Ben momenteel bezig met RX5 en 10 van Carpotech. Van beide komen 2 lagen dus totaal 4. Daarna nog budyschutz er tegenaan. Dan moet ie voorlopig maar weer even mee kunnen.GTRene schreef:wat een werk dat kaa lmaken
zou ik niet snel doen zo grondig, dan bracht ik zoiets bv naar zo'n bedrijf om de carros helemaal te stralen, niet grid maar anders spul, zodat het mooi glad blijft.
in de UK doen ze dat vrij veel en daarna bv dompelen oid
of natuurlijk meerdere lagen coaten daarna op een heel goede manier, zou anders veels te bang zijn dat de roest terug kwam na al dat werk
geen idee hoeveel lagen en of waarmee ze dat doen tegenwoordig, maar der schijnt goed spul op de markt te zijn voor een goede robuste behandeling, maja zal wat kosten, jullie zullen het zelf doen?
al een idee met wat en hoeveel lagen van alles?
Stralen werd mij te kostbaar en zo gaat het ook. Als dit weer 10 jaar blijft zitten ben ik blij . Hij zal in de winter toch binnen staan ivm overgangsregeling. Over 9 jaar is helemaal wegenbelasting vrij haha.
Dat is zeker waar. Gisteren zakte de moed wel even in mijn schoenen, maar mijn broertje trok mij er even doorheen en als je dan eenmaal aan het schilderen bent, gaat het al weer een stuk beter. We kunnen nu weer opbouwen ipv afbreken en dat is altijd fijn!.Walter schreef:Ik heb wel ontzag voor de hoeveelheid werk die erin zit. Wel fijn om straks een auto te hebben waarvan je weet dat de carosserie weer helemaal goed is. Dat zou je vele jaren plezier moeten opleveren.