Niels schreef:Mooi ding maar het verbaast me wel van DE Z3 Coupe man
zal ik waarschijnlijk ook niet zolang houden, ben geen roadster figuur zeg maar
en daarna zie ik wel weer verder, dan haal ik weer een auto die wel zo goed als klaar is, waar je niet zo afhankelijk bent van zeg maar.
@indobasar, Verkoop gaat rustig, nog niemand op gehad, meeste willen een auto met minder dan 200k gelopen ga ik vanuit, magoed deze is tenminste niet terug gedraaid wat kilometerstand oid betreft en origineel NL geleverd en logisch verloop RDW rapport enz en alle boekjes er bij (ook afgestempeld)
Maar ben er niet zo bang voor dat ik de coupe niet verkoop, prijs is niet eens zo gek en de uitvoering best bijzonder, dus waarde gaat wel omhoog en zo wordt deze vanzelf interessanter met een jaar of wat.
De groene Z3 kan dat vermogen en koppel goed aan, zo'n carros is ondanks de roadster nog relatief sterk, daarbij heeft zo'n S65 motor niet zo'n hoog koppel en mooi egaal zeg maar, dus niet plots dikke turbo nm's oid.
als je bv onderstaande lijst ziet van nm/degree aan de onderkant van een lijst (waar het van bekend is)
dan zie je dat de eerste types Z3 roadster (latere mk2 heel iets beter dacht ik) 5.600 nm/degree heeft (coupe 3x dat) en bv een dodge viper coupe maar 7.600 nm/degree terwijl die een groot koppel heeft en pk's of zie de auto's eronder, helemaal raar van die Lamborghini, of dat ook wel klopt van dat type? don't know
die diablo is al iets stijver.
Bovendien wordt de Z3 nog wat verstevigd en bv veerpootbrug en extra brace oid, ben er dus niet zo bang voor
Ferrari 360 Spider - 8.500 Nm/degree
Lotus Elan - 7.900 Nm/degree
Dodge Viper Coupe (2008 <> 2010 7.600 Nm/degree
MG MGF 7,100 nm/degree
Honda S2000 - 7100 Nm/deg
Chrysler Durango - (not the latest generation) 6.800 Nm/degree
Lambo Diablo - 6.500 Nm/degree
1962 Lotus Elan - 6.101 Nm/degree
Mazda MX-5 (NA 1st-gen, NB 2nd-gen) 6000 nm/degree
Lotus Esprit SE Turbo - 5.850 Nm/degree
BMW Z3 roadster (non-M) - 5.600 Nm/degree
BMW Z1 - 5.600 Nm/degree
1954 Mercedes W196 - 5.423 Nm/degree
Ford Mustang Convertible (2003) - 4.800 Nm/degree
Ford Escort Cosworth - 4.500 Nm/degree
Chrysler Sebring (convertible) - 4400 Nm/deg
1957 Lotus Elite - 4.067 Nm/degree
1962 Lotus 25 F1 - 3.254 Nm/degree
Lotus 33 3,253 nm/degree
Lamborghini Countach - 2.600 Nm/degree
1962 Lotus 24 F1 - 1.356 Nm/degree
1961 Lotus 21 F1 - 949 Nm/degree