HJ terug naar het (on)verwachte (pag.14)

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 8001
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11

Bericht door MParallel » 06 feb 2020, 19:43

Die heb ik ook, maar die 5A vermogen is te weinig om te gebruiken tijdens diagnose sessies.

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7166
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11

Bericht door Erik K. » 08 feb 2020, 03:54

Paskal schreef: 06 feb 2020, 14:37 Geen idee of het veel verschil maakt, maar ik heb hier vier druppellladers van Ctek aangesloten en vind het gewoon vrij onzinnig om die zeven dagen per week aangesloten te hebben als één dag ook voldoet.
Dat is toch juist het idee achter een druppellader?
Deze kun je er constant aan laten zonder dat de accu overbeladen wordt, leeg raakt en zelfs in goede conditie blijft.
De manier zoals jij het doet heeft me al eens een accu gekost. Want je moet dan wel consequent de accu bijladen en ook een krachtigere acculader gebruiken. 5A(?) is dan erg krap.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39741
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11

Bericht door Arthur » 08 feb 2020, 04:23

En dan heb je ook niet 4 laders nodig. Als dat betekent dat je 4 accu's hebt om op te laden, dan kom je bijna 2x per week (2x per 8 dagen) langs elke accu met 1 lader.

Gebruikersavatar
markk
Berichten: 3846
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23

Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11

Bericht door markk » 08 feb 2020, 07:38

Uit het leven gegrepen dit voor mij:

Op dit moment:
- 986 BoxsterS in stalling
- e46 m3 in stalling
- evo 8 mr rs in stalling
- ktm supersuke 1290 in stalling
- ducati hypermotard 939 in stalling
- 130i voor de deur
- peugeot 107 voor de deur
- silverwing motorscooter voor de deur

Te weinig tijd om te rijden met alles. Silverwing, 130i en P107 draaien momenteel als daily transport voor vrouw en mij. Hypermotard ook wel als het droog is. KTM in de weekenden voor fun bij goed weer. BoxsterS gaat meestal tussen april en september wel op kenteken en ziet dan Eifel, Ardennen, e.d.

e46 m3 en EVO staan al circa 2 jaar+ in stalling en stof te happen. Aan acculader, bandjes op hoge druk en doen regelmatig wel even een uurtje buiten om alles fris te houden. Slaan direct aan, lopen prachtig en is altijd een groot feest.

Carbonzwarte e46 m3 is door stoflaag meer matgrijs. Als ik tijd heb om een stukje te sturen ga ik dat niet verspillen door 'em te wassen. Dus er komt een erg stoffige m3 buiten. Soms maakt me dat verdrietig, de auto verdiend meer. Maar als ik dan een uurtje heb gestuurd met glimlach en zet de auto weer in de stalling en geniet na van de 8000 rpm die we samen gillend hebben gedraaid, kijk door 2mm stoflaag naar de lijnen van de auto, de powerbulb op de motorkap, etx. Dan ben ik we er helemaal 'verliefd' op die auto

Idem EVO maar op een andere manier. Beste manier om dat de beschrijven is om de vergelijking met liefde (m3) en lust (EVO) te maken. Ding is niet mooi, niet verfijnd maar oh zo ongeevenaard bruut en daardoor speciaal.

Speel ook wel eens met de gedachte om de m3 en EVO weg te doen. Rationeel is het belachelijk en de verhouding tussen wat het allemaal kost en hoeveel tijd ik er aan besteed is helemaal weg. Toch lukt het me emotioneel niet om ze weg te doen. En ach, finacieel noodzaak hiervoor ontbreekt sowieso en afschrijving is minimaal. Sterker nog een EVO 8 mr rs met 40k op de klok, of de e46 m3 met 135k op de klok zou nog wel eens waardevast / waarde stijgend kunnen blijken.

Dus dit jaar speel ik met de gedachte om einde winter gewoon een lekker regen weekend Ardennen / Eifel te doen met de EVO.

En ipv de BoxsterS dit jaar weer een weekje Harz te laten zien tussen april en september om dat maar eens met de e46 m3 te doen. Zit ook schuifdak in, loopt ook prima op autobahn en stuurt vast ook plezant in Harz en omstreken :)

Time will tell. Ben heel benieuwd hoe je je uiteindelijk voelt als de m3 weg is ...


Mark.

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26724
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11

Bericht door Martijn_bmw » 08 feb 2020, 10:03

Dan heb je een beste stalling :)

Hoe doe je het het met verzekering en wegenbelasting? Niet allemaal continu er in neem ik aan?

Maar hoe dan soms een uurtje rijden?

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3674
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
Locatie: ZO-Brabant

Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11

Bericht door Paskal » 08 feb 2020, 10:47

Arthur schreef: 08 feb 2020, 04:23 En dan heb je ook niet 4 laders nodig. Als dat betekent dat je 4 accu's hebt om op te laden, dan kom je bijna 2x per week (2x per 8 dagen) langs elke accu met 1 lader.
In theorie heb je gelijk inderdaad maar gemak dient de mens en dus ga ik niet iedere keer met die laders slepen van auto naar auto naar caravan etc.

@Erik K.: doe dit al jaren zo en gaat al die tijd prima. Accu's lopen echt niet als een dolle leeg en iedere week zie ik weer het maximaal aantal groene bolletjes op de laders wat aamgeeft dat de accu's vol zijn. Doe het meer voor het gevoel van onnodig stroomverbruik en nog minimalere kans op kortsluiting. Zal me er eensm verdiepen wat stroomverbruik is van zo'n druppellader.

Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2903
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11

Bericht door MarkS » 08 feb 2020, 11:03

Erik K. schreef: 08 feb 2020, 03:54
Paskal schreef: 06 feb 2020, 14:37 Geen idee of het veel verschil maakt, maar ik heb hier vier druppellladers van Ctek aangesloten en vind het gewoon vrij onzinnig om die zeven dagen per week aangesloten te hebben als één dag ook voldoet.
Dat is toch juist het idee achter een druppellader?
Deze kun je er constant aan laten zonder dat de accu overbeladen wordt, leeg raakt en zelfs in goede conditie blijft.
De manier zoals jij het doet heeft me al eens een accu gekost. Want je moet dan wel consequent de accu bijladen en ook een krachtigere acculader gebruiken. 5A(?) is dan erg krap.
Precies. Hier hangen gedurende de wintermaanden ook twee accu’s continu aan de CTEK druppellader. Daar zijn ze voor bedoeld. Druppelladen en conditioneren indien nodig.

Online
Kadett
Berichten: 4648
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11

Bericht door Kadett » 08 feb 2020, 11:08

Product specificatie van de CTEK geeft aan 1Ah per maand dus zeg 12-15watt x 12 maanden x 4 laders is nog geen 1KWh op jaarbasis.

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11

Bericht door Henk Jan » 08 feb 2020, 12:26

markk schreef: 08 feb 2020, 07:38 Uit het leven gegrepen dit voor mij:

Op dit moment:
- 986 BoxsterS in stalling
- e46 m3 in stalling
- evo 8 mr rs in stalling
- ktm supersuke 1290 in stalling
- ducati hypermotard 939 in stalling
- 130i voor de deur
- peugeot 107 voor de deur
- silverwing motorscooter voor de deur

Te weinig tijd om te rijden met alles. Silverwing, 130i en P107 draaien momenteel als daily transport voor vrouw en mij. Hypermotard ook wel als het droog is. KTM in de weekenden voor fun bij goed weer. BoxsterS gaat meestal tussen april en september wel op kenteken en ziet dan Eifel, Ardennen, e.d.

e46 m3 en EVO staan al circa 2 jaar+ in stalling en stof te happen. Aan acculader, bandjes op hoge druk en doen regelmatig wel even een uurtje buiten om alles fris te houden. Slaan direct aan, lopen prachtig en is altijd een groot feest.

Carbonzwarte e46 m3 is door stoflaag meer matgrijs. Als ik tijd heb om een stukje te sturen ga ik dat niet verspillen door 'em te wassen. Dus er komt een erg stoffige m3 buiten. Soms maakt me dat verdrietig, de auto verdiend meer. Maar als ik dan een uurtje heb gestuurd met glimlach en zet de auto weer in de stalling en geniet na van de 8000 rpm die we samen gillend hebben gedraaid, kijk door 2mm stoflaag naar de lijnen van de auto, de powerbulb op de motorkap, etx. Dan ben ik we er helemaal 'verliefd' op die auto

Idem EVO maar op een andere manier. Beste manier om dat de beschrijven is om de vergelijking met liefde (m3) en lust (EVO) te maken. Ding is niet mooi, niet verfijnd maar oh zo ongeevenaard bruut en daardoor speciaal.

Speel ook wel eens met de gedachte om de m3 en EVO weg te doen. Rationeel is het belachelijk en de verhouding tussen wat het allemaal kost en hoeveel tijd ik er aan besteed is helemaal weg. Toch lukt het me emotioneel niet om ze weg te doen. En ach, finacieel noodzaak hiervoor ontbreekt sowieso en afschrijving is minimaal. Sterker nog een EVO 8 mr rs met 40k op de klok, of de e46 m3 met 135k op de klok zou nog wel eens waardevast / waarde stijgend kunnen blijken.

Dus dit jaar speel ik met de gedachte om einde winter gewoon een lekker regen weekend Ardennen / Eifel te doen met de EVO.

En ipv de BoxsterS dit jaar weer een weekje Harz te laten zien tussen april en september om dat maar eens met de e46 m3 te doen. Zit ook schuifdak in, loopt ook prima op autobahn en stuurt vast ook plezant in Harz en omstreken :)

Time will tell. Ben heel benieuwd hoe je je uiteindelijk voelt als de m3 weg is ...


Mark.
Prachtige verzameling Mark!

Het is dus zeker ook niet dat ik niet twijfel en ik ben er vrij zeker van dat ik een vergelijkbare niet meer ga vinden voor het bedrag dat ik in mijn hoofd heb.
Het is simpelweg dat ik een beetje met de stalling zit en dus keuzes moet gaan maken. Ik kan hem echt nog wel een paar jaar laten staan, maar mezelf kennende blijf ik er dan toch geld in steken qua preventief onderhoud en dat is natuurlijk gekkenwerk als ik er toch nauwelijks in ga rijden.

Nognaals, wie weet komt de deal toch nog rond met de woning die wij op het oog hebben en is deze 1st world problem snel opgelost. :blink:

Gebruikersavatar
Andry
Berichten: 831
Lid geworden op: 05 jul 2007, 17:02
Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C

Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11

Bericht door Andry » 09 feb 2020, 18:37

Als je het je kan veroorloven zou ik de M3 echt niet weg doen. Auto's als dit en zulke motoren zullen nooit meer gemaakt. Ik heb zelf overwogen om de Evo van de hand te doen, alleen zal ik er echt spijt van gaan krijgen. Idem voor je m3 denk ik zo.

Houden, af en toe rijden en er dan maximaal van genieten!

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11

Bericht door Henk Jan » 23 apr 2020, 07:43

M3 staat dus te koop, zie viewtopic.php?f=55&t=39835
We zien wel wie of wat er op af gaat komen en anders is het ook geen straf te houden.

Boxster is inmiddels weer gekeurd en heeft er alweer wat rondjes op zitten. Tijdens het ophalen na de keuring een demonstratie gekregen van een Cargraphics uitlaat op een andere BoxsterS en besloten dat ik die ook moest hebben. Dankzij corona heeft het allemaal net wat langer geduurd, maar vandaag dan eindelijk de montage door vd Gugten. Niet de Supersound, die geeft zeker bij een cabrio echt teveel takkeherrie, maar de 'standaard' versie 2x89mm slash cut. Ben benieuwd :hungry:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 822
Lid geworden op: 10 dec 2007, 23:09
Auto: BMW M135i

Re: Uitlaatje op BoxsterS / e36 M3 in de verkoop

Bericht door Jesper » 24 apr 2020, 12:40

Mooi, zal 'm goed doen!

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: Uitlaatje op BoxsterS / e36 M3 in de verkoop

Bericht door Henk Jan » 10 nov 2020, 12:16

Lang verhaal kort ;

Na vele koffie’s, slap ouwehoeren en een beetje onderhandelen met Mr. v/d Zwaard, afscheid genomen van de 500c van de Mrs. en overgegaan tot aankoop van een VW Up! Topding, best luxe met navi e.d. en rijdt een klasse strakker dan de 500. Mrs. (en zoon) voorlopig happy.

Lang verhaal lang ;

Nu wil het geval dat Martin al een aantal maanden een parelmoerwitte Lexus is300h in de showroom had staan en ik deze al eens bekeken had met als oordeel ; Mooi ding, mooie kleur, lekker goedkoop rijden, maar voor mij als daily met 3 grote kinderen helaas te klein. Zat zelf na te denken over de NX300h ergens begin volgend jaar. Onlangs oudste zoon even mee naar Martin en vertelde me haarfijn dat hij dat wel een mooi ding vond. Past niet was wederom mijn oordeel maar hij wees me er fijntjes op dat, als hij al meegaat op bv. een autovakantie, hij met een eigen auto (lees Boxster :tooth: ) zal gaan en zeker niet meer mee zou rijden, ook niet in de X5. Ook de andere 2 rijden zelden mee, dus ben er toch eens serieus over gaan nadenken.

Topverkoper als Martin is natuurlijk zei hij ‘Ga er maar eens mee rijden’ en verdomd, dat rijdt goed zeg! Heerlijk stil, super zuinig en gewoonweg rap als het moet. Zeker in de Sportstand hangt de Lexus heerlijk aan het gas en van loeien van de CVT heb ik totaal geen last. Motor klinkt zelfs lekker als er toeren gemaakt worden. Wel begrensd op 200km/u. maar ook met de X5 cruise ik meestal op 170-180km/u in Duitsland. Na wat wikken en wegen, nogmaals eens rijden en nu iets langer.
Wilde zeker zijn dat ik een goede zitpositie kon vinden, want met de comfortstoelen uit de X5 ben je wel gruwelijk verwend natuurlijk en ik rijd (buiten de coronatijd om uiteraard) ca. 25-30k per jaar. Nadeel is ook nog dat in de Lexus de stoelen manueel verstelbaar zijn, dus als zoon er eens mee rijdt ik alles weer in een goede positie moet zien terug te krijgen. Laatste is peanuts natuurlijk en uiteindelijk heb ik een heerlijk stuk getoerd en besloten dat dit het dus maar voorlopig moet worden.

Ding zit aardig in de opties. Al had ik graag dingen als memorystoelen, adaptive cc, stoelventilatie en het MK audiosysteem erin gezien. Toch wel opties aanwezig zoals stoel- en stuurverwarming, DAB+, uitgebreid multimediasysteem, camera, enz. Als eerste ervaring met het merk Lexus volstaat het allemaal prima voor mij.

Deal maken en aflevering verliepen heerlijk vlotjes en dezelfde dag de X5 nog verkocht. Uiteindelijk nog een nieuwe accu van Martin cadeau gekregen en inmiddels een kleine 1000km erbij gezet.

Na toch wel even wennen, met name aan de soms wat omslachtige werking van het MM-systeem, ben ik eigenlijk alleen maar enthousiaster over de Lexus geworden. Nog even een update naar de laatste versie van de navi gedaan en uiteindelijk zelfs de internetverbinding gevonden.

Gemiddeld verbruik op V-Power ligt zo rond de 1:18 en dat vind ik prachtig voor een toch wel redelijk flinke auto met dito vermogen. De allereerste (eigen) auto zelfs waarin ik dit meemaak.

Ik vind de 17”wielen toch wat ielig ogen en Inmiddels een setje 18” zwarte “F-sport” wielen besteld met Michelin Crossclimate+ bandjes bij een andere oude vriend.
Ben overtuigd dat de wielen een mooi contrast gaan geven aan de parelmoerwitte kleur van de Lexus en ben verder zeer benieuwd hoe de bandjes gaan bevallen. Zeker omdat de Lexus op dit moment enorm stil is en enkel heel licht geruis hoorbaar is van de 17” Yoko’s hoop ik dat het met de Crossclimates niet erger wordt. Wintersport ben ik verder toch niet van en de keren dat de Lexus serieuze sneeuw zal zien zal te verwaarlozen zijn.

Op dit moment me is happy met deze rationele keuze!

Nogmaals dank Martin voor het meedenken en de vriendschappelijke topservice + topkoffie! :thumbup: :coffee:

Nog wat pics van het Uppie ;

Afbeelding
Afbeelding

En van het Jappenbakkie ;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39741
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: X5 + 500c out / Lexus + Up! in ; HJ gaat voor groen! (pag. 12)

Bericht door Arthur » 10 nov 2020, 12:28

Mooi wagenpark zo. Vind alleen een 3-drs Up wat minder ogen, maar dat mag de pret niet drukken :)

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22257
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: X5 + 500c out / Lexus + Up! in ; HJ gaat voor groen! (pag. 12)

Bericht door Niels » 10 nov 2020, 12:49

Lexus staat bij bij mij ook vrij hoog op de wishlist, hoger dan Audi of Mercedes b.v. Alleen jammer dat ze geen stations hebben. De 300h lijkt me echt een topper, mooi design ook al blijft dat subjectief.

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: X5 + 500c out / Lexus + Up! in ; HJ gaat voor groen! (pag. 12)

Bericht door Henk Jan » 10 nov 2020, 13:00

Arthur schreef: 10 nov 2020, 12:28 Mooi wagenpark zo. Vind alleen een 3-drs Up wat minder ogen, maar dat mag de pret niet drukken :)
Dat het een 3-deurs is, is puur toeval. We hebben geen 4-deurs nodig en deze had Martin toevallig staan. Ze is verder niet zo moeilijk wat auto's betreft.
Up! gaan we wel op verzoek van de Mrs. nog voorzien van een striping en mss spiegeltjes wrappen in zilver of zo om het ietsje sportiever te laten ogen.
Niels schreef: 10 nov 2020, 12:49 Lexus staat bij bij mij ook vrij hoog op de wishlist, hoger dan Audi of Mercedes b.v. Alleen jammer dat ze geen stations hebben. De 300h lijkt me echt een topper, mooi design ook al blijft dat subjectief.
Vandaar dat ik dacht aan de NX (of zelfs RX). Nadeel is dat deze een stuk groter zijn met dito verbruik en fors duurder in aanschaf. Dit is voor nu een goede tussenoplossing en deel je mening wat betreft het design. Nieuwe EX onlangs ook even bekeken bij de dealer en zeker ook niet verkeerd.
De afwerking verder is van best hoog niveau, al zijn die ouderwetse kofferbakbeugels natuurlijk wel weer onbegrijpelijk (zelfs nog op de EX).

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: X5 + 500c out / Lexus + Up! in ; HJ gaat voor groen! (pag. 12)

Bericht door Martin van der Zwaard » 10 nov 2020, 13:05

Graag gedaan HJ!! Was leuk om in een week tijd twee auto's aan je te mogen verkopen.
Kleine valse start met de 300h maar ook dat is opgelost.

De koffie is nog steeds hetzelfde dus als je weer eens behoefte aan een bakkie hebt.....dan zorg ik dat er weer wat leuks in de showroom staat voor je :tooth:

Gebruikersavatar
Andry
Berichten: 831
Lid geworden op: 05 jul 2007, 17:02
Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C

Re: X5 + 500c out / Lexus + Up! in ; HJ gaat voor groen! (pag. 12)

Bericht door Andry » 10 nov 2020, 13:15

Prima auto, die Lexus. Een paar keer gestuurd in de ex Lexus is300H van m'n zwager, onder de streep is het echt geen straf. Veel plezier ermee!
Henk Jan schreef: 10 nov 2020, 12:16
Ik vind de 17”wielen toch wat ielig ogen en Inmiddels een setje 18” zwarte “F-sport” wielen besteld met Michelin Crossclimate+ bandjes bij een andere oude vriend.
Heeft hij tegenwoordig in Nijkerk z'n zaak?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39741
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: X5 + 500c out / Lexus + Up! in ; HJ gaat voor groen! (pag. 12)

Bericht door Arthur » 10 nov 2020, 13:19

Up is ook voor ‘weinig’ te tunen bij JD, of Jos hier op het forum. 350,- geloof ik voor 25pk extra (85pk/105nm) :) Wil ik zelf ook nog steeds maar te laks om Jos te contacten...
Laatst gewijzigd door Arthur op 10 nov 2020, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31251
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: X5 + 500c out / Lexus + Up! in ; HJ gaat voor groen! (pag. 12)

Bericht door JP » 10 nov 2020, 13:20

Arthur schreef: 10 nov 2020, 13:19 Up is ook voor ‘weinig’ te tunen bij JD, of Jos hier op het forum. 350,- geloof ik voor 25pk extra :) Wil ik zelf ook nog steeds maar te lui om zo ver te rijden...
Of....:hmmm:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39741
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: X5 + 500c out / Lexus + Up! in ; HJ gaat voor groen! (pag. 12)

Bericht door Arthur » 10 nov 2020, 13:21

Jos is niet heel ver. JD wel. Maar je hebt wel enigszins gelijk :oops:

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: X5 + 500c out / Lexus + Up! in ; HJ gaat voor groen! (pag. 12)

Bericht door Henk Jan » 10 nov 2020, 13:29

Martin van der Zwaard schreef: 10 nov 2020, 13:05 Graag gedaan HJ!! Was leuk om in een week tijd twee auto's aan je te mogen verkopen.
Kleine valse start met de 300h maar ook dat is opgelost.

De koffie is nog steeds hetzelfde dus als je weer eens behoefte aan een bakkie hebt.....dan zorg ik dat er weer wat leuks in de showroom staat voor je :tooth:
Bijna zelfs 3, maar die komt ook nog wel.
Kom binnenkort vast wel weer even voorbij, heb tenslotte garantie. :tong:
Andry schreef: 10 nov 2020, 13:15 Heeft hij tegenwoordig in Nijkerk z'n zaak?
Klopt ja. Ga je mee?

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: X5 + 500c out / Lexus + Up! in ; HJ gaat voor groen! (pag. 12)

Bericht door Henk Jan » 10 nov 2020, 13:31

Arthur schreef: 10 nov 2020, 13:19 Up is ook voor ‘weinig’ te tunen bij JD, of Jos hier op het forum. 350,- geloof ik voor 25pk extra (85pk/105nm) :) Wil ik zelf ook nog steeds maar te laks om Jos te contacten...
Wie en waar is die Jos?
Dit is de 65pk versie geloof ik en die heeft toch geen turbo?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39741
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: X5 + 500c out / Lexus + Up! in ; HJ gaat voor groen! (pag. 12)

Bericht door Arthur » 10 nov 2020, 14:03

60pk, non turbo. Heb me laten vertellen dat de gasklep bij deze maar half open gaat. Jos_br hier. JB Autoservice in Dieverbrug.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: X5 + 500c out / Lexus + Up! in ; HJ gaat voor groen! (pag. 12)

Bericht door ///Joost » 10 nov 2020, 14:07

Mooi, die Lexus! Deze staat ook in mijn top 3 van potentiele daily's, al had ik er nu een nodig. Nooit in gereden, maar ik vind het design echt prachtig.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bob Gervais en 236 gasten