kentekenbewijs.

Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Yaris T Sport, Civic Type-S en Saab 9-3 Turbo. Yaris garantie werkzaamheden

Bericht door MVB » 14 mei 2018, 14:19

De Civic heeft z'n kenteken er inmiddels op, het te betalen BPM bedrag was 345,- dus dat viel mee. Heb hem APK laten keuren en even na laten kijken op technisch vlak, alles prima in orde gelukkig.

Nu eerst de Saab verkopen zal hem hier ook nog even neer zetten in het te koophoekje :mrgreen:

De Yaris is 2 weken geleden terug naar de dealer geweest voor wat garantie dingen.
- Roestplekje binnenkant achterklep bij een lak beschadiging (netjes bijgewerkt)
- Deurvangers L+R deden niet veel meer (zijn besteld en worden volgende week gemonteerd)
- Lekkage bij de achterlichten (nieuw foam + afdichtkit)
- Airco koelde niet heel best meer (systeem gecheckt en afgevuld)
- Heel vaak is hij niet in de 1e versnelling of achteruit te krijgen vooral koud (volgende week blijft hij een nachtje bij de dealer om met een koude bak te rijden) Hebben andere T sport eigenaren hier ervaringen mee...?
- V-snaar jankt bij belasting door airco (Voor volgende week)

De dealer heeft zelf nog de behuizing en batterij van de sleutel vervangen omdat die niet meer mooi was.

Normaal koop ik alles zonder garantie, maar het is wel lekker kom ik achter ook al zijn het allemaal kleine dingen die goedkoop te maken zijn.
Persoonlijk vind ik dat de Toyota dealer een zeer goede beurt maakt, ze doen nergens moeilijk over vervangen zelfs de sleutel. Terwijl dit een geen dure auto was, qua aanschaf.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Yaris T Sport, Civic Type-S en Saab 9-3 Turbo. Yaris garantie werkzaamheden

Bericht door Niels » 14 mei 2018, 14:59

Ik heb de bak olie van de TT afgelopen winter vervangen omdat de synchromesh ringen het niet helemaal bij hielden van 1 naar 2. Er is toen een wat duurdere Castrol in gegaan aan dat was zeker een verbetering!

Gebruikersavatar
Sander-E46
Berichten: 2410
Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:13

Re: Yaris T Sport, Civic Type-S en Saab 9-3 Turbo. Yaris garantie werkzaamheden

Bericht door Sander-E46 » 14 mei 2018, 17:25

Yaris TS is mijn eerste auto geweest, wel eentje zonder airco helaas. Hij is al vanaf nieuw in de familie en gaat bijna over de 2 ton heen zonder noemenswaardige problemen en altijd netjes zijn beurten.

-lekken bij achterlichten heeft hij ook gehad, bekend kwaaltje.
-Het probleem met het in de versnelling zetten herken ik ook goed, het is sowieso al een aparte versnellingsbak omdat hij zo kort is natuurlijk. Maar ik weet ook niet hoe erg het probleem bij jou is, wij raakte er aan gewend en dan is in zn 2 koppeling nauwelijks op laten komen vaak genoeg om de tanden net een millimeter te verschuiven. Het kwam dan ook niet ieder ritje voor.

Ik ben wel benieuwd of de 1 ook het sliding mesh principe heeft in deze versnellingsbak. De achteruit natuurlijk sowieso, maar het zou wel de problemen in de 1 deels kunnen verklaren als deze nog geen constant mesh heeft.

Gebruikersavatar
AtleX
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:16
Auto: Yaris (met plek voor rollator)
Contacteer:

Re: Yaris T Sport, Civic Type-S en Saab 9-3 Turbo. Yaris garantie werkzaamheden

Bericht door AtleX » 14 mei 2018, 17:38

MJvanBlokland schreef: 14 mei 2018, 14:19 - Heel vaak is hij niet in de 1e versnelling of achteruit te krijgen vooral koud (volgende week blijft hij een nachtje bij de dealer om met een koude bak te rijden) Hebben andere T sport eigenaren hier ervaringen mee...?
Yaris fan hier. Nieuwe bakolie hierbij kan helpen (sowieso wel, deze bakken vinden verse olie fijn) maar als je als dit probleem optreedt 'm even in zijn vrij zet, de koppeling even op laat komen en het dan nogmaals probeert lukt het negen van de tien keer wel. Anders een nieuwe rubbertje in de schakelkabels. Helaas kan Toyota dat niet voor je regelen, die leveren alleen complete nieuwe kabels en die kosten je een rib, een nier en het recht op je eerstgeboren kind. Ik heb zelf een busje gepakt, daar PU omheen gegoten en dat erin geklemd. Werkt ook prima.

Zed240
Berichten: 2927
Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32

Re: Yaris T Sport, Civic Type-S en Saab 9-3 Turbo. Yaris garantie werkzaamheden

Bericht door Zed240 » 14 mei 2018, 18:51

Dat probleem met de versnellingsbak heb ik zowel met de Fiësta als met de Up waarmee ik veel reed gehad. In beide gevallen een kwestie van even paar keer met ingetrapte koppeling door de andere versnellingen roeren of inderdaad de koppeling even op laten komen. Niet ideaal natuurlijk, maar of het echt een oplosbaar 'probleem' is weet ik niet. De Up had het vanaf nieuw.

Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Re: Yaris T Sport, Civic Type-S en Saab 9-3 Turbo. Yaris garantie werkzaamheden

Bericht door MVB » 15 mei 2018, 12:16

Niels schreef: 14 mei 2018, 14:59 Ik heb de bak olie van de TT afgelopen winter vervangen omdat de synchromesh ringen het niet helemaal bij hielden van 1 naar 2. Er is toen een wat duurdere Castrol in gegaan aan dat was zeker een verbetering!
Dat zullen ze wel doen denk ik, al had de monteur het ook over revisie mocht bak olie niet helpen.
Sander-E46 schreef: 14 mei 2018, 17:25 Yaris TS is mijn eerste auto geweest, wel eentje zonder airco helaas. Hij is al vanaf nieuw in de familie en gaat bijna over de 2 ton heen zonder noemenswaardige problemen en altijd netjes zijn beurten.

-lekken bij achterlichten heeft hij ook gehad, bekend kwaaltje.
-Het probleem met het in de versnelling zetten herken ik ook goed, het is sowieso al een aparte versnellingsbak omdat hij zo kort is natuurlijk. Maar ik weet ook niet hoe erg het probleem bij jou is, wij raakte er aan gewend en dan is in zn 2 koppeling nauwelijks op laten komen vaak genoeg om de tanden net een millimeter te verschuiven. Het kwam dan ook niet ieder ritje voor.

Ik ben wel benieuwd of de 1 ook het sliding mesh principe heeft in deze versnellingsbak. De achteruit natuurlijk sowieso, maar het zou wel de problemen in de 1 deels kunnen verklaren als deze nog geen constant mesh heeft.
Probleem is best hardnekkig, de andere versnellingen zijn moeiteloos in te leggen.
AtleX schreef: 14 mei 2018, 17:38 Yaris fan hier. Nieuwe bakolie hierbij kan helpen (sowieso wel, deze bakken vinden verse olie fijn) maar als je als dit probleem optreedt 'm even in zijn vrij zet, de koppeling even op laat komen en het dan nogmaals probeert lukt het negen van de tien keer wel. Anders een nieuwe rubbertje in de schakelkabels. Helaas kan Toyota dat niet voor je regelen, die leveren alleen complete nieuwe kabels en die kosten je een rib, een nier en het recht op je eerstgeboren kind. Ik heb zelf een busje gepakt, daar PU omheen gegoten en dat erin geklemd. Werkt ook prima.
Misschien dat het met nieuwe olie idd een stuk beter word maar ik betwijfel het nog een beetje. In z'n vrij en koppeling in en uit werkt allemaal niet ook niet vanuit een andere versnelling helaas. Als de kabels vervangen moeten worden of iets dan is dat maar zo want dit is ook geen doen.
Heb wel het vertrouwen dat het netjes word opgelost, door de dealer.

Gebruikersavatar
Marsnel
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 aug 2008, 22:19
Auto: Civic B18c | E91 335D
Locatie: Waddinxveen

Re: Yaris T Sport, Civic Type-S en Saab 9-3 Turbo. Yaris garantie werkzaamheden

Bericht door Marsnel » 17 mei 2018, 21:08

Nette Civic!
Nog even een sport grill monteren?
https://www.akr-performance.com/p/honda ... 1-SMG-600C

Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Re: Yaris T Sport, Civic Type-S en Saab 9-3 Turbo. Yaris garantie werkzaamheden

Bericht door MVB » 01 jun 2018, 11:41

Marsnel schreef: 17 mei 2018, 21:08 Nette Civic!
Nog even een sport grill monteren?
https://www.akr-performance.com/p/honda ... 1-SMG-600C
Dat is idd wel een verbetering ten opzichte van het aquarium :tooth:

Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Civic Type-S, Yaris T Sport rondje ring

Bericht door MVB » 17 aug 2018, 11:25

Even het stof eraf blazen

Saab is al een tijdje weg, heeft lang geduurd maar is wel voor net geld weg gegaan gelukkig.

Yaris heb ik afgelopen tijd gebruikt als daily ipv de Civic. Yaris rijd door z'n ontzettend korte bak gewoon veel lekkerder reageert meteen waarbij ik bij de civic eerst 2 versnellingen terug moet schakelen. Voor de Civic ga ik iets anders zoeken met meer vermogen, nog niet echt een idee wat eigenlijk...

Afgelopen week was ik met vrouwlief in Vaals (waar trouwens echt geen flikker te doen is :blink: ). Vanuit daar heerlijk binnendoor weggetjes gereden door de Ardennen en de Eiffel. In de ochtend goed ontbijt in het hotel tijdens het ontbijt kijken waar je ergens koffie kan drinken daar een mooie route naar toe uitzetten. Als je dan op het terras zit met koffie kijk je waar je gaat lunchen, route uitstippelen en op naar het volgende terras heerlijk. Werkt prima en je komt op plaatsen die je normaal overslaat.
Voor zaterdag had ik een rondje Nordschleife gepland baan zou open zijn vanaf 13:00. Gezien dat ook de oldtimer grand prix werd verreden had ik gedacht dat heel heel druk zou zijn in de omgeving maar dit viel erg mee.
Was redelijk rustig op de baan met maar 2 gele vlag situaties (alleen pech gevallen geen ongeluk). Mooi rondje kunnen maken met een BTG tijd van ongeveer 11min 15sec. Je moet gewoon veel rekening houden met snellere auto's waardoor je automatisch rustiger aan doet.
Ook nog 2 andere Yaris T sports gezien waarvan een als echte tracktool.
Nog een paar plaatjes omdat het kan :blink:

Afbeeldingpage_5019614-c1cd3142a8babc6782e7058508762cb3 by MarkJan van Blokland, on Flickr

Afbeeldingpage_5015190-4a748d3d95f9b606fb386e854894d165 by MarkJan van Blokland, on Flickr

Afbeeldingpage_5012077-ef6bc3c9125f8eef1a89faf2a28af5cc by MarkJan van Blokland, on Flickr

Afbeeldingpage_5010797-da5bb01acd5503f7e5a545d6029ec80c by MarkJan van Blokland, on Flickr

Afbeeldingpage_5008125-3d369f9342e2b7828620cafcb3aafe47 by MarkJan van Blokland, on Flickr

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: Civic Type-S, Yaris T Sport rondje ring

Bericht door Ferdi » 17 aug 2018, 17:59

Die eerste foto is wel tof voor op een canvas!
Auto in de rechterhoek er alleen even uit snijden en het is een leuke plaat

Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Re: Civic Type-S, Yaris T Sport rondje ring

Bericht door MVB » 19 aug 2018, 17:01

Die is idd wel leuk met het knipperlicht aan naar rechts omdat er iemand iets meer gang had. Snel maar even kopen

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12747
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Civic Type-S, Yaris T Sport rondje ring

Bericht door MartijnGizmo » 20 aug 2018, 10:47

Die eerste foto is inderdaad erg tof zo, lekker smijten met dat ding! :df:

la_fusion
Berichten: 324
Lid geworden op: 26 sep 2015, 21:53

Re: Civic Type-S, Yaris T Sport rondje ring

Bericht door la_fusion » 20 aug 2018, 11:34

Leuk om te zien inderdaad! Ziet er een beetje uit als de Clio 2 1.6 waar ik eens de Ring mee over ben gegaan. Overhellen tot en met, maakt het voor de beleving zeker niet minder!

Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Yaris T Sport, Civic Type-S te koop binnenkort

Bericht door MVB » 10 jan 2019, 17:43

Civic gaat toch plaats maken voor iets anders, hij rijdt meer als prima maar is met de verbouwing niet echt handig (geen trekhaak en zonde om vies te maken aan de binnenkant). Kijk momenteel naar grijskenteken auto's is voor de komende 2 jaar wat praktischer denk ik :bag:

In november heb ik de voorzijde compleet laten spuiten wegens steenslag en de achterbumper omdat er een kras op zat, dus optisch ziet hij er weer fris uit. Volgende week nog een grote beurt en poetsen dan kan hij op Marktplaats en hier natuurlijk.

Mocht er iemand interesse hebben voordat hij online komt stuur maar een PB :thumbup: huidige km-stand is 193k APK is tot 01-05-2019 maar kan een nieuwe op indien gewenst.

Yaris loopt nog top, binnenkort een beurtje en gewoon tanken en gasgeven :df:

Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Yaris T Sport nieuw onderstel en remmen, Civic Type-S te koop

Bericht door MVB » 06 mar 2019, 16:23

Yaris heeft afgelopen maandag een onderhoudsbeurt gehad, was de eerste x sinds de aankoop dat hij op de brug stond.
Altijd spannend of je geen gekke dingen tegen komt zoals roest versleten rubbers enzovoorts... gelukkig niks geks kunnen vinden.

Beurt zelf was niet zo spannend;
3.7L Mobil X3000 X1 5W40 vol syntheet met een filterje
4 nieuwe NGK bougies
Lucht en interieur filter
Nieuwe versnellingsbakolie (schakelt weer bijna als nieuw :df: )

Na het noodzakelijke onderhoud nog 2 aspecten nader bekeken de schokbrekers en remmen.
Op hoge snelheid kon je voelen dat de schokdempers hun beste tijd hadden gehad. Bij inspectie bleken ze mooi droog maar na 170k is het nieuwe er echt wel af. Remmen was wel wat op aan te merken blokken aan de voorzijde verglaasd en remschijven aan de voorzijde waren 30% verroest aan de binnenzijde en onder de minimale dikte . Achter zijn de blokken ook verglaasd en de remschijven onder de minimale dikte.

Dus maar een bestellijstje gemaakt met nieuw spul, met het idee het kan altijd beter als origineel :wink:

Remschijven van MTEC met een groefje en zwarte coating, het oog wil ook wat. In combinatie met Hawk HPS blokken voor en ATE achter.

Afbeelding

Kayaba Ultra SR schokdempers met een set Eibach veren. nieuwe hoezen bumbstops rubbertjes ook meteen erbij

Afbeelding

Er is niet heel veel te krijgen op sportief gebied voor deze zakjapanner :? En aangezien het de dagelijkse auto van vrouwlief betreft denk ik dat dit een mooi compromis is.

Nu hopen dat alles voor de 24e eronder zit :df:

Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Re: Yaris T Sport , verbouw auto gekocht met Lotus hart

Bericht door MVB » 27 mei 2019, 16:16

Inmiddels een auto gevonden waar ik met een gerust hart bouwmaterialen in kan vervoeren, aandrijflijn deelt het hok met een Lotus Elise dus met de race pedigree zit het wel goed. Het is niet het mooiste exemplaar maar technisch lijkt het wel goed te zitten prijs was na wat onderhandeling best goed, je koopt er ook een nieuwe 50cc Vespa voor.

Vrijdag haal ik het hok op zal dan ook een foto maken wanneer het een beetje donker is (it not a looker :tooth: )

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jvb, krentenbol, Sabberjoch, WillemBoer en 100 gasten