BMW e36 trackday en BMW M2 Comp
- Erik dB
- Berichten: 2468
- Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW 323ti Dakar Gelb eruit, BMW 328i Montrealblau erin
Ter referentie: met mijn 328i op straatbandjes 2:10:34 op CPZ en 2:09:50 op Assen. Respectievelijk 4 en 3 jaar geleden, ik moet de auto maar weer eens afstoffen!!
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: BMW 323ti Dakar Gelb eruit, BMW 328i Montrealblau erin
@erik dB: op straatbanden, zo dan heb ik nog wel wat te leren!
-
OnlineMark 320iS
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23
Re: BMW 323ti Dakar Gelb eruit, BMW 328i Montrealblau erin
Wij reden 2.06 op Zandvoort met onze 328i op de welbekende federal 595rsr's. Als ik me niet niet vergis heb jij toen onze auto nog eens bekeken (maar niet gekocht), de grijze coupe met zwarte strepen was dat.mark323ti schreef:Tijdens andere trackday’s nog steeds verbetering in mijn tijden. Dus daar erg blij mee. Zodra ik zelf geen vooruitgang mee boek ga ik eens een cursus doen en rijden met instructeur.
Beste tijd Assen: 2.12.13 (zie filmpje)
http://www.youtube.com/watch?v=ANGrpqjRG_g" onclick="window.open(this.href);return false;\
Beste tijd Zandvoort: 2.12.73 (zie filmpje)
http://www.youtube.com/watch?v=YaUnzRx-Ee0" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou liggen mijn tijden op Zandvoort en Assen erg dicht bij elkaar. Ik vraag me af welke tijd relatief het beste? Mijn Zandvoort of mijn Assen tijd? Welk circuit heeft intrinsiek de snelste rondetijd? Graag jullie mening.
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: BMW 323ti Dakar Gelb eruit, BMW 328i Montrealblau erin
Klopt, mark. Ik ben bij jullie langs geweest voor jullie 328i. Uiteindelijk toen voor deze gekozen. Maar die van jullie was ook zeker goed opgebouwd. Deze was cosmetisch wat mooier. Daarom de keuze op deze gevallen.
Zou op dit moment niet weten hoe ik aan 2.06 moet komen...... Denk wel dat mijn onderstel zeker niet top is maar meeste zal wel gebrek aan talent zijn!
Zou op dit moment niet weten hoe ik aan 2.06 moet komen...... Denk wel dat mijn onderstel zeker niet top is maar meeste zal wel gebrek aan talent zijn!
-
OnlineMark 320iS
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23
Re: BMW 323ti Dakar Gelb eruit, BMW 328i Montrealblau erin
Ja, onze auto was technisch top. Uiterlijk ook netjes, maar je zag inderdaad wel dat ie 3 á 4 jaar op het circuit bereden was.
Wat voor onderstel heb je? Wij reden op een Bilstein B16 set, met wat hardere AST veren op de vooras.
Bij ons hielp de competitiviteit tussen ons tweeën altijd wel om aan snelle tijden te komen . Er ging er altijd één chagrijnig naar huis .
Wat voor onderstel heb je? Wij reden op een Bilstein B16 set, met wat hardere AST veren op de vooras.
Bij ons hielp de competitiviteit tussen ons tweeën altijd wel om aan snelle tijden te komen . Er ging er altijd één chagrijnig naar huis .
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Recent dus een BMW M3 e46 gekocht. Carbon schwarz, 83.000km, handgeschakeld, Zimt interieur, open dak, 19inch originele velgen.
Ik heb de auto bij Autohan gekocht. Kwam van eerste Italiaanse eigenaar, die hem rond zijn 60-ste levensjaar gekocht had. Auto heeft de laatste jaren weinig kilometers gereden. De laatste 6 jaren dus ook geen stempels meer in het onderhoudsboekje.
Een van de redenen dat ik deze auto gekocht heb is omdat het mijn droomauto was toen ik midden twintig was. Altijd gezegd dat ik er ooit 1 zou kopen. Nu stond ik voor de keuze of BMW 535i of de combi VW Touran + BMW M3. Keuze dus op de combi gevallen. Een andere reden voor de combi is dat ik denk minder af te schrijven. Een BMW 535i zal ongeveer nog 5K per jaar afschrijven. Een BMW M3 e46 zal in mijn verwachting nauwelijks nog afschrijven en een VW Touran ongeveer 1500 per jaar.
Nu heb ik een vraag mbt onderhoud. De M3 is dealer onderhouden tot een jaar of 6 geleden, daarna weinig kilometers mee gemaakt en geen stempels meer in het boekje. Auto is aantoonbaar van eerste eigenaar.
Wat is nu slim mbt behoud van waarde van de auto. Zal ik de auto bij de BMW dealer onderhouden of zal ik naar Bas Roos gaan. Ik kom met mijn e36 tracktool ook bij Bas Roos. Vind het altijd erg leuk daar, hij legt veel uit, laat je alles zien en je komt ook zelf in de werkplaats. Bij de BMW dealer kom je niet verder dan de showroom en de baliemedewerker verteld je wat de monteur gedaan heeft. Tenminste zo denk ik dat het gaat.....
Ook hoorde ik van iemand het argument dat Bas Roos waarschijnlijk meer verstand heeft van de M3 e46 dan de dealer. Gewoon omdat Bas Roos meer M3's in onderhoud heeft dan de dealer.
Dus wat is verstandig? M3 bij de dealer of bij Bas Roos in onderhoud doen? Voor mijn gevoel gaat het er om dat ik de auto aantoonbaar goed onderhoud. Ik denk dat de waarde niet beter behouden blijft als ik hem bij de dealer onderhoud. Zeker niet omdat er al een gat in de onderhoudshistorie zit.
Auto wordt pas over enkele weken opgehaald, zal dan foto's plaatsen.
Ik heb de auto bij Autohan gekocht. Kwam van eerste Italiaanse eigenaar, die hem rond zijn 60-ste levensjaar gekocht had. Auto heeft de laatste jaren weinig kilometers gereden. De laatste 6 jaren dus ook geen stempels meer in het onderhoudsboekje.
Een van de redenen dat ik deze auto gekocht heb is omdat het mijn droomauto was toen ik midden twintig was. Altijd gezegd dat ik er ooit 1 zou kopen. Nu stond ik voor de keuze of BMW 535i of de combi VW Touran + BMW M3. Keuze dus op de combi gevallen. Een andere reden voor de combi is dat ik denk minder af te schrijven. Een BMW 535i zal ongeveer nog 5K per jaar afschrijven. Een BMW M3 e46 zal in mijn verwachting nauwelijks nog afschrijven en een VW Touran ongeveer 1500 per jaar.
Nu heb ik een vraag mbt onderhoud. De M3 is dealer onderhouden tot een jaar of 6 geleden, daarna weinig kilometers mee gemaakt en geen stempels meer in het boekje. Auto is aantoonbaar van eerste eigenaar.
Wat is nu slim mbt behoud van waarde van de auto. Zal ik de auto bij de BMW dealer onderhouden of zal ik naar Bas Roos gaan. Ik kom met mijn e36 tracktool ook bij Bas Roos. Vind het altijd erg leuk daar, hij legt veel uit, laat je alles zien en je komt ook zelf in de werkplaats. Bij de BMW dealer kom je niet verder dan de showroom en de baliemedewerker verteld je wat de monteur gedaan heeft. Tenminste zo denk ik dat het gaat.....
Ook hoorde ik van iemand het argument dat Bas Roos waarschijnlijk meer verstand heeft van de M3 e46 dan de dealer. Gewoon omdat Bas Roos meer M3's in onderhoud heeft dan de dealer.
Dus wat is verstandig? M3 bij de dealer of bij Bas Roos in onderhoud doen? Voor mijn gevoel gaat het er om dat ik de auto aantoonbaar goed onderhoud. Ik denk dat de waarde niet beter behouden blijft als ik hem bij de dealer onderhoud. Zeker niet omdat er al een gat in de onderhoudshistorie zit.
Auto wordt pas over enkele weken opgehaald, zal dan foto's plaatsen.
-
- Berichten: 3979
- Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Waar je je zelf prettig bij voelt? Voor de restwaarde maakt het weinig uit denk ik. Als je het maar goed documenteerd
- Auke M535i
- Berichten: 1349
- Lid geworden op: 23 dec 2008, 12:19
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Idd gewoon doen wat je zelf fijn vind.. Mocht je de wagen ooit verkopen gewoon netjes alle documenten erbij leveren. Een beetje kenner kent Bas Roos ook wel dus dan zit het wel goed.
- nickdoesburg
- Berichten: 282
- Lid geworden op: 23 jul 2013, 11:38
- Auto: F01 740i / F12 M6 / E30
- Locatie: Schoonhoven
- Contacteer:
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Naar mijn idee is "dealeronderhoud" echt zwaar overrated.. de monteurs daar zijn naar mijn mening over het algemeen (uitzonderingen daar gelaten) toch een stuk minder kundig dan de goede specialisten, zeker als het neerkomt op meer specialistisch onderhoud (vanosrevisie, drijfstanglagers etc). Bovendien betaal natuurlijk ook nog is een veel hoger uurtarief voor iets wat een specialist net zo goed kan.
Mijn E39 M5 is dealeronderhouden (150.000km) totdat ik hem kocht. Je zou denken dat alles dan wel goed voor elkaar is, maar ik moest er meteen 1500e aan parts in stoppen om hem op goed onderhoudsniveau te krijgen, plus 46 uur aan werk. (gelukkig kan ik alles zelf) Vaak ontbreekt het ook aan goede diagnose, mijn M5 miste nogal wat vermogen incl af en toe in limp mode. Ik vond hier veel documentatie over terug, met duizenden euro's aan rekeningen en vervangen parts maar blijkbaar was het dus niet opgelost.. Gaf storingscode misfire. Met beetje logisch nadenken 2 luchtmassameters vervangen (100e p.s. origineel bosch ipv paar honderd ps bij de dealer) en het probleem was over. Met dit soort problemen moet je dus zeker niet naar de dealer gaan.
Helaas wordt er bij dit soort auto's inderdaad wel redelijk zwaar gewogen aan een "dealer gestempeld" onderhoudsboekje, als je er waarde aan hecht zou je ervoor kunnen kiezen om de normale beurtjes bij de dealer te laten doen, en de wat serieuzere klussen en/of preventief onderhoud bij de specialist.
just my 2 cents
Mijn E39 M5 is dealeronderhouden (150.000km) totdat ik hem kocht. Je zou denken dat alles dan wel goed voor elkaar is, maar ik moest er meteen 1500e aan parts in stoppen om hem op goed onderhoudsniveau te krijgen, plus 46 uur aan werk. (gelukkig kan ik alles zelf) Vaak ontbreekt het ook aan goede diagnose, mijn M5 miste nogal wat vermogen incl af en toe in limp mode. Ik vond hier veel documentatie over terug, met duizenden euro's aan rekeningen en vervangen parts maar blijkbaar was het dus niet opgelost.. Gaf storingscode misfire. Met beetje logisch nadenken 2 luchtmassameters vervangen (100e p.s. origineel bosch ipv paar honderd ps bij de dealer) en het probleem was over. Met dit soort problemen moet je dus zeker niet naar de dealer gaan.
Helaas wordt er bij dit soort auto's inderdaad wel redelijk zwaar gewogen aan een "dealer gestempeld" onderhoudsboekje, als je er waarde aan hecht zou je ervoor kunnen kiezen om de normale beurtjes bij de dealer te laten doen, en de wat serieuzere klussen en/of preventief onderhoud bij de specialist.
just my 2 cents
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26712
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
^^ 100% eens met Nick. Ik heb ook weinig op met dealers. Ze zijn duur en meestal minder kundig. Komt ook omdat ze de hele dag aan nieuw spul staan te sleutelen waarbij de bijzondere reparaties nog nauwelijks voorkomen. Liever naar een goede specialist die dagelijks zulke dingen doet!
-
- Berichten: 1168
- Lid geworden op: 03 okt 2010, 22:07
- Locatie: M6 F06
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
In mijn optiek komen de meeste "spookverhalen" over dealers juist van lui die er zelf niet komen. Ikzelf kom al jaren bij dezelfde dealer en de service adviseur kent me, de auto, en nog nog belangrijker, hoe en waar ik de auto voor gebruik en stemt daar het onderhoud en eventuele reparatie voorstellen op af. Mbt de keus Bas Roos of dealer maakt het kwa restwaarde denk ik niet veel uit, iedere liefhebber/kenner weet een specialist als Bas Roos wel te waarderen. Wel apart dat Autohan een auto waarvan de afgelopen 6 jaar geen onderhoud van bekend is niet in de showroom neerzet met een beurt conform fabrieksvoorschrift. Ik zou beginnen met een Inspection II zodat alle filters en vloeistoffen weer fris zijn.
- Joy
- Berichten: 10780
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Dat doen veel Youngtimer handelaren niet. Ze poetsen de auto heel goed van binnen en buiten (Autohan herlakt bijv de remklauwen, Auto Leitner monteert nieuwe delen interieur) en zetten 'm dan gewoon te koop.
Mooi ding Mark.
Mooi ding Mark.
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26712
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
bm-dub, eens dat veel van die verhalen weer de bekende verjaardag/kroeg verhalen zijn en er zijn heus goeie merk dealers in het land maar geloof mij je wil niet weten wat ik de afgelopen 13 jaar in mijn werk ben tegengekomen bij merk dealers en de onkundigheid.
-
OnlineMark 320iS
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Allereerst gefeliciteerd!
Wat betreft onderhoud, lekker naar Bas gaan, doe ik ook. Prima gast die altijd een keurige uitleg geeft van het hoe, wat en waarom van de zaken die hij aanpakt. Hij heeft in Nederland toch een goede naam, dus qua waardeontwikkeling maakt het niets uit lijkt me. Wat je zegt over de dealer klopt, auto afgeven en weer ophalen als ie klaar is, geen toelichting, overleg of wat dan ook. Prima voor reguliere beurtjes, maar niet bij deze wat oudere auto's waar ook wel eens wat meer aan de hand is.
Maarre, waar blijven de foto's?
Wat betreft onderhoud, lekker naar Bas gaan, doe ik ook. Prima gast die altijd een keurige uitleg geeft van het hoe, wat en waarom van de zaken die hij aanpakt. Hij heeft in Nederland toch een goede naam, dus qua waardeontwikkeling maakt het niets uit lijkt me. Wat je zegt over de dealer klopt, auto afgeven en weer ophalen als ie klaar is, geen toelichting, overleg of wat dan ook. Prima voor reguliere beurtjes, maar niet bij deze wat oudere auto's waar ook wel eens wat meer aan de hand is.
Maarre, waar blijven de foto's?
- e30touring1990
- Berichten: 2813
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Precies hetzelfde (alleen geen 13 jaar ervaring mee). Zowel professioneel (op werk destijds) als prive zeer regelmatig slechte ervaringen om maar geen specifieke namen te noemen. Het hangt zelfs binnen een bepaald dealer concern ook nog af van wie je spreekt en wie er aan je auto sleutelt.Martijn_bmw schreef: ↑13 feb 2017, 08:24 bm-dub, eens dat veel van die verhalen weer de bekende verjaardag/kroeg verhalen zijn en er zijn heus goeie merk dealers in het land maar geloof mij je wil niet weten wat ik de afgelopen 13 jaar in mijn werk ben tegengekomen bij merk dealers en de onkundigheid.
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Gisteren de M3 e46 opgehaald. Hij ziet er fantastisch uit voor zijn leeftijd. Eerste eigenaar is een apotheker uit 1943. Hij is woonachtig in het uiterste zuiden van Italie.
- Bijlagen
-
- IMG_4003.JPG (371.61 KiB) 2227 keer bekeken
-
- IMG_4008.JPG (420.4 KiB) 2227 keer bekeken
-
- IMG_3991.JPG (390.62 KiB) 2227 keer bekeken
-
- IMG_3986.jpg (368.89 KiB) 2227 keer bekeken
-
- IMG_3987.JPG (385.59 KiB) 2227 keer bekeken
-
- IMG_4009.JPG (500.61 KiB) 2227 keer bekeken
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
meer plaatjes
- Bijlagen
-
- IMG_3992.jpg (422.62 KiB) 2225 keer bekeken
-
- IMG_4014.JPG (389.39 KiB) 2225 keer bekeken
-
- IMG_4012.JPG (573.4 KiB) 2225 keer bekeken
-
- IMG_4011.JPG (480.62 KiB) 2225 keer bekeken
-
- IMG_4010.JPG (481.35 KiB) 2225 keer bekeken
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Bewijs van inschrijving 1e Italiaanse eigenaar uit 1943. Overige gegevens ivm privacy grijs gemarkeerd.
- Bijlagen
-
- IMG_3996.png (337.34 KiB) 2219 keer bekeken
-
OnlineMark 320iS
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Mooi hoor! Lijkt erg op die van mij. Veel plezier ermee! Vraagje, waarom heeft ie de vin op het dak, maar geen navigatie?
-
- Berichten: 1168
- Lid geworden op: 03 okt 2010, 22:07
- Locatie: M6 F06
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Heel mooi exemplaar met de juiste kleuren. Koesteren!
- Tim N
- Berichten: 7749
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Mooi ding Mark, juiste keuze touran en M3.
Zou zelf nog wat geld investeren in nieuwe console delen zodat het weer fris oogt.
Zou zelf nog wat geld investeren in nieuwe console delen zodat het weer fris oogt.
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
@mark320is: heeft het vinnetje op het dak dan te maken met navigatie? Wist ik niet. Geen idee hoe dat zit. Zal even de optie lijst checken.
@Tim N: wil ik zeker gaan doen. De ongebruikte asbak en de telefoonhouder zijn eigenlijk de enige onderdelen met krassen. Zijn de onderdelen gewoon bij de BMW dealer te bestellen?
@Tim N: wil ik zeker gaan doen. De ongebruikte asbak en de telefoonhouder zijn eigenlijk de enige onderdelen met krassen. Zijn de onderdelen gewoon bij de BMW dealer te bestellen?
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Vehicle Identification Number WBSXXXXXXXXXXXXXX
Type BL91
Model M3 - EUR
Development Code E46 (2)
Chassis COUPE
Steering LL
Doors 2
Engine S54
Displacement 3.20
Power 252
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Carbonschwarz Metallic - 416
Upholstery Teilleder W.n./zimt - N5ZM
Production Plant REGENSBURG
Production Date 2001-01-22
Standard Equipment
210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)
249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory
520 Foglights Nebelscheinwerfer
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
550 On-board Computer Bordcomputer
710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad
775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit
785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten
832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum
Options
261 Side Airbag For Rear Passengers Seitenairbag Fuer Fondpassagiere
302 Alarm System Alarmanlage
403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch
435 Wood Trim Edelholzausfuehrung
441 Smokers Package Raucherpaket
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
490 Seat Back Width Adjustment Lehnenbreitenverstellung
502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
521 Rain Sensor Regensensor
522 Xenon Light Xenon-licht
629 Car Telephone (gsm) W Card Reader Front Autotelefon Mit Kartenleser Vorn
662 Radio Bmw Business Cd Radio Bmw Business Cd
674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon Hifi-system Harman/kardon
692 Cd Changer I-bus Preparation Cd Wechsler I-bus Vorbereitung
760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line
855 Language Version Italian Sprachversion Italienisch
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall
884 Italian / On-board Documentation Italienisch / Bordliteratur
915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall
Type BL91
Model M3 - EUR
Development Code E46 (2)
Chassis COUPE
Steering LL
Doors 2
Engine S54
Displacement 3.20
Power 252
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Carbonschwarz Metallic - 416
Upholstery Teilleder W.n./zimt - N5ZM
Production Plant REGENSBURG
Production Date 2001-01-22
Standard Equipment
210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)
249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory
520 Foglights Nebelscheinwerfer
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
550 On-board Computer Bordcomputer
710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad
775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit
785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten
832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum
Options
261 Side Airbag For Rear Passengers Seitenairbag Fuer Fondpassagiere
302 Alarm System Alarmanlage
403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch
435 Wood Trim Edelholzausfuehrung
441 Smokers Package Raucherpaket
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
490 Seat Back Width Adjustment Lehnenbreitenverstellung
502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
521 Rain Sensor Regensensor
522 Xenon Light Xenon-licht
629 Car Telephone (gsm) W Card Reader Front Autotelefon Mit Kartenleser Vorn
662 Radio Bmw Business Cd Radio Bmw Business Cd
674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon Hifi-system Harman/kardon
692 Cd Changer I-bus Preparation Cd Wechsler I-bus Vorbereitung
760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line
855 Language Version Italian Sprachversion Italienisch
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall
884 Italian / On-board Documentation Italienisch / Bordliteratur
915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Wat een heerlijk ding !!
-
OnlineMark 320iS
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23
Re: BMW 328i e36 Montrealblau en BMW M3 e46 Carbonschwarz
Die vin is voor de telefoon zie ik nu.mark323ti schreef: ↑26 feb 2017, 21:18 @mark320is: heeft het vinnetje op het dak dan te maken met navigatie? Wist ik niet. Geen idee hoe dat zit. Zal even de optie lijst checken.
@Tim N: wil ik zeker gaan doen. De ongebruikte asbak en de telefoonhouder zijn eigenlijk de enige onderdelen met krassen. Zijn de onderdelen gewoon bij de BMW dealer te bestellen?
Die onderdelen zijn inderdaad te bestellen. Asbak is wel redelijk omslachtig om uit te bouwen, dan moet de radio er ook uit. Heb het vorige week nog opgezocht, want ik heb op dezelfde plekken krassen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Jan-BMW-Suzuki, jvb, PeterM, Sidney, Wout309t en 101 gasten