Klopt! Maar stel ze zou een Peugeot 107 of iets dergelijks hebben dan had ze nu een afdruk van het achterklepslot in dr nekMJvanBlokland schreef: ↑23 apr 2018, 11:56 Zonde gelukkig geen persoonlijk leed.
Je weet dat dit juist gedaan word om de inzittende te beschermen (kreukelzone)...? de Voorkant van een voertuig is juist zo geconstrueerd dat de bots energie geabsorbeerd kan worden door de constructie.
BMW VS Peugeot kop staart botsing in de stad.
Op een Peugeot forum zullen ze zeggen lekker stevig he zon 3008 kijk eens hoe die k%T BMW in elkaar zit wat een troep is dat.
De achterzijde van een auto was voor auto fabrikanten 10 jaar geleden nog niet zo belangrijk qua cash veiligheid. Whiplash is pas in 2009 ingevoerd bij de NCAP geloof ik.
Minder optische schade betekend niet dat een auto steviger is, de energie moet ergens heen zoals je zelf zei oa de reservewielbak is vervormd.
Hoop dat je de BMW nog kan herstellen is een mooie uitvoering
Ze heeft overigens(gelukkig) nergens meer last, nu nog in afwachting van de expert. Kans op total loss is behoorlijk groot, al zou een expert het met wat onderdeelprijzen niet eens zijn dan zal spuitwerk en arbeid 'm alsnog total loss trekken vrees ik. Voorzichtig aan het kijken naar een vroege F30 of late E90/91