E28 S62
- Jan-Willem
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: 02 jan 2010, 12:26
- Locatie: Hengelo
Re: E28 S62
Dat bedoel ik ook met goed gebruik, met een rustig rondje om de kerk heeft die veel minder te lijden
Prachtig dat de auto gebruikt word waar die voor gemaakt is
210 dus, zijn wel erg zware krengen maar ook erg sterk.
Let er wel op dat het subframe bij de diff bevestiging af en toe gecheckt word.
Vooral nu de bouten hebben los gezeten.
Ze scheuren hier wel is vooral bij de boutgaten.
Er zijn wel verstevigings kits voor te krijgen die je op het subframe kan lassen.
Prachtig dat de auto gebruikt word waar die voor gemaakt is
210 dus, zijn wel erg zware krengen maar ook erg sterk.
Let er wel op dat het subframe bij de diff bevestiging af en toe gecheckt word.
Vooral nu de bouten hebben los gezeten.
Ze scheuren hier wel is vooral bij de boutgaten.
Er zijn wel verstevigings kits voor te krijgen die je op het subframe kan lassen.
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: E28 S62
Uitlaat kan je gewoon met MIG lassen hoor.
- Ronnie
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 18 mar 2007, 20:59
- Locatie: Limmen
Re: E28 S62
Ik heb dat remmen probleem ook gehad op mijn E28, precies hetzelfde eigenlijk. ik kon er lekker mee rijden en op een gegeven moment kreeg ik de auto niet meer boven de 140. eenmaail thuisgekomen trok ik het pedaal omhoog en schoten de remmen los. was bij mij de rembektrachtiger en dan vooral het staafje achter het pedaal. heb er nog wel een foto van zal eens zoeken.
Heb in ieder geval de complete bekrachtiger vervangen toen en ja dat is inderdaad een vervelend karwei, maar wel opgelost nu
Heb in ieder geval de complete bekrachtiger vervangen toen en ja dat is inderdaad een vervelend karwei, maar wel opgelost nu
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: E28 S62
Jammer, maar heeft nog lang geduurd zeg dan, stond 2 ton op. Vind het meer zonde dat mijn koets nutteloos was na uitbouwen van de motor, auto was nog erg netjes.
-
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03
-
- Berichten: 2719
- Lid geworden op: 26 sep 2014, 15:47
- Locatie: BMW E91 330d
Re: E28 S62
lekker aanpakken
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: E28 S62
Mooi om te volgen allemaal. Imho zijn het zeker geen tegenvallers, sterker nog ik vind het nog wel meevallen voor een auto die in de basis niet voor dit vermogen en koppel ontworpen is en zo gebruikt wordt.
- Tim N
- Berichten: 7749
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: E28 S62
LOL @ veilig werken met twee krikken
- Riceaux
- Berichten: 8121
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: E28 S62
Je pakt 'm in ieder geval goed aan!
-
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03
- Ronnie
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 18 mar 2007, 20:59
- Locatie: Limmen
Re: E28 S62
Walter check nog wel even het staafje achter het pedaal wat naar de rembekrachtiger gaat, bij mij was dat naar de maan en de cillinder zelf was niet stuk. dat staafje zal helemaal los in zijn behuizing/ veer was kapot / enorm veel speling op. Ik kan op de 1 of andere manier de foto niet vinden....
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: E28 S62
Ongelofelijk dat mensen dat nog steeds blijven doen. Als het effe kan leg ik er zelf altijd gewoon even een wiel onder. Verder ga ik het draadje niet vervuilen. Mooi werk weer!
-
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03
-
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: E28 S62
Tof, goed bezig ook weer! Nette oplossing verder met het sleeplint!
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
-
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03
- Ronnie
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 18 mar 2007, 20:59
- Locatie: Limmen
Re: E28 S62
Ik weet niet of je tank nog orgineel is maar de e28 is beroemd vanwege een lekkende brandstoftank. gaat om de ijzeren leidingen aan de bovenkant :
ik had hetzelfde probleem en heb de tank omgewisseld voor een tweedehandsje
ik had hetzelfde probleem en heb de tank omgewisseld voor een tweedehandsje
-
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03
- Ronnie
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 18 mar 2007, 20:59
- Locatie: Limmen
Re: E28 S62
haha, oeps
-
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03
- Djessey
- Berichten: 2181
- Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: E28 S62
Ben je er toevallig nog iets wijzer op geworden? Ik heb 3 gopro's door de jaren heen verzameld. (GoPro2, en 2x GoPro3)Walter schreef: ↑24 okt 2017, 12:40 Verder onderzoek gedaan naar de GoPro. De eerste openbaring kwam toen ik las dat je, als je op externe stroom wilt opnemen, je de batterij er uit moet halen en de GoPro aan moet zetten zonder batterij (dus als je externe stroom hebt maar ook een batterij erin, dan maakt 'ie de batterij leeg en valt dan uit, verder moet je hem ook echt aanzetten zonder batterij erin om hem op externe stroom te laten werken). Ik had de batterij er nog gewoon in maar dat moet dus niet. Toch werkte het weer niet, maar inmiddels was mijn USB spanningsmetertje binnen en kon ik zien dat de GoPro bij opstarten +- 0.4A trekt uit mijn laptop, maar in de auto onder de 0.3A bleef. Die spanning komt van de accu via een goedkope step-down power module. Blijkbaar haalt die de specs niet. Via een andere USB power adapter doet 'ie het wel. Is er hier een electronicus die weet welke module ik het best kan nemen om accu->USB power om te zetten met minstens 3 poorten? Vooralsnog heb ik de GoPro dus maar op alternatieve wijze aangesloten. Heb ik de volgende keer in ieder geval weer filmmateriaal.
Maar zoals je je wel kan voorstellen is dit op trackdays een enorm drama, batterij leeg. Wisselen, blijven niet aan staan enz. Nu heb ik toen destijds overal USB snoeren door de auto getrokken maar hier is niet echt ondersteuning voor.
Het mooiste zou zijn, als de gopro's in de ochtend aangezet kunnen worden (terwijl ze spanning krijgen via USB) en dan gedurende de dag aan blijven staan. Op de gopro accu zelf als de auto uit staat, en zodra de auto aan staat weer spanning van de auto. (En tegelijk opladen).
-
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: E28 S62
Lekker filmpje hoor.
Ik doe het altijd met 1 accu maar zet m alleen aan als ik klaar ben voor het spektakel half uurtje einde van de dag. Anders is het zo een uitzoek werk al die uren.
Ik doe het altijd met 1 accu maar zet m alleen aan als ik klaar ben voor het spektakel half uurtje einde van de dag. Anders is het zo een uitzoek werk al die uren.
- JdBn
- Berichten: 1344
- Lid geworden op: 05 aug 2014, 10:15
- Auto: F31 330d & Golf mk1 Cabriolet
Re: E28 S62
Dat vind ik ook nogal minder van zo'n GoPro inderdaad, of eigenlijk filmen in het algemeen: 3 uur (ofzo) filmmateriaal maar om een filmpje interessant te houden moet je het zien in te korten naar een minuut of 5... Zo heb ik dus nog een wintersportfilmpje van een paar jaar terug dat ooit nog eens af moet maar waarschijnlijk nooit af gaat komen
Selectief filmen is dan wel beter ja. Heb je zo'n afstandsbediening trouwens? Ik heb met mijn camera wel gemerkt dat als die op de rolkooi zit je je schouder zowat uit de kom moet draaien om hem aan/uit te zetten, niet echt handig. De afstandsbediening zou je gewoon op je dashboard kunnen bevestigen, en kan bovendien ook meerdere GoPro's tegelijk aan/uit zetten. Geen idee of dat ook met de Hero 2 werkt trouwens, heb zelf een 3 Black.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 163 gasten